Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1981-C01
Project Name Improving access to employment and quality of jobs in "JMC Finance Consult" Ltd.
Beneficiary 202272638 JMC FINANCE CONSULT Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.03.2017
Start Date 14.03.2017
End Date 14.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
Фирма "СКП ФИНАНС КОНСУЛТ"ЕООД е регистрирана през 2012 година с основна дейност  счетоводни и одиторски дейности. През последните две години фирмата разнообразява дейността си като преориантира част от наличния си ресурс в сферата на търговията и по-специално търговия с кафе, кафе автомати и инстантни напитки. Предвид това се налага откриване на нови работни позиции, отговарящи на новостартиралата дейност на предприятието.
Чрез проектното си предложение ние ще реализираме приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места" на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"2014-2020г. (ОП РЧР), а също така и инвестиционен приоритет 3 „Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение, включително младите хора, изложени на риск от социално изключване, и младите хора от маргинализирани общности, включително чрез прилагане на гаранция за младежта".
Проектът предвижда изпълнение на следните дейности:
Дейност1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период  до 12 месеца;
Дейност2: Сформиране на екип за организация и управление;
Дейност3: Закупуване на оборудване;
Дейност4: Визуализация и публичност;
Успешното ни развитие и добрите ни резултати, биха били немислими без инвестицията ни в подобряването на условията на труд на работното място.Убедени сме, че трудовият потенциал представлява съвкупност от подобрени условия на живот и оптимизиране на трудовите процеси .Затова и основната цел на фирмата, свързана с тази програма е да осигурим заетост на общо 6 (шестима) души , от които 4 (четирима) попадат в приоритетните групи до 29 години включително и над 54 години.С това ние ще придобием разрастващ се колектив, с който да запазим доброто си име и качество на работа.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Дейността има за цел да назначи общо 6 (шестима) души , 4 (четирима) от които попадат в приоритетните грпи на младежи до 29 годишна възраст и хора над 54 годишна възраст. Предвижда се да бъдат назначени : - 3 (трима) Продавачи разносна търговия (код по НКПД 52430002) с минимален осигурителен доход 500 лв. , попадащи в приоритетната група на младежи до 29 годишна възраст. -1 (един) Чистач (с код по НКПД 91120004) с минимален осигурителен доход 380 лв. , попадащ в приоритетната група на хора над 54 години. - 1 (един) Счетоводител (с код по НКПД 24116004) с минимален осигурителен доход 587 лв. - 1 (един) Деловодител (с код по НКПД 44152003) с минимален осигурителен доход 380 лв. Всички 6(шестима) души ще бъдат назначен за период от 12 месеца , като половината от тях ще останат на работа за още 12 месеца.Продължителността на проекта се определя за по-дълъг срок - 14 месеца, с цел правилно планиране и осигуряване на достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор за трудово правоотношения след провеждане на интервю и последващото му одобрение. Няма да се изчаква да бъдат открити всички 6(шест) лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време, което би могло да забави дейността. , Contracted Amount: 40 852.83 , Reported Amount: 44 108.95
  • Activity: Сформиране на екип за организация и управление: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на фирмата, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с плана за действие по проекта, управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура., Contracted Amount: 5 311.54 , Reported Amount: 5 311.54
  • Activity: Закупуване на оборудване: В тази дейност е се предвижда, да се закупи лекотоварен автомобил предназначени за длъжност "Продавач разносна търговия". След закупуването му ще се оборудват местата за работа на младежите попадащи в приоритетната група до 29 години включително. Инвестицията, предмет на настоящото проектно предложение е крайно необходима за фирмата-кандидат, тъй като включва средствата, необходими за осъществяване дейността на служителите. Съгласно стандартната длъжностна характеристика, длъжността "Продавач разносна търговия" изисква наличие на автомобил, подходящ за съхранение и пренос на предлаганите продукти с наличен капацитет за определени количества. Предвид нарастващия дял на фирмата кандидат на пазара, това ще повиши възможност за нарастване обхвата и навременно обслужване на настоящи и бъдещи клиенти на фирмата-кандидат. , Contracted Amount: 17 199.15 , Reported Amount: 17 199.15
  • Activity: Визуализация и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, отнасящи се към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Също така ще бъдат изработени флаери, на които също ще е описано приноса на ЕСФ за фирма "СКП ФИНАНС КОНСУЛТ"ЕООД , а те от своя страна ще доведат до публичност , както на проекта така и на фирмата. Всеки документ генериран по проекта ще съдържа информация за финансиращата го оперативна програма с подкрепата на фонда., Contracted Amount: 631.00 , Reported Amount: 631.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NIKI - N - NIKOLAY PETROV Ltd., Contracted Amount*: 631.00 , Reported Amount**: 631.00
  • Contractor: FB AUTO Ltd., Contracted Amount*: 17 199.17 , Reported Amount**: 17 199.15
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 63 994.52 BGN
Grant 63 994.52 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 63 994.52 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на доставчик на лекотоварен автомобил за доставки (микробус), Estimated Amount: 17 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лекотоварен автомобил
    Contractor: FB AUTO Ltd.
    Contract total funded value: 17 199.17
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на доставчик на рекламни материали за информация и комуникация, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на публичност и визуализация
    Contractor: NIKI - N - NIKOLAY PETROV Ltd.
    Contract total funded value: 631.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN