Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0798-C02
Project Name New opportunities for employment in “APIDP IP Martent” Ltd.
Beneficiary 202385034 "APIDP IP Martent" Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 11.08.2016
Start Date 11.08.2016
End Date 11.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектното предложение "Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД" е насочено към повишаване на възможностите за реализация и устойчивото интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица, посредством осигуряване на заетост и обучение по ключова компетентност, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост, борбата с бедността и социалното изключване. В проектното предложение са предвидени следните дейности, които ще способстват за интегриране на пазара на труда и подобряване качеството на живот на представителите на целевата група: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца; Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на наетите по проекта лица; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; Организация и управление на проекта; Информиране и публичност за популяризиране на проекта, на ОП „РЧР“ и на подкрепата от ЕСФ. Дейностите, заложени в проектното предложение обхващат целева група от 6 безработни и неактивни лица. След провеждането на процедура за подбор, на представителите на целевата група, отговарящи на изискванията на схемата по ОП „РЧР“ и на нуждите на работодателя за заемане на новооткритите работни места ще бъде осигурена заетост за период от 12 месеца в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД на длъжностите "Дентален лекар" - 1 човек;  "Зъботехник"  - 2-ма души и  "Рецепционисти"  - 3-ма души.  След наемането на работа, на 3 от лицата ще бъде предоставена възможност за обучение по ключова компетентност 4  "Дигитална компетентност" . Ще бъде закупено подходящо оборудване за новооткритите работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността цели интегриране и създаване на възможност за реализация на безработни и икономически неактивни лица на пазара на труда, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Тази дейност от проектното предложение съдейства за постигането и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България. Изпълнението на дейността ще съдейства за преодоляване на негативните тенденции на пазара на труда чрез повишаване предлагането на работни места. Задълбочаването на икономическата криза в страната прeз последните години се отрази негативно на пазара на труда, което намери най-голям израз в увеличаване на безработицата и понижаване на икономическата активност сред хората в трудоспособна възраст, както и невъзможността им да се реализират на пазара на труда. Национално представително изследване показва, че безработицата е най-голяма сред младите хора без образование до 29 годишна възраст и лицата над 54 годишна възраст, които имат минимален шанс за достъп до пазара на труда. Изпълнението на дейността предвижда след подбор на бенефициентите от целевата група, осигуряване на заетост на 6 безработни и неактивни лица за период от 12 месеца във фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД, която предоставя дентални услуги. В дейностите по проекта се предвижда да бъдат обхванати 6 лица, безработни младежи до 29 годишна възраст включително, както и лица над 54 годишна възраст, като 1 от 6 те лица е безработно лице с увреждания. Фирмата осигурява дентални услуги на населението в малките населени места, за да не се налага хората да пътуват до града. Петгодишната стратегия предвижда кабинетите да се завършат като дентални амбулатории, които работят всеки ден и разполагат цялото необходимо оборудване за диагностика и лечение. Към стоматологичните кабинети ще се разкрият и медикотехнически лаборатории за изработване на дентални протези и регистратури за посрещане на пациентите и документална подготовка. Работните места, които ще бъдат разкрити по проекта са пряко свързани и необходими за развитие на дейността на фирмата. Разкриването на нови, добре оборудвани работни места ще спомогне за увеличаване капацитета на „АПИДП ИП Мартент” ЕООД и възможността за предоставяне на качествена стоматологична помощ на повече пациенти в малките населени места, където достъпът им до такава е ограничен. С назначаването на повече специалисти кабинетите ще работят повече дни от седмицата, включително събота и неделя, което ще отговори на нуждите на пациентите и в този аспект. Длъжностите, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група са: "Дентален лекар", с код по НКПД: 2261 - 7001 - 1 човек; "Зъботехник", с код по НКПД: 3214 - 5001 - 2-ма души; "Рецепционисти", с код по НКПД: 4226-2001 - 3-ма души. С представителите на целевата група ще бъдат сключени трудови договори при спазване на трудово-правното законодателство и ще им бъдат предоставени длъжностни характеристики. На всяко от лицата, включени в заетост ще бъде осигурено възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период от 12 месеца. За работещите на новооткритите работни места ще бъде осигурено обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25 а от ЗЗБУТ. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 месеца, от които 2 месеца ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 месеца ще им се осигури заетост. С предоставянето на възможност за започване на работа ще се увеличат шансовете за реализация на пазара на труда и трайна заетост на представителите на целевата група., Contracted Amount: 40 860.25 , Reported Amount: 40 947.50
  • Activity: Предоставяне на обучение ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на наетите по проекта лица.: Целта на дейността е повишаване конкурентоспособността и възможностите за пълноценна и трайна реализация на пазара на труда на безработни и неактивни лица, посредством обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Тази дейност от проектното предложение съдейства за постигането и на националните цели в изпълнение на стратегията „Европа 2020“ за повишаване на заетостта и намаляване на бедността сред населението между 20 и 64-годишна възраст в България. Задълбочаването на икономическата криза в страната праз последните години се отрази негативно на пазара на труда, което намери най-голям израз в увеличаване на безработицата и понижаване на икономическата активност сред хората в трудоспособна възраст, както и невъзможността им да се реализират на пазара на труда. Голяма част от безработните и икономически неактивни лица не притежават необходимите знания и умения, които да съответстват на реалното търсене на пазара на труда. Във връзка с това е необходимо да се създадат възможности да повишат своите компетентности, отговаряща на нуждите на пазара и подобряваща тяхната пригодност за заетост. С повишаване на тяхната пригодност за заетост и предоставянето им на обучение по ключова компетентност ще се увеличат шансовете им за трудова реализация. Срещането на търсенето и предлагането на работна сила ще доведе до преодоляването на негативните тенденции на пазара на труда и подобряване на икономическата обстановка в страната. Обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще бъде проведено от обучителна организация, която притежава необходимия опит и квалификация и ще бъде избрана след провеждането на процедура за избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 118 от 2014 година. След анализ на нуждите на фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД се установи потребност от обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на безработните и неактивни лица, назначени на длъжности "Рецепционист", на които в пряката им работа са необходими компютърни познания. Курсът за обучение е с продължителност 45 учебни часа, от които 20 учебни часа теория и 25 учебни часа практика. Броя на обучаваните лица е 3, а документа, доказващ завършеното обучение е сертификат за проведено обучение. Учебният процес ще се осъществява в вечерна форма на обучение, в една учебна група. В резултат на обучението по ключови компетентности курсистите ще придобият знания и умения относно операционна система (Windows), Текстообработка (Word), Електронна таблица (Excel), Интернет и Електронна поща (e-mail)., Contracted Amount: 750.00 , Reported Amount: 1 000.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е създаване на съвременно обзаведени нови работни места, оборудвани с иновативна техника и инструменти, позволяващи по-бързото навлизане на новоназначените в дейността на „АПИДП ИП Мартент” ЕООД и по-качествено и ефективно изпълнение на възложените работни задачи. Фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД е специализирана в сферата на предоставянето на дентални услуги и развива мрежа от стоматологични кабинети в малки населени места, с което облекчава достъпа на местното население до този вид медицински услуги. С изпълнение на дейностите, заложени в проектното предложение ще бъде увеличен капацитетът на съществуващите кабинети в гр. Мартен и с. Лозен, ще бъдат обхванати по-голям брой пациенти и ще се повиши и качеството на предлаганата услуга. Спецификата на дейността на фирмата и конкретните работни места, на които ще бъдат наети представителите на целевата група, обуславя нуждата от закупуване на инструменти и оборудване, необходими за пълноценното извършване на възложените задачи и функции от наетите по проекта лица. За изпълнение на функциите и задълженията при изпълняване на длъжносттите "Дентален лекар" и "Зъботехник", работните места ще бъдат обзаведени с 1 брой стоматологична машина, 1 брой безчетков мотор със светлина, 1 брой управление за турбина и коплунг; 1 брой зъботехнически мотор, 1 брой полимеризатор, 1 брой ендомотор, 2 броя турбини и 2 броя наконечници. Закупеното оборудване ще бъде застраховано. Това оборудване е необходимо за създаването на новите работни места и за пълноценното интегриране на новонаетите лица в работния процес на предприятието. В резултат от изпълнение на дейността фирмата ще създаде цялостно оборудвани работни места с модерни инструменти и техника, които ще предоставят възможността за правилно изпълнение на възложените функции и задачи и ефективна работа на целевата група в специфичните условия на работа във фирма „АПИДП ИП Мартент” ЕООД. , Contracted Amount: 21 464.33 , Reported Amount: 21 464.33
  • Activity: Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е да се осигурят необходимите условия за навременно, качествено и ефикасно обезпечаване на дейностите предвидени за реализация в настоящото проектно предложение. Дейността ще се осъществява през целия работен цикъл на проекта стриктно придържайки се към изискванията на действащата нормативна уредба, Договора за БФП, Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Ръководство за бенефициента за управление и изпълнение на проекти като в отделните етапи на изпълнението й се предвижда: - Планиране, разработване и провеждане на тръжна процедура за избор на външен изпълнител на услуга „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. - Определяне на функциите, отговорностите и задачите и сключване на граждански договор с ръководителя на проект "Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД - Създаване на План-график за изпълнение на дейностите по проекта. - Разработване на Система и план за управление, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнение на проекта. - Планиране, разработване и провеждане на тръжни процедури за избор на външни изпълнители на услуги по проекта по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. Ръководителят на проекта ще изпълнява следните задълженията по проекта: Ръководи, организира, планира и контролира цялостния процес по организация и управление на проекта; подготовката, осъществяването и отчитането на дейностите по проекта; навременното, качествено и законосъобразно провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители. Организира, отговаря и следи за административно и финансовото управление и отчитане на всеки един етап от изпълнението на дейностите по проекта. Незабавно оповестява, докладва и сигнализира бенефициента при наличието на установени нарушения и нередности свързани с изпълнението и отчитането на проекта. Обсъжда, предлага и изготвя предложения и решения за предотвратяването или минимизиране на последиците вследствие на възникнали проблеми при реализацията на проекта. Осъществява външните връзки по проекта. След провеждането на процедурата с избрания изпълнител на услугата „Осъществяване на дейността за организация и управление на проекта“ ще бъде подписан договор, с който ще бъдат включени следните задължения: Осъществяване на кореспонденцията, оперативните комуникации с физически и юридически лица, имащи отношение за реализирането на проекта. Осъществяване на своевременното и точно свеждане на информацията до ръководителя на проекта, бенефициента и заинтересованите страни по проекта. Отчитане пред ръководителя на проекта за текущото изпълнение на планираните задачи. Осъществяване на координация и контрол върху качеството на изпълнение на дейностите. Изготвяне на технически и финансови отчети и документацията за авансово, междинни и окончателно искания за плащане. Изготвяне на заданията, организирането и провеждането на процедури за избор на външни изпълнители по проекта. Осъществяване взаимодействието и координацията между кандидата и доставчиците на външни услуги и с други външните организации, имащи отношение за реализирането на проекта. Проследяване качественото и своевременно изпълнение на услугите и доставките, извършвани от външни доставчици. Проследяване спазването на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. Управление и координация на всички платежни процедури, планиране и контрол на разходите. Изготвяне на всички работни и отчетни документи по проекта. Съвместно с ръководителя по проекта извършва планиране на изразходването на средства и следи за тяхната законосъобразност. Завеждане и съхраняване на цялостната документация по проекта. Стриктното изпълнение на тази дейност е основата, от която ще зависи качеството на работата по проекта във всяка една фаза от управлението му и е основна предпоставка за постигане на общата и специфични цели на проектното предложение. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 7 100.00 , Reported Amount: 7 100.00
  • Activity: Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси”: Дейност „Информиране и публичност за популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” цели популяризирането на осигурения чрез ОП „РЧР“ финансов принос от Европейския социален фонд. Основната задача, която следва да се изпълни в процеса на осъществяване на дейността е повишаване на информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд като основeн инструмент за подпомагане на областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Освен това изпълнението на дейността за информиране на обществото и постигане на публичност на ОП ”РЧР” и на проектното предложение има и следните специфични цели: • популяризиране на дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване; • популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място”; • развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще; • популяризиране на мерките за гарантиране на всеки пълноценно участие в обществото и право на достоен труд. В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Предвижда се постигането на целените от дейността резултати да се осъществи, преминавайки през следните етапи. • Избор и сключване на договор с външен изпълнител на услуга: „Осъществяване на дейност информиране и публичност за популяризиране на проекта и ОП „Развитие на човешките ресурси”. • Изработка и доставка на информационни материали /информационни табели, плакати, дипляни, информационни стикери/. • Поставяне на видно място и разпространение на информационни материали сред широк кръг бенефициенти, потенциални бенефициенти и сред широката общественост. Предвижда се във всички документи, изготвени от Бенефициента и външните изпълнители по проекта да се поставя емблемата на ЕС, упоменава се ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 и ОП РЧР, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, заложени в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За осигуряване на качеството се предвижда изготвяне на коректни по отношение съдържанието и атрактивно оформени рекламни материали – дипляни, плакати, информационни стикери и табла, при спазване на правилата, стандартите и техническите характеристики за изпълнение на дейностите за информиране и публичност при визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР”, съгласно правилата на Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на съвета от 17 декември 2013 г. и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Всички действия за информиране и публичност са предназначени за бенефициентите, потенциалните бенефициенти и широката общественост. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта като във всеки документ, свързан с изпълнението на дейностите по проекта, който се използва за информиране на обществеността или на участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ., Contracted Amount: 1 414.60 , Reported Amount: 1 414.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "BURMEX LB" LTD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: PERSONNEL-HOLDING AD, Contracted Amount*: 5 300.00 , Reported Amount**: 5 300.00
  • Contractor: "Dentatechnica" LTD, Contracted Amount*: 4 449.99 , Reported Amount**: 4 449.99
  • Contractor: "Amos-sport - Slava Vasileva" ET, Contracted Amount*: 2 164.60 , Reported Amount**: 2 414.00
  • Contractor: "NINGBO PROEKT" LTD, Contracted Amount*: 9 770.00 , Reported Amount**: 9 770.00
  • Contractor: ZAD ALIANC BULGARIA AD, Contracted Amount*: 510.00 , Reported Amount**: 510.00
  • Contractor: "Wamp;H Bulgaria" LTD, Contracted Amount*: 5 109.34 , Reported Amount**: 5 109.34
  • Contractor: Rumiana, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: "ROMI-DENT" LTD, Contracted Amount*: 1 625.00 , Reported Amount**: 1 625.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 71 589.18 BGN
Grant 71 589.18 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 71 552.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Застраховка на оборудване., Estimated Amount: 510.00
  • Differentiated position 1: Застраховка оборудване.
    Contractor: ZAD ALIANC BULGARIA AD
    Contract total funded value: 510.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на външен изпълнител за доставка на оборудване по две обособени позиции, Estimated Amount: 9 770.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за доставка на стоматологична машина – 1 брой.
    Contractor: "NINGBO PROEKT" LTD
    Contract total funded value: 9 350.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за доставка на управление за турбина и куплунг – 1 брой.
    Contractor: "NINGBO PROEKT" LTD
    Contract total funded value: 420.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на външен изпълнител за доставка на оборудване по осем обособени позиции., Estimated Amount: 21 050.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Избор на изпълнител за доставка на стоматологична машина – 1 брой.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Избор на изпълнител за доставка на безчетков мотор със светлина – 1 брой.
    Contractor: "ROMI-DENT" LTD
    Contract total funded value: 1 625.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 - Избор на изпълнител за доставка на управление за турбина и куплунг – 1 брой.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4 - Избор на изпълнител за доставка на зъботехнически мотор – 1 брой.
    Contractor: "Dentatechnica" LTD
    Contract total funded value: 1 458.33
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 - Избор на изпълнител за доставка на полимеризатор – 1 брой.
    Contractor: "Dentatechnica" LTD
    Contract total funded value: 2 991.66
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6 - Избор на изпълнител за доставка на ендомотор – 1 брой.
    Contractor: "Wamp;H Bulgaria" LTD
    Contract total funded value: 1 378.76
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7 - Избор на изпълнител за доставка на турбина – 2 броя.
    Contractor: "Wamp;H Bulgaria" LTD
    Contract total funded value: 2 032.16
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 8 - Избор на изпълнител за доставка на наконечник – 2 броя.
    Contractor: "Wamp;H Bulgaria" LTD
    Contract total funded value: 1 698.42
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, по проект „НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ТРУДОВА РЕАЛИЗАЦИЯ В „АПИДП ИП МАРТЕНТ”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015, Estimated Amount: 842.12
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, по проект „НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ТРУДОВА РЕАЛИЗАЦИЯ В „АПИДП ИП МАРТЕНТ”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на услуга „Осъществяване на дейност за организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”., Estimated Amount: 5 300.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на услуга „Осъществяване на дейност за организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”.
    Contractor: PERSONNEL-HOLDING AD
    Contract total funded value: 5 300.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“., Estimated Amount: 1 414.60
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“.
    Contractor: "Amos-sport - Slava Vasileva" ET
    Contract total funded value: 1 414.60
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”., Estimated Amount: 1 414.60
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0798-C01 „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК4 „Дигитална компетентност“ на три лица назначени на длъжност "Рецепционист" по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. , Estimated Amount: 750.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на обучение по КК4 „Дигитална компетентност“ на три лица назначени на длъжност "Рецепционист" по проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП Мартент” ЕООД”, договор за БФП № BG05M9OP001-1.003-0798-C01 по ОП „РЧР“, процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“.
    Contractor: "Amos-sport - Slava Vasileva" ET
    Contract total funded value: 750.00
Procedure 9 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25а от ЗЗБУТ, на 6 лица, назначени на новооткрити работни места по Проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП МАРТЕНТ” ЕООД, Договор за БФП BG05M9OP001-1.003-0798-C01. , Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина, включващо всички дейности, съгласно изискванията на чл. 25а от ЗЗБУТ, на 6 лица, назначени на новооткрити работни места по Проект „Нови възможности за трудова реализация в „АПИДП ИП МАРТЕНТ” ЕООД, Договор за БФП BG05M9OP001-1.003-0798-C01.
    Contractor: "BURMEX LB" LTD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 10 Subject to due process: Организация и управление на проект., Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проект.
    Contractor: Rumiana
    Contract total funded value: 1 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN