Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.062-0004-C04
Project Name Opening of a Center for Social Rehabilitation and Integration for Persons with Mental Disorders and Intellectual Disabilities
Beneficiary 000133634 Veliko Tarnovo Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.12.2020
Start Date 22.12.2020
End Date 01.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда разкриване на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в село Церова кория, общ. Велико Търново, с капацитет 40 места.
Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения  е социална услуга която осигурява почасови услуги, рехабилитация, трудотерапия, трудово наставничество, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата от целевите групи, мобилна работа, както и съответните профилирани дейности за подкрепа на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения. 
За целите на Проекта Община Велико Търново предоставя сграда общинска собственост находяща се в село Церова кория, общ. Велико Търново, местност „Иванова чешма“, а именно: сграда на един етаж, с площ 225 кв.м. и сграда на един етаж, с площ 88 кв.м. 
По Проект "Разкриване на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения" се предвижда назначаване на персонал за предоставяне на социалната услуга в общността и обучението му. При реализиране на Проекта се предвижда разкриване и функциониране на социалната услуга в общността Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и с интелектуални затруднения в село Церова кория, общ. Велико Търново, с капацитет 40 места.
За обезпечавене на проектните дейности ще бъде закупено транспортно средство.
Activities
  • Activity: Строително - ремонтни дейности за адаптиране на помещения за Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения: За целите на Проекта Община Велико Търново предоставя сграда общинска собственост находяща се в село Церова кория, общ. Велико Търново, местност „Иванова чешма“, а именно: сграда с идентификатор 78428.75.24.3 по Кадастрална карта и кадастрални регистри на село Церова кория, на един етаж, с площ 225 кв.м. и сграда с идентификатор 78428.75.24.1., по Кадастрална карта и кадастрални регистри на село Церова кория, на един етаж, с площ 88 кв.м. Сградата отговаря на изискванията на програмата за прилежаща транспортна и социална инфраструктура (изградена улична мрежа, близост до спирка на обществен транспорт наличие и достъп до лечебни заведения - Държавна психиатрична болница, други социални услуги, паркови пространства и т.н.). За строително - монтажните дейности Община Велико Търново е представила Инвестиционният проект по всички негови части във фаза „Работен проект”, съгласно изискванията на Наредба № 4 / 21. 05. 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на Наредба № 7 за правила и нормативи за устройството на отделните видове територии и устройствени зони, на Наредба № 4 / 01. 07. 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания, на Закона за енергийната ефективност и на подзаконовата нормативна база за неговото прилагане и др. След стартиране на проектните дейности Община Велико Търново ще проведе процедура за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки за изпълнение на строително ремонтните дейности за адаптиране на помещенията за социалната услуга Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения. След стартиране на проектните дейности Община Велико Търново ще възложи на фирма изпълнител, избрана по реда на Закона за обществените поръчки осъществяването на строителен надзор на строително - ремонтните дейности за адаптиране на помещенията за социалната услуга Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения. С настоящият проект се предвижда ремонт и реконструкция на съществуващите сгради, за обособяване в „Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения (с капацитет 40 места)”. В имота са разположени някоклко сгради. Подходът към тях е от юг от прилежащият на имота път, по алея разположена в близост до източната имотна граница. Двете сгради са разположена на север от останалите. В сградите ще се извърши преустройство, като се използват съществуващите или се оформят нови пространства, за да се обособят следните помещения: - Зала за активни занимания; - Санитарни помещения ( едното с баня); - Санитарно помещение с баня за персонала ; - Стая/стаи за персонала, офис помещения; - Кухненски бокс с трапезария; - Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика; - Зала за индивидуална работа; - Кабинет на психолог/логопед; - Зала за арт и други терапии; - Зала за трудотерапия; - Складови помещения; - Обслужващи помещения., Contracted Amount: 553 115.88 , Reported Amount: 553 018.73
  • Activity: Закупуване на обзавеждане, оборудване и транспортно средство за Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения: След приключване на стрително-ремонтните дейности в предоставените помещения в ЦСРИ в село Церова кория, общ. Велико Търново, се предвижда обзавеждане и оборудване на същите помещения съобразно изискванията на функционалните характеристики, неразделна част от Условията на кандидатстване по Процедурата. За потребителите на Центъра за социална рехабилитация и интеграция ще бъде осигурено обзавеждане и оборудване, съобразено с фукцията на съответните помещения. За трудотерапия на лицата ще бъдат обзаведени кухненски бокс и дневна с маси за хранене, както и зала за занимания с необхомото обзавеждане. Модулната вградена кухня, оборудвана с домакински електроуреди, съдове и прибори е удобно и директно свързана с мястото за хранене. С цел осигуряване на домашен уют и комфорт ще бъде закупена мека мебел, маси и столове за потребителите на услугата, както и телевизор, аудиосистема и портативен говорител. Разположението на мебелите ще осигурява възможност за преминаване на лица със затруднена мобилност през помещенията. За осигураване на дейности по рехабилитация, лечебна физкултура и психомоторика на лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения ще бъде обзаведено помещение със специализирано оборудване и обзавеждане. За осигуряване на конфорт на работното място ще бъдат обзаведени помещения за персонала с необходимото офис обзавеждане и техника, гардеробчета за преобличане на персонала, както и метални шкафове за съхранение на документи. За съхраняване на материали и консумативи ще бъдат обзаведени складови помещения с метални стелажи. За санитарните помещения се предвижда окомплектоването им с аксесоари за баня и тоалетна, както огледала и шкаф за баня. Обзаведените с маси, столове и етажерки помещения за групови и индивидуални дейносити ще осигуряват възможност за свободно провеждане на заниманията, подпомагани от персонала, както и възможност за лесен преход към другите общи помещения. С цел осигуряване на достъпност до социалната услуга "Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения", е необходимо закупуване на транспортно средство - лек автомобил със 6+1 места за ползвателите на новата социална услуга. Транспортното средство ще бъде използвано по предварително изготвен график, като лицата ще имат възможност да се придвижат от и до новата социална услуга, градският център, други населени места, лечебни заведения, образователни институции, културни събития, институции и др., придружени от персонала на услугата, както и от близки и настойници. Предвиденото за закупуване транспортно средство ще бъде изцяло за нуждите на лицата на новата социална услуга, като по този начин се дава възможност за достъп до социалната услуга и включване в общественият живот. Чрез закупуването на транспортно средство със седем места за пътници, ще се предостави възможността едновременно в един курс на автомобила да бъдат транспортирани повече потребители на социалната услуга, както и придружащащите ги лица. По този начин ще се оптимизира графика за ползване на автомобила. Чрез реализиране на проектните дейности и закупуването на транспортно средство, ще бъде обхваната цялата територия на Община Велико Търново, която включва общински център - град Велико Търново, както и градовете Килифарево и Дебелец и 34 кметства и кметски наместничества., Contracted Amount: 147 407.44 , Reported Amount: 122 930.21
  • Activity: Разработване на вътрешни правила за дейността на услугата, обучение и супервизия на персонала: За успешното реализиране на Проектните дейности и стартиране на социалната услуга "Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения" се предвижда разработването на вътрешни правила, процедури и документи за дейността и. Обученията и супервизията на персонала на Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, цели изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Обучението цели и осигуряване на информация за политиката и практиките в областта на социалната услуга, основните нормативни документи, институции и партньорски организации, свързани с предоставяне на услугата. Обучението цели екипа да бъде обучен и за работа с поверителна информация, лични данни. След приключване на обученията всички участници следва да имат ясно разбиране за същността и обхвата на услугата "Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения", ценностите и философията на които е основана тя, отговорностите и задълженията които трябва да спазва персонала в услугата, организационните връзки и взаимоотношенията ( външни и вътрешни). Преди приключване на Проектните дейности ще се проведе и надграждащо обучение, за да се надградят придобитите професионални умения и знания, както и да се предостави възможност за обсъждане на конкретни случаи от практиката и развитието на екипните принципи на работата. Проведените обучения ще надградят придобитите професионални умения и знания. Екипната Супервизия и при необходимост индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга. , Contracted Amount: 14 499.99 , Reported Amount: 6 966.66
  • Activity: Подбор, наемане на персонала и предоставяне на услугата: Целта на дейност 4 "Подбор, наемане на персонала и предоставяне на услугата" е избор на подходящ персонал за качествено предоставяне на социални услуги в Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения. В ЦСРИ ще се гарантира предоставянето на качествени социални услуги, чрез осъществяване на подбор и наемане на лица с различна професионална област на компетентност. За целта ще бъдат назначени и наети следните лица: Управител, социален работник, психолог, логопед/педагог, медицински специалист, рехабилитатор/кинезитерапевт/ ерготерапевт, трудотерапевт, шофьор. За осъществяване на подбора и наемането на лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на персонал на Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения", която ще подпомогне изпълнението на Проекта, реализиран от Община Велико Търново по ОП РЧР и по-конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал в ЦСРИ. Целта на процедурата е да гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи по проекта и прозрачна конкурсна процедура, изградена на принципа на конкуренция въз основа на професионалните качества на кандидатите. Процеса на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положите или имуществено състояние. Подбора на персонала ще се извърши чрез провеждане на Конкурс по Кодекса на труда в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. При започване на работа в ЦСРИ всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност; ценностите и философията на която е основана тя; отговорностите и задълженията които трябва да спазва; организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания, ще са детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки служител получава при сключване на трудовия договор. Ще бъдат сключени 13 бр. трудови договори по Кодекса на труда за срока на изпълнение на Проектните дейности. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 41 308.63
  • Activity: Подбор, наемане на персонала и предоставяне на услугата - ЧАСТ II: Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения е социална услуга която осигурява почасови услуги като грижа, рехабилитация, трудотерапия, трудово наставничество, консултиране, информиране и подкрепа, включитело и на хората полагащи грижи за лицата от целевите групи, мобилна работа, както и съответните профилирани дейности за подкрепа на лицата с психични разстройства и лицата с умствена изостаналост. Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения село Церова кория, общ. Велико Търново, с капацитет 40 места. Услугата ще бъде предоставяна от екип специалисти, както следва: Управител 1 бр., социален работник 2 бр., логопед/педагог 1 бр., рехабилитатор/кинезитерапевт/ерготерапевт 1 бр.,медицински специалист 1 бр., психолог 1 бр., трудотерапевт - 5 бр., шофьор - 1 бр. Възнагражденията на персонала са съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. Ще бъде осигурена качествена/иновативна грижа за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения. Новият вид социална услуга дава възможност за подкрепа, както на лицата от целевата група в разкрития център, така и чрез мобилна работа. – пълнолетни лица с психични разстройства и интелектуални затруднения, настанени в специализирани институции, резидентни социални услуги и от общността и техните семейства; – служители в организации и институции ангажирани с процесите на ДЕИ. - служители на доставчици на социални и здравни услуги; Чрез закупеното транспортно средство ще се осигури достъп на лицата от целевата група до Центъра и до институции, болници, лечебни заведения, културни мероприятия и други, както и за мобилната работа на екипа на услугата. Заложените средства за застрховки по време на изпъбнение на проектните дейности са разчетени за срока на проектните дейности и ще бъдат разходвани за застраховка гражданска отговорност на закупеното МПС, както и за разходи за застраховки на придобитото оборудване, при спазване разпоредбите на чл. 20, ал. 1 от ПМС № 189/28.07.2016 г. за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. В социалната услуга ще се предоставят дейности, свъзани с посрещане на ежедневните потребности и свързаните с тях потребности от занимания за развитие на основни умения в зависимост от възрастта и личните нужди на лицата от целевата група. Дейности за подкрепа и придобиване на трудови умения, изграждане на социално-поведенчески умения, занимателна трудотерапия, организиране на свободното време и разширяване на социалните контакти. Психологичната и рехабилитационна подкрепа ще се осъществява на базата на специализирана оценка на потребностите. В новоразкритото ЦСРИ ще се предоставят дейности за задоволяване на основните жизнени потребности на лицата чрез подходящи грижи в безопасна и сигурна среда за живеене, в която лицата да развиват пълноценно своите възможности. В центъра ще бъде оборудван и обзаведен и ще разполага със спешен медицински шкаф с лекарствени продукти и консумативи по списък, за оказване на първа медицинска помощ; медицинска кушетка, кантар с ръстомер, апарати за кръвно налягане и глюкомери. За ползване на социалната услуга Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения между доставчика на социалната услуга Община Велико Търново и потребителят на социални услуги или неговият законен представител се сключва Договор за ползване на социални услуги. Заложените средства за застрховки по време на изпълнение на проектните дейности са разчетени за срока на проектните дейности и ще бъдат разходвани за застраховка гражданска отговорност на закупеното МПС, както и за разходи за застраховки на придобитото оборудване, при спазване разпоредбите на чл. 20, ал. 1 от ПМС № 189/28.07.2016 г. за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности., Contracted Amount: 379 627.04 , Reported Amount: 360 972.28
  • Activity: Подбор, наемане на персонала и предоставяне на услугата - ЧАСТ III: Предвидените разходи за функциониране на услугата са разчетени, както следва: - Разходите за електрическа енергия са изчислени на база консуматори на електрическа енергия предвидени в инвестиционен проект, част „Електро“ от проектното предложение, което в абсолютна прогнозна стойност възлиза на 5 810 киловата потребление на месец по 0,17227 лв. цена по договор, за един месец 1 000.8887 лв., за целия период на проекта прогнозна стойност – 20 000.00 лв. - Разходите за вода са изчислени на база броя на потребителите на социални услуги, служителите обслужващи лицата от целевата група и прилежащите дворни пространства заложени за изграждане в инвестиционният проект, както следва: 3949 куб.м. вода за целия период, при цена по договор на куб. м. вода – 1.7736 лв., за целия период на проекта прогнозна стойност - 7 000.00 лв. - Разходи за телефония - за социалната услуга се предвиждат 4 броя sim карти по 24 лева месечна такса за 20 проектни месеца предоставяне на услугата. - Разходи за интернет - за социалната услуга се предвижда 4 броя интернет точки по 21,60 лв. месечна таска за 20 проектни месеца предоставяне на услугата. - Разходи за трудова медицина - за служителите назначени в социалната услуга ЦСРИ 13 броя, се предвижда месечно обслужване за 20 проектни месеца по 1,56 лева на служител на месец. - Разходи за дезинфекция, дезинсекция, дератизация и декаризация на обекта са изчислени на база общата вътрешна площ на сградите за социалната услуга ( 313 кв.м.), както и прилежащите външни площи, част от обекта на интервенция ( 1 800 кв.м.). Кратността на обработките е съобразена с местоположението и населеното място, където ще бъде изградена социалната инфраструктура. Социалната услуга граничи в имота с Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост, помощно стопанство, обработваема земя, зеленчукова градина, зелени тревни площи, дървесно-храстова растителност, както и с ново изграждащи се 4 броя Центрове за грижа за лица с умствена изостаналост. - Разходи за охрана СОТ - за социалната услуга дневна форма се предвижда 2 точки за сигнално - охранителна техника за целият период на предоставяне на услугата от 20 проектни месеца. - Разходи за абонамент и телевизия - За задоволяване на интелектуалните, социалните, културни, образователни потребности на потребителите се предвижда абониране за местни и национални вестници, както и за списания за период от 18 месеца ( 12 месеца + 6 месеца) и сключване на абонамент за телевизия за целия период на предоставяне на услугата от 20 проектни месеца. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: State psychiatry hospital - Tzerova koria, Veliko Tarnovo , Contracted Amount*: 14 499.99 , Reported Amount: 14 499.99
Contractors
  • Contractor: "BOOKTRADING KA" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 194.46
  • Contractor: "Smart Business Companies" Ltd, Contracted Amount*: 1 927.42 , Reported Amount**: 1 927.41
  • Contractor: Panda Cooperation, Contracted Amount*: 2 147.76 , Reported Amount**: 2 147.76
  • Contractor: Petrol AD, Contracted Amount*: 2 302.14 , Reported Amount**: 2 319.60
  • Contractor: "DISINFECTION STATION BG" LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 166.00
  • Contractor: Stivar Ltd, Contracted Amount*: 238.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kidat group Ltd, Contracted Amount*: 553 018.73 , Reported Amount**: 553 018.73
  • Contractor: Vali Computers Ltd, Contracted Amount*: 10 329.60 , Reported Amount**: 10 329.60
  • Contractor: ET "NADEJDA - NADEJDA HRISTOVA", Contracted Amount*: 16 629.60 , Reported Amount**: 16 629.60
  • Contractor: Veriga Domino EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 008.33
  • Contractor: Dani Med SDI Ltd, Contracted Amount*: 686.71 , Reported Amount**: 301.39
  • Contractor: Mini Art Foundation , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 150.00
  • Contractor: Primex Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 130.51
  • Contractor: ViK Yovkovtzi Ltd, Contracted Amount*: 1 970.39 , Reported Amount**: 3 586.83
  • Contractor: "Iamp;B" OOD, Contracted Amount*: 838.06 , Reported Amount**: 622.06
  • Contractor: HMI Ltd, Contracted Amount*: 8 310.64 , Reported Amount**: 4 473.76
  • Contractor: TRANS CO O4 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 19 362.43
  • Contractor: Keratek Group Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 636.70
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 1 750.75 , Reported Amount**: 1 376.35
  • Contractor: Omnicar Auto Ltd, Contracted Amount*: 32 550.00 , Reported Amount**: 29 970.00
  • Contractor: Tehnomarket Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 115.00
  • Contractor: "Mira -H" ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 226.59
  • Contractor: BG POST Ltd, Contracted Amount*: 1 105.94 , Reported Amount**: 731.94
  • Contractor: ET "SPRING - YORDAN YORDANOV", Contracted Amount*: 69 982.25 , Reported Amount**: 69 982.25
  • Contractor: "M-FORMA" EOOD, Contracted Amount*: 11 617.25 , Reported Amount**: 11 617.25
  • Contractor: "ENERGO-PRO Sales" AD, Contracted Amount*: 12 449.32 , Reported Amount**: 12 449.32
  • Contractor: DZI - General Insurance EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 143.05
  • Contractor: "Sirius BT" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 749.00
  • Contractor: "ISJ Group Ltd., Contracted Amount*: 849.50 , Reported Amount**: 849.50
  • Contractor: Autokit Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90.00
  • Contractor: BMB Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 552.36
  • Contractor: Tarnovopharmacy Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 727.04
  • Contractor: Historical Park AD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 735.50
  • Contractor: Autochoice Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 899.72
  • Contractor: "Pliska -1" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 273.97
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants aged over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 49.00
Indicator 2 Участници над 18 г., получаващи социални услуги в общността (специфичен индикатор), Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 49.00

Financial Information

Total Project cost 1 150 308.30 BGN
Grant 1 150 308.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 150 274.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“ , Estimated Amount: 3 100 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на обекти на Община Велико Търново“
    Contractor: "ENERGO-PRO Sales" AD
    Contract total funded value: 12 449.32
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново по обособени позиции", Estimated Amount: 591 400.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново”
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 2 147.76
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“, Estimated Amount: 947 724.16
  • Differentiated position 1: „Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на Община Велико Търново“
    Contractor: ViK Yovkovtzi Ltd
    Contract total funded value: 1 970.39
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново“, Estimated Amount: 334 358.00
  • Differentiated position 1: „Доставка по заявка и гаранционно поддържане на нова компютърна техника и периферни устройства за нуждите на Община Велико Търново“
    Contractor: Vali Computers Ltd
    Contract total funded value: 10 329.60
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции" , Estimated Amount: 568 384.16
  • Differentiated position 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 6 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на електронни съобщителни услуги за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции“ , Estimated Amount: 548 731.13
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт gsm/umts с национално покритие“
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 1 189.15
Procedure 7 Subject to due process: „Извършване на транспортни услуги и наем на специализирана техника с водач за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции" - Обособена позиция № 1 – „Случаен автобусен превоз“; - Обособена позиция № 2 – „Превоз на товари и наем на специализирана техника с водач“; - Обособена позиция № 3 – „Наем на товарен автомобил с водач за нуждите на ОП „Зелени системи” и - Обособена позиция № 4 – „Наем на миячни машини (водоноски) с водач за нуждите на ОП „Зелени системи“, Estimated Amount: 628 635.70
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Случаен автобусен превоз“;
    Contractor: ET "NADEJDA - NADEJDA HRISTOVA"
    Contract total funded value: 16 629.60
Procedure 8 Subject to due process: „Ремонт и реконструкция на съществуващи сгради в „ЦСРИ за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения”, местност „Иванова чешма”, с. Церова кория“. , Estimated Amount: 464 633.33
  • Differentiated position 1: „Ремонт и реконструкция на съществуващи сгради в „ЦСРИ за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения”, местност „Иванова чешма”, с. Церова кория“.
    Contractor: Kidat group Ltd
    Contract total funded value: 553 018.73
Procedure 9 Subject to due process: „Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Община Велико Търново, по обособени позиции“, Estimated Amount: 142 260.00
  • Differentiated position 1: Услуга по доставка на интернет без ограничение на трафика за нуждите на Кметства и други обекти на територията на Община Велико Търново /без град Велико Търново/
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 201.60
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България, Estimated Amount: 1 258 001.33
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и авто консумативи за нуждите на Община Велико Търново и нейните структури, чрез система за безкасово зареждане на територията на Република България
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 2 302.14
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 194 306.49
  • Differentiated position 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: HMI Ltd
    Contract total funded value: 4 473.76
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 647 244.50
  • Differentiated position 1: Доставка на дезинфекционни и почистващи препарати за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: HMI Ltd
    Contract total funded value: 3 836.88
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 84 669.92
  • Differentiated position 1: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: "Smart Business Companies" Ltd
    Contract total funded value: 307.02
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново, Estimated Amount: 199 792.68
  • Differentiated position 1: Доставка на домакински продукти за нуждите на структури на Община Велико Търново
    Contractor: "ISJ Group Ltd.
    Contract total funded value: 849.50
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на обувки за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново. , Estimated Amount: 117 684.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на обувки за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на община Велико Търново“
    Contractor: "Smart Business Companies" Ltd
    Contract total funded value: 672.24
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на работно облекло за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции, Estimated Amount: 264 601.07
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло за нуждите на Община Велико Търново и за структури, разположени на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции
    Contractor: "Smart Business Companies" Ltd
    Contract total funded value: 948.16
Procedure 17 Subject to due process: Закупуване на нов лек автомобил за нуждите на Проект № BG05M9OP001-2.062-0004-C01, Estimated Amount: 35 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на нов лек автомобил за нуждите на Проект № BG05M9OP001-2.062-0004-C01
    Contractor: Omnicar Auto Ltd
    Contract total funded value: 32 550.00
Procedure 18 Subject to due process: Изграждане, основно обновяване, контрол и поддръжка на площадки на открито на територията на Община Велико Търново по обособени позиции, Estimated Amount: 700 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - Изграждане на нови и основно обновяване на съществуващи площадки за игра на открито на територията на община Велико Търново
    Contractor: ET "SPRING - YORDAN YORDANOV"
    Contract total funded value: 69 982.25
Procedure 19 Subject to due process: Периодични доставки на гориво за отопление за нуждите на структури на Община Велико Търново. , Estimated Amount: 1 391 250.00
  • Differentiated position 1: Периодични доставки на гориво за отопление за нуждите на структури на Община Велико Търново.
    Contractor: "M-FORMA" EOOD
    Contract total funded value: 11 617.25

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN