Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.061-0003-C02
Project Name Opening of a Center for Support of Disabled Persons and Their Families, Including Multiple Disabilities in Isperih
Beneficiary 000505821 OBSHTINA ISPERIH
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.07.2020
Start Date 02.07.2020
End Date 26.04.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324), Исперих

Description

Brief description
Основният фокус на проекта е насочен към осигуряването на качествена грижа за лицата с увреждания, включително с тежки множествени увреждания и техните семейства на територията на Община Исперих. За постигане на тази цел ще бъде създаден ДЦЛУТМУ, който да осигури комплексна подкрепа за целевите групи чрез предоставяне на интегрирани социални услуги в общността.  Чрез комплексни интегрирани мерки с иновативен характер, се цели повишаване качеството на живот на лицата с увреждания, преодоляване на социалната изолация, превенция на институционализацията на лица с увреждания, мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на родителите и близките, полагащи грижи за зависими членове на семейството. Дейностите са съобразени с допустимите по процедурата и включват: Ремонт, обзавеждане, оборудване на сграден фонд и закупуване на специализирано транспортно средство за предоставяне на услугите, съгласно потребностите на целевата група; Подбор на персонала, провеждане на обучение и супервизии; Предоставяне на дневни и почасови услуги в Център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания; мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда; Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване, според индивидуалните потребности; осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез краткосрочно настаняване в Центъра.
Activities
  • Activity: Ремонт и преустройство на бивша училищна сграда в Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с множествени увреждания: Сградата, предвидена за преустр-во, е категория 5а, според НАРЕДБА № 1 ОТ 30 ЮЛИ 2003 Г. ЗА НОМЕНКЛАТУРАТА НА ВИДОВЕТЕ СТРОЕЖИ и е разположена в УПИ I, кв. 122 по плана на гр. Исперих, община Исперих на една от главните улици в града "Васил Левски". Сградата е съставена от два корпуса, функционално свързани помежду си. Центр. вход е от югоизток. От там посредством стълби се отива на партерното ниво (кота 0,00) на по-ниският корпус, където са разпол. коридор и десет отделни помещения. Към тази част от сградата има допълн. постройка на североизток (разположена на кота -1,00) , като до нея се стига посредством стълби. От партерното ниво на ниският корпус чрез стълби се достига до двете нива на по-високият корпус, който на партерното си ниво (кота -1,55) е съставен от коридор и 4-ри отд. помещ-ия, а на първия етаж (кота +2,30) от коридор и 3 помещения. Под ниския корпус има и сутеренно ниво с разположени в него коридори и девет отделни стаи. Достъп до него има и от северозапад. Сградата е двуетажна с монол. скелетно гредова конструкция, със стоманобет. междуетажни плочи, преградни тухл. стени и четирискатен покрив с дърв.констр-ия. Към текущия момент тя е неизползваема и занемарена.Осн. цел на проекта е чрез преустр-то на сградата да се осигури качеств. среда за грижа за лицата с тежки уврежд. като се спазят осн. принципи за достъпност, безоп-ст и функционалност и се осигурят простр-ва за разнообразни дейности, пространства за почивка и помещения за индивид. конс-ии със спец-ти. Към момента сградата няма осигурен достъпен вход. В проектното решение е предвидено изгражд.на рампа от североизток, посредством която ще се достига до партерн. ниво на високия корпус (кота -1,55). За лесно и достъпно придвижване в сградата на лица в неравностойно положение на всички стълби до партерен етаж на нисък корпус (кота 0,00) и първи етаж на високия корпус (кота +2,30) ще се монтира подемна рампа. Архитект. разпред-ие по етажи е както следва: На кота 0,00 ще са разполож.:стая за персонал, стая за индивид. работа с психолог, кухня с трапезария – оборудвана с необход. техника за приготвяне на храна при дом. условия, общо санитарно помещение с две тоалетни клетки, едната от които за хора с уврежд.,две спални помещения, съответно за мъже и за жени за временно пребиваване на до две лица едновременно, с прилежащо санитарно помещение към него. Площта на помещенията позволява свободното опериране с пациентен лифтер. Помещение за арт и трудотерапия с преход към стая за индивидуална работа.В допълн. пристройка към този корпус е предвидено обособяването на котелно помещение и тоалетна за персонала. На кота -1,55 ще са разположени следните помещения: Зала за лечебна физкултура, Дневна, Медицински кабинет. На кота +2,30 ще са разположени следните помещения: Стая за почивка за мъже с възможност за почивка на до пет лица едновременно. Стая за почивка за жени с възможност за почивка на до пет лица едновременно. Санитарен възел към тях На кота – 2,60 ще са обособени следните помещения - Перално с прилежащ към него склад за перилни и почистващи препарати. Останалите помещения на това ниво ще останат неизползваеми. Дворн. простр-во ще се благоустрои чрез изгражд. на ажурна ограда, която ще отделя част от прилежащите към сградата територии и ще бъде продължение на съществув. към момента ограда, нуждаеща се само от пребоядисване; Ще се оформи автомоб. и пешех. подход чрез монтаж на врати; Видно от прилож. схема пред сградата има съществуваща бетон. настилка. Ще се изгради доп-но нова пешех. армирана бетонова настилка. Ще се почистят и окосят съществуващите около сградата зелени площи с помощта на служители от общината. В непоср. близост до входа на сградата ще бъде обособен кът за градинарство. Ще се оформи и зона за отдих, оборудвана с две пейки и кошче за смет. Дейностите, предвидени за втория етап на благоустрояване, целят при осигурен финансов ресурс да се обнови и подобри общата визия на заобикалящото сградата пространство., Contracted Amount: 398 789.30 , Reported Amount: 398 789.30
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, и на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания: Оборудв.и обзавежд. на помещ-та в ДЦЛУТМУ е съобразено с миним. функц. изискв. Спазени са изискв-та по отн-ие на пом-ия и площи, на оборудв./обзавежд., както и по отн-ие на др. изискв.на проц-та. 1.Помещ. за почивка /2 бр./ за не повече от 5 лица всяко. 6 легла с матраци 4 регулируемо болнично легло 2 маси/бюра с чекмедже 10 стол 2 огледало с етажерки 2 закачалка за стена 2 пациентен лифтер 2 сгъваеми кушетки 2 разтегателна холна маса 2 гардероби двукрили 4 масички за хранене на лежащи потребители 2 етажерки 2 перила за инвалиди 2.Спални помещ. (2 бр.) за до 2 лица всяко. 4 легла с матраци 4 комод с чекмедже 4 гардероби еднокрили 2 етажерки 2 маси/бюра 4 столове 4 настолни лампи 2 подвижен параван 2 огледало с етажерка 2 закачалка за стена 2 сгъваема кушетка 2 перила за инвалиди 2 комбинирани столове за баня и тоалет 3.Дневна стая за акт. заним. 1 маса/бюро 12 стол 1 закачалка за стена 4 преносим компютър 4 масички за лаптоп 1 настолен компютър за социален работник 1 телевизор LCD 1 подв. маса с регулир. височина за телевизор 1 разтег. маса висока 1 секция от три части 1 диван тройка 1 канапе двойка 1 принтер 4.Кухн. бокс и трапезария - обзав. с необх-то за съхран. и приготв. на храна и за хранене оборудв. 4 маса трапезна 16 стол за трапезария 1 кухн. шкаф. комплект горни и долни 1 двугн. мивка 1 смесител за мивка 1 вград.фурна 1 вград. готв. плот 1 вград. съдомиялня 1 хлад-ик 1 фризер 1 абсорбатор за вграждане 1 микров.печка 1 кафемаш. 1 автомат за вода 1 ел. сокоизстискв. 1 кантар кухненски 1 тостер за хляб 1 тостер за сандвич 1 ел. кана за топла вода 1 миксер 5.Стая за персонала 1 гардероб двукрилен 1 огледало с етажерка 1 закачалка за стена 2 настолен компютър 1 секция от три части 1 диван тройка 1 метален шкаф за документи 2 офис стол 1 мултифункц. устр-во 2 раб. бюра 6.Медиц. кабинет 1 маса/бюро 1 офис стол 1 закачалка за стена 1 еднокрилен гардероб 1 настолен компютър 1 метален шкаф за документи 1 двусекционна кушетка 1 шкаф за медикаменти 1 манипулационна маса 1 кантар 1 апарат за кръвно 1 принтер 7.Стая на психолога 1 маса/бюро 1 офис стол 1 закач. за стена 1 наст. комп. 1 принтер 1 заседат. Маса 4 посет. стол. 1 шкаф за док-ти Единичните цени са съгласно приложение VIII. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 121 960.85
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за работа в Център за подкрепа на лица с увреждания: Дейността включва подбор и назначаване на екип от 19 служители с експертни и спомагателни функции, които да бъдат ангажирани за целите на предоставянето на интегрираните социални услуги в ДЦЛУТМУ. Екипът на Центъра ще включва експерти, които имат различен профил на компетентността си – социално, медицинско, здравно и друго релевантно образование, както и други форми на професионална квалификация, за да се гарантира съответствието на компетенциите на екипа за управление на Центъра /ЕУЦ/ с характера на планираните за предоставяне социални услуги за лица с увреждания, включително тежки такива, и техните семейства. За организиране на управлението и функционирането на Центъра ще бъдат назначени служители, чиито квалификация и отговорности ще бъдат сведени минимум до следните изисквания: 1) Ръководител на ДЦЛУТМУ – с необходимите компетенции в областта на социалните/социално-здравните услуги, който ще отговаря за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в Центъра, вкл. ще мониторира работата на експертите в Центъра във връзка с изпълнение на преките им служебни задължения; 2) Касиер -счетоводител - 1 лице, с минимално средно специално образование в областта на счетоводството и релевантен опит в сферата на финансите и счетоводството; 3) Психолог - 1 лице, притежаващ релевантни познания в областта на клинична/консултативна психология или еквивалентни компетенции, който ще осъществява преки дейности по предоставяне на психологически консултации за ползвателите на Центъра; 4) Специалисти „Социални дейности“ (3 лица), с квалификации в областта на социалните дейности/ специалната педагогика и други релевантни сфери, които ще отговарят за цялостното консултиране и работа с потребителите; 5) Помощен персонал/санитари (4 лица) – с относим опит в предоставянето на услуги за лица с увреждания, включително тежки такива, които да осигурят цялостното обгрижване и комфорт на потребителите на услугите; 6) Рехабилитатор (1 лице) – притежаващи необходимия опит в областта на рехабилитацията и/или кинезитерапията, които ще отговарят за изпълнението на терапевтичните програми при работата с потребителите; 6) Арт и Трудотерапевти (2 лица), с опит в сферата на предлагането на подобен род услуги; 8) Медицинска сестра/фелдшер (3 лица) – със съответното медицинско образование и опит, които да осигурят качествена здравна грижа за ползвателите в ДЦЛУТМУ; 9) Хигиенист (1 лице), чиито основни отговорности ще бъдат свързани с поддържане битово-санитарните условия в ДЦЛУТМУ; 10) Шофьор/домакин (1 лице) - притежаващ необходимата категория за управление на специализираното транспортно средство, което ще обслужва потребителите на услугата, както и минимален опит в осъществяването на дейности по доставка и завеждане на материали; 11) Общ работник/параджия (1 лице) - притежаващ съответната квалификация за поддръжка на отоплителни инсталации на газ. Възнагражденията на персонала ще бъдат съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020., Contracted Amount: 285 100.00 , Reported Amount: 244 088.71
  • Activity: Разработване на методика, вътрешни правила и процедури за организация на работата в Центъра: Основна цел на дейността е създаване на правила и процедури за работа на служителите в Центъра. Ще бъде разработена: 1.Документация, свързана с доставка, планиране, организация и управление на интегрираната социална услуга, включваща Методика за условията и реда за предоставяне и функциониране на Центъра и Методология с описани видовете услуги: Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижа за лицата от целевата група в домашна среда, терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, насочване и осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности на потребителите, подкрепа за семействата, полагащи грижа за лицата с увреждания, чрез поемане на заместваща грижа за срок до 14 дни на техните близки с увреждания. 2. Правилник за устройството, организацията и дейността на Центъра; 3. Правилник за вътрешния трудов ред; 4.Процедура за подбор на персонала в Център за подкрепа на лицата с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания; 5 Етичен кодекс на работещите в Центъра; 6.Правила за предотвратяване и ограничаване на неприемливо поведение в Центъра; 7. Процедура за атестиране на персонала, работещ в Центъра; 8. Правила за достъп до информация и запазване на нейната поверителност; 9. Процедура за вътрешен контрол в Центъра; 10. Документация на специалистите в Центъра - лично досие на потребител, специализирана входяща оценка на лицето от дейности за подкрепа, индивидуален план за социална работа, план за здравни грижи, трудотерапевтична карта. Всички гореизброени документи и методики ще бъдат разработени, съгласно действащата нормативна уредба за предоставяне на социални услуги в общността, в съответствие с принципите на Закона за социално подпомагане и Правилника за неговото прилагане, методики и/или указания за работа при предоставянето на конкретния вид социална услуга. , Contracted Amount: 2 279.00 , Reported Amount: 2 279.00
  • Activity: Супервизия и обучения на наетия персонал: Дейността цели да се повиши мотивац.на служ-те от новосъзд. соц. услуги и да подобри профес. им компетентност за по-ефект. и ефикасно изпълнение на задълж-та им Предвиждат се следн.дейности и поддейности: Д-ст 1. Провеждане на обучение „Организ-ия на дей-та в ДЦЛУТМУ, гр. Исперих”. Подд-ст 1.1. Разраб. на профил на компетенциите на специалистите в соц. услуга. Компетентността вкл. задълб. позн-ия, които реално се използват, за да се извърши една д-ст на най-добро ниво. Разработ. профил на компетенции позволява обуч-то на перс-ла да се извърши по обучит.пр-ма, която в най-висока степен да отговори на очакв. рез-ти, а именно да се развият позн-та, ум-та и нагласите за организ. на дейностите по предостав.на услугата. Профес. компет-ст съдържа в себе си позн-ия, ум-ия и нагласи, които позволяват на спец-та да извършва св. профес. задачи по възм-но най-добрия начин. Подд-ст 1.2. Разраб. на пр-ма, уч. план и мат-ли за обуч-то, основани на профил на компет-те и мет-ката на услугата, съдържащи следн.осн.теми: - организация на предостав.на дн. и почас. соц. услуги в общността за лица, вкл. с уврежд.; нормат.изискв-ия; изгр. на екип и екипно взаимодействие; специфика на грижата и терапевтична. работа с хора с увреждания; функции и задълж. на спец-те; организ. на ежедн.д-ти. Подд-ст 1.3. Пров. на 3-дневно обучение на персонала, общо 24 уч.ч. В обуч-то ще бъдат вкл. всички членове на персонала, общо 19 работещи в услугат. Д-ст 2. Провеждане на супервизии на персонала на Центъра Супервизията е пр-ес на подкрепа, който дава възм-ст на практикуващите соц. работа да осмислят процесите на взаимодействие с клиента и в екипа, и да развиват своите компетентности. 1. Индивид. супервизия се провежда индивидуално на член на екипа. Ориентирана е към работата на супервизирания по конкр.случай с потребител или място и профес. роля в екипа. 2. Груп. супервизия се провежда с група от спец-ти от една или няк. сходни услуги, като клиент на супервизията е един спец-ст, но се ползва ресурса на цял. група и ефектът на учене е за вс. уч-ци. Обект на груп.супервизия е работата на специалиста по конкр. случай с потребител, като се допринася, както специалистът, така и останал. му колеги в групата да осмислят подходи, м-ди и техники в работата по конкр. случай, опирайки се на ясно теорет. позн-ие (напр. степен на соц. функц-не, възрастово развитие, семейна динамика и др.) 3. Супервизия на екип се провежда в екипа на една услуга, като в нея участва екип от спец-ти, които имат общи раб. цели и задачи. Обект на сурпервизията са отн-та, ролите, пробл. в екипа, по същество тя е организационно и екипно конс-не, а при необходимост медиация/посредничество за подобр.на взаимоотн-та и екипна комуникация. Екипн.супервизия директно е насочена към взаимоотн-та между членовете на екипа, а не към работата по конкр.случай. 4. Методич. подкрепа и консултиране се пров. в групов формат, когато работещите в услугата имат необх-та от оказване на профес.подкрепа и консултиране, относно методиката на работа. Обект на методическата подкрепа са конкр. профес. действия, касаещи методиката на предоставяне на услугата, за да се разбере по-добре същността на проблема, да се промени отправната точка за оценка на проблема, да се формулират разл. възможни варианти, касаещи конкр. посока на оценяване на нуждите на потребителя, планиране на работата с него, изпълнение на дейности по плана, междуинституц. партньорство по повод работата с потребителя. В хода на предоставяне на новоразкритата услуга, персоналът ще среща редица методически въпроси, които няма как да бъдат предвидени в темите на обучит. програма и в самото обучение. Това са въпроси и казуси, свързани с ежедневната практика, зависят от профила на потребителите на услугата и индивид. ситуация на всеки от тях. Това налага да се предвиди провеждане на сесии по методическа подкрепа, поне веднъж на 3 мес., където експерт-методист ще насочва към възможните отговори за решаване на възникнали проблеми от практиката. , Contracted Amount: 7 160.00 , Reported Amount: 6 871.00
  • Activity: Подбор на ползватели и предоставяне на интегрирани междусекторни услуги в общността за лица с увреждания и техните семейства: Подборът на потребителите ще се осъществи на база изготвена ефективна процедура, основана на ясни критерии и реална оценка на потребностите. Ще бъде изготвен стандартен пакет от документи за кандидатстване от страна на потенциални потребители, който ще вкл.: формуляр – заявление, придружен от копие на документ за самоличност, копие от ЕР на ТЕЛК/НЕЛК/ЛКК, копие от амбулаторен картон и др. актуални медиц. документи, с които се удостоверява здравосл. състояние на лицето, подкрепяща документация, касаеща физическото и психическото състояние, и социалния статус на кандидата. Кандидатите заявяват необходимостта от ползване на почасови услуги по настоящ адрес. Отговорен за подготовка на необходимите документи за кандидатстване на потенциалните потребители е експертът „Социални дейности“ в екипа за управление на проекта, подпомаган от общинските експерти в дирекция „Хуманитарни дейности“ Предоставянето на услугите в центъра ще се основава на идентифицирани нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивид. социална оценка на всеки един от тях, изготвена от екип на Центъра, включващ социален работник, трудотерапевт, рехабилитатор и медиц. сестра. Индивид. оценка на потребностите от подкрепа се изготвя след дискусия с потребителя. На база индивид. оценка се изготвя индивид. план за работа с потребителя, който е със сформирани основни насоки за бъдещата соц. работа, в зависимост от потребностите и съобразно желанията на потребителя. В Индивид. план за подкрепа могат да бъдат включени и препоръки за мерки за подкрепа от социален, здравен, трудов, образователен и друг характер в зависимост от конкр. потребности на лицата. Продължителността на функциониране на ЦПЛУТМУ в рамките на проекта ще бъде 12 месеца. Центърът е с капацитет за 30 потребители и ще предоставя комплекс от интегрирани здравно-социални услуги за лица с различни форми на увреждания (физически, сензорни и умствени) на възраст над 18 години, съгласно индивид. потребности на потребителите: 1.Дневни и почасови услуги,базирани на индивидуалните потребности на ползвателите и комбинируеми, според конкретните им нужди /помощ за ежедневни дейности, самообслужване, подкрепа при работа с институции, соц.интеграция, здравно и психолог.консултиране, трудо- и арт- терапии и др./.Предложените мерки гарантират подобряване статуса на потребителите в социално, психологическо и здравословно измерение; 2. Мобилна работа и грижа в домашна среда – вкл. не само информационно-консултативна дейност, но и подкрепа за соц.включване и взаимодействие /работа с институции, планиране на ежедневието, професионална и рехабилитационна подкрепа, насърчаване на соц.– иконом.активност ,психолог.помощ и др. Интегрираният характер на услугата осигурява достъпност и максимален комфорт за потребителите й; Конкретните дейности при осъществяване на мобилната работа по домовете на потребителите ще включва:Доставяне на храна, помощ за поддържане на лична хигиена — подпомагане при лични нужди, Проследяване и отчитане на физиолог. показатели, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от подкрепяното лице. -Осигуряване на терапевт. и спец. помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности.Осигуряване на достъп до Център за подкрепа на лица с увреждания, чрез транспортиране на лицата до центъра и обратно, до институции, болница, лекари специалисти и др. при нужда със специализиран транспорт, както и извозване на специалистите на центъра до домовете на хората при мобилната услуга или извозването на потребителите до центъра и обратно. 3.Осигуряване на терапевтична и спец.помощ за целевата група, вкл. рехабилитационна и кинезитерапевтична дейност- „лечение чрез движение“, основано на профилактичното и възстановително действие на подхода; 4.Осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лица с увреждания–насочена към предоставяне на заместваща грижа в Центъра, за период до 14 дни, при 24/7 режим на предоставяне. , Contracted Amount: 115 735.77 , Reported Amount: 68 361.94
  • Activity: Продължение на дейност 2 Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, и на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания: 8.Стая за индивид.работа 1 маса/бюро 1 закач. за стена 1 наст.комп 1 мултифунк. устр-во 1 заседат. Маса 5 посет. Стола 1 шкаф за док-ти 1 офис стол 9.Зала за арт и трудотер. 1 телевизор LCD със стойка за стена 1 шкаф 1 етажерка 1 мод. Маса 7 посет. Стол 1 шкаф за дидакт. и др.мат-ли 1 диван тройка 10.Зала за леч. физк-ра/рехаб-ия 1 двукр. гардероб, 1 Кушетка/масажна 1 широка куш. с регул. се височина за прилаг.на специализ. кинезитерап. мет-ки 1 велоергометър 1 стълба за рехабилитация 2 шведска стена 1 многофункц. Модули 1 огледало - 65/150см. 2 дюшеци 200/100/10 см. 1 топка с релефна повърхност 1 твърда топка с релефна повърхност за масаж 1 топка с форма на фъстък 1 топка с грапава повърхност 1 сензибол с диаметър 20 см 1 сензибол с диаметър 10 см 1 посетителска пейка 11.Мокро помещение 1 пералня, 1 сушилня, 1 парна ютия, 1 прахосмукачка 3 шкаф за съхр. на сп. бельо; 12.Склад. помещ. - обзав.с мебели за съхр.на санит.-хигиенни, перилни и миещи преп-ти и за др. мат-ли 2 санит. шкафове. Единичните цени са съгласно приложение VIII. По проекта ще бъде закупено и специализир. трансп. ср-во, тип микробус с обособ. 1 място за инвал. кол-ки. То е необходимо за осигуряване на достъп до Центъра за подкрепа на лица с увреждания чрез транспортиране на лицата до центъра и обратно, до институции, болница, лекари специалисти и др. при нужда със специализиран транспорт, както и извозване на специалистите на центъра до домовете на хората при мобилната услуга.Мобилната група ще вкл. според нуждите на потребителите медицинско лице, рехабилитатор, психолог, помощен персонал (санитар) и ще осъществява работа и грижа в домашна среда, ще се доставя храна до домовете, ще се оказва помощ за поддържане на лична хигиена, проследяване и отчитане на физиолог. показатели, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от подкрепяното лице. , Contracted Amount: 125 508.20 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VIK OOD ISPERIH, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 503.42
  • Contractor: OBSHTINSKA APTEKA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 602.04
  • Contractor: BRUDA-2 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 726.32
  • Contractor: "ASPID - 81" LTD, Contracted Amount*: 398 789.30 , Reported Amount**: 398 789.30
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 43 270.28 , Reported Amount**: 43 247.04
  • Contractor: PETAR TSONEV-PETROV-TSONEV, Contracted Amount*: 49 938.00 , Reported Amount**: 14 393.90
  • Contractor: INSURANCE COMPANY DALLBOGG: LIFE AND HEALTH AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275.08
  • Contractor: SOD ING - GRUP, Contracted Amount*: 324.00 , Reported Amount**: 324.00
  • Contractor: Smart Soft Ltd., Contracted Amount*: 23 556.00 , Reported Amount**: 12 036.00
  • Contractor: OVERGAS MREGI AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15 955.04
  • Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "ARMEEC", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2.73
  • Contractor: SOD RAZGRAD OOD, Contracted Amount*: 330.00 , Reported Amount**: 330.00
  • Contractor: „Business Consult – AY” EOOD, Contracted Amount*: 7 160.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARASAY EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 772.00
  • Contractor: PERLA GOLD - RUMEN ASENOV OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 210.00
  • Contractor: ET ORION-98-ORHAN NADJIEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 443.68
  • Contractor: Zvezditsa, Contracted Amount*: 2 279.00 , Reported Amount**: 2 279.00
  • Contractor: ENERGO-PRO PRODAGBI AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 823.36
  • Contractor: KESHANLAM - GYOKHAN BYCNKYN ET, Contracted Amount*: 15 028.36 , Reported Amount**: 15 028.36
  • Contractor: BALGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIYA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 729.01
  • Contractor: KNIGOTARGOVIA , Contracted Amount*: 9 879.97 , Reported Amount**: 9 879.97
  • Contractor: KUBRAT KABEL OOD, Contracted Amount*: 320.13 , Reported Amount**: 320.13
  • Contractor: OMNICAR AUTO, Contracted Amount*: 66 400.00 , Reported Amount**: 66 400.00
  • Contractor: ZIKON LTD., Contracted Amount*: 6 871.00 , Reported Amount**: 6 871.00
  • Contractor: ET LOZANA-FIKRET SALIEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 809.29
  • Contractor: JB ELEKTRONICS EOOD, Contracted Amount*: 12 369.23 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PM OIL EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 511.42
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 108.00
Indicator 2 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 108.00
Indicator 4 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 72.00

Financial Information

Total Project cost 794 639.21 BGN
Grant 794 639.21 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 794 639.21 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 25.00 99 697.33 0.00 99 697.33 "АСПИД-81" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих“ по обособени позиции, Estimated Amount: 70 492.48
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 21 265.73
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Доставка и монтаж на специализирано оборудване
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 15 363.29
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: Доставка и монтаж на електрическо оборудване
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 6 641.26
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: Доставка и монтаж на компютърна техника
    Contractor: Smart Soft Ltd.
    Contract total funded value: 11 520.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на компютърна техника за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих“ , Estimated Amount: 12 534.31
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на компютърна техника за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих“
    Contractor: JB ELEKTRONICS EOOD
    Contract total funded value: 12 369.23
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на компютърна техника за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих“
    Contractor: Smart Soft Ltd.
    Contract total funded value: 12 036.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих, Estimated Amount: 63 797.83
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. тежки множествени увреждания в гр. Исперих
    Contractor: OMNICAR AUTO
    Contract total funded value: 66 400.00
Procedure 4 Subject to due process: Изпълнение на СМР на обект "Преустройство и промяна на предназначението на бивша училищна сграда в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания", Estimated Amount: 333 327.52
  • Differentiated position 1: Изпълнение на СМР на обект "Преустройство и промяна на предназначението на бивша училищна сграда в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Изпълнение на СМР на обект "Преустройство и промяна на предназначението на бивша училищна сграда в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Изпълнение на СМР на обект "Преустройство и промяна на предназначението на бивша училищна сграда в Дневен център за лица с увреждания и техните семейства, включително с тежки множествени увреждания"
    Contractor: "ASPID - 81" LTD
    Contract total funded value: 398 789.30

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN