Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0472-C01
Project Name Career for young people in ET "Ayax - Margarita Vasileva"
Beneficiary 111008451 ET "Ayax - Margarita Vasileva"
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.10.2016
Start Date 27.10.2016
End Date 27.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Генерал Тошево, гр.Генерал Тошево

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда разкриване на 4 нови работни места за длъжност Младши-счетоводител и закупуване на оборудване за 4 от тях. Новоназначените служители ще бъдат представители на целева група Безработни и неактивни младежи до 29 години. Двама от тях ще бъдат назначени в офис в гр. Монтана, като за тях ще бъдат оборудвани 2 нови работни места. Другите двама работници ще бъдат назначени в офис в гр.Генерал Тошево, обл.Добрич. За тях също ще бъдат оборудвани 2 нови работни места, тъй като офисът там е нов и тепърва ще започне да функционира.
Изпълнението на проекта ще премине през няколко етапа, а именно:
- През първи проектен месец ще бъде назначен Екип за управление на проекта, който ще спомогне за успешното реализиране на всички предвидени дейности. Негова отговорност и задължение ще бъде подборът и назначаването на новите служители, изборът на доставчици на предвидените активи както и тяхната доставка, монтаж и други мероприятия  свързани с дейността, изготвяне на план за публичност на проекта.
- След като бъдат изпълнени задълженията на екипа през втори проектен месец предвиждаме и фактическото изпълнение на дейностите по  назначение на нови служители; покупката на необходимото оборудване. 
Предвижда се устойчиво запазване на минимум 50 % от новоназначените служители за срок от 12 месеца след приключване на субсидираната заетост.
Кандидатът по проекта ще съумее успешно да премине и финализира всички дейности поради големия опит който притежава в изпълнение на проекти по множество програми, включително и по  ОП РЧР, както и в резултат от дългогодишния си опит в управление на човешки ресурси.
В предложението са застъпени и трите хоризонтални принципа на ОП РЧР. 
Направен е анализ на  нуждите  и проблемите на целевата група. Целевата група, включена в проектното предложение, е количествено определена - всички 4 нови служители ще бъдат безработни или неактивни младежи до 29 годишна възраст. 
Activities
  • Activity: Назначаване на екип за управление на проекта: За да стартира изпълнението на един проект, е необходимо преди всичко да се сформира екипа който ще изпълнява ръководни функции. Нашият проект ще се ръководи и отчита от двама души а именно: Ръководител проект, като за целта ще се сключи граждански договор с него и със счетоводител. Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта. За качественото и навременно изпълнение на проекта ще бъде разработен план за действие, в който ще бъдат заложени основни цели и задачи, както и индикативни срокове за постигането им. Екипът ще провежда регулярни срещи за разпределяне на задачите и своевременно отстраняване на забавяния при изпълнението на дадена дейност. 1. Сключване на граждански договор с Ръководител на проекта. Задължения на Ръководителя ще бъдат подбор на персонала, избор на доставчици за необходимото оборудване, както и финансов контрол през целия период на изпълнение на проекта. 2. Сключване на трудов договор със Счетоводителя. За счетоводител на проекта ще бъде наето лице с дългогодишен опит, включително и с работа по проекти. , Contracted Amount: 5 716.80 , Reported Amount: 5 722.44
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни младежи до 29 години за период до 12 месеца: Подбор на персонал и сключване на трудови договори с 4 нови служители на длъжност Младши-счетоводител с код по НКПД 2411-4006. Дейността по подбор на персонал ще стартира през първи проектен месец, веднага след назначаване на екип за управление на проекта. Предвижда се през първи месец да бъде извършени дейности по набиране на кандидати и краен избор на служители.Включването в субсидирана заетост и сключването на трудовите договори ще се извърши през втори проектен месец. , Contracted Amount: 34 800.00 , Reported Amount: 37 257.83
  • Activity: Закупуване на оборудване за 4 нови работни места: Необходимата материална база е стандартно използваната за работа в офис. Тъй като работните места са нови за фирмата и няма налично оборудване се предвижда закупуването на такова. За нормалното протичане на работният процес е нужно закупуването на следните активи: - 2 комплекта стандартни работни места в офис, включващи бюро с помощно бюро, контейнер за компютър,помощен контейнер с чекмеджета, стелаж за съхранение на текуща документация и стелаж за съхранение на архив; - 2 броя бюра; - 1 брой въртяща се етажерка за класьори с 6 реда, както и органайзери за два от редовете; - 2 броя настолни компютърни конфигурации - 2 броя лаптопи - 4 броя принтер-копир-скенер - 4 работни стола - 8 посетителски стола; - 1 посетителска маса за офис в гр. Генерал Тошево; - 1 касов апарат за офис в гр. Генерал Тошево. Офисът който ще бъде разкрит в гр. Генерал Тошево е нов и все още нефункциониращ. Поради тази причина се предвижда закупуване на пълно оборудване на работните места, включително касов апарат . Останалите активи предложени за закупуване ще бъдат разделени съответстващо в двата офиса, и са предназначени за ползване от новоназначените служители. Плануван разход за посоченото оборудване е в размер на 17263,33 лева. Фирмата-кандидат по проектното предложение не е регистрирана по ЗДДС, поради тази причина предвидените разходи за закупуване на посоченото оборудване е с включено ДДС., Contracted Amount: 17 263.33 , Reported Amount: 15 471.99
  • Activity: Дейности по публичност на проекта: Целта на дейността публичност е запознаване на широката общественост с целите, задачите и резултатите по проекта, съгласно изискванията за информиране, публичност и визуална идентификация. Екипът за управление на проекта ще изготви „План за публичност”, в който ще бъдат подробно разписани всички задачи, свързани с популяризирането и представянето целите на проекта., Contracted Amount: 1 150.00 , Reported Amount: 1 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tsvetelin, Contracted Amount*: 3 780.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IZOTSERVIZ-DOBRICH OOD, Contracted Amount*: 196.00 , Reported Amount**: 196.00
  • Contractor: PRESIGE OFFICE OOD, Contracted Amount*: 5 540.00 , Reported Amount**: 5 540.00
  • Contractor: KA MOBIL OOD, Contracted Amount*: 2 632.00 , Reported Amount**: 2 632.00
  • Contractor: OFFICE 1 MONTANA LTD., Contracted Amount*: 679.99 , Reported Amount**: 679.99
  • Contractor: I AND I DESIGN EOOD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: JAR-COMPUTERS LTD., Contracted Amount*: 6 424.00 , Reported Amount**: 6 424.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 58 930.13 BGN
Grant 58 930.13 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 58 063.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения - Офис оборудване за техническото и функционално обезпечаване на разкритите нови работни места по проект BG05M9OP001-1.003-0472-C01 е необходимо закупуване и доставка на: 1 брой касов апарат с фискална памет; доставка на офис оборудване и обзавеждане; доставка на материали за визуализация., Estimated Amount: 18 413.33
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения - закупуване и доставка на офис оборудване, обзавеждане, ЕКАФП, изработка и доставка на материали за публичност и визуализация на проект "Кариера за младежи в ЕТ "Аякс - Маргарита Василева"
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN