Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0873-C01
Project Name Employment Initiative into a viable distribution company
Beneficiary 202459940 MMD 2013 - MIROSLAV DIMITROV LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 10.10.2016
Start Date 10.10.2016
End Date 10.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение е свързано с разкриването на нови работни места за три различни длъжности във фирма, занимаваща се с продажба и дистрибуция на кафе. Фирмата предоставя автоматични кафе машини в офиси, магазини, административни сгради срещу задължителна месечна консумация на кафе. Освен това дейността се осъществява и чрез магазин за търговия на дребно с кафе и два вендинг автомата в гр.Варна. Назначеният във фирмата управител изпълнява всички оперативни дейности, но поради нарастването обема на заявки, поръчки, дистрибуторска работа и разширяването на дейността става невъзможно задълженията да се изпълняват от един човек. Предвидено е откриването на четири нови работни места на следните длъжности:
- продавач-консултант, който ще осъществява търговската дейност в магазина
- дистрибутор на кафе, който ще обслужва старите клиенти с предоставени кафе машини и ще набира нови клиенти
- монтьор, ремонт на машини и оборудване, който ще поддържа в изправно техническото състояние машините
С цел сигуряване на здравословни и безопасни условия на труд ще бъде сключен договор със Служба по Трудова Медицина. Назначаването на хора на тези позиции ще доведе до по-висока конкурентоспособност на фирмата, по-качествено и своевременно обслужване на клиентите и ще заздрави позициите й на пазара.
За извършване на дейността ще бъдат закупени 23 броя автоматични кафе машини, наличието на които е задължително условие за изпълнение на поставените цели. Поради спецификата при предоставянето на машините на други лица ще бъде сключена застраховка за тях. Ще се изготвят печатни материали, съдържащи всички задължителни реквизити , чрез които да се даде гласност на финансирането от ЕСФ и да се разпространи достатъчно информация за проекта. За да се следи за правилното изпълнение на описаните дейности по проекта и да се гарантира успешната му реализация и постигане на заложените цели ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител.
Activities
  • Activity: Откриване на нови работни места за позициите: дистрибутор на кафе; монтьор, ремонт на машини и оборудване и продавач-консултант в магазин за кафе.: В текущото проектно предложение се предвижда разкриването на четири броя нови работни места: 1. Продавач - консултант в магазин за кафе. Ще бъдат назначени двама души, които ще работят на смени в магазина. В началото на всеки месец ще се изготвя график за смените, съобразен с възможностите и предпочитанята на всяко едно от наетите лица, което прави работата подходяща и за майки с малки деца. 2. Монтьор, ремонт на машини и оборудване. Ще бъде назначен един човек, чийто задължения ще бъдат да поддържа кафе машините в изправно състояние, да прави периодична профилактика и пълно почистване на машините и при евентуални повреди да отремонтира машините или да ги занесе в сервиза, посочен в гаранционната карта. Работното време за тази длъжност ще бъде гъвкаво и плаващо, което допринася за застъпването на принципа за по-ефикасно съчетаване на личния и професионалния живот. Ще се изготвя предварително график за провеждането на периодична профилактика, което допринася за ефективно разпределяне на работното време и точно планиране на работния процес. 3. Дистрибутор. Ще бъдат назначен един човек. Задълженията му включват набиране на нови клиенти за поставяне на кафе машини в различни офиси и магазини, сключване на договор с тях от името на фирмата и периодично снабдяване с кафе и консумативи на тези клиенти. За осъществяването на тази дейност е необходим период от време, през който ще се правят посещения с цел популяризиране дейността на фирмата и набиране на нови клиенти. До тогава неговите задължения ще се свеждат до обслужването на вече съществуващите към момента клиенти на фирмата. За целта града ще бъде разделен на зони и посещенията на всяка зона ще се извършват по график в предварително определен ден от седмицата. Работното време за тази длъжност също е гъвкаво и удобно и позволява ефективно използване на работно време. Чрез наемането на персонал на изброените работни позиции дейността на фирмата ще се разшири и ще се увеличи по мащаб. С нарастване на обема на доставки и клиентски заявки е невъзможно да се извършва само от един човек, в следствие на което фирмата търпи загуби от пропуснати ползи т.е липса на време за привличане на нови клиенти и за адекватно обслужване на настоящите клиенти, поради постоянното нарастване на техния брой. Наемането на допълнителен персонал ще доведе до отчитатането на по-високи резултати, по-стабилни позиции на пазара и по-голяма конкурентоспособност. Чрез персонала нает на позиция дистрибутор ще бъдат привлечени много нови клиенти, а настоящите клиенти ще бъдат обслужвани по-бързо и с повече внимание. Ще може да се реагира винаги в рамките на работния ден за доставка на поръчана стока или при възникване на технически проблем, което ще доведе до по-висока степен на удовлетвореност в клиентите. Управителят на фирмата няма да съвместява всички тези дейности, а ще планира и контролира работния процес, което също води до повишаване на общата продуктивност. Според Законодателството на Република България всеки работодател е длъжен да осигури здравословни и безопасни условия на труд като прилага необходимите мерки, включително: - превенция на професионалните рискове - предоставяне на информация и обучение - осигуряване на необходимата организация и средства за безопасност Работодателите са задължени да осигурят на всички работници обслужване от Служба по Трудова Медицина с цел отговорност за здравето на служителите, подобряване условията на работната среда и намаляване на професионалните рискове във фирмата. Дейността по откриване на нови работни места ще стартира с подготовка в рамките на 2 - 3 месеца, включваща обявяването на свободни работни места, провеждане на интервюта и събеседвания с кандидатите, оформяне на документация и др. Ще бъдат наети 4 души по трудово правоотношение, като след края на проекта минимум двама от тях ще продължат работата си във фирмата, а при необходимост може и целия състав., Contracted Amount: 36 578.85 , Reported Amount: 36 578.85
  • Activity: Закупуване на кафе машини и сключване на застраховка за тях : Основните задължения за длъжността дистрибутор на кафе е набирането на нови клиенти, с които се сключва договор, предоставя им се кафе машина, след което регулярно според условията в договора им се доставя определено количество кафе. Това означава, че основната предпоставка за откриването на ново работно място дистрибутор/търговски представител на кафе е наличието на определен брой кафе машини. Част от тях се предоставят за дълъг период /минимум 1 година/ в различни офиси, магазини, административни сгради, частни домове, кантори и т.н. срещу определена ежемесечна консумация на кафе. Друга част от кафе машините се предоставят за няколко дни на различни събития и мероприятия с публичен или частен характер - семинари, лекции, презентации, фирмени представяния и други. За целта трябва да се закупят 23 броя кафе машини. Машините са тип автоматична машина - робот, която едновременно смила, дозира и приготвя еспресо кафе. Те се откроява с надежност и бързина в приготвянето на еспресо напитки, високо качество, лесна поддръжка, лесна за почистване и обслужване и възможност потребителя да контролира дължината на напитките и количеството на кафето. Фирмата вече разполага с предоставени подобни машини в различни офиси и магазини в града. Първоначално са закупувани машини, които са висок клас, но втора употреба и рециклирани, за да предоставят на клиентите напитки с високо качество. През последните месеци има закупени няколко нови кафе машини, чиято поддръжка е значително по-лесна. Със закупуването на нови кафе машини ще се направи подмяна на част от старите, на които ще може да се направи пълна профилактика с цел удължаване периода на експлоатация. Това ще доведе до модернизация и обновление и разбира се по-голям конфорт и по-висока степен на удовлетвореност при клиентите. Новоназначеният персонал ще има възможност за поддържа и обслужва автомати със съвременно качество и сигурност, да се запознае и специализира в поддръжката на кафе-машини, необходими за създаването на новите работни места. Поради възникването на различни рискове при предоставянето на кафе машините на други лица е желателно да се сключи застраховка с лицензирана застрахователна компания. Ако настъпи някой от посочените застрахователни рискове, ще бъде изплатена застрахователна премия, която ще бъде изразходвана за закупуването на нова кафе машина или отремонтирането на текущата, ако това е възможно., Contracted Amount: 18 537.55 , Reported Amount: 18 361.30
  • Activity: Организация и управление: Дейностите за организация и управление имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта и счетоводител. Периодично ще се организират срещи за разпределяне на задължения и отговорностти, за проследяване степента на изпълнение на отделните дейности и за отчитане на заложените индикатори. Част от задълженията на екипа за управление на проекта включват изготвянето на документация - междинни доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. В края на всеки месец ще се попълват отчети за свършена работа с цел обратна връзка. С особено внимание ще се следи правилното изпълнение на описаните дейности, което допринася за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. , Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 6 000.00
  • Activity: Информация, комуникация и публичност: С цел ефективно предоставяне на информация за финансирането от ЕСФ по настоящия проект ще се предприемат следните действия: - поставянето на плакат с информация за проекта с размери 40х30см. до входа на магазина за кафе, в който се упоменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. Плакатът ще съдържа следната информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - поставянето на стикери на предната страна на всяка кафе машина, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ - разпространяването на флаери, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020г, наименованието на проекта, адреса на Единния инфрмационен портал - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се съдържа емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. - направата на визитки за хората наети на длъжността дистрибутор и за управителя на фирмата, съдържащи емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. Естеството на работа при набирането на нови клиенти е свързано с комуникацията с много хора и чрез предоставянето на такива визитки се дава гласност и се популяризира подкрепата от ЕС. - направата на работни чанти тип папки, които ще се използват от дистрибуторите при посещенията им за набиране на нови клиенти. Чантите ще имат подходящи щампи с емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", общото лого за програмен период 2014-2020. , Contracted Amount: 445.00 , Reported Amount: 445.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KALINA, Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 3 750.00
  • Contractor: Tehnomarket Bulgaria AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 968.35
  • Contractor: Ahat 04 ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 780.70
  • Contractor: Tehnopolis Bulgariq Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 194.80
  • Contractor: Toni- Totka Zhelyazkova ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 272.15
  • Contractor: Groupama Insurance Ltd., Contracted Amount*: 321.55 , Reported Amount**: 321.55
  • Contractor: Natalia Mihova ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 445.00
  • Contractor: LTM ltd., Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: ANANTARA Ltd., Contracted Amount*: 2 250.00 , Reported Amount**: 2 250.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Factor 2010 ltd., Contracted Amount*: 110.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 61 561.40 BGN
Grant 61 561.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 61 560.51 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на кафе машини за дистрибутивна дейност за целите на проект BG05M9OP001-1.003-0873-С01 „Инициатива за заетост в перспективна дистрибуторска компания“., Estimated Amount: 15 180.00
  • Differentiated position 1: Доставка на кафе машини за дистрибутивна дейност за целите на проект BG05M9OP001-1.003-0873-С01 „Инициатива за заетост в перспективна дистрибуторска компания“.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за обслужване на 4 (четири) новонаети лица, съгласно Закона за Здравословни и Безопасни Условия на Труд /ЗЗБУТ/ с изготвяне на всички необходими документи пред Инспекция по труда., Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: Услуги на служба по трудова медицина с оглед разкриване на нови работни места
    Contractor: LTM ltd.
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на застрахователни услуги на доставено оборудване от кафе машиини, свързани с целите на проект BG05M9OP001-1.003-0873-С01 „Инициатива за заетост в перспективна дистрибуторска компания“, Estimated Amount: 750.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на застрахователни услуги на доставено оборудване от кафе машини
    Contractor: Groupama Insurance Ltd.
    Contract total funded value: 321.55
Procedure 4 Subject to due process: Счетоводни услуги за изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-0873-C01, Estimated Amount: 2 250.00
  • Differentiated position 1: Счетоводни услуги за изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003-0873-С01
    Contractor: ANANTARA Ltd.
    Contract total funded value: 2 250.00
Procedure 5 Subject to due process: Услуги, свързани с визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0873-C01, Estimated Amount: 974.40
  • Differentiated position 1: Услуги, свързани с визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0873-C01
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN