Identification

UMIS Number BG05SFOP001-2.002-0001-C04
Project Name Implementation of the Common Assessment Framework (CAF) in administration
Beneficiary 130403691 Institute of Public Administration (IPA)
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 15.09.2016
Start Date 15.09.2016
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България
  • Територията на ЕС

Description

Brief description
Въвеждането на Общата рамка за оценка (CAF) е заложено като важен приоритет в редица национални стратегически и програмни документи за развитие на българската администрация до 2020 г. Европейската система за управление на качеството CAF е припозната като изключително подходяща за публичната администрация и като катализатор на процесите по подобряване ефективността и качеството на работа на административните структури на централно, областно и общинско ниво. Проектът на ИПА предвижда изпълнението на комплекс от взаимосвързани и допълващи се дейности по внедряване на този инструмент за цялостно управление на качеството в публичната администрация и провеждане на мащабна кампания за неговото популяризиране сред българските институции и организации. 
Основните дейности на проекта са насочени към:
1. Провеждане на общо обучение по CAF и осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF с цел развитие на познанията за модела и ползите от неговото прилагане в администрацията.
2. Развитие на капацитета на CAF ресурсния център в ИПА чрез провеждане на специализирани обучения за консултанти и участие в международни форуми на Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА в Маастрихт.
3. Внедряване на модела CAF в 48 администрации, както и провеждане на обучения по разработена специализирана обучителна програма за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF.
4. Изграждане на капацитет за външна оценка по прилагането на CAF и за присъждане на сертификат за „Ефективен CAF потребител“.
5. Популяризиране на CAF в администрациите чрез разработване на Комуникационна стратегия и провеждане на комуникационна кампания.
6. Дейности за информация и комуникация. 
Успешното изпълнение на проекта ще допринесе за постигане на стратегическата цел на Оперативна програма „Добро управление“ за повишаване ефективността на администрацията.
Activities
  • Activity: Провеждане на общо обучение по CAF и осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF с цел развитие на познанията за модела и ползите от неговото прилагане в администрацията.: Дейност 1 (Д1) ще обхване актуализиране на обучителната програма на съществуващото общо обучение по модела "Управление на качеството и внедряване на CAF", осъвременяване на учебните материали към него, както и организиране и провеждане на 10 тридневни обучения за общо 300 служители от администрацията. Общият курс по CAF е разработен в рамките на проект С13-22-1/16.04.2014 „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, финансиран от ОПАК. Проектът е реализиран през 2014-2015 г. В рамките на настоящия проект обучителната програма и учебните материали ще бъдат актуализирани от експерти на Ресурсния център по CAF, с фокус върху практическия подход чрез включване на нови казуси, упражнения и примери от практиката по прилагането на модела. Курсът цели да развие и задълбочи знанията на държавните служители за европейския инструмент за управление на качеството CAF, да ги запознае практически с възможностите за неговото внедряване в структурите на държавната администрация и да повиши убедеността от ползите за организациите, прилагащи механизми за управление, ориентирано към резултати. Целевите групи, които ще бъдат обхванати от общото обучение по CAF, са администрацията на изпълнителната власт, администрации на други държавни институции, органи и лица, създадени с нормативен акт, както и служителите в тези администрации. Подборът на лектори за това обучение ще бъде направен както за всички други лектори на ИПА. Дейностите по CAF са основни за Института – регламентирани са в Устройствения му правилник и в такъв контекст, за обученията в тази област ще се прилагат същите правила и критерии, както и при останалите обучения. Изискванията на ИПА и към учебните програми/материали за обученията ще се прилагат по същия начин. Продължителността на всяко от 10-те обучения ще бъде 2 дни (16 учебни часа). Обученията ще се провеждат в София от лектори на ИПА, като програмата ще включва следните индикативни теми:  Създаване и развитие на европейския модел CAF за публичната администрация.  Същност, структура и роля на инструмента CAF в контекста на управление и развитие на организацията.  Процесът на прилагане на модела CAF.  Възможности за въвеждане на модела CAF в българската администрация.  Изследвания и добри практики (европейски и български) за прилагането на модела CAF. За да гарантира прозрачен подбор на администрациите, в които ще бъде внедрен CAF и чиито служители ще бъдат обучавани в рамките на Д1, Комисия от служители на ИПА и АМС, проведе предварителна процедура на базата на критерии, насочени към осигуряване на устойчивост на проекта. Методологията за сформиране на обучителните групи за общото обучение предвижда следните етапи: Етап 1 – с приоритет в обученията ще бъдат включвани служители от 48-те целеви администрации. Етап 2 – групите ще бъдат допълвани със служители от администрации, подали заявления за внедряване на модела CAF преди стартиране на проекта. Етап 3 – привличане в обученията на участници от други администрации; Етап 4 – прилагане на контролни механизми за осигуряване на хоризонталните политики при сформиране на обучителните групи (равенство между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, партньорство). Реализирането на Д1 ще допринесе за постигане на СЦ1., Contracted Amount: 63 200.00 , Reported Amount: 55 704.83
  • Activity: Развитие на капацитета на CAF ресурсния център в ИПА.: Дейност 2 предвижда: 1. Провеждане на Първа вълна обучения за консултанти, включваща: 1.1. Провеждане на специализирано обучение на консултанти за консултиране на процесите по планиране и самооценка при внедряване на CAF. Участници в това обучение ще бъдат 20 служители от държавната администрация – членове на CAF ресурсния център в ИПА (РЦ), лектори на ИПА, както и обучени служители по проект на ИПА № С 13-22-1 /16.04.2014 г. по ОПАК. Целта на обучението е да развие уменията на участниците за процесите на консултиране на вътрешните екипи в администрациите относно етапите на планиране и самооценка при внедряване на CAF. Обучението ще се проведе в рамките на 3 дни (24 учебни часа), извън София, от екип от лектори на Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА Маастрихт, като всички успешно завършили курса ще получат сертификат. 1.2. Провеждане на специализирано обучение на консултанти за консултиране на процесите за разработване на доклади за самооценка и планове за подобрение при внедряване на CAF. Фокусът на обучението ще бъде върху процесите на формулиране на области и мерки за подобрение и консултативните процеси по разработване на двата документа. Обучаеми ще бъдат същите 20 служители. Обучението ще се проведе в рамките на 2 дни (16 учебни часа), извън София, от екип от лектори на Европейския CAF ресурсен център към ЕИПА, като всички успешно завършили курса ще получат сертификат. 2. Провеждане на Втора вълна обучения за консултанти, включваща: Провеждане на 2 специализирани обучения за консултанти (аналогични на 1.1 и 1.2 от Първата вълна), извън София, през втората половина на 2017 г., от лектори на ЕИПА. Във всяко от 2-те обучения ще вземат участие по 20 участници - членове на вътрешните екипи от 16-те администрации, вече внедрили CAF по Дейност 3, както и служители на други администрации. В резултат от двете вълни специализирани обучения, CAF РЦ в ИПА ще разполага с пул от общо 40 консултанти, голяма част от които с практически опит и с познания относно спецификите по внедряване на модела в общински, областни и централни администрации. 3. Разработване на интерактивен онлайн Наръчник за внедряване на CAF, който ще подкрепя цялостно процеса по въвеждане на модела, съобразно спецификата на неговата структура и правила за работа. Наръчникът ще съдържа унифицирани образци на документи; указания за провеждане на ключови стъпки по внедряването на CAF; функционални възможности за генериране на текущи справки и външна оценка, както и форум за текущо решаване на възникнали казуси. Чрез Наръчника процесът по внедряване на CAF ще може да се подкрепя онлайн – ще предоставя образци; формуляри; разработени по проекта национални правила и процедури за даване на обратна връзка; ще осигурява подкрепа при разработване на Плановете за самооценка и др. При внедряването на CAF в първите 2 групи от по 16 администрации, съдържанието и уеб решението на Наръчника ще бъдат разработвани, а по време на 3-та група от 16 администрации Наръчникът ще бъде използван. Достъпът до Наръчника ще бъде свободен за всички чрез интернет страницата на ИПА, което ще осигури устойчивост на проекта и след неговото приключване. 4. Участие на 3-ма представители на ИПА в годишната среща на CAF потребителите (2016 г.), както и в срещите на CAF кореспондентите (2 срещи през 2017 г., в които ще вземат участие по 3-ма представители CAF ресурсния център на ИПА), организирани от Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА. Целта на тези срещи е да бъдат представени практики на различни страни и организации при прилагането на CAF. ЕИПА планира годишната среща да бъде проведена в Братислава, а срещите на кореспондентите в Маастрихт. В международните форуми ще вземат участие средно по 3-ма представители на CAF РЦ ). Целите на участието в тези срещи са насочени към обмен на добри практики с други страни-участнички. , Contracted Amount: 351 500.25 , Reported Amount: 328 444.94
  • Activity: Внедряване на модела CAF в 48 администрации.: В резултат на процедура за подбор, проведена през май-юни 2016 г. от Комисия с представители на ИПА и АМС, бяха определени 48 целеви администрации, в които ще бъде въведен европейския модел CAF по проекта. Внедряването на Общата рамка за оценка ще се извърши на 3 етапа, като всеки етап ще обхваща по 16 администрации. Във всяка от 3-те групи за въвеждане на модела ще бъдат включени представители на общински, областни и централни администрации. По отношение на териториалното разпределение на внедряващите CAF структури – 13 от избраните администрации ще бъдат в София; 35 – в страната. Основните аргументи за разделянето на 48-те администрации в 3 групи са:  необходимост от поетапно внедряване на модела CAF с оглед ефективно планиране и използване на наличните ресурси на ИПА;  извеждане на успешни организационни модели и процедури от пилотното въвеждане на модела в първата група от 16 администрации;  изработване на устойчиви алгоритми и механизми за предотвратяване и решаване на възникнали трудности в процеса по внедряване. Разработването на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF, е следващият етап от Д3. Те ще бъдат изготвени от експерти на CAF РЦ в ИПА, преминали специализираните обучения по Д2. Обучителната програма ще включва два модула с обща продължителност 40 учебни часа, както следва: 1. Първи модул – 20 учебни часа; продължителност на обучението 2 ½ (два дни и половина, присъствено, на място във всяка от 48-те администрации). Обучението ще има практически фокус и ще представя детайлно на вътрешните екипи на съответните организации необходимите стъпки и тяхната последователност за прилагане на модела CAF; процедури и документи, подпомагащи процеса; механизми на разработване на Плана за провеждане на самооценка и на Доклада за направената самооценка. 2. Втори модул – 20 учебни часа; продължителност на обучението 1 ½ (един ден и половина – 12 учебни часа, присъствено, на място във всяка от 48-те администрации) и един ден (8 ч., дистанционно). Тематичният обхват на присъственото обучение ще включва въпроси, свързани с разработването на Плана за внедряване на мерките. В рамките на останалите 8 часа от този модул се предвижда, с всяка от 48-те администрации, експертите да провеждат дистанционни обучения, насочени към специфични практически теми, решаване на казуси и въпроси, фокусирани върху подготовката на процеса по внедряване на мерките за подобрение в конкретната администрация. Като следващ етап, експертите на CAF ресурсния център в ИПА ще изготвят План-график за провеждане на специализираното обучение, който да отчита необходимостта от това всички членове на екипи от целевите организации да са преминали предварително през общото обучение по CAF по Д1. Обученията ще бъдат организирани на поетапен каскаден принцип, следващ следния алгоритъм: 1.1. Първите 16 екипа, участвали в общото обучение по Д1, ще преминат през обучение по Първи модул (20 учебни часа), на специализираното обучение по Д3, след което ще планират извършването на самооценката и ще започнат да я извършват. 1.2. До края на 4-я месец от началото на внедряване на модела, администрациите ще преминат през обучение по Втори модул (20 учебни часа), в който ще бъдат обучени как да разработят Плана за внедряване на мерките. 1.3. До края на 5-я месец от началото на процеса по внедряване на CAF, Докладът за самооценка и Планът за внедряване на мерките за подобрение в 16-те администрации трябва да бъдат финализирани. С това процесът по внедряване на CAF ще се счита за приключен и ще започне изпълнението на Плана за подобрение. Описаният алгоритъм за въвеждане на CAF ще се повтаря за всяка от следващите две групи от по 16 администрации. Д3 предвижда поетапното обучение на общо 672 служители от 48 администрации, средно по 7 души от всяка администрация, обучени по Първи модул и средно по 7 души – по Втори модул.., Contracted Amount: 119 733.60 , Reported Amount: 96 910.15
  • Activity: Изграждане на капацитет за външна оценка по прилагането на CAF и за присъждане на сертификат за „Ефективен CAF потребител“.: Д4 включва: 1.Провеждане на специализирано обучение "Masterclass" в ЕИПА, Маастрихт за изграждане капацитет за външна оценка (обратна връзка) по прилагането на CAF в администрацията. 2. Разработване на национални правила за извършване на външна оценка на организации, прилагащи CAF, и за присъждане на сертификат „Ефективен CAF потребител”. 3. Извършване на външна оценка (обратна връзка) на 16 администрации, в рамките на проекта. 4. Провеждане на Конференции за обмен на опит и обсъждане на резултатите. 1. В специализираното 3-дневно обучение "Masterclass" в ЕИПА ще участват 16 експерта - членове на CAF ресурсния център в ИПА (РЦ), лектори на ИПА, както и обучени служители по проекта на ИПА по ОПАК. Целта на обучението е те да получат задълбочени практически познания за прилагане на модела CAF и да се подготвят за извършване на външна оценка (обратна връзка) на организациите, ползващи модела. 2. На база на проведеното обучение "Masterclass" в ЕИПА и съгласно методиката на CAF, екип от обучени външни оценители ще разработи национални правила за извършване на външна оценка на организации, прилагащи CAF и за присъждане на сертификат „Ефективен CAF потребител”. Правилата ще бъдат публикувани в интерактивния онлайн Наръчник по CAF. 3. Извършването на външна оценка (External Feedback), съгласно методологията на Европейския ресурсен център по CAF, представлява процес на даване на обратна връзка на екипите, провеждащи извършената самооценка, по отношение на това как се изпълнява Плана с мерките за подобрение. Извършването на външната оценка цели да бъдат признати, публично и обективно от специалисти в областта, усилията на организациите да внедрят успешно CAF като модел за качество в публичната администрация. Извършването на външната оценка може да завърши с присъждане на сертификат "Ефективен CAF потребител" като признание за постигнатите резултати на подобряване на организацията чрез модела CAF и в този смисъл е силно мотивиращ процес за администрациите да прилагат европейския модел CAF. За гарантиране на по-голяма обективност, експертите по проекта, които ще дават външна оценка (обратна връзка) в съответната администрация, ще бъдат различни от тези, които са консултирали процесите в нея. Външната оценка ще бъде предоставена след като е започнало изпълнението на Плановете за прилагане на мерките за подобрение в целевите администрации, но не по-рано от 6 месеца след изготвянето на Плановете. Това означава, че в рамките на проекта, външна оценка (обратна връзка) ще могат да получат само първите 16 администрации, въвели модела CAF. Външната оценка включва преглед на документи и посещения на място. Източници за информация при извършване на проверките и даването на външна оценка са всички документи по внедряването на CAF. Посещенията на място имат за цел провеждането на срещи с участниците в процеса по въвеждане на модела и със заинтересовани страни за изясняване на реално използвания подход за внедряване на CAF. Предвиждат се по 60 часа на експерт за извършване на една външна оценка и изготвяне на един Доклад за обратна връзка. Докладите се представят на ИПА за приемане с протокол, след което се изпращат на административните ръководители на съответните администрации. Докладите ще бъдат използвани от Комисията, която ще удостоверява съответствието на прилаганите мерки с изискванията на модела и ще определя на кого да се връчи сертификата. 4. Ще бъдат проведени по една конференция в края на всеки от 3-те етапа от внедряване на модела - общо 3 броя заключителни конференции. Целта на конференциите ще бъде да се насърчи обмена на опит, добри практики и резултати от внедряването на модела в 48-те публични организации. В две от конференциите ще участват и по 2-ма представители на CAF ресурсен център в ЕИПА Маастрихт. Реализирането на Д4 ще допринесе за постигане на СЦ4., Contracted Amount: 135 519.64 , Reported Amount: 105 356.29
  • Activity: Популяризиране на CAF.: Поддейност 1: Разработване на Комуникационна стратегия (КС) за популяризиране на CAF. Ще бъде разработена КС с цел формулиране на дългосрочен и устойчив комплекс от комуникационни цели, тактики за тяхното постигане и насоки за комуникация. КС ще изведе конкретни цели, дейности и резултати; ще разработи подробен план за действие в краткосрочен план (за времето на изпълнение на проекта) и в дългосрочен план (до 2020 г.). В рамките на КС ще бъдат изготвени: проучване на нагласите за въвеждане на модела и методика за подбор на администрации за следващите вълни на внедряване и др. Поддейност 2: Провеждане на Комуникационна кампания за популяризиране на модела CAF в администрацията. Като минимум кампанията ще включва следните мерки: Мярка 1. Изработка на видеофилм (с продължителност 5-7 мин.) за внедряването на CAF в България, който ще направи кратък обзор на избрани моменти от внедряването на модела в отделни администрации; ще включва импресия от кадри, свързани със спецификите на различните етапи от въвеждането; интервюта и др. Създаването на филма ще осигури допълнителна устойчивост на проекта и ще бъде използван при провеждането на кампанията за следващите вълни за внедряване на CAF. Мярка 2: Разработване на Сборник с добри практики, аналитични материали, кратки истории, снимков материал, интервюта с участници и др., от различни организации (европейски и национални), въвели CAF. Сборникът ще се разпространява по време на цялата кампания, както и след приключване на проекта. Мярка 3. Разработване на Изследване, с включен анализ и обобщение на постигнатите резултати от проекта, както и проучване на перспективите пред публичните институции и организации в България за внедряване на европейския модел за качество. Изследването ще допринесе за устойчивостта на проектните резултати и ще даде насоки за провеждане на следващите етапи на въвеждане на CAF. Мярка 4. Разпространение на материали за популяризиране на модела CAF в администрацията, в това число на: Книгата CAF 2013; Книгата за CAF в сферата на образованието; Изследването на Европейския CAF ресурсен център за прилагането на CAF от 2016 г.; Сборника с добри практики; Изследването по Мярка 3. Мярка 5. Усъвършенстване на рубриката на CAF РЦ в интернет страницата на ИПА. Проектът предвижда издаването на голям обем от информационни и изследователски документи, които ще представляват интерес за заинтересованите страни и партньорите на ИПА. Всички преведени документи ще бъдат публикувани онлайн, което налага рубриката да бъде актуализирана и обновена. Мярка 6. Издаване на 4 електронни информационни бюлетина за CAF, които ще имат за цел да представят кратка информация по процеса на въвеждане на CAF в различните администрации в страната; да информират относно резултатите от провеждащата се Комуникационна кампания за популяризиране на CAF. Мярка 7. Организиране и провеждане на заключителна Конференция за популяризирането на Модела CAF в администрацията. Целта на Конференцията е да запознае участниците с различни експертни въпроси от натрупания опит по внедряването на модела в 48-те целеви администрации; с анализи на резултати от проведените обучения по новите модули и програми, както и да предостави трибуна на различни териториални и централни администрации да споделят свои впечатления и опит от въвеждането на модела. По време на Конференцията ще бъдат връчени сертификати „Ефективен CAF потребител“ на администрацията/ите, които отговарят на критериите за това отличие. За целта ще бъде създадена специална Комисия с представители на екипа, разработил националните правила за извършване на външна оценка „Ефективен CAF потребител“. Сертифицираната/ите администрация/и ще бъдат обявени на страницата на ИПА, в електронния бюлетин на Института, както и в други издания и платформи на публичната администрация в България. Д5 допринася за постигане на СЦ5, Contracted Amount: 69 674.40 , Reported Amount: 62 442.60
  • Activity: Дейности за информация и комуникация.: Дейността за осигуряване на информация и комуникация е задължителна и отразява ангажимента на ИПА да планира, изпълни и отчете набор от мерки чрез подходящи комуникационни канали, насочени към популяризиране на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, за да бъде информирана обществеността за приноса на Общността. Планираните мерки и дейности за осигуряване на информация и комуникация по проектното предложение ще бъдат изцяло в съответствие с разпоредбите на Приложение XII от Регламент (ЕС) №1303/2013, както и съгласно изискванията относно техническите характеристики на мерките за информация и комуникация в съответствие с Глава II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Екипът по проекта има яснота относно отговорностите на бенефициентите в процеса по информация и комуникация от задължителен характер; за правилата за техническите средства, които следва да се прилагат; относно формите за отчетност на мерките, както и за всички технически параметри и изисквания за предвидените мерки. Изпълнителят ще спазва стриктно горепосочените изисквания, като за тази цел ще бъдат използвани:  Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Глава II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014, с упоменаване на Европейския съюз;  Названието на Европейския фонд за регионално развитие;  Логото на Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност;  Графично изображение на логата са публикувани на интернет адресите: http://www.eufunds.bg/bg/page/1061 и http://www.opcompetitiveness.bg/module3.php?menu_id=359;  За информацията, разпространявана по електронен път (чрез Интернет страници, разпространение на електронни съобщения и др.) или за аудио-визуални материали, горепосочените изисквания ще се прилагат аналогично. Предвидените мерки по проекта включват: Мярка 1. Провеждане на откриваща пресконференция за представяне на проекта. Мярка 2. Изготвяне и разпространение на брошури / дипляни за популяризиране на дейностите по проекта. Мярка 3. Изготвяне на информационни табели за оповестяване на проекта. Мярка 4. Изготвяне и отпечатване на банери и плакати. Мярка 5. Осигуряване на визуализация на всички печатни и учебни материали. Мярка 6. Най-малко 10 публикации в национални и местни печатни и електронни медии. Всяка от публикациите ще съдържа информация относно достигнатия етап от изпълнението, като първата ще обявява откриващата пресконференция, а последната ще отразява постигнатите резултати от проекта и ще анонсира заключителната пресконференция. Мярка 7. Заключителната пресконференция за представяне на постигнатите резултатите от проекта ще бъде проведена в резиденция Бояна. Всички печатни материали (покани, присъствени списъци, брошури / дипляни, публикации, банери, плакати и др.) ще съдържат: емблемата на ЕС; упоменаването на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия орган; общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОПАК; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал. За публикациите в допълнение ще бъде добавено и наименованието на бенефициента. Рекламните материали, изработени за целите на проекта, ще съдържат: емблемата на ЕС; упоменаването на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия орган; общото лого за програмен период 2014-2020 г, номера на Договора., Contracted Amount: 7 345.50 , Reported Amount: 3 355.08

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Biserka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 497.28
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 8 640.00 , Reported Amount**: 8 734.29
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 365.34
  • Contractor: Tatiana, Contracted Amount*: 4 572.00 , Reported Amount**: 2 876.77
  • Contractor: RIN CONSULT LTD, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 5 400.00
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 215.87
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 2 640.00 , Reported Amount**: 2 135.79
  • Contractor: European Institute of Public Administration (EIPA), Contracted Amount*: 187 435.00 , Reported Amount**: 205 851.62
  • Contractor: Biserka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 497.28
  • Contractor: AYASKY LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 203.47
  • Contractor: Vania, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 3 087.46
  • Contractor: Mimi, Contracted Amount*: 6 720.00 , Reported Amount**: 4 385.86
  • Contractor: TEZA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 88 152.19
  • Contractor: DM TRANSPORT BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 500.00
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 337.34
  • Contractor: Mimi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 668.67
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.47
  • Contractor: Rozaliya, Contracted Amount*: 3 240.00 , Reported Amount**: 2 813.96
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 4 600.00 , Reported Amount**: 2 425.78
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 4 815.87
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 445.78
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 668.67
  • Contractor: Pavel, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 2 992.54
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Biserka, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 497.28
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 605.34
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 2 280.00 , Reported Amount**: 1 582.13
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.47
  • Contractor: Sabina, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 3 013.85
  • Contractor: UTILITIES SERVICES LTD, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 15 000.00
  • Contractor: Ignat, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 2 887.12
  • Contractor: Mimi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 2 280.00 , Reported Amount**: 1 740.05
  • Contractor: Krirl, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 1 073.90
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 999.27
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 6 960.00 , Reported Amount**: 4 320.00
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Bulgarian Consultancy Organization , Contracted Amount*: 13 389.60 , Reported Amount**: 13 389.60
  • Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE, Contracted Amount*: 10 800.00 , Reported Amount**: 10 800.00
  • Contractor: STOYANCHOVI LTD, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: Mimi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 668.67
  • Contractor: Radoslav, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 892.85
  • Contractor: Rozaliya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 2 411.24
  • Contractor: Zornitsa, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 1 073.90
  • Contractor: Sezgin, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 1 073.90
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 429.22
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 9 360.00 , Reported Amount**: 5 179.89
  • Contractor: Elka, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 1 034.35
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Mimi, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.47
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.47
  • Contractor: Yoanna, Contracted Amount*: 1 930.00 , Reported Amount**: 2 145.28
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 418.69
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.47
  • Contractor: Sofiya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 668.67
  • Contractor: Konstantin, Contracted Amount*: 20 655.40 , Reported Amount**: 10 706.65
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 496.79
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 500.44
  • Contractor: DI EM AI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 19 660.80 , Reported Amount**: 12 986.40
  • Contractor: Fidanka, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 1 073.90
  • Contractor: Angel, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 668.67
  • Contractor: Sofiya, Contracted Amount*: 1 320.00 , Reported Amount**: 667.14
  • Contractor: Ognian, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: Veselka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 255.87
  • Contractor: TEZA LTD, Contracted Amount*: 182 282.40 , Reported Amount**: 92 429.36
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Svetlan, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 401.20
  • Contractor: GRAND HOTEL HEBAR LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 471.20
  • Contractor: IT Flight Ltd., Contracted Amount*: 82 920.00 , Reported Amount**: 82 920.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new / updated training modules for the administration supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Total number of trained state administration employees, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 068.00 , Reached amount: 1 105.00
Indicator 3 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 002.00 , Reached amount: 1 105.00
Indicator 4 Number of administrations supported for implementation of organizational development mechanisms and result-based management, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 48.00
Indicator 5 Administrations supported for the introduction of quality management systems, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 48.00

Financial Information

Total Project cost 669 902.00 BGN
Grant 669 902.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 669 902.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 478.20 0.00 478.20 ТЕЗА ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 35.95 0.00 35.95 ТЕЗА ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на външен изпълнител за разработване на тръжни документации, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител за разработване на тръжни документации
    Contractor: RIN CONSULT LTD
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Изработка на видеофилм за внедряването на CAF по проекта, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Изработка на видеофилм за внедряването на CAF по проекта
    Contractor: STOYANCHOVI LTD
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Координатор на проекта, Estimated Amount: 20 655.40
  • Differentiated position 1: Координатор на проекта
    Contractor: Konstantin
    Contract total funded value: 20 655.40
Procedure 4 Subject to due process: Логистично и техническо осигуряване на обученията по проект на ИПА, Estimated Amount: 145 039.03
  • Differentiated position 1: Логистично и техническо осигуряване на обученията по проект на ИПА
    Contractor: TEZA LTD
    Contract total funded value: 172 718.40
Procedure 5 Subject to due process: Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за целите на проекта, Estimated Amount: 23 520.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за целите на проекта
    Contractor: TEZA LTD
    Contract total funded value: 9 564.00
Procedure 6 Subject to due process: Осъвременяване на обучителна програма за общи обучения, разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за внедряване на модела в 48 администрации, разходи за хонорари на лектори за общо обучение на 300 служители на администрацията и за специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации, Estimated Amount: 63 456.00
  • Differentiated position 1: Осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF - Дейност 1, бюджетен ред 3.1
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 2: Осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF - Дейност 1, бюджетен ред 3.1
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 3: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Biserka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 4: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Biserka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 5: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Biserka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 6: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 7: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Mimi
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 8: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 9: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 10: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 11: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 12: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 13: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 14: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 15: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Mimi
    Contract total funded value: 240.00
  • Differentiated position 16: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 17: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 400.00
  • Differentiated position 18: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 400.00
  • Differentiated position 19: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 400.00
  • Differentiated position 20: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 21: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Angel
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 22: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Mimi
    Contract total funded value: 1 560.00
  • Differentiated position 23: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 24: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 25: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 26: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Rozaliya
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 27: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Ivelina
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 28: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 29: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 30: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Sofiya
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 31: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 32: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Angel
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 33: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Svetlan
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 34: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 1 560.00
  • Differentiated position 35: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Yoanna
    Contract total funded value: 1 930.00
  • Differentiated position 36: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Rozaliya
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 37: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 38: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Veselka
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 39: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Mimi
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 40: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Angel
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 41: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Ognian
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 42: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 1 920.00
  • Differentiated position 43: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Galina
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 44: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 45: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 46: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Contractor: Galina
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF)., Estimated Amount: 90 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF).
    Contractor: IT Flight Ltd.
    Contract total funded value: 82 920.00
Procedure 8 Subject to due process: Предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на учебни материали, програми, книги, сборници и изследвания за целите на проект, Estimated Amount: 20 792.65
  • Differentiated position 1: Предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на учебни материали, програми, книги, сборници и изследвания за целите на проект
    Contractor: DI EM AI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 19 660.80
Procedure 9 Subject to due process: Разработване на Изследване за перспективите за внедряване на CAF в България, Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Изследвания за укрепване на администрацията
    Contractor: Bulgarian Consultancy Organization
    Contract total funded value: 13 389.60
Procedure 10 Subject to due process: Разработване на Комуникационна стратегия за популяризиране на CAF за целите на проекта, Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на комуникационна стратегия за популяризиране на CAF” (Common Assessment Framework – Обща рамка за оценка), в рамките на Дейност 5 по проект „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите“.
    Contractor: ECORYS SOUTH EAST EUROPE
    Contract total funded value: 10 800.00
Procedure 11 Subject to due process: Разработване на Сборник с добри практики , Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Разработване на Сборник с добри практики
    Contractor: UTILITIES SERVICES LTD
    Contract total funded value: 15 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Счетоводител на проекта, Estimated Amount: 4 572.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител на проекта
    Contractor: Tatiana
    Contract total funded value: 4 572.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN