Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.001-0385-C01
Project Name Heartmony - implementation a System for Monitoring of Cardiac Activity
Beneficiary 148041709 MAT - IVELIN IVANOV
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 07.07.2017
Start Date 07.07.2017
End Date 28.03.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
В периода 2012-2015г., ЕТ „МАТ – ИВЕЛИН ИВАНОВ” реализира проект за разработване на иновация – “HeartMony - система за онлайн мониторинг на сърдечната дейност” по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013г. (договор BG161PO003-1.1.06-0109-С0001) и защити иновацията с полезен модел № 2082/03.08.2015 издаден от Българско Патентно Ведомство. С настоящото проектно предложение фирмата кандидатства за подкрепа за внедряването на тази продуктова иновация в производството и нейната пазарна реализация. Основната потребност, която ще бъде удовлетворена чрез изпълнението на проекта, е повишаване на иновационния капацитет и конкурентоспособност на фирмата.
Проекта изцяло съответства на приоритетите на ИСИС, като чрез изпълнението му ще се внедри в производство и ще се достигне до пазарна реализация на иновативен продукт („Система за наблюдение на сърдечната дейност – HeartMony”) попадащ в приоритетно направление „производство на инструменти, оборудване, консумативи за медицинска и дентална диагностика и терапия и/или участие в над-национална производствена верига” на тематична област „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“. Проекта е предвиден да се изпълнява на територията на Северозападен и Североизточен район за планиране, чиято регионална специализация включва посочената тематичната област. Над 50% от инвестиционните разходи по проекта ще бъдат извършени на територията на Северозападен район за планиране.  
Основната цел на настоящия проект е да се повиши иновационния капацитет и конкурентоспособност на фирмата чрез внедряването в производство на иновативен продукт с висока добавена стойност, разработен от кандидата ( HeartMony, попадащ в тематична област „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“ на ИСИС) и неговата пазарна реализация.
Основните дейности по проекта са свързани с инвестиции в ДМА и ДНА за стартиране производството на иновативния продукт и консултантски услуги за производството и пазарната му реализация.
Activities
  • Activity: Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт(ще бъде извършена чрез закупуването на Машина за инспекция на печатни платки, Уред за полагане на спояващи материали, Машина за полагане на ел.елементи,Машина за изпичане на спойки,Машина за инспекция на печатни платки,С-ма за изпитване на електрически и функционални параметри,Принтер на баркод етикети: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и въведени в експлоатация Машина за инспекция на печатни платки - опроводяване (1 брой), Уред за полагане на спояващи материали (1 брой), Машина за полагане на електронни елементи (1 брой), Машина за изпичане на спойки (1 брой), Машина за инспекция на печатни платки - компоненти (1 брой), Система за изпитване на електрически и функционални параметри (1 брой), Принтер на баркод етикети (1 брой). Посредством закупуването на изброеното по-горе оборудване ще бъде възможно внедряването в производството на иновативния продукт. Машината за инспекция на печатни платки - опроводяване ще служи за качествен контрол на изпълнението на печатната платка. С уреда за полагане на спояващи материали се полагат спояващите материали, които са необходими за фиксиране на електронните компоненти на конкретните им места. Машината за полагане на електронни елементи е необходима, за да се полагат електронните елементи върху платките. Чрез машината за изпичане на спойки, платките и положените спойки и електронни елементи се загряват до определена температура, което запоява електронните компоненти към печатните платки. Машината за инспекция на печатни платки - компоненти е необходима за изпитване на готовите платки. Системата за изпитване на електрически и функционални параметри ще прави реални замервания и изпитвания на конкретни параметри на готовите платки, което ще гарантира пригодността им за влагане в крайния продукт. Принтера на баркод етикети е необходим за разпечатване на етикет с отбелязан марка и модел на устройството, сериен номер, СЕ маркировка и всички необходими по закон реквизити. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • Поставяне на стикер върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 415 000.00 , Reported Amount: 410 900.00
  • Activity: Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (Дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр.): Като част от дейността ще бъде доставен, инсталиран и внедрен Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр. Придобиването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки ще спомогне за внедряването на иновативния продукт. Специализираният софтуер е необходим за проектиране на електронните схеми и печатните платки. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Разработване, инсталиране, внедряване и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че софтуерът е закупен с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 19 200.00 , Reported Amount: 19 000.00
  • Activity: Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите(дейността ще бъде извършена чрез заплащане и получаване на съотв. усл.-Кон.усл.за оптимизиране на електрониката на продукта към произв. пр-с; Кон.усл. за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европ. закон.;Проучване на пазара;Оценяване на съответствието от нотифициран орган;Орг-я и провеждане на клин. изпитвания: В рамките на дейносттa ще бъдат заплатeни и получени следните консултантски услуги в подкрепа на иновацията - Консултантски услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес; Консултантски услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство; Проучване на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност; Оценяване на съответствието от нотифициран орган; Организация и провеждане на клинични изпитвания. Посредством заплащане и получаване на изброените по-горе консултанстки услуги ще се спомогне за внедряване на иновативния продукт. Чрез консултантските услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес ще се покаже как да се проектира системата оптимално спрямо характеристиките на машините, които ще бъдат закупени по проекта. Чрез консултантските услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство ще се изготви доклад показващ всички нормативни документи и конкретни стандарти и правилата, които ги уреждат и на които да отговарят производството и крайния иновативен продукт. Проучването на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност ще се покажат нагласите на потребителите и какви са очакванията за допълнителни функционалности към продукта. Услугата за оценяване на съответствието от нотифициран орган е необходима с цел оценяване на съответствието на продукта от нотифициран орган. Услугата за организация и провеждане на клинични изпитвания е необходимо, за да се получи регистрация на медицинското изделие за продажба. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 4 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 4 месец до 5 месец) 3. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 5 месец до 18 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че консултанските услуги са извършени с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 280 800.00 , Reported Amount: 277 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DG CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 51 300.00 , Reported Amount**: 57 000.00
  • Contractor: AMBULATORY FOR GROUP PRACTICE FOR SPECIALIZED EXTREME MEDICAL ASSISTANCE IN CARDIOLOGY - DR. DIMO VELEVSKI, Contracted Amount*: 79 200.00 , Reported Amount**: 88 000.00
  • Contractor: CHRONOTECH Ltd., Contracted Amount*: 17 100.00 , Reported Amount**: 19 000.00
  • Contractor: MICROSYSTEMS Ltd., Contracted Amount*: 170 100.00 , Reported Amount**: 189 000.00
  • Contractor: MARKET TREND Ltd, Contracted Amount*: 17 640.00 , Reported Amount**: 19 600.00
  • Contractor: QAC, Contracted Amount*: 59 850.00 , Reported Amount**: 66 500.00
  • Contractor: KOSHIN EOOD, Contracted Amount*: 241 020.00 , Reported Amount**: 267 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises supported to introduce new to the firm products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises supported to introduce new to the market products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 36 557.37 , Reached amount: 36 143.78

Financial Information

Total Project cost 715 000.00 BGN
Grant 643 500.00 BGN
Self amount 71 500.00 BGN
Total actual amounts paid 636 210.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА по обособени позиции както следва: 1. Машина за инспекция на печатни платки - опроводяване (1 брой), 2.Уред за полагане на спояващи материали (1 брой), 3.Машина за полагане на електронни елементи (1 брой), 4.Машина за изпичане на спойки (1 брой), 5.Машина за инспекция на печатни платки - компоненти (1 брой), 6.Система за изпитване на електрически и функционални параметри (1 брой), 7.Принтер на баркод етикети (1 брой)., Estimated Amount: 415 000.00
  • Differentiated position 1: Машина за инспекция на печатни платки - опроводяване - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
  • Differentiated position 2: Уред за полагане на спояващи материали - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
  • Differentiated position 3: Машина за полагане на електронни елементи - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
  • Differentiated position 4: Машина за изпичане на спойки - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
  • Differentiated position 5: Машина за инспекция на печатни платки - компоненти - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
  • Differentiated position 6: Система за изпитване на електрически и функционални параметри - 1 брой
    Contractor: MICROSYSTEMS Ltd.
    Contract total funded value: 128 790.00
  • Differentiated position 7: Принтер на баркод етикети - 1 брой
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 241 020.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки (1 брой)., Estimated Amount: 19 200.00
  • Differentiated position 1: Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки
    Contractor: CHRONOTECH Ltd.
    Contract total funded value: 17 100.00
Procedure 3 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за Консултантски услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство, Estimated Amount: 58 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги за Консултантски услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство
    Contractor: DG CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 51 300.00
Procedure 4 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес;, Estimated Amount: 47 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес
    Contractor: MICROSYSTEMS Ltd.
    Contract total funded value: 41 310.00
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за Организация и провеждане на клинични изпитвания, Estimated Amount: 89 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги за Организация и провеждане на клинични изпитвания
    Contractor: AMBULATORY FOR GROUP PRACTICE FOR SPECIALIZED EXTREME MEDICAL ASSISTANCE IN CARDIOLOGY - DR. DIMO VELEVSKI
    Contract total funded value: 79 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за Оценяване на съответствието от нотифициран орган, Estimated Amount: 67 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги за Оценяване на съответствието от нотифициран орган
    Contractor: QAC
    Contract total funded value: 59 850.00
Procedure 7 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за Проучване на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност, Estimated Amount: 19 800.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги за Проучване на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност
    Contractor: MARKET TREND Ltd
    Contract total funded value: 17 640.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN