Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0017-C01
Project Name Provision of 3 new social and integrated health and social services for children and families of children
Beneficiary 000024916 Petrich Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.06.2020
Start Date 24.06.2020
End Date 23.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Петрич, гр.Петрич

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение предвижда продължаване на процеса по деинституционализация на грижата за деца, настанени в домовете, лишени от родителска грижа и разкриване на нови подкрепящи и съпътстващи услуги за подкрепа на децата и семействата, осигуряващи им адекватни възможности за социално включване.
Цел на проектото предложение:
- Подкрепа за реализиране на модели за качествена алтернативна грижа за децата и младежите, настанени в ДДЛРГ включително и за децата с увреждания и децата с потребност от постоянна медицинска грижа, гарантираща им живот в семейна среда и равен достъп до услуги за социално включване;
- Създаване и предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в общността, основани на нуждите на всяко дете и младеж; 
- Закриване на  ДДЛРГ в община Петрич.
 Основната цел на проекта е осигуряване на качествена алтернативна грижа за деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства на територията на община Петрич, гарантираща им живот в семейна среда и равен достъп до услуги за социално включване. Планираните дейности включват разкриване и функциониране на 3 нови социални услуги за подкрепа в общността и семейна среда и резидентни услуги за предоставяне на социална и интегрирана здравно - социално грижа според индивидуалните потребности на потребителите:
- Център за обществена подкрепа за деца и семейства;
- Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст;
- Център за настаняване от семеен тип.
Водещ приоритет и в Актуализирания план за действие е постигането на основната цел на Националната стратегия: „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“.
Activities
  • Activity: Предоставяне на социалната услуга „Център за настаняване от семеен тип за деца” : Целта на социалната услуга Център за настаняване от семеен тип е осигуряване на среда близка до семейната, в която се предлагат грижи за малък брой деца, които поради различни причини са лишени от родителска грижа и възможностите за настаняване в приемно семейство или при близки и роднини са изчерпани. Децата настанени в центъра ще получават ежедневна индивидуална подкрепа от възпитател, социален работник и психолог, които ще консултират и подпомагат образователното, социалното и психологическото им развитие, така че да изградят уменения за справяне с предизвикателствата във всекидневния живот. Децата ще бъдат записани в общинска детска градина или училище, а екипът от специалисти в ЦНСТ ще ги подкрепя и ще спомага за тяхното образование. Освен задължителната подготовка за училище, персоналът е отговорен и за придобиване на знания и развиване на умения и готовност за живот на децата посредством включването им в ежедневието на центъра, свободното обсъждане с тях на въпроси свързани с вътрешния ред и правилата, поощряване изразяването на лично мнение и споделяне на отговрностите. Центърът за настаняване от семеен тип дава възможност за осигуряване на лично пространство, но и колективни занимания, свързани с игри, чествания на празници, приготвяне на храна, което би развило емоционална и социална стабилност в детето и пригодност за живота. Първи етап в изпълнение дейностите по предоставяне на услугата в ЦНСТ е подбор и назначаване на персонал. Персоналът на ЦНСТ ще бъде назначен след провеждане на процедура за подбор, на база разработени критерии за подбор. на настаняване на децата. Числеността на персонала е в съответствие с утвърдената от министъра на труда и социалната политика Методика за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните усуги в общността. С избраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори със срок до края на срока на проекта. Втори етап от дейността е свързан с настаняването на децата в ЦНСТ. След извършена подготовка по преместване и преместване на децата в ЦНСТ започва тяхното фактическо настаняване и адаптиране към новата среда. Този етап включва оформяне на лично пространство за всяко дете, запознаване с общите помещения, изготвяне на правилник за вътрешния ред, разпределяне на задачи и отговорности, зависимост от индивидуалните особености на децата се включват в ежедневието на центъра и се изготвя график на дейностите през деня. Третия етап от дейностите е свързан с предоставянето на самата услуга. Ще бъде осигурено 24-обслужване на децата и дейностите ще бъдат организирани така, че да се осигурява чувство за сигурност и безопасност, навременна и пълноценна грижа, време за общуване, игри и забавления. Дейностите, които ще се предоставят на потребителите, са в следните направления: 1) Осигуряване на основни жизнени потребности, постоянна грижа за всяко дете съобразно индивидуалните му потребности; 2) Грижи за здравето и рехабилитация – достъп до профилактика, лечение, рехабилитация, стоматологично лечение и здравни грижи; 3) Психологична подкрепа – психологическо консултиране и подкрепа, съобразно индивидуалните потребности; 4) Образование – осигуряване на всяко дете на достъп до предучилищно и училищно образование и възпитание; 5) Създаване на условия за придобиване на жизнени умения за самостоятелен и независим живот, отдих и свободно време, чрез непрекъсната подкрепа и помощ на всяко дете за оциалното му включване; 6) Работа с родители и семейства, като се осигурява на децата възможност да възстановяват и поддържат връзка с родителите и семейството си както и да създават връзка с приемни родители или осиновители, като това е съобразено с най-добрия интерес на детето; 7) Работа с общността, институции и организации – провеждане на дейности и мероприятия за интегриране както на децата, така и на ЦНСТ в живота на местната общност., Contracted Amount: 525 480.00 , Reported Amount: 518 130.51
  • Activity: Предоставяне на социалната услуга Център за обществена подкрепа: В ЦОП ще се предлагат широк спектър от услуги и дейности за подпомагане на деца и семейства в риск с цел предотвратяване на институционализацията на децата и преодоляване на други рискови ситуации за развитието им. Предоставянето на услугата ЦОП представлява комплекс от социални услуги, предназначени за деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. В него ще се предоставят услуги за деца и семейства, с цел предотвратяване изоставянето на децата и настаняването им в специализирани институции, превенция на насилието и отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от институции, консултиране и подкрепа на семейства в риск, оценяване, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми и прояви. Капацитетът на ЦОП е за 100 потребители, с 4 места за "Спешен прием" и е предназначен за деца и младежи от 0 до 18 години в риск и техните семейства. Услугите, които ще се предоставят в центъра са насочени в четири главни направления: • Превенция на изоставянето на деца и реинтеграция; • Подкрепа за деца, преживели насилие и техните семейства и превенция на злоупотребата; • Подкрепа на деца и техните семейства за справяне с проблемно поведение. • Подкрепа за деца с увреждания и техните семейства С потребителите ще работи мултидисциплинарен екип, състоящ се от социални работници, психолог, педагог и други специалисти в зависимост от специфичните потребности на потребителите и ще оказва: 1. Психологическа помощ и социална подкрепа и консултиране на деца за: възстановяване и подобряване на връзките им със семейството; развитие на умения за живот; справяне с агресия, трудно поведение, подобряване на взаимоотношенията с връстници; 2. Педагогическа подкрепа на деца, които срещат трудности в училище; социално-педагогическо консултиране; 3. Подкрепа на семейството, информиране и консултиране на родителите за: осигуряване на безопасна и сигурна среда за детето, повишаване на уменията им за полагане на добри грижи за детето, предотвратяване на риск от насилие; изготвяне и подаване на различни документи в местни и държавни институции; търсене и намиране на работа; получаване на здравни услуги –избор на личен лекар профилактични прегледи, необходимост от лечение в болница; възможностите за ползване на други услуги, необходими на детето. ЦОП ще провежда и мобилна социална помощ, с цел активно търсене и оказване на подкрепа на деца и семейства във високорискови общности. Центъра разполага и със спешен прием. В него ще се предоставят комплекс от услуги за деца от 3 до 18 години, изпаднали в кризисна ситуация от различен характер с оглед задоволяване потребностите на децата, създаване на условия за преодоляване на травмата и за успешна реинтеграция в биологичното семейство и общността. , Contracted Amount: 1 202 233.33 , Reported Amount: 984 717.24
  • Activity: Предоставяне на социална услуга Преходно жилище: Целта на тази дейност е предоставяне на социалната услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18 години с високо качество на грижа 24 часа в денонощието, насочени към задоволяване на ежедневните потребности на децата и изпълнение на индивидуални програми за социална интеграция. Услугата цели подпомагане на младежите в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот и успешна социална интеграция. В преходното жилище потребителите на социалната услугата ще бъдат стимулирани да развиват личните си умения и навици, да се чувстват сигурни и готови за предприемане на следваща стъпка към интеграция в общността. Капацитет на Преходно жилище е 8 места за деца и младежи от 15 до 18 годишна възраст. Услугата има дългосрочен характер: от 6 месеца до навършване на пълнолетие, но не повече от 20 г., ако лицето продължава образованието си. Настаняването ще се извършва планово по преценка на социално-педагогическия екип. Услугите ще се основават на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и ще бъдат съобразени с конкретните потребности на всяко прието на обслужване лице, с акцент подготовка за самостоятелен живот. Продължителността на функциониране на Преходното жилище в рамките на проекта е 36 месеца. За реализиране целите на социалната услуга ще бъдат изработвани програми за предоставяне на услуги в краткосрочен и дългосрочен план, като: 1. Социално и психологическо консултиране; 2. Здравни грижи. Консултации с личен лекар и лекари- специалисти. Набавяне на необходими медикаменти. Изготвяне на план за здравни грижи (при необходимост). 3. Образователни услуги и информация: осигуряване на съдействие за участие в образователна програма в съответствие с възрастта и личния избор на потребителите; осигуряване на достъп до информация. 4. Организация на свободно време и лични контакти. осигуряване на възможност на потребителите от „Преходното жилище" за самостоятелно организиране на свободното си време; осигуряване на възможност на потребителите за лични контакти със семейството, приятелите и с други лица; планиране на културни, спортни и други дейности и насърчаване на потребителите да участват в тях; различни видове трудотерапевтична дейност; 5. Ежедневни дейности по задоволяване на потребностите- храна, поддържана жилищна база, санитарно-битово обслужване; 6. Работа по Годишен обучителен план, в който са включени разработени програми. На потребителите на новата услуга ще бъде осигурена месечна помощ за всеки ученик от 1 до 12 клас. За осигуряване на удобство на неговите обитатели, както среда близка до семейната ще бъдат закупени необходимите материали и консумативи. Продължителността на функциониране на Центъра е 40 месеца в рамките на проекта., Contracted Amount: 244 480.00 , Reported Amount: 71 211.84
  • Activity: Закупуване специализирано транспортно средство за потребителите на новите социални услуги. : Дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство, тъй като общината не разполага с такова за обезпечаване дейността на социалната услуга. Закупуването му е необходимо, тъй като услугите на центъра ще се предоставя на територия на цялата община. Чрез закупуването му ще се осигури мобилност, достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги. Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, чрез което ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители и тези, които живеят на по-отдалечени места от дома им до центъра и обратно. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на децата и младежите с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания. Тип на превозното средство: Автомобил, предназначен за превоз на лица и трудноподвижни лица, новопроизведен, в серийно производство, категория М2, отговарящи на Директива 2001/85/EC от 20 ноември 2001 г., притежаващ ЕО одобряване на типа за комплектовано или напълно комплектовано превозно средство. Салонни врати: Дясна – плъзгаща се със степенка, отваряща се навън, разположена от дясната страна на автомобила по посока на движението. Помощна ръкохватка за качаване. Наличие на хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички. Устройство за закрепване поне на 1 бр. инвалидни колички и предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички. Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано; Седящи места (без шофьора): 8 бр.; Проведено е проучване относно определяне на ценовите параметри за закупуване на специализирано транспортно средство., Contracted Amount: 80 000.00 , Reported Amount: 77 916.00
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за социалните услуги „Център за настаняване от семеен тип за деца”, „Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст” и Център за обществена подкрепа, предвидени да бъдат разкрити на територията на Община Петрич : Чрез изпълнение на тази дейност ще се определи персоналът на Център за настаняване от семеен тип за деца, Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст и Центъра за общетсвена подкрепа, които да гарантира осигуряването на професионални грижи за потребителите от страна на мотивиран, добре консултиран и работещ екип. Подборът на персонала, структурирането на длъжностите в него, координацията и управлението му, са дейности с ключово значение за предоставянето и качеството на социалните услуги „ЦНСТ", „ПЖ” и ЦОП. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Оборудване и обзавеждане : Ще бъде закупено допълнително неспециализирано оборудване, което не е включено поради ограничените средства в рамките на проекта, финансиран по ОП РР 2014-2020, а именно: 100 к-та спално бельо с ед. цена за коммплект 40 лв. (за ЦОП - 36 к-та, за ЦНСТ - 36, за ПЖ - 28) , 15 бр. к-т прибори за хранене (вилица, лъжица, нож) с ед. цена за комплект до 15 лв. (за ЦОП - 3 к-та, за ЦНСТ -8, за ПЖ - 4) , 15 бр. к-т прибори за хранене ((за ЦОП - 3 к-та, за ЦНСТ -8, за ПЖ - 4) (основна чиния, паница, чиния за салата)) с ед. цена за комплект до 15 лв., 1 бр. сушилня с ед. цена до 1200 лв. за ЦНСТ, 1 бр. пералня с ед. цена до 1200 лв. за ЦНСТ, 3 бр. прахосмукачка с ед. цена до 250 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 3 бр. уред за почистване на пара с ед. цена до 250 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 3 бр. преносим компютър за управителите на социалните услуга с цена до 1200 лв.(за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 3 бр. компютърна конфигурация с цена до 1100 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 3 бр. принтиращи устройства с единична цена до 360 лв.(за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 3 бр. скенер с автоматично подаване на хартията с цена до 1 400 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 2 бр. мултимедиен проектор (прожектор) с цена до 650 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр), 2 бр. екран за мултимедиен проектор с цена до 150 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр), 3 бр. аудио система за организиране на тържества с цена до 350 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.) , 16 бр. телевизор с единична цена 500 лв. (за ЦОП - 3 бр., за ЦНСТ - 8 бр, за ПЖ - 5 бр.) Ще бъде закупено допълнително обзавеждане за кабинетите, включващо: 3 бр. работни маси с цена до 210 лв.(за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 1 бр. детско диванче дунапрен с цена до 60 лв. предназначено синя стаян намираща се в ЦОП, 2 бр. модулен килим (пъзел) гума с ед. цена до 475 лв. за ЦОП, 3 бр. ниска маса холна (за офис на управител и зали за групова работа) с ед. цена до 120 лв., 2 бр. диван триместен (за синя стая в ЦОП) с единична цена до 500 лв., 1 бр. детска масичка (за синя стая в ЦОП) с единична цена от 120 лв., 3 бр. столове за деца (синя стая в ЦОП) с единична цена от 50 лв., 10 бр. офис стол с ед. цена до 120 лв. за ЦОП, 3 бр. метални шкафове (за досиета на персонал, потребители и архив) с ед. цена до 600 лв. (за ЦОП - 1 бр., за ЦНСТ - 1 бр, за ПЖ - 1 бр.), 6 бр. кухненско обзавеждане (долни шкафове) с цена за 1 бр. до 1000 лв.(за ЦОП - 3 бр., за ЦНСТ - 3 бр.),бяла дъска магнитна до 150 лв. за ЦОП, пердета тип щора 350 м. (11 бр. за Преходно жилище, 20 бр. за ЦНСТ и 4 бр. за ЦОП) с ед. цена на метър до 18 лв., портманто с ед. цена до 400 лв. ( за ПЖ), 17 бр. килими с ед. цена 200 лв за бр. (за ЦОП - 4 бр., за ЦНСТ - 8 бр, за ПЖ - 5 бр.), 10 бр. пътеки с ед. цена на метър 30 лв. ( за ЦНСТ - 7 бр, за ПЖ - 3 бр., общо около 20 метра ), психосензорно табло 2500 лв. за ЦОП,9 бр. матраци за легла (за помещенията за спешно настаняване в ЦОП) с единична цена на бр. до 400 лв.. В ЦОП са осигурени 3 стаи с по три легла за спешно настаняване. В проекта по ОПРР се изискваше да бъдат осигурени 4 места за спешно настаняване. Тъй като община Петрич е с население над 60 000 души, по искане за възложителя бе предвидено да бъдат осигурени 3 стаи в който евентуално могат да бъдат настнявани, както деца така и семейства при нужда. , Contracted Amount: 60 400.00 , Reported Amount: 60 400.00
  • Activity: Подготовка, преместване и настаняване на децата в Центъра за настаняване от семеен тип и Преходното жилище: С тази дейност се цели безпроблемно и безболезнено извеждане на децата от институции или от общността и настаняването им в среда близка до семейната, съобразено с индивидуалността на всеки потребител. Назначеният персонал на Центъра за настаняване от семеен тип и на Преходното жилище ще извършат посещение на кандидат потребителите на услугата минимум два пъти, за да се опознаят преди настаняването им. След всяка опознавателна среща екипа ще се събира, за да анализира ситуацията, да се направят изводи, да се набележат нови стъпки в общуването с децата. За всяка екипна среща ще се води протокол. Подготовка, преместване и настаняване на децата в ЦНСТ В ЦНСТ ще бъдат настанени деца от ДДЛРГ. Предвид адаптирането им към новата среда, ще бъде планирано и подготвено извеждането на всяко дете от институцията, транспортирането му до ЦНСТ и неговото настаняване. Основно дейността се разделя на два етапа: I-ви етап: Подготовка за преместване на децата. Тази дейност започва непосредствено след стартиране на проекта и след като са определени децата по групи за новите услуги и са известни имената и местонахождението на конкретните деца, за които е планирано да бъдат преместени в ЦНСТ. При подготовката за извеждане на децата ще се работи по методически насоки от екип от АСП Петрич съобразно индивидуални оценки, специфични проблеми, връзки с биологичните родители и др. Специалистите от персонала, с помощта на външните експерти от АСП ще изготвят план за подготовка и преместване на всяко дете с конкретни дейности, срокове, отговорници, необходими материали и консумативи за преместването. Предвижда се всяко дете да бъде посетено в специализираната институция от екип на АСП. Целта на посещението е специалистите да се запознаят с детето, със значимите за него възрастни в институцията, с досието на детето и неговите конкретни индивидуални потребности и здравословно състояние. II-ри етап: Преместване и настаняване на децата. След запознаване с всички деца на място в специализираните институции и са обсъдени дейностите по преместване на децата, ще бъде изготвен график на преместванията. За преместването на децата ще бъде осигурен транспорт – пътнически микробус и товарен бус. Предвидено е при транспортирането всяко дете да бъде придружено от екипа от ЦНСТ, който е участвал при подготовка на децата на място в ДДЛРГ и друг специалист при необходимост. Планирани са средства за командировъчни разходи за трима души за по три дни за подготовка на децата за преместване; средства за гориво за осигурения транспорт; за дневни и нощувки (без пътни) за два дни на екипите при преместване на децата; за шофьорите на осигурения микробус и товарен бус; за консумативи и материали за преместването на децата. Разходите включени в дейността са за транспортни разходи и командировъчни на персонала за периода на преместването и посещението на кандидат потребителите на услугите., Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "MAGI TURS" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 128.00
  • Contractor: Standard Oil and Gaz Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 666.99
  • Contractor: Avtoserviz - Donchev Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: VANCHO GOSPOICHKATA 09 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 626.00
  • Contractor: "KRASIMIRA PETROVA 09" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 538.94
  • Contractor: AVALON, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 632.50
  • Contractor: ASSOCIATION OF HOPE AND MERCY 2006, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: „ICEBERG 53” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 110.00
  • Contractor: KAN N LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 762.00
  • Contractor: AT KONSULTING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 307.07
  • Contractor: BONVIVAN 2019, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 625.00
  • Contractor: Pankomers, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90.00
  • Contractor: EXPRESS AUTO - 78, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 320.00
  • Contractor: EXPRESS MOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 422.47
  • Contractor: KALIN GELEV -2015 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: Dendom, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 738.68
  • Contractor: NERO SISTEM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 96.00
  • Contractor: SIMIDITE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 229.00
  • Contractor: NGS Group, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: ALEXANDER 47 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 311.87
  • Contractor: VASILEVI END SIE G LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 822.72
  • Contractor: LUBOCAR LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 430.00
  • Contractor: TRENING TURS Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 347.00
  • Contractor: SDRUZHENIE "TURISTICHESKO DRUZHESTVO "SLAVYANKA"" SDRUZHENIE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 050.00
  • Contractor: AGROELIT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 27.00
  • Contractor: ELVIGA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 220.00
  • Contractor: AGRO PRODI OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 120.00
  • Contractor: MARYANI TRADE EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 691.10
  • Contractor: DEZINFEKTOR LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 342.60
  • Contractor: notary public Rumiana Yosifovska, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20.40
  • Contractor: Sto mit 2016, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 55.00
  • Contractor: KOSI-DANI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 427.60
  • Contractor: SVEZHEST-IVAN BOZHINOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 110.00
  • Contractor: EVANS ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 340.13
  • Contractor: NETCOM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 959.20
  • Contractor: "TSVETKOVA DECOR" Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 111.70
  • Contractor: ODOK Pro HoReKa, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 498.44
  • Contractor: SIMONSKI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 452.06
  • Contractor: MAVIKA 2011, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 75.00
  • Contractor: VEDAM DOORS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 432.00
  • Contractor: KIMAX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 947.80
  • Contractor: NET PLUS PETRICH, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 731.21
  • Contractor: NIKOS GALAKSIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 786.93
  • Contractor: STORIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: VILI VARDEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 163.00
  • Contractor: DAMYANOVI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 156.00
  • Contractor: FOREVER 1 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 522.00
  • Contractor: “MITOV BRANDS GROUP” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: KALATA MGTS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 385.60
  • Contractor: ELOS GARD LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 200.00
  • Contractor: ALBENA YZUNOVA-ARGILOVA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 838.00
  • Contractor: VIDENOV GRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 596.00
  • Contractor: ZHALTI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 64.00
  • Contractor: ZAHARI PASHOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 334.00
  • Contractor: "IVEL 75" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48 347.31
  • Contractor: GARDENIA 75 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: CHEZ BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 919.99
  • Contractor: RUPANOV TREID, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 057.40
  • Contractor: BOGDANOFF OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.00
  • Contractor: SRADKOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 781.60
  • Contractor: APTEKI ANTONOVI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 102.30
  • Contractor: SVEJEST-4, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 412.88
  • Contractor: POLIYA POPOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 267.77
  • Contractor: " GOLDEN LAND " LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 478.80
  • Contractor: ET KIRIL YANCHEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 829.80
  • Contractor: TERI-ZI, LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 309.00
  • Contractor: SCANCLEAN EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 281.28
  • Contractor: IVENTIVO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 995.20
  • Contractor: DIBO- DIANA TOCHEVA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 464.00
  • Contractor: M2C Services Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: SQUEEGEE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 202.28
  • Contractor: KRAMA 10, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 215.01
  • Contractor: BUL INS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 832.64
  • Contractor: DGI FARM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 150.40
  • Contractor: TOP ELANA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 258.98
  • Contractor: ET"Ivan Georgiev-I.E.G.", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 300.00
  • Contractor: "SI EN KA" ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 736.00
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 776.16
  • Contractor: MEGA KABEL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 950.00
  • Contractor: ET NATALIA MARKOVA BLANDRADOST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 876.22
  • Contractor: PERUN SD-1 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23 512.99
  • Contractor: VISLA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 159.17
  • Contractor: OKS BLAGOEVGRAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: LYUBO KLIMA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 120.00
  • Contractor: ANDI TRANS 21 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 626.24
  • Contractor: VASKONI TRADE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 332.16
  • Contractor: OPTIKA BONEVI GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 126.00
  • Contractor: UZDP DP , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 127.68
  • Contractor: BONEKO FASHION LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: FORMULA KN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 594.00
  • Contractor: MAK MEBEL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 619.00
  • Contractor: APIDPIP D-R ALEXANDAR GORANOV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: „Mitov Engineering” Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 041.08
  • Contractor: MOTO-PFOHE, Contracted Amount*: 77 916.00 , Reported Amount**: 77 916.00
  • Contractor: MITOV DESIGN Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 899.00
  • Contractor: "HERAKAL-N" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 304.00
  • Contractor: TADES, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 360.04
  • Contractor: KIRIL DUEV 2009, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 492.00
  • Contractor: "Football club "SPS"", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: BOGANIN PROEKT ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: MARIA 49 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 209.00
  • Contractor: Energy Economy Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 162.10
  • Contractor: DIKO-ELEKTRONIC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 459.00
  • Contractor: ERAM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 971.60
  • Contractor: LYUBKA TOMAYANEVA-PRIMA-L, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 574.00
  • Contractor: DOFFI 90, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: "DIDONI 20" Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 429.00
  • Contractor: "MALAMOV AND SON" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 369.85
  • Contractor: GIUNTI PSYCHOMETRICS Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 534.00
  • Contractor: ODOK Pro Cleaning, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 298.91
  • Contractor: Atanas Valchev 2018 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16.50
  • Contractor: SI GI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 412.00
  • Contractor: 1001 CAKES LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 154.00
  • Contractor: TONI MARKOV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 778.40
  • Contractor: NIGELA 2020, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 541.20
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 513.74
  • Contractor: NIKI ENERGY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 648.00
  • Contractor: HRISTO IVANOV - HEDA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 684.00
  • Contractor: BOGI - 2006, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30 362.00
  • Contractor: “MARIA KITANOVA 85” Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 494.13
  • Contractor: ELMAKS 2000, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 369.80
  • Contractor: MALAMOV I MALAMOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 318.46
  • Contractor: TABU LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29.00
  • Contractor: MANTAR - 2012 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 231.20
  • Contractor: FIVO Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 915.20
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00
Indicator 2 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 30.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 30.00

Financial Information

Total Project cost 1 777 211.36 BGN
Grant 1 777 211.36 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 777 171.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на специализирано транспортно средство (автомобил) за превоз на лица и трудноподвижни лица, Estimated Amount: 66 666.67
  • Differentiated position 1: Доставка чрез закупуване на специализирано транспортно средство (автомобил) за превоз на лица и трудноподвижни лица
    Contractor: MOTO-PFOHE
    Contract total funded value: 77 916.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN