Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2142-C01
Project Name "New work places and sustainable employment in GOLDEN COMMUNICATIONS LTD "
Beneficiary 201640539 GOLDEN COMMUNICATIONS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 03.04.2017
Start Date 03.04.2017
End Date 03.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проект „Нови работни места и устойчива заетост в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД има за цел:
"Да се създадат условия за устойчива заетост и професионална реализация на безработни и/или неактивни лица в областта на търговията".
Специфични цели на проекта:
1. Да се създадат нови работни места за безработни и/или неактивни лица и младежи до 29 години за работа по перспективни професии и длъжности във фирма ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД
2. Осигуряване на устойчива и дългосрочна заетост на новонаетите служители.
3. Придобиване на знания, умения и опит от страна на  новонаетите лица и младежи до 29 години, по време на заетостта, за ефективна професионална реализация в сферата на търговското посредничество с инструменти
Тези цели ще бъдат постигнати посредством следните дейности:
Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта;
Дейност 2: Публичност и визуализация на дейностите по проекта;
Дейност 3: Осигуряване на оборудване за новите работни места в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД;
Дейност 4: Провеждане на подбор и избор на безработни/неактивни лица за работа в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД;
Дейност 5: Осигуряване на заетост за подбраните безработни/неактивни лица в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД;
Чрез реализацията на тези дейности ще се постигнат следните измерими резултати:
* за 3 безработни/неактивни лица (двама от тях младежи до 29г.) ще бъде осигурена заетост (за мин. 1 год.) в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД, по следните длъжности:
- 1 Експерт Маркетинг
- 1 Експерт Продажби
- 1 Шофьор
* ще бъде осигурено оборудване за обезпечаване на трите нови работни места и ефективно протичане на трудовия процес
* минимум 2 от новосъздадените работни места ще бъдат запазени и след края на проекта
Проектът ще постави акцент върху трудовата интеграция на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда: трайно безработни и/или неактивни лица и безработни младежи до 29г.
Activities
  • Activity: 1. Организация, управление и контрол на дейностите по проекта: Тази дейност е основополагаща за цялостното изпълнение на проектните дейности и ефективно постигане на поставените цели. За успешното реализиране на управлението на проекта е избран тричленен екип , съставен от : - Ръководител на проекта - Координатор - Счетоводител Изборът е направен след предварителен подбор на база необходим опит и квалификация. И тримата членове на екипа са експерти, с доказан опит и компетенции по управление на различни по своя характер проекти. Ръководителят на проекта Александър Дръндаров е с богат управленски и организационен опит. Квалификацията му в областта на мениджмънта, също ще бъде гарант за ефективно и безпроблемно управление и изпълнение на проектните дейности. Координаторът по проекта е с висше образование, с опит в административната и документална дейност. Счетоводителят е с необходимата квалификация и опит, със специфични познания във финансовото планиране и отчетност. Освен това той води счетоводството на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД (посредством счетоводна фирма), познава добре финансовата и счетоводна политика на дружеството, българското законодателство и ще бъде финансово отговорно лице по проекта. И тримата членове на екипа ще бъдат назначени на граждански договор за цялата продължителност на проекта. Всеки от тях ще има собствени отговорности, но също така ще се упражнява взаимен контрол и взаимопомощ между тях. Екипната работа ще гарантира успешното управление на проекта. Това ще донесе яснота и прозрачност в начина на извършване на дейностите и ясни и конкретни задачи на всеки член от екипа. Екипът своевременно ще планира, подготвя и организира изпълнението на всяка дейност, като ще се грижи за акуратното постигане на заложените индикатори и резултати. Също така, в рамките на тази дейност, екипът ще изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи и отговорности, които ще бъдат разработвани от ръководителя на проекта, съгласувани от другите двама членове и ще бъдат утвърждавани от управителя на фирмата. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси. Екипът по управление на проекта ще организира, контролира и отчита цялостното му изпълнение. Ще изготвя и реализира ежемесечни планове за реализация на дейностите и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението, чрез месечни отчети. Членовете ще имат редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по тях. Екипът периодично (на минимум всеки 6 месеца) ще предоставя технически и финансов отчет пред УО и прави искане за междинно плащане, с което да се осигурява необходимия финансов ресурс за гладкото изпълнение на всички дейности. Екипът по организация и управление ще се отчита ежемесечно и на управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД и ще информира текущо за изпълнението на дейностите по проекта. , Contracted Amount: 5 208.25 , Reported Amount: 4 948.25
  • Activity: 2. Публичност и визуализация на дейностите: Дейността представлява визуализация на безвъзмездната помощ от Европейските Структурни и Инвестиционни Фондове и Оперативна Програма Развитие на Човешките Ресурси 2014-2020г. и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се покаже приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени рекламно-информационни материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Заинтересованите лица ще бъдат информирани, че дейността на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД е подкрепена от ОП РЧР. Тази дейност ще се реализира в две насоки: От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевата група да участват в проекта. По този начин, освен че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за обучение и осигуряване на заетост по настоящия и бъдещи проекти. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички участници в проекта, всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с него. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. София, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта от 15 месеца: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група посредством, разпространение на рекламно информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта чрез поставяне на информационен плакат, стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред работещите във фирмата и заинтересовани страни, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността във всяко от населените места, където се реализират търговските дейности на дружеството. Ще се приложат необходимите комуникационни мерки, за да бъдат информирани всички заинтересовани лица, пряко или непряко свързани с проекта., Contracted Amount: 1 027.90 , Reported Amount: 1 027.90
  • Activity: 3. Осигуряване на оборудване за новите работни места в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД: Настоящото проектно предложение има за цел откриване и оборудване на нови работни места. Според нуждите на всяко новооткрито място се планира закупуване, внедряване и застраховане на оборудването за по-ефективно изпълнение на дейността. Тази дейност е необходима, тъй като фирмата към момента не разполага с нужното оборудване и обзавеждане за новооткритите 3 работни места. Фирмата планира за реализирането на целогодишно качествено обслужване на своите клиенти, да разшири обхвата си на дейност и да предлага по-гъвкави форми на работа, удобни за клиентите, като така ще повиши качеството на услугата. Посредством осигуряване на ново и качествено оборудване за новосъздадените работни места, ще се допринесе за бързото и ефективно навлизане в професията и високата степен на удовлетвореност на ново наетите лица. Посредническите услуги в съвременните условия изискват добри условия на труд и използване на най-нови технологии, чрез които да се осигури бързо, гъвкаво и ефективно обслужване на клиентите. Доброто качество на обзавеждането и оборудването в двата офиса и в полеви условия е от съществено значение и за цялостния имидж на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД пред клиентите. Затова инвестициите в модерни ергономични и енергийно ефективни технически средства и обзавеждане е изключително важно. При реализирането на дейността, за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. *За да се обезпечи трудовата дейност и да се гарантира бърза и качествена услуга на клиентите на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД, за новоназначеният на длъжност Шофьор ще бъде осигурен Лекотоварен автомобил, с който да осъществява превоза на стоката от търговските посредници до клиентите; да достигат своевременно и надеждно до всяка точка на града и околността, със служебна цел. *За изпълняващия длъжността Експерт Маркетинг са нужни: -лаптоп - за онагледяване на информация пред клиента и проучване в база данни; за презентация и визуализация на предлаганите продукти; за осъществяване на бърз достъп до базата данни и оформяне на документация -телефонен апарат -бюро с чекмедже и работен стол *За изпълняващия длъжността Експерт Продажби са нужни: лаптоп, телефонен апарат, бюро с чекмедже и работен стол Двамата служители, настанени в офиса, ще имат нужда и от: -цветен лазарен мултифункционален принтер -етажерка за подреждане и съхранение на документи -мобилни телефони, за да се поддържа служебната комуникация Цялото предвидено за закупуване оборудване е предназначено за извършване на ежедневната трудова дейност на служителите. Заложеното оборудване ще бъде зачислено на конкретните служители, за да носят пряка материална отговорност за него и е планирано така, че да направи работата им самостоятелна и всеки да има необходимите условия за качествено изпълнение на служебните си задачи. За цялостното обезпечаване на дейността ще бъде осигурено допълнително оборудване, което е извън допустимите разходи по проекта. За опазване на закупеното имущество и гарантиране неговото използване за периода на проекта, ще бъде направена застраховка имущество. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: - Проучване на оферти и изпращане на официална покана/заявка за доставка - Избор на изпълнител за доставка и сключване на договор - Доставка и монтаж, провеждане на инструктаж - Тестване на оборудването и окончателно приемане с приемо-предавателен протокол - Избор на застрахователна компания и сключване на договор за застраховка на оборудването Всеки етап от изпълнението на дейността ще бъде под контрола и мониторинга на екипа по управление на проекта, с водене на документация и подробна отчетност пред УО и управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД. Лекотоварният автомобил ще бъде застрахован с пълно автокаско и ГО в доказала сигурността си застрахователна компания с дългогодишен опит., Contracted Amount: 18 620.53 , Reported Amount: 18 627.37
  • Activity: 4. Провеждане на подбор и избор на безработни и/или неактивни лица: Чрез дейността по подбор на персонала, ще се предостави възможност да се изберат кандидати, отговарящи на профила и нуждите на организацията. Ще бъдат подбрани общо 3 на брой младежи и/или трайно безработни от гр. София. Разпределението на новите работни места е съобразено с наличните възможности и дългосрочна стратегия на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД . Виждайки потенциала за развитие в сферата на търговията с инструменти, стремежът на дружеството е да разшири обхвата на бизнеса, за което са необходими мотивирани служители, които да работят директно с клиенти. Друга причина за създаването на новите работни места и подбора на голям брой нови служители е социалната отговорност на дружеството: осигуряването на заетост на безработни лица (от рискови групи) и гарантирането на устойчива заетост и след края на проекта. ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД възприема това като акт на социална отговорност. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде детайлно запознат с тази стратегия и със спецификата на дейността, която ще извършва. Така кандидатите за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия на. ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД, по предварително зададени обективни критерии. Тези критерии ще бъдат предоставени на БТ и оттам ще бъде направена връзка с подбраните по първоначалните критерии безработни/неактивни лица, които ще преминат през интервю за избиране за участие в проекта и наемане в ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД. За селекция на кандидати ще се ползват интернет порталите и други канали за трудово посредничество. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни младежи на възраст до 29г. и трайно безработни и/илинеактивни лица над 30 години. За да се демонстрира социалната отговорност на компанията, ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД си поставя за цел поне 100% от подбраните лица да попадат в тези категории. Самият подбор ще се реализира по следните етапи: - Разпространение на информация за свободните работни места чрез бюрото по труда, обяви в интернет портали за намиране на работа, вкл. използване на методите заложени в дейността по публичност и визуализация по проекта. Ще се разчита и на партньори на фирмата, с които компанията работи от дълго време. - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора за всяка длъжност. Ще бъде съставен екип, с участието на ръководителя и координатора от екипа по управление на проекта, както и управителя на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС ООД . Ще бъдат изготвени предварително обективни критерии и изисквания към кандидатите. - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии. Всички безработни/неактивни лица,които отговарят на формалните критерии ще бъдат поканени на интервю за работа. - Провеждане на интервю с безработните кандидати. Избраната комисия ще проведе събеседване с всички одобрени по формални критерии. Ще се даде шанс на всички явили се лица без оглед на дискриминация по полов, етнически или религиозен принцип. По време на интервюто водещи ще бъдат интересът и мотивацията на младежите за реализация по конкретната длъжност. - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори При формиране на критериите за подбор, ще се изисква кандидатите за длъжност "Шофьор" да имат основни познания относно МПС и съответното свидетелство за управление, минимум категория В и чисто досие на водач. За длъжността "Експерт маркетинг" висшето образование ще се счита за сериозно предимство, наред с владеенето на чужд език от страна на кандидатите и компютърната грамотност. За длъжността "Експерт продажби" , освен висшето образование, от значение ще бъдат комуникативните и презентационни умения, както и способността за убеждаване, владеенето на чужд език (английски) и добра компютърна грамотност, необходима за поддържането сайта за он-лайн поръчки на фирмата. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 5. Осигуряване на заетост за подбраните безработни/неактивни лица: Целта на дейността е да се осигури заетост на 3 безработни лица и младежи, които ще покрият нуждите на фирмата от допълнителна работна ръка, предвид разширяването на дейността й. В резултат от гореизброените дейности по проекта ще бъдат осигурени необходимите условия за постигането на устойчива заетост за подбраните представители на целевата група в офиса на ГОЛДЪН КОМЮНИКЕЙШЪНС. С избраните ще бъдат сключени срочни трудови договори (за 1 г.) с опция за удължаването им, за представилите се добре в работния процес. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на лицата в областта на търговската дейност за продължителен период от време. За длъжностите "Експерт Маркетинг", "Експерт Продажби"и "Шофьор" ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще се регламентират задълженията им за периода на заетост. *От заемащия длъжността "Експерт маркетинг", НКПД код:2431, се очаква да работи в следните направления: 1. Анализ на предлаганите от фирмата услуги и резултати 2. Детайлно проучване на конкуренцията 3. Създаване на политика към редовните клиенти 4. Разработване на стратегия за достигане до нови клиенти 5. Проучване възможностите за директен внос/представителство на нови за българския пазар марки инструменти и машини *Основните длъжностни задължения, които ще изпълнява назначеният на позиция "Шофьор", Код по НКПД:8322, заложени в длъжностната му характеристика ще бъдат следните: 1. Осъществява превози на пратки до клиента 2. Спазва правилата за безопасност на движението, полага грижи за повереното му МПС 3. Описва в пътния лист данните за извършените курсове и отчита изразходените средства 4. Приема и предава пратки, оформя документи и носи финансова отговорност 5. Грижи се за запазване на поверения му товар, както и спазване на графика за неговото доставяне Основната цел за наемането на шофьор на пълен работен ден е ускоряването на времето, за което може да се извърши доставката. Голяма част от инструментите, които фирмата предлага, не се поддържат на склад в магазина, което налага заявка от дистрибутора-партньор. Това забавя обикновено с един ден изпращането на продукта. Допълнително с един ден доставката се забавя и при куриерите, тъй като стоките предадени днес, пристигат на следващия ден. С шофьор, поне за гр. София, продукта може да се достави в същия ден. След разглеждане на маркетинговия анализ, подготвен от Експерт маркетинг, може да се предложи и безплатна доставка за София *За длъжността "Експерт Продажби", НКПД код:2421, са: 1. Поддържа административно он лайн базираната платформа на електронния магазин: -Регулярно обновява цените на продуктите, в съответствие с цените на търговските партньори и конкурентите -Разширява съдържанието на сайта с допълнителни детайлни описания на продуктите, видео (ако е налично), линкове към полезни статии, свързани с продуктите -Пуска/Спира промоции, разпродажби и др. маркетингови активности и обявява в сайта, с подходящи снимки и текст. -Поддръжка на седмичен бюлетин с промоции, и разпращането му по и-мейл до всички абонирали се. Регулярна седмична активност в страницата в социалните мрежи -Следене позиционирането на страницата в Гугъл, и работа в насока подобряване на класирането й, чрез добавяне на нови ключови думи и мета описания към продуктите и продуктовите категории 2.Търси и договаря условия с клиенти, относно услугите, предлагани от дружеството 3. Консултира клиентите за условията и цените на предлаганите услуги; привлича нови клиенти Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: -сключване на трудови договори с подбраните лица -организация на работния процес и въвеждане в работата -подпомагане на трудовата адаптация и изпълнението на професионалните задължения -текуща оценка на изпълнението и подпомагане при срещнати трудности -финална оценка на ефективността от създадената заетост и взимане на решение колко работни места да бъдат запазени -сключване на нови трудови договори с одобрените за задържане лица, Contracted Amount: 36 432.45 , Reported Amount: 36 692.45

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mihail, Contracted Amount*: 2 075.19 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Martin, Contracted Amount*: 1 499.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadejda Janeva 96, Contracted Amount*: 853.17 , Reported Amount**: 20.00
  • Contractor: Borisalv, Contracted Amount*: 13 429.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIO PRINT Ltd, Contracted Amount*: 1 027.89 , Reported Amount**: 1 027.90
  • Contractor: Alexander, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Auto France 3000, Contracted Amount*: 14 800.00 , Reported Amount**: 14 800.00
  • Contractor: Domat Ltd, Contracted Amount*: 535.00 , Reported Amount**: 535.00
  • Contractor: Most Computers Ltd, Contracted Amount*: 2 442.00 , Reported Amount**: 2 442.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 13 429.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 7 633.44 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 61 289.13 BGN
Grant 61 289.13 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 61 289.13 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на доставка на лек автомобил, тип пикап, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на лек автомобил, тип пикап
    Contractor: Auto France 3000
    Contract total funded value: 14 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на доставка на офис обзавеждане, офис оборудване и телефонни апарати, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Офис обзавеждане
    Contractor: Domat Ltd
    Contract total funded value: 535.00
  • Differentiated position 2: Офис оборудване
    Contractor: Most Computers Ltd
    Contract total funded value: 1 992.00
  • Differentiated position 3: Телефонни апарати
    Contractor: Most Computers Ltd
    Contract total funded value: 450.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на услуга във връзка с осигуряването на Публичност и визуализация на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-2142-C01, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Дизайн и изработка на рекламно информационни материали
    Contractor: DIO PRINT Ltd
    Contract total funded value: 1 027.89
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга Застраховка "Имущество" на офис оборудване и обзавеждане и пълно автокаско за автомобил, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга Застраховка "Имущество" на офис оборудване и обзавеждане и пълно автокаско за автомобил
    Contractor: Nadejda Janeva 96
    Contract total funded value: 853.17
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга по Организация, координация и управление на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-2142-C01, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Координатор по проекта
    Contractor: Mihail
    Contract total funded value: 2 075.19
  • Differentiated position 2: Счетоводител по проекта
    Contractor: Martin
    Contract total funded value: 1 499.85

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN