Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0014-C01
Project Name "Long - term care and a decent life for people with disabilities in Kyustendil Municipality"
Beneficiary 000261517 Municipality of Kyustendil
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 07.02.2019
Start Date 07.02.2019
End Date 11.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил

Description

Brief description
Проектно предложение „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в Община Кюстендил“ цели да осигури подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нови качествени социални услуги за лицата с увреждания в съответствие с Плана за действие за периода 2018 – 2021г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа, чрез:
- осигуряване на инфраструктура за социални услуги в общността за хората с увреждания съгласно Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността;
- подобряване качеството на живот за пълноценно физическо, емоционално, познавателно развитие и социално включване на всяко лице в естествената за него среда;
- създаване на условия за независим и достоен живот на лицата с различни форми на деменция и техните семейства при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности;
Проектното предложение предвижда изграждане на един Дневен Център за подкрепа на лица  с различни форми на деменция и техните семейства и три Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост на територията на Община Кюстендил. Изградените обекти ще създадат условия за независим и достоен живот на хората с увреждания чрез предоставянето на качествени, достъпни и устойчиви услуги за дългосрочна грижа, съобразени с индивидуалните нужди на потребителите. Оптимизацията и модернизацията на социалната инфраструктура ще доведе до повишаване качеството на живот и ще съдейства за постигане на интегриран подход при грижата за хората с увреждания с ясен социален ефект и въздействие.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност. Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението. Екипът на проекта ще се състои от четирима членове: - ръководител на проекта; - координатор на проекта; - счетоводител на проекта; - юрист на проекта; Екипът ще е запознат и ще използва вече използваните в общината процедури за финансово управление и контрол и по този начин ще се даде разумна увереност за спазване на принципите на добро финансово управление на проекта. Дейността на екипа ще гарантира ефикасно и навременно отразяване на всички възможни рискове при изпълнението. Функциите на екипа по организация и управление на проекта включват: - мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта; - изготвяне на доклади по изпълнението на проекта към УО на ОП „Региони в растеж“ 2014- 2020; - финансово управление на проекта; - докладване на нередности; - архивиране; - информиране и публичност по проекта. Община Кюстендил разполага с достатъчен административен капацитет, с които да обезпечи качественото и в срок изпълнение на проекта. Ръководителя на проекта и членовете на екипа за управление ще бъдат служители на общинска администрация, с богат професионален опит. Поради недостатъчния финансов ресурс за изпълнение на проектното предложение не се предвиждат разходи за организация и управление на персонала по администриране на проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта: През целия период на реализиране на проект „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в Община Кюстендил“ ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020. Информирането на широката общественост ще популяризира процеса, насочен към създаване на среда, в която институциите, гражданските организации, обществото и семействата зачитат правата на хората с увреждания, осъществяват политики, насочени към развитие, социално включване и достъп до качествени грижи и услуги в общността. Чрез активна и навременна реклама ще се предизвика разбиране у широката общественост към проблема на хората в неравностойно положение, което е пряко свързано с цялостното развитие на Община Кюстендил. Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целевите групи и преките бенефициенти по проекта; - Широката общественост; - Разпространителите на информация. Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Директна комуникация - пресконференции, официални церемонии, разработване на информационни материали; - Външна реклама - постоянни обяснителни табели. Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл. 115 § 4 от Регламент 1303/2013 г . и в чл. 3, чл. 4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г ., Contracted Amount: 2 002.50 , Reported Amount: 2 398.44
  • Activity: Дейност 3: Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР: Изпълнението на дейност „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР“ ще се осъществи за следните четири обекти: - Дневен Център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства - самостоятелно обособена сграда – ново строителство в имот с идентификатор 41112.503.4463 по кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Кюстендил, частна общинска собственост, състоящ се от 987 кв.м., идентичен с урегулиран поземлен имот IX – за обществено - обслужващи дейности, находящ се в кв. 308 по плана за регулация на град Кюстендил, определен за изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства с капацитет 40 места, съгласно Картата на услугите за подкрепа на общността. - Център за грижа за лица с умствена изостаналост - самостоятелно обособена сграда – ново строителство в незастроен урегулиран поземлен имот III –общ., кв.14 по плана за регулация на с. Вратца, община Кюстендил, състояща се от 875 кв.м. с капацитет 15 места, съгласно Картата на резидентните услуги. - Център за грижа за лица с умствена изостаналост - самостоятелно обособена сграда – ново строителство в незастроен урегулиран поземлен имот II–общ., кв.14 по плана на регулация на с. Вратца, община Кюстендил, състояща се от 1023 кв.м. с капацитет 15 места, съгласно Картата на резидентните услуги. - Център за грижа за лица с умствена изостаналост - самостоятелно обособена сграда – ново строителство в незастроен урегулиран поземлен имот I–общ., кв.14 по плана на регулация на с. Вратца, община Кюстендил, състояща се от 1013 кв.м. с капацитет 15 места, съгласно Картата на резидентните услуги. Дейността се разделя на три водещи направления: (1) Дейности, свързани с изработването на Технически проекти: Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание; (2) Дейности, свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежа: Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния Технически проект; провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; извършване на допустими от закона несъществени промени в Техническия проект; изработване на екзекутивна документация във връзка с възникнали несъществени отклонения по време на строителството. (3) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежа: Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърдени от Възложителя Технически проекти за строежите, Графика за изпълнение на строежите, предписанията и заповедите в Заповедните книги; При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите – за временно строителство, за складиране на материали и техника и други, във връзка със строителството, установени с Плановете за безопасност и здраве, когато същите са извън територията на обектите; Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта., Contracted Amount: 1 776 529.57 , Reported Amount: 2 163 510.96
  • Activity: Дейност 4: Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ: По време на строителството независима компания, ще упражнява консултански услуги със следния обхват: (1) Изготвя доклади за съответствие на техническите проекти на обектите от проекта; (2) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (3) Организира законосъобразно започване на строежите; (4) Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; (5) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; (6) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (7) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; (8) Изготвя окончателни доклади до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (9) Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на съществуващие обекти от проект „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в Община Кюстендил“; (10) Издава технически паспорти след приключване на строително-монтажните работи на новоизградените обекти; (11) Окомплектова цялата документация необходима на Община Кюстендил за приемането на обектите на проект „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в Община Кюстендил“ от ДНСК. След завършването на строежите и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор с оглед въвеждане на обектите в експлоатация да представи: - окончателни доклади по чл. 168, ал. 6; - договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура; - технически паспорти, документи за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежите; - строително разрешение /акт за узаконяване, - протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива, - акт обр. 14 за приемане на конструкциите, - констативни актове по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежите, с приложени протоколи за успешно проведени единични изпитвания, - документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите; - удостоверения по чл.54а от ЗКИР от Агенция по Геодезия, картография и кадастър и др. , Contracted Amount: 16 666.67 , Reported Amount: 9 384.00
  • Activity: Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалните услуги с оглед задоволяване на потребностите на потребителите. За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за един Дневен Център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства и един Център за грижа за лица с умствена изостаналост. Поради недостига на финансов ресурс, определен за изграждане на инфраструктурата на съответните социални услуги, оборудването и обзавеждането на останалите два Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост, необходими за функционирането на новите социални услуги ще бъде финансирано в рамките на предвидената операция по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, по която ще се финансира предоставянето на новите социални услуги, изградени по процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания”. Оборудването и обзавеждането за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с основните композиционни и функционални изисквания и ще включват най-общо обзавеждането на следните помещения:Спални помещения за дневна грижа (почасов отдих) - 2 бр. (за мъже и за жени) - Спалните помещения са за не повече от 5 лица, като всяко лице разполага със самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Към всяко спално помещение да се предвиди и санитарен възел с баня; Дневна стая/зала за активни занимания – Ще е обзаведено с мека мебел, маса и столове; Санитарни помещения (тоалетни) – 4 бр.; Едно санитарно помещение с баня за персонала; Стая/стаи за персонала - За преобличане и съхраняване на документи. В нея да се осигури възможност за съхранение на амбулаторно предписани лекарствени средства, които следва да се приемат по времето на престоя. Кухненски бокс, разливочно и трапезария (кът за хранене) - Кухненския бокс е обзаведен с необходимото за съхранение и приготвяне на храна и хранене оборудване, домакински електроуреди, съдове и прибори; Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика; Зала за индивидуална работа; Кабинет на психолог; Зала за арт терапия; Зала за трудотерапия; Мокро помещение - За пране, сушене и гладене; Складови помещения -Обособени за санитарно-хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти; Оборудването и обзавеждането за Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с основните композиционни и функционални изисквания и ще включват най-общо обзавеждането на следните помещения: Спални помещения - индивидуални и са за по 2 лица. Пространството ще осигурява уютна атмосфера на лицата и няма да затруднява свободното им придвижване; Санитарни помещения с баня - едно санитарно помещение към всяка спалня; Едно санитарно помещение с баня за персонала; Стая/стаи за персонала - За преобличане и съхраняване на документи; Кухненски бокс (кухня), разливочно и трапезария (кът за хранене)- Кухненския бокс (кухня) е обзаведен с необходимото за съхранение и приготвяне на храна и хранене оборудване, домакински електроуреди, съдове и прибори; Дневна стая- Място, където през деня могат се събират всички живущи. В дневната ще са разположени библиотека, аудио-визуална техника, подходящи маси и столове, удобна и мека мебел за разговори и почивка; Втора дневна стая - В нея ще се провеждат срещи на персонала, представители на институции или други официални лица, роднини, гости. Обзаведено е с мека мебел, маса и столове; Мокро помещение- За пране, сушене и гладене; Складови помещения - Обособени за санитарно-хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти., Contracted Amount: 53 260.00 , Reported Amount: 60 319.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "TEDI PLAST 08" LTD, Contracted Amount*: 2 448.00 , Reported Amount**: 2 448.00
  • Contractor: BRAVO STOI OOD, Contracted Amount*: 529 152.00 , Reported Amount**: 531 002.01
  • Contractor: "PRO DIZAIN KONSULT"EOOD, Contracted Amount*: 2 398.44 , Reported Amount**: 2 398.44
  • Contractor: "'OFIS 1 PARTNER"LTD, Contracted Amount*: 3 261.60 , Reported Amount**: 3 261.60
  • Contractor: SMART BIZNES CUMPANI LTD, Contracted Amount*: 5 004.00 , Reported Amount**: 5 004.00
  • Contractor: BUL STOI CONTROL INJENERING AD, Contracted Amount*: 9 384.00 , Reported Amount**: 9 384.00
  • Contractor: SMART SOFT LTD, Contracted Amount*: 10 332.00 , Reported Amount**: 10 332.00
  • Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA", Contracted Amount*: 1 953.60 , Reported Amount**: 1 953.60
  • Contractor: Stroitelna firma - Rila EOOD, Contracted Amount*: 1 587 168.00 , Reported Amount**: 1 632 508.95
  • Contractor: "EL BI EKSPERT"LTD, Contracted Amount*: 5 256.00 , Reported Amount**: 5 256.00
  • Contractor: "GAMEO"LTD, Contracted Amount*: 32 064.00 , Reported Amount**: 32 064.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 2 077 562.62 BGN
Grant 2 077 562.62 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 077 562.62 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 26 457.60 0.00 26 457.60 БРАВО СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 79 358.40 0.00 79 358.40 Строителна фирма - Рила ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на щори по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г., Estimated Amount: 2 040.00
  • Differentiated position 1: "Доставка и монтаж на щори по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: "TEDI PLAST 08" LTD
    Contract total funded value: 2 448.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на медицинско оборудване по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г., Estimated Amount: 1 628.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на медицинско оборудване по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: ET "LALKA STOEVA-ANGORA"
    Contract total funded value: 1 953.60
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на специализирани уреди по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г., Estimated Amount: 2 718.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирани уреди по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: "'OFIS 1 PARTNER"LTD
    Contract total funded value: 3 261.60
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по седем обособени позиции, Estimated Amount: 42 415.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на обзавеждане по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: "GAMEO"LTD
    Contract total funded value: 32 064.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на оборудване по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: SMART SOFT LTD
    Contract total funded value: 10 332.00
  • Differentiated position 3: "Доставка на бяла техника по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот на хората с увреждания в община Кюстендил", финансиран с АДБФП №BG16RFOP001-5.002-0014-C01 по ОПРР 2014-2020г.
    Contractor: "EL BI EKSPERT"LTD
    Contract total funded value: 5 256.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка на посуда, постелъчно бельо и завивки, включени по Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил, Estimated Amount: 4 459.00
  • Differentiated position 1: Доставка на посуда, постелъчно бельо и завивки включени в списъка по чл.12, ал.1, т. от ЗОП по проект "Дългосрочна грижа и достовн живот за хората с увреждания в Община Кюстендил"
    Contractor: SMART BIZNES CUMPANI LTD
    Contract total funded value: 5 004.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР., Estimated Amount: 1 776 529.57
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства" в УПИ IX, кв. 308 по плана на гр. Кюстендил
    Contractor: BRAVO STOI OOD
    Contract total funded value: 529 152.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Изграждане на три еднотипни самостоятелно обособени сгради и Център за грижа за лица с умствена изостаналост в УПИ I, УПИ II и УПИ III, кв. 14, с. Вратца, общ. Кюстендил
    Contractor: Stroitelna firma - Rila EOOD
    Contract total funded value: 1 587 168.00
Procedure 7 Subject to due process: Публичност и визуализация на проекта, Estimated Amount: 1 998.70
  • Differentiated position 1: Публичност и визуализация на проект "Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил"
    Contractor: "PRO DIZAIN KONSULT"EOOD
    Contract total funded value: 2 398.44
Procedure 8 Subject to due process: Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ и изготвяне на Доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, Estimated Amount: 16 666.67
  • Differentiated position 1: Оценка на съответствието на инвестиционния проект съгласно чл. 142, ал. 6, т.2 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти, предмет на интервенция по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил" ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor: BUL STOI CONTROL INJENERING AD
    Contract total funded value: 9 384.00
  • Differentiated position 2: Оценка на съответствието на инвестиционния проект съгласно чл. 142, ал. 6, т.2 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти, предмет на интервенция по проект "Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил" ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN