Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.008-0005-C03
Project Name Center for Support of persons with disabilities - Sofia
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.09.2018
Start Date 01.05.2019
End Date 31.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът e насочен към предоставяне на качествена грижа за лица с увреждания, вкл. тежки множ. увреждания и техните семейства в столицата. За целта ще бъде създадена пилотна услуга "Център за подкрепа за лица с увреждания" (ЦПЛУ) за осигуряване на комплексна подкрепа чрез интегрирани социални услуги в общността за лица с увреждания, вкл. с тежки множ. увреждания, както и за подкрепа на семействата/близките, традиционно полагащи грижи за тях. За ефективното функциониране на ЦПЛУ ще бъде осигурен квалифициран екип от 20 специалисти от различни сфери (социална, консултативна дейност, психологическа и терапевтична подкрепа, здравно обслужване и др.), който ще бъде обучен за управлението на новата услуга.

ЦПЛУ ще се специализира в предоставянето на комплексна подкрепа чрез съчетаването на услуги като: дневни и почасови услуги, мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, вкл. на хората,  полагащи грижи за представителите на целевата група; осигуряване на терапевтична помощ, рехабилитация/кинезитерапия; като в подкрепа на семействата ще бъде въведено краткосрочно настаняване в заместваща грижа (максимум 14 дни). Екипът на Центъра ще работи също така и в посока мотивиране и насърчаване на близките, полагащи грижи за хора с тежки увреждания, да започнат работа. 

Основа предпоставка за стартирането на новата услуга е предвидено извършване на СМР в сградата на Центъра, както и осигуряване на необходимото обзавеждане и оборудване, съобразно потребностите на целевата група,  Сградата е общинска собственост и отговаря на изискванията на Управляващия орган, посочени в Условията за кандидатстване. 

Настоящият проект ще допринесе за оптимизиране условията за социално включване и активността на лицата от целевата група в  Столична община и техните семейства като им се осигури достъп до комплексна подкрепа чрез интегриани социални услуги чрез създадения по проекта ЦПЛУ-София.
Activities
  • Activity: Д1 - Подготовка и провеждане на обществени поръчки: Дейността включва целия процес на избиране на изпълнители - от подготовката и разработването на технически спецификации и задания за целите на провеждането на процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки или други приложими законови регламенти, до сключване на договор с избраните изпълнители. Изпълнението на тази дейност ще се извърши при спазване принципите на прозрачност, конкурентност и равно третиране на участниците в процедурите за възлагане на обществени поръчки и законосъобразност. Предварителната документация ще бъде изготвена от екипа по проекта и същата ще бъде предоставена на Дирекция "Обществени поръчки и концесии" на Столична община за изготвяне на законоизикуемата документация и провеждането на избор на изпълнители, вкл. скл. на договори с тях. Документацията за обществените поръчки ще подлежи на предварителен и последващ контрол от страна на УО на програмата и съответните контролни органи, определени по закон. Във връзка с планираните дейности и с цел осигуряване комплексното изпълнение на предвидените мерки по изграждане на подходяща инфраструктура (СМР, оборудване и обзавеждане за ЦПЛУ) за целите на предоставянето на иновативно комплексно предоставяне на социални услуги в общността чрез ЦПЛУ, насочени към лица с увреждания (вкл. тежки) и техните семейства, Столична община ще проведе процедури обществени поръчки за избор на изпълнители по реда на ЗОП - всяка със специфичен предмет на процедурата, съобразно заложеното в проектното предложение. За тази цел екипът за управление на проекта ще разработи и представи (по реда, определен от УО на ОПРЧР 2014-2020 и действащите национални правила в областта) документация по реда на ЗОП и приложимото законодателство за възлагане на специфични дейности по проекта на изпълнители, различни от бенефициента. Продължителност на дейността: 17 месеца от изпълнението на проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д2 - Извършване на СМР за ЦПЛУ-София: Дейността включва: извършване на основен ремонт/реконструкция и оборудване на сградния фонд, авторски и строителен надзор - с, както и осигуряване на адекватни условия, съобразени с функционалните изисквания по процедурата, необходими за постигане на максимално качество на обслужване по отношение на потребителите. За осъществяване на осн. цел на проекта ще бъде ползвана съществ. сграда общинска собственост в р-н"Слатина", отговаряща на изискванията на УО . С Реш. №230/26.04.2018 г. Столичният общински съвет дава съгл. за кандидатстване на СО по настоящата процедура с проект “ЦПЛУ– София“. За целта предоставя безвъзмездно право на ползване на сграда с идентификатор 68134.705.417.3 на адрес: гр. София, ул. „Роглец“ 9, АОС №0788 от 22.03.2000 г.– частна общинска собственост (с изкл. на помещ. на ет. 1 с №6, 7, 8, 9 и 10, ведно с прилежащите към тях тераси,), за времето на изпълн. на проекта по т. 1 и със срок не по-малко от 6 м. след прикл. на проекта. Дава се и съгласие за извършване на ремонт.д-сти в изпълн. на проекта, както и за създ. на функциониращ ЦПЛУ, вкл. с ТМУ и за поддържане на подкреп. усл., в т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността, за срок не по-малко от 6 м. без прекъсване, след прикл. на проекта. В рамките на града е осигурена здр. инфрастр-ра, а на достъпно разст-е от сградата има спирки на обществ. транспорт, мед. център, детска градина, център за социална рехабилитация и др. В района има развита транспортна инфраструктура, обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци, обществен транспорт. СО не разполага с други свободни подходящи сгради/помещ-я, които биха могли да се ползват за нуждите на ЦПЛУ. Сградата е свободностояща, изградена на 2 надземни, 1 полуподземен и 1 тавански етажи. Главният вход е от северната фасада, от където се осъществява достъпа до всички нива, посредством вътр. стълбищна клетка. В сутерена се намират складове. На 1во и 2ро ниво са обособени самост. жилища. Сградата е масивна с носещи тухлени зидове. Фасадните стени в сградата са 2 типа. Основно се състоят от тухлена зидария от плътни тухли и стоманобетонови елементи (плочи и щурцове над врати, и прозорци).По фасадните стени няма положени топлоизолационни системи.Дограмата е дървена двукатна; PVC профили остъклени със стъклопакет, метална плътна входна врата и покривни табакери. Неподменената стара дограма е предпоставка за висока инфилтрация в сградата. Покривната конструкция е дървена, покрита с керамични керемиди. Покривът на сградата е 4-скатен. Наклона на скатовете е 27%, като отводняването е посредством 4 водосточни тръби , разположени в 4-те ъгъла на сградата. Водосточните тръби слизат под нивото на прилежащия терен и се отвеждат подземно към канализацията. Стълбищните рамена са от монолитен стоманобетон и стъпват върху носещи тухлени зидове.Сградата се състои от полувкопан сутерен със светла ет. височина от 2,10м., 2 надземни ет. със светла ет. височина от 2,85м и подпокривен етаж. Сградата има ос на симетрия, минаваща през стълбището. Понастоящем функционира само източната част от сградата като мед. център, който ще бъде изнесен след стартиране на проекта. Въз основа на констр. обсл. са предприети стъпки за изготвяне, оценяване и одобряване по реда на ЗУТ на инвестиционен технически проект и/или конструкт. становище и издаване разреш. за строеж, за да могат да бъдат извършени СМР (осн. ремонт, преустройство, вкл. осигуряване на асансьор) за осигуряване функционирането на центъра. Очаква се разрешението за строеж да бъде готово преди подписване на договор за БФП. При проектирането ще бъдат взети предвид функционалните изисквания по процедура "Подкрепа за лицата с увреждания" и ще бъдат приложени в степента, в която сградата позволява, съгл. действащото законодателство. При изпълнението на СМР към основния ремонт/реконструкция се вкл. изграждане на видеонаблюдение и изграждане на система за сигнализация с HELP бутони. Планираните СМР са пряко свързани с дейностите по проектното предложение. , Contracted Amount: 400 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д3 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на ЦПЛУ-София: Дейността включва: доставка и монтаж на обавеждане и оборудване на сградата, предоставена за целите на проект "Център за подкрепа на лица с увреждания - София", както и осигуряване на адекватни условия, съобразени с функционалните изисквания по процедурата, необходими за постигане на максимално качество на обслужване по отношение на потребителите. Подборът на артикулите, предназначени за обзавеждане и оборудване кореспондира в функционалните изисквания по процедура BG05M9OP001-2.008. "Подкрепа за лицата с увреждания", неразделна част от насоките за кандидатстване по настоящата процедура за БФП и ще бъдат приложени в степента, в която сградата позволява, съгласно действащото законодателство. Избраният изпълнител по реда на ЗОП ще гарантира качественото и в срок изпълнение на предвидената дейност в съответствие с функционалните изиквания и ще бъде ангажиран да достави необходимите артикули, с които да се създадат благоприятни условия за потребителите. Обзавеждането следва да осигурява безопасна и сигурна среда за ползвателите. Мебелите ще бъдат съобразени с функцията на помещенията. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, шкафчета и етажерки, а общите – в шкафове и др.). Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на лица със затруднена мобилност през всички помещения, ползвани от тях. Ще бъдат осигурени подвижни повдигащи устройства (пациентен лифтер) - лифтер-вертикализатори, които да са компактни, маневрени и лесни за използване, с колела, спирачки, хамак, батерия и др. като повдигането да се осъществява посредством електромотор, задвижван от дистанционно управление. Ще се избягват мебели, постелки, драперии и завеси, с цел избягване събирането на прах и създаване на риск от алергии. Предвид пространствените дадености и вътрешното разпределение на сградния фонд и съобразно функционалните изисквания, в дейността е предвидено обзавеждане и оборудване, необходимо за вътрешното благоустрояване на ЦПЛУ-София: - офис мебели, оборудване (бяла, черна техника, офис оборудване), рехабилитационни/кинезитерапевтични уреди и аксесоари, обзавеждане за спални помещения (заместваща грижа) за 4 човека, санитарни принадлежности, обзавеждане за специализирани помещения за групова и индивидуална работа, обзавеждане и оборудване за кухня и трапезария, медицинско обзавеждане, двор, предвидени са вътрешни щори в зависимост от изложението на стаите, аксесоари и др.Повърхностите на местата, където се работи с храни и по-специално тези, които са в контакт с храни, ще се изработват от материали, които позволяват лесно почистване (гладка повърхност, покритие от некорозивни и неабсорбиращи материали)., Contracted Amount: 212 579.44 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д4 - Избор на екип и управление на ЦПЛУ-София: Дейността включва: набиране , избор и назначаване на персонал/екип за ЦПЛУ-София. За да се осигури съотв-е на компетенциите на екипа със спецификата на комплексната соц.усл. за лица с увреждания, вкл. тежки такива и семействата им, е планирано в екипа да бъдат вкл. 20 специалисти с разл. профил на компетентности (соц., мед., психол. и др. релевантно образование, както и различни форми на професионална квалификация) с експ. и спомагат. функции. Процесът ще бъде основан на мин. изисквания за квалиф. и отг-стите на персонала/членовете на екипа, както следва: - директор -1бр. с компетен. в обл. на соц./соц.-здр. услуги; организира, разпределя, кооридира, контролира работата на екипа, следи за изпълнението на преките задължения на членовете - психолог-1бр. с релев. познания в обл.на клиничната/консулт. психология или еквив. компетенции; /по график почасови дейности/ психологич. консултации, инд./груп.работа с потребит. и близки им; Участва в екип за оценка и изработване на инд. планове на потребителите. - спец. педагог/логопед - 1 бр. с компет. в спец.педаг./логопедия/дефектология; извършва речева диагностика/езиково-говорни потребности/, провежда езиково-говорна терапия; консултира; работи инд./групово /по график почасови дейности/; уч. в екип за оценка и изработване на инд. планове на потребителите. - рехабилитатор/кинезитерапевт - 2 бр. с опит в обл. на рехабилитацията и/или кинезитерапията;участва в екип за оценка и изработване на инд. планове; Диагност.и провежда инд./груп. рехабилит./ЛФК/кинезитерапевт. прогр. за укрепване общото и физическо здраве на потребителите/по график почасови дейности/; - трудо-/арттерапевт - 2 бр. с опит в областта; подпомага социално-трудовото адаптиране на потребителите, изграждане на умения за самостоятелност в ежедневието, развиване на наличните възможности и потенциала, комбинира/редува дейностите на видовете терапия при груповите заниманията /по график почасови дейности/; участва в екип за оценка и изработване на инд. планове на потребителите; участва в екипната работа за мотивиране на потребителите и техните семейства за по-активен живот, вкл. по отношение възм. за реализ.на пазара на труда /по график почасови дейности/ - медицинска сестра - 2 бр.; с медиц. профил и опит за осигуряване кач.здр. грижа за потр.; уч. в екип за оценка на потребностите и изработва план за здр.грижа на потребит.; следи общото здравосл.състояние; поддържа медиц.шкаф; в заместв.грижа дава инструкции на чл.на екипа, полагащи грижи за настанените относно приема на лекарствата и следи изпълнението на инструкциите и др.; - социален работник - 2 бр.; с квалификация в областта на соц. дейности/соц. педагогика; организира екипната работа за соц. оценка на потребителите и за инд. план за работа изготвя документацията (съобразен с инд. потр. и предпочит. на потребителите); регистър на потребит.; изготвя и актуализира досиета; орг. и уч. в екипна работа за мотив. на потр. и семействата им за активен живот, вкл. за реализация на пазара на труда /по график почасови дейности/; - социален асистент - 4 бр.; с квалификации в областта на соц. д-сти и др.релевантни сфери; Предоставя комплекс от услуги, вкл.соц.работа, консулт.и обгрижване на нуждаещия се в личен, соц.и комунално-битов аспект, подобр. на възможности за самостоятелност и независимост на потребит., вкл. изпитващи затруднения да напускат самостоят. жилището си /в риск от соц. изолация/ общуване, организ. ежедневието и бита. - здравен асистент - 4 бр. по възможност с относим опит в предоставянето на услуги за лица с увреждания, подпомага мед.сестра за провеждане на профилактика, съпътстват възстановителния период, оказват подкрепа за осиг. добро физ. и соц.-психол. съст.; подпомагане на храненето и приема на течности, прием на медикаменти; грижата за лична хигиена и комфорт и др.; - хигиенист - 1 бр.; поддържа битово-санитарните условия в центъра., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д5 - Обучение и супервизия на екипа на ЦПЛУ - София: Дейността включва провеждане на въвеждащи обучения на персонала на ЦПЛУ, както и провеждане на периодична супервизия по време на функционирането на Центъра, с цел осигуряване на основа за предоставяне на качествени комплексни услуги от нов тип. Дейността ще стартира непосредствено след назначаване екипа на ЦПЛУ-София и ще продължи успоредно с функционирането на Центъра. Доставчикът на услугата ще изработи план и програма за провеждане на обученията и супервизията съобразно особеностите на целевите групи и спецификата на новата пилотна комплексна услуга. Всички 20 члена на екипа ще преминат през обученията, които ще са фокусирани върху следните теми: изграждане на екипно взаимодействие; представяне на длъжностно и йерархично разпределение на отговорностите на екипа; преглед на приложимото законодателство и нормативна уредба в областта на заложените в проекта комплексни интегрирани услуги за лицата от целевите групи; запознаване с естеството и предизвикателствата пред екипа и работата в ЦПЛУ-София; работа с целевите групи и взаимодействие с трети страни. Обученията ще допринесат за сплотяване и мотивиране на екипа за предстоящата екипна работа с целевите групи и ще подготвят екипа за стартиране предоставянето на услугите. Предоставянето на супервизия за екипа ще се извърши на основата на експертно професионално наблюдение на работата на екипа за предоставяне на интегрираните социални услуги за лица с увреждания и техните семейства, при съблюдаване нормативните изисквания и критериите за предоставяне на предвидените по проекта услуги. По-конкретно, чрез супервизията ще се извърши наблюдение на работата на екипа, оптимизиране на процесите чрез консултиране и методическа подкрепа. Ще бъде предоставена екипна и персонална супервизия на членовете на екипа. Екипната супервизия се провежда периодично и проверява качеството на работа на целия екип от служители на ЦПЛУ. Индивидуалната супервизия се провежда при необходимост и според конкретния случай, с фокус върху предоставянето на инд. консултации за работата на конкретния служител, както и даване на насоки и предлагане на решения за преодоляване на казуси, възникнали при изпълнение на служебните им задължения. Супервизията ще осигури професионална и специализирана подкрепа на служителите въз основа на постоянно, наблюдение, контрол и подкрепа на екипа при изпълнение на задълженията му. , Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д6 - Функциониране на ЦПЛУ - София: Дейността обхваща ефективното функциониране на пилотната комплексна интегрирана социална услуга ЦПЛУ-София. Предоставянето на услугата ще се извършва от предварително подбран, нает, обучен екип на Центъра. За гарантиране ефикасното предоставяне на комплексните услуги и интергирани мерки, заложени в проекта, ще се разработят: - правилник за функциониране на услугата - обхваща работния процес, вътрешния ред и др.; - ред и условия за прием на потребители и ползване на предоставяните от ЦПЛУ-София услуги, вкл. настаняване в заместваща грижа - регистрационни форми; - формуляри за индивидуална оценка на потребностите; - формуляри на индивидуален план; - на план за здравни грижи и др. Предвид основната цел на проекта - предоставяне на подкрепящи услуги, в т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността за лица с увреждания и техните семейства, чрез функциониране на Център за подкрепа на лица с увреждания (вкл. с тежки множествени увреждания) и техните семейства, ще се предоставят следните иновативни социални услуги: /1/ Дневни и почасови услуги, базирани на индивидуалните потребности на потребителите, съчетани според конкретните им нужди (помощ за ежедневни дейности, самообслужване, социална интеграция, здравно/психологическо/рехабилитационно/ и др. консултиране, трудо- и арттерапия и др.; Заложените мерки гарантират подобряване статуса на потребителите в социално-психологически и здравен план. /2/ Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ: възстановителни дейности по рехабилитация, кинезитерапия и др., основани на профилактичното и възстановително действие на подхода, според индивидуалните потребности на потребителите, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване към дневни и почасови услуги и др. според индивидуалните потребности; /3/ Мобилна работа и почасова грижа в домашна среда: информационно-консултативна дейност и подкрепа за социално включване и взаимодействие, лична и битова хигиена, планиране и подобряване организацията на ежедневието, насърчаване на социално-икономическата активност и др. /4/ Предоставяне на заместваща грижа чрез краткосрочно настаняване - осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група под формата на краткосрочно настаняване в центъра (заместваща грижа 24 ч. за срок не по-дълъг от 14 дни) /5/ Мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на потребителите и близките, полагащи грижа - реализация на интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на потребители и лица, полагащи грижи за зависими членове на семейството (консултации - индивидуални и групови, информиране и насочване към ДБТ, групи за взаимопомощ и др.). Освен изброените дейности, в ЦПЛУ-София ще бъде осигурена и доставка на готова храна/кетъринг за 30 ползватели, посещаващи центъра и 4 човека, настанени в ЦПЛУ в заместваща грижа. Разходът е заложен в бюджета в "Разходи за външни услуги" (т. 6.4. разходи, произтичащи от договори за изработка/услуга или договори за поръчка по реда на ЗЗД неквалифицирани другаде) с прогнозна стойност: до 50 000 лв. с ДДС. За целта ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП. Информацията е подробно описана в проектна дейност 1. За служителите на ЦПЛУ, ангажирани с мобилна работа, почасова грижа в дом.среда и социалните работници ще бъдат осигурени карти за градски транспорт (до 3600 лв. в т.2.1. разходи за командировки на лицата) Екипът ще има ангажимент да организира и предостави качествени, ефикасни и съобразени с индивидуалните нужди на лицата с увреждания и техните семейства комплексни услуги, основани на принципите за равнопоставеност, достъпност, целесъобразност и качество, съгласно приложимата нормативна уредба в областта. , Contracted Amount: 312 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mulico 92 Ltd., Contracted Amount*: 629.76 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GLOBAL LIFT OOD, Contracted Amount*: 2 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bulgarian School Industry OOD, Contracted Amount*: 44 274.96 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AVRAMOFF LTD, Contracted Amount*: 1 910.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD, Contracted Amount*: 76 155.14 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KUKUDA GROUP OOD, Contracted Amount*: 4 597.66 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VNP FACILITY EOOD, Contracted Amount*: 50 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SOFINVEST EOOD, Contracted Amount*: 16 223.04 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS CO EOOD, Contracted Amount*: 57 521.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD STROYPROGRES, Contracted Amount*: 385 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRAVEL MEDIA GROUP LTD, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERUN KKB EOOD, Contracted Amount*: 21 960.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKA STUDIO EOOD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Participants over 18, receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: 00087-2022-0064 Доставка по предварителна заявка на готова храна по Доставка по предварителна заявка на готова храна по два проекта : ОП2 е по настоящия проект ОП №2 „Доставка в делнични дни по предварителна заявка на готова храна за Център за подкрепа на лица с увреждания и доставка в делнични, почивни и празнични дни по предварителна заявка на готова храна за потребители, ползващи заместваща грижа в Център за подкрепа на лица с увреждания (по проекта ….) съгласно Техническата спецификация – Приложение №1, както и Техническо, Ценово предложение на Изпълнителя и списък с експерти (Приложения №2, 3 и 4), неразделна част от Договора и в съответствие с изискванията на настоящия Договор. , Estimated Amount: 196 466.66
  • Differentiated position 1: ОП2
    Contractor: VNP FACILITY EOOD
    Contract total funded value: 50 000.00
Procedure 2 Subject to due process: АОП 00087-2020-0044 "Избор на изпълнител за доставка на материали и консумативи, необходими за нова социална услуга в общността на територията на СО, в изпълнение на проект: № BG05M9OP001-2.008-0005-C01 „Център за подкрепа на лица с увреждания – София“ (...) по обособени позиции (4 бр.) , Estimated Amount: 44 475.20
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Дидактични материали, материали за арт и трудо терапия“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 16 188.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Санитарно – хигиенни материали“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 6 452.40
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3:„Медицински материали“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 11 885.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: „Канцеларски материали“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 6 057.84
Procedure 3 Subject to due process: АОП 00087-2020-0102 Ремонтно - строителни и монтажни дейности на сграда с местонахождение УПИ 1-417, кв. 60, м. "Христо Смирненски" - "Слатина", ул. "Кривина", район "Слатина" - Столична община, с административен адрес: гр. София, ул. "Роглец" № 9. , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Ремонтно - строителни и монтажни дейности на сграда с местонахождение УПИ 1-417, кв. 60, м. "Христо Смирненски" - "Слатина", ул. "Кривина", район "Слатина" - Столична община, с административен адрес: гр. София, ул. "Роглец" № 9.
    Contractor: DZZD STROYPROGRES
    Contract total funded value: 385 000.00
Procedure 4 Subject to due process: АОП 00087-2022-0110 Предмет: Абонаментно техническо обслужване на асансьори на Столична община по 4 обособени позиции. ОП 2: Абонаментно сервизно обслужване, ремонт и възникнали аварии на 1 брой асансьор по настоящия проект , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ОП2
    Contractor: GLOBAL LIFT OOD
    Contract total funded value: 2 900.00
Procedure 5 Subject to due process: АОП № 00087-2019-0131 "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на иновативна социална услуга "Център за подкрепа за лица с увреждания, в изпълнение на проект № BG05M9OP001-2.008-0005 "Център за подкрепа на лица с увреждания - София", финансиран по процедура BG05M9OP001-2.008 "Подкрепа за лицата с увреждания", Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020", в 7 обособени позиции: ОП № 1: "Специализирано обзавеждане и оборудване"; ОП № 2: "Обзавеждане"; ОП № 3: "Техника"; ОП № 4: "Обзавеждане за баня"; ОП № 5: "Битово обзавеждане"; ОП № 6: "Сензорно обзавеждане и оборудване"; ОП № 7: "Градинска техника и оборудване", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ОП № 1: "Специализирано обзавеждане и оборудване"
    Contractor: TRANS CO EOOD
    Contract total funded value: 47 806.39
  • Differentiated position 2: ОП № 2: "Обзавеждане"
    Contractor: Bulgarian School Industry OOD
    Contract total funded value: 44 274.96
  • Differentiated position 3: ОП № 3: "Техника"
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 23 607.90
  • Differentiated position 4: ОП № 4: "Обзавеждане за баня"
    Contractor: TRANS CO EOOD
    Contract total funded value: 6 654.83
  • Differentiated position 5: ОП № 5: "Битово обзавеждане"
    Contractor: TRANS CO EOOD
    Contract total funded value: 3 059.96
  • Differentiated position 6: ОП № 6: "Сензорно обзавеждане и оборудване"
    Contractor: PERUN KKB EOOD
    Contract total funded value: 21 960.00
  • Differentiated position 7: ОП № 7: "Градинска техника и оборудване"
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 11 964.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN