Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1155-C01
Project Name New job - new possibility in "DREAM DESIGN 2005" LTD
Beneficiary 202455326 DREAM DESIGN 2005 LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 07.10.2016
Start Date 07.10.2016
End Date 07.02.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Елин Пелин, гр.Елин Пелин

Description

Brief description
Обща цел на проекта e да се подобрят перспективите за заетост на безработни и неактивни младежи, чрез създаване на устойчиви работни места в сферата на мебелното производство.  Целева група на настоящия проект са безработни лица до 29 години, както и безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. регистрирани в дирекция Бюро по трудна и неактивни лица до 29 години. Реализирането на заложената цел на проекта ще се осъществи, посредством комбинацията от следните дейности: Дейност 1. Организационни дейности свързани с изпълнението на проекта; Дейност 2. Немане на безработни и неактивни лица; Дейност 3. Закупуване на оборудване, работно облекло и лични предпазни средства за новоразкритите работни места; Дейност 4. Популяризиране на проекта. Очаквани резултат по проекта са следните: Проведени ежемесечни работни срещи на екипа; Осигурена публичност чрез две публикации в интернет страницата на „Дрийм Дизайн 2005“ ЕООД; - Изработена и поставена информационна табела пред офиса по проекта – 1 бр.; Разкрити 12 нови работни места в „Дрийм Дизайн 2005“ ЕООД: 2 работни места за длъжност   „Машинен оператор, производство на мебели/оператор на кантираща машина/“, 6 работни места за длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ “, 4 за длъжност „Дърводелец, мебелист“; Подписани трудови договори за 12 месеца с 12 представителя на целевата група; Създадени устойчиви работни места, 6 от които ще бъдат запазени 12 месеца след края на проекта; Закупено и доставено оборудване работно облекло и лични предпазни средства за новоразкритите работни места.
Activities
  • Activity: Дейност 1. Организационни дейности и управление: Целта на тази дейност е да се създаде организация за ефективно изпълнение на дейностите в проекта така, че да се избегнат евентуални забавяния и непланирани проблеми в хода на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от: ръководител на проекта и счетоводител. Екипът ще се събира на ежемесечни работни срещи. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Договарящия Орган. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на първата среща на екипа в началото на проекта ще се установи процедура за вътрешен мониторинг, отчетност по проекта и механизми за добра координация между членовете на екипа по реализирането на различните дейности, ще се приемат стандартни протоколи от проведените срещи. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС118/20.05.2014 г. ще се проведат необходимия брой процедури за избор на доставчици и на изпълнители на отделните услуги, заложени в проектните дейности. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. , Contracted Amount: 8 850.00 , Reported Amount: 8 850.00
  • Activity: Дейност 2. Немане на безработни и неактивни лица : Целта на дейността е да се направи подбор и 12 безработни и неактивни лица да се назначат на трудови договори за срок от 12 месеца във “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД. Екипът по проекта със съдействието на ДБТ и чрез публикуване на обява за предлагане на работа, публикации в социалните мрежи, поставяне на обяви на обществени места в гр.Елин Пелин ще подберат представителите на целевата група. “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД е пример за развиващо се малко предприятие в мебелната индустрия с дългогодишна традиция в производството на мебели, проектиране и изработване на обзавеждане и оборудване от дървесина за нуждите на жилищни помещения, хотели, търговски обекти, заведения за хранене и развлечение и зони за обществено ползване. Желанието на “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД по отношение на развитие на човешките ресурси е да се наемат мотивирани за работа хора, на които да се предостави достъп до заетост и възможност за професионална реализация. В рамките на проекта ще бъдат разкрити 12 работни места, за следните длъжности, както следва: - 2 работни места за длъжност „Машинен оператор, производство на мебели/оператор на кантираща машина/“ с код по НКПД: 75232018 - 6 работни места за длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ “ с код по НКПД: 82192008, - 4 за длъжност „Дърводелец, мебелист“с код по НКПД: 75221002. Критериите за подбор на лицата за длъжностите „Машинен оператор, производство на мебели/оператор на кантираща машина/“, „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ и „Дърводелец, мебелист“, са: - да са безработни и неактивни лица, в това число безработни младежи до 29 години и безработни лица на възраст над 54 г. - да са завършили минимум средно образование. Предимство ще имат лица завършили средно образование, съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата. - да имат желание и мотивация да започнат работа в компанията; За заемането на длъжностите на които ще бъдат назначени бенефициентите по проекта не се изисква те да имат придобита професионална квалификация по конкретна специалност и професионален опит. Предвидено е в проекта да се включат 6 лица до 29 години и 6 над 30 години. В рамките на планираното въвеждащо двудневно обучение, което ще се извърши от екипа на “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД, новоназначените служители ще се запознаят с изискванията и основните отговорности и задължения за съответната длъжност и ще преминат през въвеждащ /първоначален/ инструктаж относно използването на машините и съоръженията в цеха. Новоназначените лица ще се запознаят с устройството и принципа на действие на машините заети в производствения процес, ще се запознаят с техническите параметри на машините. Също така те ще се обучат как да управляват съответните машини, като например как сменят режещите инструменти, регулират, настройват и подготвят машината за нова операция. Чрез тази дейност ще се даде възможност на бенефициентите да натрупат умения и професионален опит, които ще им осигурят възможност за професионална реализация в сферата на мебелното производство. В рамките на проекта дейността на новоназначените служители ще бъде строго наблюдавана и контролирана от ръководителя на съответния отдел. След приключване на финансирането на 6 от лицата, постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирма “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД., Contracted Amount: 66 437.28 , Reported Amount: 66 707.28
  • Activity: Дейност 3. Закупуване на оборудване, работно облекло и лични предпазни средства за новоразкритите работни места : Настоящото предложение е част от общата стратегия за развитие на Дрийм Дизайн 2005 ЕООД, тъй като ще изпълни краткосрочните цели, заложени в нея: чрез разкриване на нови работни места, да развие производствения капацитет на фирмата и да я изведе на нови пазари. Проекта е релевантен и към целите, които фирмата си е поставила в средносрочен план, а имено: разкриване на нови работни места, подобряване качеството на крайните продукти и увеличаване на асортимента, по отношение на клиентите – разширяване на пазарния сегмент. Чрез закупуване на ново оборудване ще се създаде възможност за увеличаване на капацитета на предприятието и ще доведе да увеличаване на заетоста и призводителността. Увеличеният обем на продукцията ще намали разходите за производство на единица продукция, което ще създаде предпоставки за намаляване на цената на крайния продукт на фирмата. Това ще повиши конкурентноспособността й и ще привлече значителен брой нови клиенти. Целта на закупеното оборудване е да повиши конкурентноспособността на дружеството в сферата на производството на мебели чрез извършване на инвестиции в ново технологично оборудване, както и разкриване на нови работни места. Специфичните цели, които проекта ще постигне, чрез настоящата дейност са: - Да разкрие нови работни места. С увеличаване на обема на производството ще се повиши необходимостта от наемане на допълнителен човешки ресурс; - Да създаде условия за увеличаване обема на производството на фирмата; - Да подобри състоянието на машинния парк на фирмата чрез извършване на инвестиция в ново оборудване; - Да се разширят пазарите на фирмата и да се увеличи броя на клиентите й. Подобряване качеството на продукта е част от експанзивната стратегия на фирмата за навлизане на нови пазари и увеличаване на дела й на съществуващите пазари; Закупуване на следното оборудване: 1.Автоматична кантослепваща машина с минимални изисквания и приблизителна техническа спецификация: *Изпълнение:3 х 380V/50Hz * Обща инсталирана мощност: 2.5 kW * За кант на ролка (Melamine,Polyester, PVC, ABS) с дебелина: 2.0 мм * За ленти и швартни с дебелина:2 мм * За детайли с височина на канта: 8-40 мм * Автоматично подаване със скорост: 5.5 м/мин * Окрайчващо устройство: 12000 об/мин * Обрязващо устройство: 12000 об/мин * Циркуляри за окрайчващото устройство: 2 бр * Фрезови глави с ТСП за обрязващото устройство: 70-75, Z4, R=2 мм * Изводи за аспирация: Ф 60мм (2) Оборудвана с: * Компютърно управление на работния процес (PLC) * Електронен честотен регулатор * Работна маса с фенолово покритие * Магазин за кант на ролки с автоматично подаване 800 мм * Автоматично подаващо устройсто с верижен транспортьор и ръчно регулируема притискаща греда с 2 реда притискащи ролки * Усилена гилотина за кант на ролки * Обмазваща група за гранулирано хот-мелт лепило с резервоар и дозатор. Мощност на нагревателите 1410 W 2. Аспирационна уредба предназначена за събиране на неметални отпадъци: дървесни стружки(система за улавяне на дървени стружки и прах).Основна функция на съвременните системи за аспирация е ефективно и надеждно обезпрашаване и очистване на въздуха в работната зона на производствени, кухненски и други видове помещения. 3.Компресор Приблизителна техническа спецификация: мощност (к.с.): 10.0 ; налягане (bar): 11.0; дебит (л/мин): 1210; тегло (кг): около 295; ресивер л: 500 4. Закупуване на 12 комплекта работно облекло включващо: Работни гащеризони (памук/полиестер); Работни обувки, половинки ; 5. Закупуване на лични предпазни средства: 12 комплекта включващи -Защитни очила с поликарбонатен визор, механична защита олекотени, вентилирани странични рамки; -Лек пластмасов мидообразен предпазител за слуха, средна норма на заглушаване 23 dB; -Дихателна защита: Сгъваема прахозащитна полумаска срещу твърди частици и течни аерозоли; 6.Разходи за трудова медицина за 12 месеца, Contracted Amount: 30 300.00 , Reported Amount: 29 520.00
  • Activity: Дейност 4. Популяризиране на проекта: Целта на дейнотта е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - публикуване на информация за напредъка на проекта и постигнатите резултати на интернет страницата на „Дрийм Дизайн 2005“ ЕООД; - информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС., Contracted Amount: 400.00 , Reported Amount: 210.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DENIMED LTD, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: TEKA LTD, Contracted Amount*: 28 020.00 , Reported Amount**: 28 020.00
  • Contractor: BB RESEARCH amp; CONSULTING Ltd., Contracted Amount*: 1 710.00 , Reported Amount**: 1 710.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 14.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 105 987.28 BGN
Grant 105 987.28 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 105 287.28 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на аспирационна уредба по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на аспирационна уредба по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: TEKA LTD
    Contract total funded value: 2 300.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на кантослепваща машина по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на кантослепваща машина по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: TEKA LTD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на компресор по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 2 040.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на компресор по проект „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: TEKA LTD
    Contract total funded value: 1 720.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на работно облекло и ЛПС, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 1 560.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и ЛПС, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: BB RESEARCH amp; CONSULTING Ltd.
    Contract total funded value: 1 710.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработка и доставка на информационна табела, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 400.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на информационна табела, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: BB RESEARCH amp; CONSULTING Ltd.
    Contract total funded value: 1 710.00
Procedure 6 Subject to due process: Обслужване от Служба по трудова медицина за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”, Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: Обслужване от Служба по трудова медицина за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект: „Ново работно място - нова възможност в "Дрийм Дизайн 2005" ЕООД”
    Contractor: DENIMED LTD
    Contract total funded value: 300.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN