Identification

UMIS Number BG16M1OP001-5.001-0011-C01
Project Name Increasing the capacity of EAEMDR for implementation of projects under the OPTTI 2014-2020, and improvement of the material and technical base of the Agency
Beneficiary 000513106 Executive agency "Exploration and maintenance of the Danube river"
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 13.09.2016
Start Date 13.09.2016
End Date 10.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Description

Brief description
Проeктът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за:
Дейност 1 - Организиране и провеждане  на обучения за повишаване квалификацията на служителите на агенцията, работещи по проекти по ОПТТИ 2014 - 2020 г., включително специализирани обучения по ЗОП;  по информация и публичност/презентационни и комуникативни умения; финансово изпълнение и приключване по проекти от оперативни програми; разработване, управление, мониторинг и отчет на изпълнението на проекти по програми, съ-финансирани от ЕСИФ, както и обучения по Auto CAD,  
Дейност 2 - Подобряване на материално-техническата база, включително покупка на оборудване, необходимо на служителите на агенцията, в това число доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърна конфигурация,  комуникационно и друго електронно оборудване, консумативи.
Дейност 3 -  Оптимизиране на съществуващ сайт/разработка на онлайн система за публикуване на информация, свързана с дейността на агенцията, подобряване на визуализацията на данните, които се предоставят на сайта и се ползват от крaйните потребители (корабособственици и др.) 
Дейност 4 - Управление на проекта, в това число подпомагане подготовката на оперативната програма за периода 2014 -2020 г. с изготвяне на Процедурен наръчник на бенифициента за изпълнение на проекти по ОПТТИ 2014 -2020

Разходите, необходими за осигуряване на финансовия ресурс, във връзка с изпълнението на дейностите са допустими и съответстват на изискванията на ПМС № 119/20.05.2014 г. за приемане на правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от ЕФРР, ЕСФ, КФ на ЕС и на разпоредбите на Регламент №1303/2013 г., Регламент № 1304/2013 г., Регламент № 966/2012 г. и приложимото национално законодателство за финансовата рамка 2014 - 2020 г.
Проектът ще се изпълнява в периода от 01.04.2016 г. до 31.03.2018 г., т.е. 24 месеца.
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Организиране и провеждане на обучения : Основните процеси, съпътстващи подготовката, управлението , изпълнението и отчитането на проектите, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) са рационално използване на интелектуалния капацитет и управлението на знанията. Те изискват непрестанно задълбочаване и осъвременяване на знанията и уменията на служителите, съобразено с най-новите достижения на съответната област на приложение. Дейността включва: 1 Анализ на специфичните нужди на служителите от обучения; 2 Подготовка, организиране и провеждане на специализирани обучения на служителите на Агенцията; 3 Оценка на резултатите. В обхвата на проекта се предвижда провеждане на обучения на тема: 1. Закон за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки. Обучението ще се проведе в две части - теоретична част и решаване на казуси, и коментиране на практика по закона - 20 служителя; 2. Финансово управление, отчитане и приключване на проекти - 10 служителя; 3. Разработване, управление, мониторинг и отчет на проекти по програми съфинансирани от ЕСИФ - 10 служителя.; 4. Auto CAD civil 3D за работа с Lidar - в две части - теоретично обучение и практически занятия с реални данни на Агенцията - 7 служителя; 5. Информация и публичност/презентационни и комуникативни умения - 6 служителя. Общ брой обучени: 27 служителя* *Част от служителите на агенцията ще преминат повече от едно обучение, поради което общия брой преминати обучения е по-голям. Целева група по дейността са служителите на ИАППД, които са ангажирани с подготовката, наблюдението, управлението, изпълнението и контрола на проекти, финансирани по ОПТТИ. , Contracted Amount: 34 166.67 , Reported Amount: 29 553.00
  • Activity: Дейност 2 - Подобряване на материално-техническата база: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използването на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното в ИАППД към момента компютърно и периферно оборудване е остаряло морално и технически. В тази връзка е направен анализ на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда подобряване на материално-техническата база на Агенцията чрез покупка и доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърни конфигурации и друго електронно оборудване, консумативи. (Освен техническото оборудване е предвидено закупуването и доставката на канцеларски материали и консумативи, необходими за изпълнението на проекта). Списък на необходимото оборудване за функциониране на дирекциите на ИАППД, както следва: 1. Монитори – 11 бр.; 2. Компютри- 11 бр.; 3. UPS - 11 бр.; 4. HDD 1 – 4 бр.; 5. HDD 2 – 8 бр.; 6. Лаптопи – 2 бр.; 7. Принтер цветен 3 в 1 – 1 бр.; 8. Принтер чернобял 3 в 1 – 1 бр. Материалите и консумативите, които са предвидени да бъдат доставени в рамките на проекта, са както следва: 1. тонер - 1 бр.; 2. копирна хартия - 5 бр.; 3. индекси - 5 бр.; 4. папки класьор - 10 бр.; 5. папки найлонови - 20 бр., Contracted Amount: 26 700.00 , Reported Amount: 35 200.00
  • Activity: Дейност 3 - Оптимизиране и надграждане на съществуващ сайт: Във връзка с изпълнението на проектите по ОПТ и ОПТТИ, както и (след постъпили сигнали от крайни потребители) по отношение недобрата визия, структура и функционалност на уебсайта на Агенцията, се породи необходимостта от обновяването му. Предвижда се изработване на обновена онлайн платформа за публикуване на информация, свързана с дейността на Агенцията, в това число: подобряване на графичния дизайн и визуализация на данните от хидроложки, хидрографни и метеорологични измервания (включително и от новия хидрографен кораб) и навигационни данни, с възможности за по-удобно и лесно намиране и ползване на информацията от крайните потребители. Оптимизираният уеб-сайт ще разшири типологията и обема на предоставяната информация. Данните, събирани от автоматичните хидрометрични и метеорологични станции, резултатите от измерванията на хидрографския кораб, използвайки геодезичната GPS-мрежа - компоненти, финансирани от ОПТ с проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав” и проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав-фаза 2“ по ОПТТИ, са основни данни, които след обработка ще се публикуват на уеб-сайта. Освен това ще се публикува информация от системата за мониторинг на плаващи навигационни знаци и фарове. По този начин ще се гарантира актуална информация за състоянието на корабоплавателния път, във вид достъпен за всички заинтересовани потребители. Новата онлайн платформа ще допринесе за осигуряване на публичност и информираност по проекти, изпълнени по ОПТ и ОПТТИ, както и ще повиши оперативно-организационната функционалност по отношение на мониторинга на проектите. Реализацията на тази дейност директно кореспондира със специфична цел 3 в частта на проекта, свързана с предоставяне на информация., Contracted Amount: 28 333.33 , Reported Amount: 19 500.00
  • Activity: Дейност 4 - Управление на проекта: Издадена е Заповед № РД-11-73/08.08.2016 г. на изпълнителния директор на Агенцията, с която е сформиран екипът по проекта, който ще извършва подготовка на формуляра за кандидатстване, както и управление и изпълнение на проекта, в това число и изготвяне на Процедурен наръчник на бенeфициента за изпълнение на проекти по ОПТТИ 2014 -2020. Такава дейност е допустима в рамките на техническата помощ, съгласно Насоки за кандидатстване по ОПТТИ 2014 -2020 г, версия 2.0., Contracted Amount: 10 560.61 , Reported Amount: 4 792.95

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: D.S. M. LTD, Contracted Amount*: 23 820.00 , Reported Amount**: 27 215.00
  • Contractor: BETA 96 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 169.00
  • Contractor: ET KIPA - KALINKA TRIFONOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: INTELIMED LTD, Contracted Amount*: 19 500.00 , Reported Amount**: 19 500.00
  • Contractor: Institute for postgraduate studies - University of national and world economy, Contracted Amount*: 19 929.00 , Reported Amount**: 4 982.25
  • Contractor: Peterschinegg and Kanisco Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 9 624.00 , Reported Amount**: 9 624.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Доставено оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 49.00 , Reached amount: 49.00
Indicator 2 Доставени консумативи/материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 41.00 , Reached amount: 41.00
Indicator 3 Trained people according to training programs, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 4 Доставени рекламни материали, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 202.00 , Reached amount: 222.00

Financial Information

Total Project cost 89 045.95 BGN
Grant 89 045.95 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 89 045.95 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на доставчик/ци за доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърни конфигурации и друго електронно оборудване., Estimated Amount: 26 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик/ци за доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърни конфигурации и друго електронно оборудване.
    Contractor: D.S. M. LTD
    Contract total funded value: 23 820.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработване на оптимизираната онлайн платформа , Estimated Amount: 28 333.33
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изработване на оптимизираната онлайн платформа
    Contractor: INTELIMED LTD
    Contract total funded value: 19 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител/и за организиране и провеждане на обученията на служителите на ИАППД, Estimated Amount: 34 166.67
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител/и за организиране и провеждане на обученията на служителите на ИАППД
    Contractor: Peterschinegg and Kanisco Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 9 624.00
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител/и за организиране и провеждане на обученията на служителите на ИАППД
    Contractor: Institute for postgraduate studies - University of national and world economy
    Contract total funded value: 19 929.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN