Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0049-C01
Project Name New Opportunity for Children and Young People in Vratsa Municipality - Project 2
Beneficiary 000193115 Vratsa Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 22.02.2018
Start Date 22.02.2018
End Date 09.09.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца

Description

Brief description
Основната цел на проекта е осигуряване на ефективна социална инфраструктура, предназначена за предоставяне на нов вид услуги за подкрепа в общността и в семейната среда, които да заменят институционалния модел на грижа за деца с грижа близка до семейната среда в общността. Обхвата на социалните услуги на територията на община Враца ще се разшири чрез извършване на реконструкция, ремонт, обзавеждане и оборудване на сграда за създаване на нови социални услуги: Център за обществена подкрепа (ЦОП) с капацитет 100 места (до 4 места за спешно настаняване) и Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги.
Изграждането на инфраструктура за предоставяне на социалните услуги е в съответствие с Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“ и Актуализирания план за действие за изпълнението й. Проектът подобрява готовността за социално включване на децата и младежите, чрез осигуряване на съпътстващи социални услуги в общността на децата, настанени в Центровете за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания и напускащи специализирани институции и осигуряване на възможност за спешно настаняване на деца и/или семейства в риск.
След приключване на проекта, в обновената инфраструктура ще се предоставят социални услуги, чиито доставчик ще бъде Община Враца. Числеността на персонала в новите социални услуги ще е съобразена с методическите указания от Агенцията за социално подпомагане. Ще се разкрият 32 нови работни места. Екипите ще включват ръководител, социални работници, психолози, трудотерапевти, логопеди, рехабилитатори и общ персонал. За осигуряване устойчивост на новите социални услуги се предвижда кандидатстване с проект по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и впоследствие ще се предприемат действия те да са делегирани от държавата дейности.
Activities
  • Activity: Подготовка на тръжни документи за избор на изпълнители и провеждане на процедурите: Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, отправяне на покани към потенциални изпълнители, оценка на предложенията, избор на изпълнители и подписване на договори. Спазването на процедурите за подбор на изпълнители е необходимо за постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде чрез провеждането на обществени поръчки по ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури по ЗОП и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: 1) Изпълнение на Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор); 2) Доставка на оборудване и обзавеждане; 3)Упражняване на строителен надзор; 4) Дейности за информация и комуникация по проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор): Дейността включва изготвяне на технически/работни проекти,изпълнение на СМР (вкл. Част „Интериор и обзавеждане“) и осъществяване на авторски надзор за 2 обекта. Проектирането следва да включва: 1.За обект „Вътрешно преустройство и смяна предназначението на бивша детска градина в „Център за обществена подкрепа (ЦОП)”: премахване на неносещи стени и изграждането на нови преградни стени от гипсокартон за оформяне на 3 зали за индивидуална и семейна работа, 3 зали за групова работа с деца и родители, апартамент за настаняване на 4 души (с 1 спално помещение, кухня и самостоятелен санитарен възел с баня), 3 офис помещения (1 за ръководителя и 2 за екипите), 3 санитарни помещения (вкл.1 обособено за лица с мобилни затруднения и 1 за персонала), складово помещение (за санитарно-хигиенни, перилни препарати и др. материaли), фоайе с рецепция и гардероби.За ЦОП ще се преустрои втори етаж на съществуваща двуетажна масивна сграда, със застроена площ 402,4 м2, разположен в самостоятелен имот с площ 1146 м2, находящ се в гр. Враца, кад. район 1025, п.и.12259.1025.587, Трета зона, кв.8, парцел IV, кв. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3. Функционално сградата се използва за детска градина. Преустройваният етаж сега не се използва. 2. За обект„Вътрешно преустройство и смяна предназначението на бивша детска градина в „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства ”: премахване на неносещи стени и изграждането на нови преградни стени от гипсокартон за оформяне на зала за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика, кабинет логопед, кабинет психолог, зала за индивидуална работа, зала за дневен престой, психосензорна зала, стая за почивка (където децата ще могат да почиват или спят), 3 санитарни помещения (вкл.1 обособено за лица с мобилни затруднения и 1 за персонала), стаи за персонал (2 бр.), кухня с разливно и трапезария, складово помещение (за санитарно–хигиенни, перилни и миещи препарати и др.) и дворно пространство, което ще се оборудва с градински съоръжения. За Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства ще се преустрои първи етаж на съществуваща двуетажна масивна сграда, със застроена площ 402,4 м2, разположен в самостоятелен имот с площ 1146 м2, находящ се в гр. Враца, кад. район 1025, п.и.12259.1025.587, Трета зона, кв.8, парцел IV, кв. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3. Функционално сградата се използва за детска градина. Преустройваният етаж сега не се използва. Предвидено е на централния вход да се изгради рампа за хора в неравностойно положение. Преустройството на съответните етажи е в една сграда и проектирането включва покривни работи, вкл. направа на нова хидроизолация; ремонт на фасадата на двата етажа с включени доставка и монтаж на PVC дограма, доставка и монтаж на външни AL врати,топлоизолационна система и климатици, полагане на силикатна екстериорна мазилка, направа на нов метален парапет, метална козирка на тераса втори етаж.Вътрешният ремонт на първи етаж (Дневен център) и на втори етаж (ЦОП) включва и ВиК част и Ел.част- планирани са подмяна на ел., ВиК и ОВ инсталации.И за двата етажа са включени подмяна на съществуващите настилки с ламиниран паркет,нов фаянс и теракот в сервизните помещения, обработка на стените-шпакловка и латексово боядисване,монтаж на окачени тавани във всички помещения,подмяна на дограмата с PVC-5 камерна със стъклопакет и К стъкло. Двата Центъра се обособяват с отделни входове, като за ЦОП (2-ри етаж) се предвижда доставка и монтаж на стълбищна платформа за хора с увреждания.Вертикалната планировка на дворното пространство е свързана с монтаж на нови оградни пана, направа на тротоар от бетонови плочи, монтаж на градински бордюри, градински пейки, кошчета тип люлка, комбинирано детско съоръжение и двойна люлка. Предвижда се изграждане на детска площадка с каучукова настилка. Изпълнението на СМР, вкл. и част „Интериор и обзавеждане“ и авторският надзор ще се осъществят съгласно съгласуваното с МТСП проектиране., Contracted Amount: 598 983.60 , Reported Amount: 676 579.28
  • Activity: Упражняване на строителен надзор на обектите: Строителният надзор включва: - упражняване непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обектите, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тя, изискванията, произтичащи от Становището по Екологична оценка на ОПРР 2014-2020 и проекта на Насоки за интегриране на политиката по околната среда и политиката по изменение на климата в ЕСИФ (фаза "Изпълнение на Споразумението за партньорство и програмите в периода 2014-2020г.); - контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; - изпълнение на необходимите действия за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - внасяне екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. -изготвяне на доклади за напредък, както и други доклади, когато е необходимо; - изготвяне и представяне доклад за въвеждане в експлоатация; -съхранение и контрол на своевременното предоставяне и пълнотата на цялата документация за изпълнението на договорите, включително документация от производителя и доставчика на машините, съоръженията, сертификати за проби на машини и съоръжения от сертифициращи организации, гаранции, застраховки, екзекутивна документация, протоколи от срещи, финансова документация и всички други документи издадени от строителите или надзора. Забележка: Изброяването на консултантските услуги е примерно и неизчерпателно. Предмет на поръчката са и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходимите такива за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. , Contracted Amount: 11 200.00 , Reported Amount: 5 856.00
  • Activity: Мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите и проекта: Основна цел на дейността е създаване на система за добро управление на проекта, ефективно изразходване на планираните средства, управление на риска и вземане на решения за мерки и действия, които да гарантират напредъка на проекта и неговата успешна реализация. За осъществяване на задачите, свързани с мониторинг и контрол ще отговаря екип за управление на проекта /ЕУП/, съставен от експерти – представители на Бенефициента, които ще бъдат разпределени в следните длъжности: Ръководител на екипа и членове: Координатор, Счетоводител, експерт Инфраструктура, експерт Тръжни процедури. Вътрешният мониторинг и контрол е регулярно и изчерпателно наблюдение на напредъка по изпълнение на проекта, спазването на договора за предоставяне на безвъзмездната финансова помощ и постигането на планираните резултати. Мониторингът на проекта ще се осъществява при спазване на следните принципи: всеобхватност на обектите на вътрешен мониторинг; откритост и прозрачност в управлението и разходването на безвъзмездна финансова помощ. Обект на вътрешния мониторинг са: разходите по изпълнение на проекта и финансовите отчети, мерките за информиране и публичност, напредъка по изпълнение на проекта и индикаторите, дейността по организация и управление на проекта. Основен обект на вътрешния мониторинг са дейностите, възложени на външни изпълнители. След провеждане на процедури за избор на изпълнители и сключване на договори ще се следи спазването на клаузите по договора най-вече по отношение на следните критерии: •Придържане и точно спазване на предмета на договора; •Права и задължения на изпълнителите по отношение на оперативното изпълнение на договора. Следи се за недопускане на превишение на права и неспазване на задължения, залегнали в договорите; •Спазване на договорената цена за изпълнение предмета на договора и начините и сроковете за извършване на плащания от страна на общината към външните изпълнители; •Следене за преждевременно прекратяване на договори, настъпване на непреодолими препяствия за изпълнението им и бърза реакция за отстраняване на негативни влияния на външната среда; •Следене спазването на правилата за прозрачност на разходваните средства; •Предварителен и последващ контрол върху неустойки за частично или пълно неизпълнение на договори от външни изпълнители и др. По отношение на счетоводното и данъчно законодателство дейността включва водене на финансово-счетоводната документация по проекта и следене за целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта, уреждане на всички данъчни плащания и социални и здравни осигуровки върху възнагражденията, изплащане възнагражденията и др. разходи, следене за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта, изготвяне на междинни и окончателни финансови отчети по проекта. Обект на вътрешен мониторинг е и изпълнението на дейностите съгласно план-графика, като процедурата се осъществява от ръководителя, подпомаган от екипа за управление. Изпълнението на дейността включва още: провеждане на срещи за координация на строително-ремонтните дейности с изпълнителите. , Contracted Amount: 12 319.67 , Reported Amount: 11 465.40
  • Activity: Осигуряване на информация и комуникация по проекта : Изпълнението на дейността е съгласно изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“, които се основават на Регламент (ЕС) № 1303 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Чл.50. (1). Предвидените комуникационни средства включват провеждане на пресконференции, публикуване на прессъобщения в медии, рекламно-информационни карета, поставяне на временен билборд и постоянни обяснителни табели, изготвяне и излъчване на телевизионен репортаж, изготвяне на плакати, които да популяризират проекта и да откроят финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), предоставен чрез Оперативна програма „Региони в растеж”. Панирано е провеждане на две пресконференции (откриваща/начална и закриваща/ заключителна). По време на откриващата пресконференция обществеността ще бъде запозната с целите, дейностите и бюджета на проекта. Резултатите от изпълнението ще бъдат представени на закриваща пресконференция. Публичните събития ще се анонсират чрез разпространение на пресинформация до средствата за масово осведомяване и публикуване на 2 бр. рекламно-информационно каре в регионална печатна медия.Ще бъдат поканени да присъстват представители на регионални медии и кореспонденти на национални медии. След края на всяко от мероприятията ще бъдат изпратени прессъобщения. Всяка от информациите навременно ще се публикува и на официалната интернет страница на Община Враца (www.vratza.bg). В близост до строителната площадка ще бъде монтиран временен билборд. След приключване на проекта, на всеки от обектите ще бъдат монтирани постоянни обяснителни табели. Плакатите ще бъдат на видно място в сградата на Община Враца, в ЦОП и в Дневния център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства.Съдържанието на плакатите, табелите и билборда ще е съобразено с изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г.“. След приключването на СМР дейностите се планира изготвяне и излъчване на телевизионен репортаж, чрез който да се популяризират резултатите от изпълнението на проекта. Посочените по-горе дейности са необходими, за да се постигне информиране на заинтересованите от проекта страни и изграждане на доверие между тях. Дейността цели да се засили разбирането на обществеността от община Враца за ролята българската държава, ЕС, ЕФРР и ОП за усвояване на финансовите ресурси по Структурните фондове. , Contracted Amount: 5 800.00 , Reported Amount: 5 484.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Eleonora, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BMB-BOGDAN BOGDANOV LTD, Contracted Amount*: 37 155.60 , Reported Amount**: 37 155.60
  • Contractor: Eleonora, Contracted Amount*: 2 752.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BYLGARSKA UCHULISHTNA INDUSTRIQ, Contracted Amount*: 92 139.46 , Reported Amount**: 92 139.46
  • Contractor: MIHAILOV TV LTD, Contracted Amount*: 1 764.00 , Reported Amount**: 1 764.00
  • Contractor: Tsvetan, Contracted Amount*: 2 752.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROIMONTAG LTD, Contracted Amount*: 538 986.14 , Reported Amount**: 538 986.14
  • Contractor: Vodosnabdqvane i kanalizacia LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: CEZ Razpredelenie Bulgaria AD, Contracted Amount*: 696.00 , Reported Amount**: 793.08
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 1 998.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AGENCIYA STROIKONTROL-VT LTD, Contracted Amount*: 5 856.00 , Reported Amount**: 5 856.00
  • Contractor: DI EM AI DIVELOPMYNT LTD, Contracted Amount*: 3 900.00 , Reported Amount**: 3 720.00
  • Contractor: Galia, Contracted Amount*: 3 403.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PERUN KKB LTD, Contracted Amount*: 7 080.00 , Reported Amount**: 7 080.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 1 414.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 190.00 , Reached amount: 190.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 662 867.40 BGN
Grant 662 867.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 662 867.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 26 949.31 0.00 26 949.31 СТРОЙМОНТАЖ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 292.80 0.00 292.80 АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 606.97 0.00 4 606.97 БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 354.00 0.00 354.00 ПЕРУН - ККБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 715.56 0.00 3 715.56 БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Дейности, свързани с осигуряването на информация и комуникация по проект: № BG16RFOP001-5.001-0049-С01 „Нова възможност за деца и младежи в Община Враца – проект 2“, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ по Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 година, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейски фонд за регионално развитие, по четири обособени позиции“, Estimated Amount: 5 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Изработка, доставка, монтаж и демонтаж на 1 брой временен билборд и изработка, доставка и монтаж на 3 броя постоянни обяснителни табели“;
    Contractor: DI EM AI DIVELOPMYNT LTD
    Contract total funded value: 3 540.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Избор на изпълнител за публикуване на пресинформация в регионални и местни медии“
    Contractor: MIHAILOV TV LTD
    Contract total funded value: 228.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 – „Избор на изпълнител за изготвяне и излъчване на телевизионен репортаж за популяризиране на резултатите от проекта“;
    Contractor: MIHAILOV TV LTD
    Contract total funded value: 1 536.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 – Изготвяне на печатни информационни материали (плакати, пълноцветни) – дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване – 15 броя информационни плакати, отразяващи целите, дейностите и резултатите от изпълнението на проекта”
    Contractor: DI EM AI DIVELOPMYNT LTD
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане във връзка с изпълнение на процедура BG16RFOP001-5.001-0049 – С01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, във връзка с реализацията на Проект „Нова възможност за деца и младежи в община Враца – Проект 2“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година по три обособени позиции“, Estimated Amount: 142 920.70
  • Differentiated position 1:  Обособена позиция № 1 – „Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги”, на първи етаж и „Център за обществена подкрепа (ЦОП) / (до 4 места за спешно настаняване) и капацитет 100 места”, на втори етаж с административен адрес: гр. Враца, ж.к. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3“
    Contractor: BYLGARSKA UCHULISHTNA INDUSTRIQ
    Contract total funded value: 92 139.46
  • Differentiated position 2:  Обособена позиция № 2 – „Доставка на оборудване за „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги”, на първи етаж и „Център за обществена подкрепа (ЦОП) / (до 4 места за спешно настаняване) и капацитет 100 места”, на втори етаж с административен адрес: гр. Враца, ж.к. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: PERUN KKB LTD
    Contract total funded value: 7 080.00
  • Differentiated position 3:  Обособена позиция № 3 – „Доставка и монтаж на специализирано оборудване и съоръжения за „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги”, с административен адрес: гр. Враца, ж.к. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3“
    Contractor: BMB-BOGDAN BOGDANOV LTD
    Contract total funded value: 37 155.60
Procedure 3 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с изпълнение на процедура BG16RFOP001-5.001-0049–С01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, във връзка с реализацията на проект „Нова възможност за деца и младежи в Община Враца – Проект 2“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“, Estimated Amount: 452 792.90
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с изпълнение на процедура BG16RFOP001-5.001-0049–С01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, във връзка с реализацията на проект „Нова възможност за деца и младежи в Община Враца – Проект 2“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“
    Contractor: STROIMONTAG LTD
    Contract total funded value: 538 986.14
Procedure 4 Subject to due process: „Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на проект „Нова възможност за деца и младежи в Община Враца – Проект 2“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“, Estimated Amount: 11 200.00
  • Differentiated position 1: „Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на проект „Нова възможност за деца и младежи в Община Враца – Проект 2“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година“
    Contractor: AGENCIYA STROIKONTROL-VT LTD
    Contract total funded value: 5 856.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN