Identification

UMIS Number BGHOMEAFFAIRS-2.007-0001-C07
Project Name Increasing the capacity of General Directorate “Combating Organized Crime” for more effective investigation of organized and transnational crime
Beneficiary 129010659 General Directorate for Combating Organized Crime
Funding NFM ==> Home Affairs
Date of the Contract/Order 28.02.2020
Start Date 28.02.2020
End Date 30.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът е насочен към укрепване на националните способности за борба с транснационалната и организираната престъпност и ще подобри сътрудничеството с Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и международни организации като Интерпол, Европол и други чуждестранни правоприлагащи организации. Допълнително ще бъдат подобрени условията за запазване и правилно съхранение на доказателства. Експерти от организации като Европол, Евроюст и Интерпол също ще бъдат поканени да участват в семинарите, с цел споделяне на опит и знания с участниците в тях. Целевата група по проекта са експерти, магистрати и съответните участници от ГДБОП, които са пряко ангажирани в борбата с трансграничната организирана престъпност. Също така в проекта се предвижда участие да вземат и експерти от международни организации като Европол, Евроюст и Интерпол.
Основните дейности и резултати по проекта са:
- Повишени технически възможности на ГДБОП за разследване на  организираната и трансгранична престъпност в т.ч модернизиране на техническия капацитет за водене на действия по разследване, в съответствие с международните стандарти/добри практики;
-Подобряване на професионалната квалификация  на служителите, ангажирани с противодействие на организирана престъпност и постигане на ниво на съответствие с чуждестранни правоприлагащи организации на ЕС , експерти от ГДБОП, правоприлагащи организации  и магистратите за  по-голяма ефективност при превенцията, идентифицирането, разследването и правилното наказателно преследване на различни трансгранични форми на транснационална и организирана престъпност;
- Подобрени условия в помещенията на ГДБОП да предотвратяване и разследване на организираната престъпност;
- Подобрени технически възможности на ГДБОП за противодействие на организираната престъпност;
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Подобряване на професионалната квалификация по предотвратяване, идентифициране, разследване и адекватно наказателно преследване на различните форми на трансгранична и организирана престъпност; : Дейността предвижда организирането и провеждането на общо 20 работни посещения. Десет в държави членки от ЕС и/или трети страни и десет в Република България. Участие в работните посещения ще вземат експерти от ГДБОП и/или магистрати и/или други практикуващи. Предвижда се общият брой на експерти да е до 160 участника, до 5 дни всяко посещение. Когато дейността се провежда на територията на Р България от страна на целевата група участие ще вземат 8 души (Разходите за провеждане на 10 броя посещения на чуждестранни експерти, придружавани и от български експерти са заложени в договора за логистика) Дейността включва провеждането на общо 20 броя работни посещения за обмен на опит и знания в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност. Линиите по които ще се провеждат работните срещи са: Митнически режим, паричната, данъчната и осигурителната система и/или Наркотични вещества, техните аналози и прекурсори и/или Компютърни престъпления или престъпления, извършени в или чрез компютърни мрежи и системи и/или Интелектуална собственост и/или Неистински или подправени парични знаци, платежни инструменти и официални документи и/или Трафик на хора и/или Трафик на културни ценности и/или Огнестрелни оръжия, взривни, химически, биологични и други общоопасни средства и вещества, както и с оръжия, изделия и технологии с двойна употреба и/или Корупция в органите на държавната власт и/или Терористични действия, използване на общоопасни средства и вещества, внушаване на страх, вземане на заложници, отвличане на лица с цел получаване на материални облаги и насилствени действия и/или Изпиране на пари и незаконен хазарт; Сключване на неизгодни договори, изпиране на пари и усвояване на фондове на Европейския съюз чрез измама. Във всяко от работните посещения ще вземат участие 8 експерта (eдин координатор - експерт международни проекти и седем експерта на ГДБОПи/или магистрати и/или други практикуващи ). В рамките на проекта ГДБОП има подписани две споразумения за партньорства с Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло -дейността предвижда провеждане и организиране на обучения с цел обмен на опит в областта на служителите под прикритие. Дейността ще се изпълни съвместно с Областна полиция на Осло. От страна на ГДБОП и партньорите по проекта се предвижда да се проведат по 3 събития , в рамките на проекта. В събитията ще участват до 8 служители на ГДБОП и до 8 от страна на партньора по проекта. Дейностите са описани детайлно в Анекс 1 от партньорските споразумения с двете страни. КРИПОС - Дейността предвижда провеждането на 2 работни посещения, едното в Норвегия и другото в Р България. Дейността е продължение на проект "Съвместни усилия в борбата с трансграничната организирана престъпност" в рамките на НФМ 2009-2014. Целта на работните посещения е обмяна в областта на работа с информатори. Също така се придвижа да се проведат работни посещения и семинари в областта на трафика на хора, като тук се предвижда да се проведат общо 6 обучения - 3 от които на територията на Р България и 3 на територията на Кралство Норвегия. КРИПОС също така ще подпомогне областната полиция в Осло за организирането и провеждане на дейности свързани с работа със служители под прикритие. Лекторите ще бъдат от ГДБОП/Прокуратура/Съд/КРИПОС/Областна полиция Осло. Дейностите, които ще бъдат изпълнени съгласно споразуменията са насочени към обмен на най-добри практики, подпомагане на правоприлагането и подобряване на взаимодействието между ГДБОП и (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло ., Contracted Amount: 1 258 163.82 , Reported Amount: 388 249.82
  • Activity: Дейност 2 - Развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност;: Предвижда се в резултат на проведените обучения по Дейност 6 и Дейност 1 при необходимост в резултат от проведените съвместни обучения с пратньорите по проекта по линия трафик на хора - да бъде разработено предложение за развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност. В рамките и в резулатат на семинарите и работните посщения ще се направи анализ на слабите места в сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност. Ще бъдат дискутирани и идентифицирани необходимите механизми за по-нататъшно подобряване на това сътрудничество, както и подобряване на ефективността чрез координиране на взаимодествието между сътрудничеството на двустранна, регионална и многостранна основа. Представяне на примери на добри практики . В резултат от проведените обучения и работни срещи с участниците по проекта ще се създаде работна група, която да представи извършения анализ на нуждите за подобряване взаимодействието и сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност предложи. Изготвения Анализ ще бъде представен на директора на ГДБОП и съответните заинтересовани страни в него. Работната група включва 8 БГ представителя и 3 чуждестранни експерта. Работната група следва да заседава минимум 3 пъти, като всяко заседание ще е с продължителност 3 дни., Contracted Amount: 45 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 - Укрепване на капацитета за разследване на ГДБОП, в съответствие с европейските стандарти и добри практики, чрез реновиране на помещения за обучение и модернизиране на съоръжения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица;: Дейността предвижда реновиране на 4 /четири/ помещения в сградата на ГДБОП с цел повишаване капацитета на ГДБОП за борба с трансграничната и организираната престъпност, в т.ч създаване на технически капацитет за физическа подготовка на служителите в съответствие с международните стандарти/добри практики, с цел повишаване на тяхната ефективност при работа „на терен“, както и осигуряване на съвместимост със служителите на други европейски правоохранителни органи в случай на съвместни операции. Сектор “Оперативна реализация” е щатно специализирано тактическо звено за бързи действия (СТЗБД) към ГДБОП-МВР. В преките служебни задължения на служителите от сектора се включват поддържането високо ниво на квалификацията и уменията по тактическа, стрелкова и физическа подготовка. Занятията по посочените дисциплини се провеждат съгласно утвърдени план и график и на основание разпоредбите на Инструкция I-197/29.12.2002г., уреждаща организацията и дейността на специализираните тактически звена за бързи действия в националните и териториални служби на МВР. Предвид факта, че към момента служителите от сектора нямат обособени помещения за занятия по специална физическа подготовка с възможност за бърза организация и реагиране при специална операция, е целесъобразно изграждането на такива на територията на ГДБОП. С оглед създаване на по-добри условия за физическа подготовка на служителите от ГДБОП предвиждаме преустройство на съществуваща кино зала, находяща се в сградата на ГДБОП, във фитнес зала. За целта дейността предвижда строително- монтажни работи, модернизация и сградни инсталации (където е приложимо) на помещение за физическа подготовка /ремонт и обзавеждане на съблекални, основна зала , коридор, санитарен възел+ фитнес оборудване и др - допълнително описание на строителните дейности. Също така се предвижда и реновирането на две помещение за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица, като част от дейностите предвиждат - разходи за демонтаж на съществуваща преградна стена и изграждане на нова -звукоизолирана, шпакловане, звуко и топло изолации, венецианско огледало, врати и др. камери, микрофони, интерком. модулатор на гласа, оборудване за комуникация и др. За целта се предвижда да бъдат възложени обществени поръчки. Ремонтите и обзавеждането на всички помещения ще бъдат обект на външно възлагане и изпълнителя ще трябва да предложи цялостно решение, в т.ч. и инвестиционен надзор /при необходимост/ и всички други необходими документи за всяко СМР. ГДБОП предвижда да се извършат строително-монтажни и строително-ремонтни работи на зала за обучения. Ще бъдат извършени строително ремонтни дейности по обновяване на вече съществуваща зала, в това число: демонтаж на съществуващите покрития на стени, таван и под; силнотоково и слаботоково окабеляване; прокарване на кабелни канали; доставка и монтаж на осветителни тела; изграждане на стени и таван от гипскартон; полагане на подова замазка; доставка и монтаж на подова настилка; доставка и монтаж на климатици. Оборудването ще се изразява в доставката и монтажа на съвременни аудио-визуални системи, включително и безжични микрофони, мебели и помощно оборудване, позволяващи постигането на максимална интерактивност при провеждането на обучения., Contracted Amount: 713 002.00 , Reported Amount: 445 682.88
  • Activity: Дейност 4 - Подобряване на условията за запазване и правилно съхранение на доказателствата, с цел защитата на правата на обвиняемите в рамките на досъдебните производства;: Към настоящия момент склада за съхранение на веществени доказателства, който се използва от ГДБОП е в изключително лошо състояние, което предпоставя неправилното съхранение на събраните веществени доказателства. Съгласно разпоредбите на чл.111 от НПК веществените доказателства се пазят, докато завърши наказателното производство на всички инстанции, което понякога отнема изключително дълъг период от време.Веществените доказателства се прилагат към делото, като се вземат мерки да не се повредят или изменят. Те трябва да бъдат внимателно огледани, подробно описани в съответен протокол и по възможност фотографирани. В тази връзка подобряването капацитета за съхранение на веществени доказателства и запазването на пазарната им стойност, с цел гарантиране правата на собствениците, както и повишаването на добавената стойност за държавата от водените разследвания е изключително важно. ГДБОП предвижда СРР и оборудване на склад за съхранение на ВД . "Ремонт и модернизация на склад за ВД, в т.ч. разходи за инфраструктура (ограда, бордюри, бетон, външни врати);подова настилка + вътрешен ремонт на хале, дограми, врати и външни стени на хале, покрив на хале,стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи и други, охранителна система + видеонаблюдение на хале ихале + паркинг, електроинсталация, пожароизвестителна система за хале и паркинг и други необходими дейности,стая за оглед на ВД. Предвид спецификата на дейността ГДБОП предвижда да наеме външен експерт за изготвяне на необходимата документация и външен експерт за член на оценителна комисия. За целта се предвижда на бъдат възложени обществени поръчки, както следва: 1. Инженеринг , Проектиране , авторски надзор и съгласувателни и друго; Ремонт и преустройство на съществуваща сграда и вертикална планировка на прилежащата територия по проект за обособяване на склад за ВД; 2. Строителен надзор и оценка на съответствието. 3. Доставка на оборудване за склад ВД /стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи, палетни колички, обзавеждане, компютри и принтер и други, /, Contracted Amount: 2 336 388.00 , Reported Amount: 1 857 545.70
  • Activity: Дейност 5 - Подобряване на административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, заети в областта на превенцията и разследването на организираната и трансгранична престъпност чрез семинари, свързани с разследване на трафика на хора и мигранти, борба с корупцията, киберпрестъпността, трафика на имущество с културна или историческа стойност, прането на пари, контрабандата и др.: Дейността предвижда провеждането на минимум 20 семинара, като общият брой на участниците е до 900 души (по средно 45 участника за всяко едно обучение) с продължителност – по минимум 3 дни за всяко едно обучение. Участници в семинара ще са представителите на целевата група по проекта, а именно експерти на ГДБОП, магистрати и други лица, заети в борбата с трансгранична и организираната престъпност. Експерти от международни организации като Европол със седалище в Хага, Евроюст със седалище в Хага и Интерпол със седалище в Лион и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) също ще бъдат поканени за участие в семинарите, за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях. Семинарите ще се проведат на територията на Р България. Целта на семинарите е да се подобри административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, ангажирани в областта на превенцията и разследването на организираната и трансграничната престъпност. Фокусът на семинарите ще бъден насочен към обучения в областта на превенцията и разследването на организираната престъпност, което съответства изцяло с индикатора по дейността. Имайки предвид, че последиците от организираната престъпност върху икономиката са осезаеми. Да се оценят точно щетите обаче е трудно. Също така организирана престъпност е концепция с много широки граници. Поради което инвестицията в човешкия фактор е изключително важен елемент за правоохранителните органи на Р България, тъй като чрез подобряването, повишването на професионалната им квалификация ще подобрят резултатите си в превенцията, идентифицирането и разследването на тежката организирана престъпност. Тематиките на семинарите ще бъдат свъразни с лините на работа на ГДБОП, определени в чл. 39, ал. 2 от ЗМВР. В рамките на Дейност 1 експерти от ГДБОП и чуждестранни партньори на ГДБОП ще обменят опит, знания и най-добри практики в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност с дражви членки на ЕС и/или трети страни. В дейност 5 ще участават и ще бъдат поканени за участие в семинарите експерти от международни организации , посочени в целевата група по проекта и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) , за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях с цел запознаване с новите тенденции, добри практики в разследването на организираната престъпност, както и промотиране начините на подобряване на взаимодействието при противодействие на разследването на престъпления свързани с организираната преъстпност, както и представяне на модерни методи за извършване на престъпления Лекторите ще бъдат от ГДБОП и/или Прокуратура и/или Съд и/или КРИПОС и/или Областна полиция Осло и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC). На гост лекторите няма да се изплащат хонорари. При неодходимост ще се изплащат дневни пари на чуждестранните лектори. В края на всеки семинар /в зависимост от линията/ експерт от ГДБОП и/или друга заинтересована страна участваща в семинара ще изготвя докладна записка с набелязване на силни и слаби страни, както и мерки за подобряване междуинституционалните правила и стандратните оперативни процедури, свързани с превенцията в организираната престъпност с цел изпълнението на дейност 2., Contracted Amount: 840 110.00 , Reported Amount: 311 309.58
  • Activity: Дейност 6- Развиване на техническата способност за борба с транснационалните организиранипрестъпни групи; : Дейността предвижда закупуване на специализирано оперативно оборудване. Част от него ще бъде използвано от служителите на Отдел 05 "Специални операции" при ГДБОП - МВР . Сектор "Оперативна защита" изпълнява функции по защита живота и здравето на всички участници в операция под прикритие , което изисква подходящо тактическо облекло, съобразено с въоръжението и бронираната екипировка. Панталон–20бр.Блуза- 20бр.Обувки-16 бр.Яке - 20бр.Ръкавици-16бр.Жилетка за открито носене-14бр., Жилетка за скрито носене-14бр., Каска-14бр.,Противок. Щит-1 бр.Ръчна носима радиостанция в комплект с акумолаторна батерия и безжична микрофон-слушалка-6 бр.Машина за отваряне на врати -1 бр. Дрон -1 бр.Комплект за проникване в помещения-1бр.Тейзъри-8 бр. Предвиждаме за целесъобрано заакупуването на тактическо и специализирано облекло за нуждите на състава на „Специални тактически действия“: 15 броя тактически ръкавици, 15 броя тактически обувки, 15 броя тактически панталон, 15 броя тактическа риза, 15 броя тактически комбат шърт, 15 броя якета. За отдел „Наркотици“ тактически якета - 25бр., . С оглед подобряване условията при провеждане на претърсвания и откриване на наркотични вещества е необходимо подобряването условията на тренировъчния процес, чрез закупуване на специализиран тренировъчен костюм- 1бр, който ще се ползва от водача на куче, служител в отдел "Наркотици". Специализираното оборудване ще бъде използвано от останалите служителите на ГДБОП, в т.ч. и териториалните сектори. ГДБОП предвижда закупуването на монокуляр, металотърсач -2бр., Бронежилетка за скрито носене-400 бр., Уреди за нощно виждане-26 бр.,Термо камера -3 бр., специализирани бинокли- 30 бр., Видеокамера/екшън камера/фотоапарат - 3бр.,Тактически фенери – 30 бр.,Бойни фарове -3 бр.,мегапикселова куполна IP камера (комплект) – 2 бр., моно микрофон комплект – 1 бр., както и 30 броя слушалки за скрито носене тип“свободни ръце“,/същите ще бъдат използвани от служители на ГДБОП. Специализираното оборудване е необходимо при провеждане на ПО за недопускане предупреждаване на други участници в ОПГ да скрият или изхвърлят НВ и/или друг вид престъпна дейност, Специализирано оборудване е необходимо за установяване, идентифициране и подпомагане на служителите на ГДБОП за предотврятавяне и разкриване на лица които осъществяват престъпна дейност. Оборудването за видеонаблюдение, заснемане и звукозапис е необходимо за ефективното и негласно разкриване на конкретни действия на лица участващи в организирани престъпни структури, тъй като същите използват все по иновативни методи и технически средства за прикриване на престъпната си дейност. Оборудването за техническо обезпечаване и лична защита е необходимо за повишаване ефективността и сигурността при изпълнение на служебните задължения от страна на служителите от ГДБОП. Предвижда се доставката на 2бр. МПС 8+1 и 1 бр. 6+1 (микробус и/или минибус )за транспортиране на жертви на трафик на хора и/или каналджийство и/или при провеждане на оперативни срещи с представитлети на партньорски служби от служителите на ГДБОП. Отдел "Трансгранична организирана престъпност" в хода на своята работа, в частност сектор "Трафик на хора" транспортират голям брой пострадали лица - жертви на трафик на хора по различни институции, което налага ползваенто на всички налични автомобили на сектора ., Contracted Amount: 1 184 803.44 , Reported Amount: 712 974.13
  • Activity: Дейност 7 - Подобряване на аналитичните способности и цифровизация на делата в ГДБОП, чрез доставка на ИТ оборудване (персонални компютри и мултифункционални устройства); : В Главна дирекция "борба с организираната престъпност" непрекъснато се извършват дейности по изготвяне на схеми на връзките между телефони, телефонни разговори, мобилни клетки, лици и/или фирми. Схемите визуализират тези връзки и се използват в оператевни издирвателни мероприятия. Допълнително се прилагат към досъдебни производства, по искане на прокуратура и съд. За целта се предвижда доставката на ИТ оборудване и аналитичен софтуер, което ще подобри аналитичните способности на ГДБОП за противодействие на тежката и организирана престъпност, както следва .Останалото ИТ оборудване ще се използва от служителите на ГДБОП, като част от оборудването ще подпомогне и осигури възможностите на ГДБОП за ефективно възстановяване на системите, които сектор „Информационни технологии и компютърни анализи“ извършва в ГДБОП, с оглед осигуряване и обезпечаване работата на АИС „Класифицирана информация“, АИС“ПИС“ и други оперативни системи, които са неразделна част от ежедневието на служителите на ГДБОП с цел превенция на тежката и организирана престъпност, както следва Преносими компютри (Лаптоп) -48 бр.,Компютърна конфигурация в комплект с мишка и клавиатура-128 бр., Монитор -134 бр., Плотер ≥ А1 – 1 бр., Мобилни принтери -9 бр., Мултифункционални устройства -47 бр., Принтер за PVC карти -1 бр., FAX апарат - 7 бр., Мултимедиен проектор -1 бр., Преносим твърд диск ≥ 1ТБ -20 бр., бр., UPS - Резервно захранване -1 бр., Принтер за етикети-настолен -1 бр. и друго ИТ оборудване - специализирани преносими компютри - 12 бр. ,аналитичен софтуерен продукт, хардуер за софтуерни продукти. Аналитичният софтуер ще се използва от сектор „Пране на пари“ на ГДБОП. Останалото предвидено ИТ оборудване ще подобри техническите възможности на ГДБОП за противодействие на организираната престъпност. Аналитичния софтуер има за цел да подобри аналитичните способности на ГДБОП и ускори/съкрати времето за разследване на дела свързани с пране на пари и избягване на плащане на данъчни задължения. Софтуера ще помогне банковата информация която получаваме или информацията получавана от мобилните оператори да бъде анализирана в пъти по-бързо и да намали използването на човешки ресурс, който към момента се извършва ръчно в продължителен период то време. Също така се избягва елемента на човешката грешка, който в чести случаи удължава времето за анализ до откриване на сътоветната грешка. Софтуер за импортиране на информация с цел нейното структуриране, систематизиране и визуализиране. Въпросният софтуер ще даде възможност за създаване на различни графики и схеми с цел подобрено онагледяване на голямо количество данни, както и търсене на информация в базата данни на софтуера чрез интуитивен графичен интерфейс., Contracted Amount: 1 018 192.40 , Reported Amount: 932 525.96
  • Activity: Дейност 8 -Подобряване на аналитичния и оперативния капацитет на ГДБОП, чрез цифровизация на досъдебните производства при ГДБОП, и чрез внедряване софтуер за ефективно обработване и анализ на данни.: Н.П, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 9 - Информация и публичност.: Дейността включва предприемане на действия, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и осигуряване на публичност на безвъзмездната финансова помощ в рамките на Норвежки финансов механизъм 2014-2021. Предвижда се провеждане на минимум 4 информационни събития - всяка календарна година в началото, по време на изпълнение и в края на проекта. На всяко събитие ще бъдат раздадени брошури и други рекламни материали . Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 25 човека - общо около 100 за 4те събития , на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер и химикал и/или други. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на информационните събития, работни срещи, семинари и други дейности, свързани с изпълнението на проекта ще бъде използван информационен банер, на всички участници в събитията ще бъдат предоставени информационни материали , с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта. За да се гарантира ефективността и прозрачността на изпълнението на проекта, ГДБОП- МВР ще използва информационни и публични дейности, насочени към включване на широк кръг от заинтересовани страни. Тези дейности могат да включват интернет, медийни презентации, брошури/печатни материали и др. ГДБОП - МВР поема ангажимента да гарантира, че мерките за информация и публичност се изпълняват в съответствие с Комуникационния план и че участниците в проекта са информирани за финансирането от Програмата и Финансовия механизъм. ГДБОП ще поставя на видно място билборд за всички дейности, свързани с физически обект, инфраструктура или СМР по проекта, които надвишават финансиране от 50 000 евро, които ще бъдат изработени в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн. До 6 /шест/ месеца след приключване на проекта ГДБОП ще замени билборда с информационна табела, която ще бъде поставена на видно място с подходящ размер и в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн.Предвижда се провеждане на минимум 4/четири/ информационни събития - в началото, 2 по време на изпълнение и в края на проекта. Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 30 човека, на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер брошура и химикал и/или друго. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на медийните събития, с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта, ще бъде използван информационен банер. Всички информационни и рекламни материали, свързани с осигуряване на Норвежките безвъзмездни средства ще съдържат логото на Програмата и ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн.Ще бъде разработен интернет сайт на който ще се публикува информация за проекта, както и изпълнените по проекта дейности. Дейността включва разработване и поддръжка на интернет сайта за периода на проекта, като с оглед осигуряване устойчивост на постигнатите резултати сайтът ще продължи да бъде подържан за сметка на бенефициента за срок до 5 години след приключването на проекта., Contracted Amount: 110 000.00 , Reported Amount: 51 551.76
  • Activity: Дейност 10 - Управление и изпълнение на проекта: Екип за Управление: 1.Димитър Кангалджиев -РП - отговаря за цялостната реализация на проекта в съответствие с изискванията на споразумението за отпускане на финансова помощ, ръководи и разпределя задачите между останалите членове на екипа; 2. Наталия Вучева - Гл. счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта;- организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети;- оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; 3.Мила Лалова и Миглена Георгиева- кооррдинатори по проекта - Координират цялостната дейност по проекта и подпомага работата на РП при организацията на дейностите; Следят за точното изпълнение на план-графика на проекта; Отчитат пред РП постигнатите резултати и индикатори по проекта; Оказват съдействие на външни експерти при оценка и одит на проекта; Докладват незабавно за подозрение или установени случаи на нарушения и измами със средства от фондовете на ЕС и НФМ 2014-2021 ;Изпълнява други задачи, възложени му от РП. 4. Христина Христова - Костова - счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта; организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети; оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; Екип за Изпълнение -5 Милен Гаврилов, Борис Арабаджиев, Александър Анастасов, Кристиян Горянов и Димитър Делиев-Отговарят за своевременната организация и изпълнение на дейностите по проекта и постигане на заложените резултати; изготвят необходимата документация (предложения, доклади, работни програми, писма, покани, заключения, презентации, въпросници и всички други материали, необходими за провеждането и отчитането на съответната дейност); - работят в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчитат дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. 6.Евгени Петров и Петър Бодльов- води кореспонденция с Отговорния орган във връзка с предварителен и последващ контол на процедурите по ЗОП предвидени по проекта; участва в предвидените процедури за доставка; участват в изготвянето на план-графика на поръчките, който включва предмет на поръчката, стойност и вид на процедурата съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП); работи в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчита дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. , Contracted Amount: 301 796.37 , Reported Amount: 188 220.07

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Oslo Police District, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: National Criminal Investigation Service (NCIS) (Krpipos), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 225 185.51
Contractors
  • Contractor: Avto Engineering Holding Group, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 27 228.00
  • Contractor: KREZ ARMORY Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 36 090.00
  • Contractor: My Print Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 258.00
  • Contractor: REWERK BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24 358.56
  • Contractor: MARS ARMOR, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 318 240.00
  • Contractor: TechnoLogica EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 568 976.40
  • Contractor: Bulgaria hotel management Jsc, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: TECHBUILD Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Silver Star Retail EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SRZI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 126.00
  • Contractor: TELCOM ENGINEERING LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 42 150.00
  • Contractor: NSK SOFIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 790 426.70
  • Contractor: SETATECH, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 146 843.04
  • Contractor: CENTER PRO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 167 743.80
  • Contractor: RIN CONSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16 272.00
  • Contractor: AS Systems ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 584.27
  • Contractor: RAD ENGINEERING, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 49 908.00
  • Contractor: OPTIMA ENGINEERING, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ISD BG Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 450.57
  • Contractor: Pulse Gym Shop Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 71 646.08
  • Contractor: "OPTIX" JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bulgaria AIR and direction, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38 360.92
  • Contractor: ARGUS TRAVEL INTERNATIONAL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 90 887.41
  • Contractor: LIFE ENERGY LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 944.00
  • Contractor: Panda Corporation, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 984.00
  • Contractor: Perfetostroj, Contracted Amount*: 125 993.22 , Reported Amount**: 216 446.49
  • Contractor: GEOPRO 2009, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 444.00
  • Contractor: SSARM LTd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: POZHARNA ZASHTITA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: ICT TRADE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TEMPEX LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IND AUTO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 147 840.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Bulgaria AIR, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Direction COM, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of facilities for storing and proper preservation of evidences, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of IT equipment for improving analytical capabilities and digitalisation of cases at GDCOC supplied and installed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 400.00 , Reached amount: 398.00
Indicator 3 Number of premises, renovated and equipped for training and sustained competence development of GDCOC experts, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of study visits, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 19.00
Indicator 5 Number of professional staff trained in investigation and prevention of organised crime (disaggregated by gender ), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 550.00 , Reached amount: 815.00
Indicator 6 Number of facilities for interrogation and recognition of detained/suspected persons or witnesses renovated and quipped, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 7 Number of pre-trial investigations against organised crime competed annually, Measure Unit: Number, Base Value: 122.00 , Target amount: 134.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Analytical software for effective data analysis and processing developed and installed, Measure Unit: Да/Не, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 7 823 200.00 BGN
Grant 7 823 200.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 7 040 880.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на палетни стелажи за средни и тежки товари с възможност за механизирано обслужване с електрокар, доставка и монтаж на стелажи за леки товари, доставка на два бр. палетни колички и друго оборудване съгласно изискванията на възложителя поставени в техническата спецификация; , Estimated Amount: 286 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване в склад за съхранение на веществени доказателства на Главна дирекция „Борба с организираната престъпност“ (ГДБОП)“
    Contractor: TECHBUILD Ltd
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: "Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина". Осигуряване и самолетни билети за изпълнение на Дейности 1, 2, 5 и 9 , Estimated Amount: 1 529 944.00
  • Differentiated position 1: Консорциум "България ЕР и Посока" ДЗЗД
    Contractor: Bulgaria AIR and direction
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: "Комплексна услуга по логистично осигуряване на национална ниво, включително и превод по проекти изпълнявани от Глвна дирекция "Борба с организираната престъпност" , Estimated Amount: 2 500 000.00
  • Differentiated position 1: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Contractor: RIN CONSULT
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД
    Contractor: CENTER PRO
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: ,„Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, средства за наблюдения от въздуха включваща пет обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло; Обособена позиция 2: Доставка на средства за физическа защита; Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения; Обособена позиция 4: Доставка на електрошоков двузаряден пистолет; Обособена позиция 5: Доставка на тактически дрон“., Estimated Amount: 149 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4: Доставка на електрошоков двузаряден пистолет
    Contractor: ISD BG Ltd
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 5: Доставка на тактически дрон“.
    Contractor: TEMPEX LTD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения
    Contractor: Avto Engineering Holding Group
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Доставка на средства за физическа защита
    Contractor: MARS ARMOR
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло
    Contractor: REWERK BG
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: “Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на нови моторни превозни средства, категория М1 за нуждите на ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ “БОРБА С ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ“ – МВР“ по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 8+1 места със задвижване 4х2, категория М1; Обособена позиция №2: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 6+1 места със задвижване 4х4, категория М1; , Estimated Amount: 198 305.40
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 6+1 места със задвижване 4х4, категория М1;
    Contractor: Silver Star Retail EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №1: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 8+1 места със задвижване 4х2, категория М1
    Contractor: IND AUTO OOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка и гаранционно обслужване на специализирани преносими компютри за нуждите на ГДБОП-МВР“ , Estimated Amount: 82 440.00
  • Differentiated position 1: 05228-2023-0012
    Contractor: ICT TRADE LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, средства за наблюдения от въздуха включваща 6 обособени позиции“,, Estimated Amount: 165 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3: Доставка на радиостанции за скрито носене в комплект с безжични микрофон – слушалки с допълнителни акумулаторни батерии
    Contractor: TELCOM ENGINEERING LTD.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка и гаранционно обслужване на тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, видеозаснемане и видеонаблюдение по четири обособени позиции: - Обособена позиция 1 „Доставка на противокуршумна жилетка за скрито носене, с ниво на защита, клас IIIA+7,62х25mm+нож“; - Обособена позиция 2 „Доставка на помощни средства при ограничена видимост“; - Обособена позиция 3 „Доставка на средства за комуникация“; - Обособена позиция 4 :Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане“ , Estimated Amount: 567 657.98
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на противокуршумна жилетка за скрито носене, с ниво на защита, клас IIIA+7,62х25mm+нож“;
    Contractor: MARS ARMOR
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3 „Доставка на средства за комуникация“
    Contractor: TELCOM ENGINEERING LTD.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 „Доставка на средства за комуникация“;
    Contractor: TELCOM ENGINEERING LTD.
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на баркод складова система включваща всички необходими за работата и елементи (компютри, принтери, четци, консумативи и др.), Estimated Amount: 163 800.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, включваща три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло; Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения; Обособена позиция 3: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита., Estimated Amount: 76 577.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения
    Contractor: Avto Engineering Holding Group
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита
    Contractor: MARS ARMOR
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на електрокар за обслужване на склад с веществени доказателства., Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електрокар за обслужване на склад с веществени доказателства
    Contractor: RAD ENGINEERING
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на ИТ (компютърно) оборудване и периферни устройства за нуждите на ГДБОП-МВР, Estimated Amount: 304 346.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ИТ (компютърно) оборудване и периферни устройства за нуждите на ГДБОП-МВР
    Contractor: SSARM LTd
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на оборудване за помещения в сградата на ГДБОП, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А" по две обособени позиции: Обособена позиция 1 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица"; Обособена позиция 2 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за обучения и фитнес зала", Estimated Amount: 370 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за обучения и фитнес зала"
    Contractor: Pulse Gym Shop Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на тактическо оборудване и тактическо облекло за нуждите на ГДБОП по три обособени позиции: Обособена позиция 1 „Доставка на помощни средства при ограничена видимост“; Обособена позиция 2 Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане Обособена позиция 3 : Доставка на тактическо облекло., Estimated Amount: 222 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка на помощни средства при ограничена видимост
    Contractor: "OPTIX" JSC
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на тактическо облекло
    Contractor: KREZ ARMORY Ltd
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на хардуер и аналитичен софтуер, инсталация и внедряване на аналитичния софтуер и софтуерни лицензи за нуждите на ГДБОП-МВР“, Estimated Amount: 750 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хардуер и аналитичен софтуер, инсталация и внедряване на аналитичния софтуер и софтуерни лицензи за нуждите на ГДБОП-МВР“.
    Contractor: TechnoLogica EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на средства за метал детекция., Estimated Amount: 5 000.00
Procedure 17 Subject to due process: Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина". Осигуряване и самолетни билети за изпълнение на Дейности 1, 2, 5 и 9, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети
    Contractor: ARGUS TRAVEL INTERNATIONAL LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 18 Subject to due process: Извършване СРР/СМР на помещения в сградата на ГДБОП, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А" по две обособени позиции: Обособена позиция 1 "Ремонт на помещения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица и помещения за задържане"; Обособена позиция 2 "Ремонт на помещения - фитнес зала"; , Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Ремонт и модернизация на 2 помещения за разпознаване на задържани/заподозрени лица";
    Contractor: SETATECH
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 19 Subject to due process: Извършване на независим одит, Estimated Amount: 15 000.00
Procedure 20 Subject to due process: Изготвяне на документация за провеждане на два броя обществени поръчки за извършване на СРР/СМР на съществуващи сгради предоставени за стопанисване на ГДБОП-МВР и включване на външни експерти в оценителните комисии на два броя обществени поръчки с обект строителство., Estimated Amount: 22 000.00
Procedure 21 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламни материали, Estimated Amount: 35 000.00
Procedure 22 Subject to due process: Инженеринг (Проектиране включващо: проектиране, авторски надзор, такси,съгласувателни процедури, ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства., Estimated Amount: 1 330 000.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг (Проектиране включващо: проектиране, авторски надзор, инвеститорски контрол и съгласувателни и други такси и ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства.
    Contractor: NSK SOFIA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 23 Subject to due process: Инженеринг, включващ проектиране и преустройство на съществуваща кинозала находяща се в сграда на адрес: адрес гр. София, бул. „Цариградско шосе № 133А“ и обособяването й на фитнес зала, Estimated Amount: 125 000.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг, включващ проектиране и преустройство на съществуваща кинозала находяща се в сграда на адрес: адрес гр. София, бул. „Цариградско шосе № 133А“ и обособяването й на фитнес зала
    Contractor: Perfetostroj
    Contract total funded value: 125 993.22
Procedure 24 Subject to due process: Разработване на интернет страница - информация и публичност, Estimated Amount: 25 000.00
Procedure 25 Subject to due process: Ремонт и модернизация на помещение за обучение, Estimated Amount: 112 000.00
  • Differentiated position 1: Ремонт и модернизация на помещение за обучение
    Contractor: OPTIMA ENGINEERING
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 26 Subject to due process: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства., Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства.
    Contractor: LIFE ENERGY LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 27 Subject to due process: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и смяна на предназначението на кинозала в административната сграда на ГДБОП (находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А) за обособяване на фитнес зала, Estimated Amount: 11 900.00
  • Differentiated position 1: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и смяна на предназначението на кинозала в административната сграда на ГДБОП (находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А) за обособяване на фитнес зала
    Contractor: LIFE ENERGY LTD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN