Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0172-C01
Project Name Provision of social service "personal assistant" at home and create a day center for the integration and support of people with disabilities in the region "Lozenets" Sofia Municipality
Beneficiary 0006963270564 DISTRICT LOZENETS, SOFIA MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.12.2015
Start Date 01.02.2016
End Date 31.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Обща цел на настоящия проект се концентрира в:
Създаване на условия, възможности и умения на хората с увреждания за интеграция в обществото чрез набор от специализирани, медицински и професионални услуги.
Специфични цели: 
1. Предоставяне на възможност за социални услуги, обучения, информация и консултации, в ремонтиран, обурудван и обзаведен рехабилитационен център;
3. Предоставяне на възможност за ползване на социални услуги, адаптирани и тясно приложими в домашна среда;
2. Повишаване мобилността на хората с увреждания, чрез предлагане на специализиран транспорт към Центъра за социална рехабилитация и интеграция, както и тяхното социализиране чрез организиране на културно-масови мероприятия.
Activities
  • Activity: Извършване на предварителен анализ на целевата група в района. За популяризиране на проекта ще бъдат посетени всички хора с увреждания, които имат право да се възползват от услугата и подробно ще им бъдат разяснени условията за участие в него. : Съвместна дейност с Дирекция "Социално подпомагане" за определяне на приблизителен процент на целевата група. Изготвяне на информационни флаери, съобщения, интернет за стартиране на проекта, Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на СМР дейности, на помещение частна общинска собственост, подходящо за нуждите на хора с увреждания за Дневен интегративен център.: Изготвяне на КСС от гл.архитект на район "Лозенец" за извършване на необходими дейности, материали и цени за извършване на ремонтните дейности. Избор на изпълнител, Contracted Amount: 43 000.00 , Reported Amount: 77 130.30
  • Activity: закупуване на автомобил, пригоден за хора с увреждания: Обявяване на процедура за доставка на автомобил, пригоден да обслужва хора с увреждания с цел тяхното транспортиране от дома им до дневния център и обратно. За да има процедура на равен достъп до услугата това би бил показател за постигане на тази цел, тъй като част от целевата група е в невъзможност или не разполага с моторно превозно средство за придвижване но центъра., Contracted Amount: 28 000.00 , Reported Amount: 26 403.00
  • Activity: Провеждане на процедура за избор на изпълнител за обзавеждане и оборудване на помещенията в дневен интегративен център.: Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури, Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 26 409.03
  • Activity: Стартиране и функциониране на дейността на дневен център за интеграция на хора с увреждания район "Лозенец"и предоставяне на соц.услуга "личен асистент" респ. "домашен помощник": Стартирала дейност и функциониране, Contracted Amount: 343 838.00 , Reported Amount: 321 505.97
  • Activity: Извършване на дейности по процедура за подбор и назначаване на лични асистенти /домашни помощници: провеждане на процедура за кандидатстване и подбор за лични асистенти/домашни помощници, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 18 108.20
  • Activity: Организация и управление на проекта: Планиране и организиране на дейности по проекта на местно ниво. Следи и отговаря за изпълнението на договорните срокове и за постигане на заложените цели. Осъществява мониторингови дейности. Отговаря за отчитането на проекта в различните етапи от реализирането му, Contracted Amount: 45 453.80 , Reported Amount: 55 771.48
  • Activity: "Информация, публичност, равен достъп": осигуряване на информационни материали в рамките на дейността на проекта. , Contracted Amount: 1 700.00 , Reported Amount: 142.32
  • Activity: Обучение на персонала. Разработване на Вътрешни правила и регламенти: Организиране и провеждане на задължително обучение за предоставяне на социалните услуги и специализирана подкрепа, предмет на настоящия проект: -в дневен център за интеграция; -в домашна среда; Организиране на обучение в няколко етапа на всички одобрени лични асистенти /домашни помощници и на служителите в дневия център. Обучението ще се проведе в няколко етапа: 1. Въвеждащо; 2. Специализирано; За цялостното ефективно и ефикасно функциониране на ццентъра ще бъдат наети следните специалисти: - две медицински лица; - рехабилитатор; -психолог; -педагог; -логопед; -правен консултант; -медиатор; -помощен персонал, състоящ се от шофьор и 2 бр.хигиенисти; На всички описани по-горе специалисти ще бъде проведено въвеждащо обучение, а при установена необходимост и последващо. , Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 680.00
  • Activity: Психологическа подкрепа и консултиране на персонала, ангажиран с изпълнение на дейностите в дневен център и домашна среда. Психологическа подкрепа на потребителите на услугата. Мотивационна програма чрез пакет от дейности и интереси;: За реализирането на тази дейност се предвижда предлагането на комплекс от услуги за лица с увреждания, необходими за тяхната социална интеграция, защита от дискриминация и пълноценно включване в обществения живот, посреднически услуги повишаване степента на информираност на обществото по проблемите на хората с увреждания; организиране на свободното време; работа с разширения семеен кръг на лицата с увреждания; експертно – консултативна дейност. Чрез предоставяне на посочения по-горе пакет от дейности Центъра ще осигурява: -Комплексно въздействие, водещо до равни възможности за социално включване на лицата в неравностойно положение чрез предоставяне на психо – социални услуги, и реална интеграция за постигане на равни възможности. ДЕЙНОСТИ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА: - Посреднически услуги; - Повишаване степента на информираност на обществото по проблемите на хората с увреждания; - Създаване на умения за независим живот - Организиране на свободното време; - Работа с разширения семеен кръг на лицата с увреждания; - Експертно – консултативна дейност - Организиране на социално-културни мероприятия; Реализацията на тези дейности ще доведе до следните положителни резултати сред потребителите, а именно: 1. Засилване интереса към колективния живот и адаптирането в него; 2. Максимално задоволяване на потребности; 3. Подобряване на психическото равновесие; 4. Възстановяване интереса на потребителите към своето хоби; 5. Осигуряване на контакт за комуникация между хората с увреждания; 6. Придобиване на умения за независим живот, социално включване и справяне с обичайните житейски ситуации; 7. В резултат на прилагане на услугите, потребителите са подобрили жизнената си среда, за по- голямата част е започнало преодоляване на социалната изолация; 8. Консултиране и работа със специалисти; , Contracted Amount: 17 000.00 , Reported Amount: 3 604.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TSENTAR ZA SOTSIALNI DEYNOSTI ANGELOVI EOOD, Contracted Amount*: 4 510.00 , Reported Amount**: 6 304.00
  • Contractor: BOGOREKS-TM EOOD, Contracted Amount*: 4 278.00 , Reported Amount**: 4 278.00
  • Contractor: KOM SI 54- VASIL ZASHEV I LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 210.00
  • Contractor: IVIAN 89 LTD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 690.00
  • Contractor: Bodu Ltd., Contracted Amount*: 1 106.00 , Reported Amount**: 1 449.10
  • Contractor: MOBILTEL EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 32.33
  • Contractor: SMART AUTO 2004 EOOD, Contracted Amount*: 2 355.00 , Reported Amount**: 2 355.00
  • Contractor: TSENTAR ZA SOTSIALNI DEYNOSTI ANGELOVI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.00
  • Contractor: CHIP-2010 LTD, Contracted Amount*: 24 048.00 , Reported Amount**: 24 048.00
  • Contractor: VALDEX Ltd., Contracted Amount*: 711.60 , Reported Amount**: 142.32
  • Contractor: CHEZ RAZPREDELENIE BALGARIYA AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 049.02
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 16 500.00 , Reported Amount**: 16 500.00
  • Contractor: KOTA NULA STROY EOOD, Contracted Amount*: 48 960.00 , Reported Amount**: 77 130.30
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 30.00 , Target amount: 40.00 , Reached amount: 47.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 45.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 33.00

Financial Information

Total Project cost 499 991.80 BGN
Grant 499 991.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 343 078.59 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: договор за изработка на правилници, вътрешни процедури, инструкции, формуляри, наредби, Estimated Amount: 850.00
Procedure 2 Subject to due process: доставка и монтаж на сигнално-охранителна техника и изграждане на система за видеонаблюдение в обект-Дневен център за интеграция на хора с увреждания в район "Лозенец" -ул. "Бунтовник" № 50, Estimated Amount: 1 300.00
Procedure 3 Subject to due process: доставка на климатични системи и телефонна централа в обект-Дневен център за интеграция на хора с увреждания - ул. "Бунтовник" № 50, район "Лозенец" СО, Estimated Amount: 4 500.00
Procedure 4 Subject to due process: закупуване на специализирано транспортно средство за хора с увреждания , Estimated Amount: 24 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на СМР -дейности на нежилищен обект-помещение общинска собственост, находящо се на ул. "Бунтовник" 50, в което ще се помещава Дневен център за интеграция и подкрепа на хора с увреждания-район "Лозенец", Estimated Amount: 49 000.00
Procedure 6 Subject to due process: извършване на цялостна профилактика и диагностика на закупено специализирано транспортно средство, Estimated Amount: 1 400.00
Procedure 7 Subject to due process: Изработка, доставка, монтаж на обзавеждане в помещение "Дневен център за интеграция на хора с увреждания" ул. "Бунтовник" 50, район "Лозенец" СО, Estimated Amount: 17 000.00
Procedure 8 Subject to due process: по дейност "Закупуване на специализирано транспортно средство" , Estimated Amount: 800.00
Procedure 9 Subject to due process: супервизия обучения контрол качество на изпълнение и социални оценки, Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN