Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0032-C03
Project Name Reconstruction and Modernization of Vocational School of Veterinary Medicine "Prof. - Georgi Pavlov " Dobrich city
Beneficiary 000852932 DOBRICH MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 20.12.2016
Start Date 20.12.2016
End Date 25.09.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Description

Brief description
Развитието на образованието, чрез изграждане, обновяване, модернизиране, както и подобряване на качеството и достъпа до образователните инфраструктури са едни от основните приоритети на Община град Добрич, заложен в Общинския план за развитие на Община град Добрич за 2014-2020 година. Това цели и настоящото проектно предложение "Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич". 
Официалните статистически данни показват, че в гр. Добрич за последните три учебни години броят на преждевременно напусналите училище ученици нараства. Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" (ПГВМ) има 43 годишна история и е едно от четирите тясно специализирани училища за обучение по направление „Ветеринарна медицина” в страната и единственото за цяла североизточна България. Тя е образователна институция с  надобщинско значение. В Гимназията освен от област Добрич има ученици и от още шест области от североизточна България. ПГВМ се намира в регион, където основен приоритет в развитието на икономиката е селското стопанство и хранително-вкусовата промишленост.
С изпълнението на предвидените дейности изцяло ще се обнови и реконструира остарялата материална база и ще бъдат създадени съвременни условия. Ще се ремонтират занималните, местата за спорт и отдих, както и дворните пространства с цел подобряване качеството на образователната среда, повишаване на нейната привлекателност, намаляване на броя на преждевременно отпадналите ученици. Ще се подобри учебният процес - неговата привлекателност, чрез модернизиране на учебните кабинети , както и ще се ограничат експлоатационните разходи (главно във връзка с изпълнението на основните приоритети).  По този начин проектът ще допринесе за постигане на основната цел на настоящата схема за безвъзмездна помощ –  да се създадат условия за модерни образователни услуги чрез подобряване на образователната инфраструктура.
Activities
  • Activity: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: В рамките на дейността ще се извършва цялостно техническо и финансово управление, отчетност, контрол по проекта. По време на дейността ще се съблюдават принципите на добро финансово управление, икономичност, ефикасност, прозрачност и устойчивост. Дейността цели да осигури съгласуваност и яснота относно структурното и организирано управление на проекта, системите за обратна връзка между всички участници, ясни правила за докладване, прозрачно изпълнение на проектните дейности, мерките и правилата за ефективно изпълнение на проекта, както и разпределението на отговорностите и задълженията на всеки член на екипа. Предвиждаме екипа за организация и управление да се състои от следните позиции, съобразени с обхвата и съдържанието на проектното предложение: - Ръководител на проекта – отговаря за успешното реализиране на предвидените по проекта дейности и за постигането на предвидените резултати, както и за взаимодействието между всички участници в проекта. - Счетоводител – отговаря за финансовата отчетност на проекта, съгласно изискванията на Оперативната програма и националното законодателство на страната ни. - Координатор – подпомага дейността на ръководителя и взима дейно участие в процеса на техническата отчетност на проекта. Следи за напредъка на проекта. Сътрудничи си с всички отговорни институции в сферата на проекта. - Технически сътрудник - подпомага дейността на ръководителя, координатора при процеса на техническата и финансова отчетност на проекта. - Експерт обществени поръчки – ще има водеща роля при процеса на изготвяне на тръжната документация по предвидените в проекта дейности и ще организира провеждането на съответните тръжни процедури. Ще съдейства за разрешаването на всички юридически въпроси по време на изпълнението на проектните дейности. Помага на ръководителя и техническия сътрудник по проекта в отчетните дейности свързани с обществените поръчки; - Eксперт инвестиционен контрол – ще извършва наблюдения върху изпълнението на строителните дейности, тяхното качество, количествата на извършените дейности, напредъка на проекта, съгласно календарния график. Ще дава препоръки и становища относно възникнали в хода на изпълнението проблеми; Чрез сформирането на проектния екип, ще се създадат необходимите предпоставки за успешното администриране и изпълнение на проектните дейности в рамките на договорения период за изпълнение на проекта. Дейностите по управление, отчетност, контрол ще продължават през целия период на изпълнение. Те ще се изпълняват съобразно изискванията на Договора за предоставяне на БФП. Ще бъде извършвана документална проверка на всички съставени документи. Ще се осъществява текущо наблюдение, оценка и контрол на всички дейности, свързани с изпълнение на проекта и сключените договори с изпълнители. Изпълнението на проекта ще бъде съгласувано с въведената в Община град Добрич Система за финансово управление и контрол, която е съобразена с регламентите на ЕС, на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Закона за вътрешния одит в публичния сектор, както и подзаконовите нормативни документи. , Contracted Amount: 21 080.00 , Reported Amount: 20 988.49
  • Activity: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич: Като първи етап от Инженеринга в рамките на дейността ще бъде изготвен Работен проект(РП) за " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич”, който ще включва всички необходимми мерки за постигане на цялостно обновяване и модернизация на учебното заведение. Настоящото проектно предложение вклюва два основни под обекта- училищна сграда и физкултурен салон, както и прилежащото дворно пространство. На база изготвени и подадени на изпълнителя задължителни мерки включени в "Обследване за установяване на техническите характеристики (техническо обследване), свързани с удовлетворяване на изискванията по чл.109, ал.1, т.1-5 от ЗУТ и "Обследване за енергийна ефективност и валиден сертификат за актуалното състояние на потреблението на енергия, изготвен по реда на чл. 48 от ЗЕЕ". Втория етап от изпълнението на дейността ще обхваща изпълнение на СМР по " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" включващо два основни под обекта- училищна сграда и физкултурен салон, както и благоустрояване на часта от дворното пространство(имаща такава необходимост) в съответствие с предвидените дейности в изготвения и одобрен РП. Изпълнението на СМР ще се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и ще започне след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за обекта и подписване на съответните протоколи по Наредба 3/2003. Изпълнителят ще извършва СМР за " Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич" за обекта в съответствие с издадените строителни книга, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл.163а от ЗУТ. Част от предвидените инвестиции по сградата включват: - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предвидени като задължителни в техническото обследване на обекта. Съгласно Техническия паспорт в учебната сграда е необходимо нова покривна и таванска конструкция, тъй като сградата е на повече от 63 години. В сградата на физкултурния салон е необходимо цялостна реконструкция на покрива с ново покривно покритие и водоотвеждане. - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност, и ще водят до клас на енергопотребление "B" - подмяна на дограма на Физкултурни салон ; топлоизолация по външните ограждащи елементи на двата обекта (външни стени, тавани, подове); - подмяна на парокотел с по-висок к.п.д и на топлопроводи откъм спомагателна сграда към училището; - благоустрояване на прилежащите дворни площи – полагане на асфалтова настилка, монтаж на бетонни плочи за алеите , перголи и пейки. По време на внедряване на енергийно ефективни мерки и ремонт на обекта на интервенция Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич ще бъде упражняван авторски надзор с цел точното изпълнение по време на ремонтните дейности. Изпълнителят посредством експерт/и - правоспособни лица, автори на проектната документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл.162 от ЗУТ и договора за изпълнение . С осъществяване на надзор проектантите- автори на отделни части от работния проект, ще гарантират точно изпълнението на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Дейностите, заложени в проекта са съобразени с изискванията от насоките за кандидатстване. Те целят цялостно обновяване и модернизиране на Професионална гимназия по ветеринарна медицина и превръщането й в модерно училище, отговарящо на европейските стандарти. , Contracted Amount: 901 343.56 , Reported Amount: 1 001 926.76
  • Activity: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР по време на СМР и оценка на съответствието на инвестиционния проект: Консултантските услуги, ще включват изпълнение функциите на Консултант съгласно ЗУТ за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор. Изпълнението на дейността ще включва дейности за: След приемане от възложителя на работния проект от външен изълнител ще бъде изготвена оценка на съответствието за енергийна ефективност съгл. чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. Оценка на съответствието на инвестиционния проект от Експертен съвет за строежа, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ(4-та и 5-та категория). Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация). Строителния надзор ще бъде изпълняван съгласно изискванията на възложителя, определени в сключения за целта договор между Община град Добрич и фирмата изпълнител. Строителният надзор ще бъде извършен от избрана фирма изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Фирмата следва да осигури надежден контрол върху качеството на изпълнение на планираната дейност за Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич , в съответствие с предварително определените качествени, количествени и технически параметри и показатели, заложени в работния проект. Контролната дейност е много важна за постигане на целите на проекта и постигане на резултати. Фирмата, която ще бъде избрана за изпълнение на строителния надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички изисквания на българското законодателство, свързани с надзора на строителните работи и ще проверява строителната фирма дали изпълнява адекватно строителните работи в съответствие с техническите параметри и изискванията на законодателството. Строителният надзор ще съблюдава за законосъобразност, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителство, изпълнение на СМР съобразно проекта и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2, спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, въвеждане в експлоатация и др.Вложените материали за изпълнение на СМР трябва да отговарят на действащите стандартизационни норми. Изпълнението на СМР трябва да съответства на всички нормативни документи, регламентиращи съответния вид дейност., Contracted Amount: 6 110.00 , Reported Amount: 7 332.00
  • Activity: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ: Настоящата дейност е логически обвързана и почива на разработената цялостна концепция свързана с постигане на конкретни резултати и реализиране проектните цели. По тази причина са предвидени доставка и монтаж/инсталиране на оборудване и обзавеждане, които ще осигурят равен достъп до качествено образование на деца от североизточна България (виж писмо с данни за обучавани ученици от ПГВМ "Проф. д-р Георги Павлов"), съвременни възможности и условия за интегрирано подобряване на учебния процес. Цялостното обновяване на материалната база посредством модернизиране на образователната среда ще се отрази положително на обучението и ще улесни и подпомогне процеса на внедряване на съвременни информационни, комуникационни и други методи на обучение. Предвидено е да бъдат обзаведени и оборудвани учебни, специализирани, компютърни кабинети, зали, кътове, офиси, лаборатории, библиотека и физкултурен салон с цел повишаване атрактивността и адаптивността на професионалното образование сред младите хора. Доставеното оборудване и обзавеждане ще формира зони в училище - за провеждане на адекватно на съвременните изисквания - обучение, практика, спорт, отдих, занимания по интереси. Това включва цялостно обзавеждане и оборудване на хирургична зала и лаборатории по професионална подготовка, компютърен кабинет; кабинет по чужди езици, конферентна зала, кабинети по БЕЛ, обществени науки и гражданско образование, математика, икономика и предприемачество, професионална подготовка, заседателна зала, зала за отдих, информационен център, фоайета и физкултурен салон. Доставеното модерно оборудване и обзавеждане ще обезпечи възможности за придобиване на нови, конкурентоспособни знания и умения и по-добра професионална реализация. Със закупеното оборудване и обзавеждане ще бъдат създадени условия за развитие на професионални и личностни знания и умения, необходими при успешното реализиране на пазара на труда. Дейността цялостното обновяване и модернизиране ще включва доставка и монтаж/инсталиране на специализирани артикули (съгласно индикативен списък, който е част от проектното предложение) разпределени по следния начин съгласно спецификата: • оборудване за учебна сграда – компютърно оборудване, периферия, аудиовизуална и цифрова техника, ветеринарно-медицинско лабораторно оборудване, оборудване за езиков кабинет, специализирани кабинети; • физкултурен салон – спортно оборудване. • обзавеждане за учебна сграда - учебни, специализирани, компютърни кабинети, зали, кътове, офиси и библиотека; • лабораторно обзавеждане за учебна сграда; • обзавеждане за физкултурен салон; , Contracted Amount: 138 625.42 , Reported Amount: 150 444.66
  • Activity: НЕЗАВИСИМ ФИНАНСОВ ОДИТ: Предвидено е осъществяването на независим одиторски контрол на разходите по проекта, а именно: 1. Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Бенефициента Община град Добрич на разходи по дейностите, залегнали в съответното одобрено проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 2. Проверка на счетоводни записвания, приходите и разходите по отношение на тяхната законосъобразност, точност и допустимост; 3. Проверка на разходно оправдателни документи и банкови документи; 4. Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в отчетните записи и разходооправдателните документи; 5. Проследяване ефективното прилагане на Националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента; 6. Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейности, заложени в одобрения проект; 7. Проверка дали разходите са направени в периода на проекта; 8. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и приложимите подзаконови нормативни актове; 9. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 10. Изразяване на независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти; 11. Проверка дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; 12. Проверка за двойно финансиране за същата операция от друга програма или схема (национална или Общностна), както и от друг програмен период., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 000.00
  • Activity: ИНФОРМАЦИЯ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТА: Проектът включва набор от дейности за информация, публичност и визуализация, които да популялизират Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 -2020 година. Чрез тази Дейност Община град Добрич ще информира широката общественост за дейностите по проекта, неговия напредък и крайните резултати. По този начин бенефициентът ще осигури прозрачност на управление и изразходените финансови средства. Дейностите за визуализация, публичност информираност ще включват: - организиране и провеждане на пресконференция за стартирането на проекта; - организиране и провеждане на заключителна пресконференция; - регулярно информиране на медиите за хода и напредъка на проекта; - информационни стикери 1500 бр. - рекламни материали - табели, публикации в мрежата и др. На подходящо място ще бъдат поставени информационни банери (транспарант), които да информират за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността чрез ЕФРР и съфинансирането от държавния бюджет. Различните етапи от развитието на проекта ще бъдат публикувани прессъобщения на интернет страницата на Община град Добрич, както и в местните медии. Ще бъде използван и Областен информационен център град Добрич за популяризиране етапите от проекта. По проектът се предвижда официална церемония "Първа копка" и за откриване на обекта, за което УО ще бъде предварително уведомен и негови представители ще бъдат поканени за присъствие за датите на провеждането на публичните събития. За по-голяма информираности визуализация относно целите на строително монтажните работи ще бъдат изработени билборд и постоянна информационна табела на обекта. През целия период на проекта ще се спазват правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. от единния наръчник на бенефициента., Contracted Amount: 3 050.00 , Reported Amount: 3 180.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROFESSIONAL SCHOOL OF VETERINARY MEDICINE "PROF. DR. GEORGI PAVLOV", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 100.00
  • Contractor: Snejanka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DK INFRA LTD, Contracted Amount*: 1 081 494.60 , Reported Amount**: 989 826.76
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ADAPT LTD., Contracted Amount*: 14 520.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Svetla, Contracted Amount*: 5 600.00 , Reported Amount**: 5 599.26
  • Contractor: RIV Komers LTD, Contracted Amount*: 24 523.05 , Reported Amount**: 23 518.80
  • Contractor: Specializirani Bussiness systems LTD, Contracted Amount*: 32 552.40 , Reported Amount**: 32 552.40
  • Contractor: Vali Computers LTD., Contracted Amount*: 17 220.00 , Reported Amount**: 17 220.00
  • Contractor: Bulgarska Uchilishtna Industria LTD, Contracted Amount*: 71 259.06 , Reported Amount**: 71 259.06
  • Contractor: SPConsult BG LTD., Contracted Amount*: 3 560.00 , Reported Amount**: 3 180.00
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Margarita, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALANS LTD, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: SMART BUSSINESS COMPANY LTD, Contracted Amount*: 5 894.40 , Reported Amount**: 5 894.40
  • Contractor: Kima Consult LTD., Contracted Amount*: 7 332.00 , Reported Amount**: 7 332.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Gloksinia LTD, Contracted Amount*: 225 311.37
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 28.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 338.00 , Reached amount: 338.00

Financial Information

Total Project cost 1 299 954.78 BGN
Grant 1 299 954.78 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 061 000.72 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 108 149.46 0.00 108 149.46 ДК ИНФРА ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ, Estimated Amount: 125 578.71
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 (ОП1): „Доставка на оборудване – компютърно оборудване, периферия, аудиовизуална и цифрова техника“
    Contractor: Specializirani Bussiness systems LTD
    Contract total funded value: 32 552.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3 (ОП3): „Доставка на оборудване за езиков и специализирани кабинети“
    Contractor: Vali Computers LTD.
    Contract total funded value: 17 220.00
Procedure 2 Subject to due process: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ - 2018 г., Estimated Amount: 96 981.25
  • Differentiated position 1: ОП 1 Доставка на оборудване - ветеринарно-медицинско, лабораторно оборудване
    Contractor: RIV Komers LTD
    Contract total funded value: 24 523.05
  • Differentiated position 2: ОП 2 Доставка на оборудване за физкултурен салон
    Contractor: SMART BUSSINESS COMPANY LTD
    Contract total funded value: 5 894.40
  • Differentiated position 3: ОП 3 Доставка на обзавеждане
    Contractor: Bulgarska Uchilishtna Industria LTD
    Contract total funded value: 71 259.06
Procedure 3 Subject to due process: Екип на поректа, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Мария Качанова - ръководител проект
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Красимира Кралева - технически сътрудник
    Contractor: Krasimira
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Снежанка Атанасова - счетоводител
    Contractor: Snejanka
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Димитър Маринов - Инвеститорски контрол
    Contractor: Dimitar
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Маргарита Илиева - Обществени поръчки
    Contractor: Margarita
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на член на екип - координатор по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор на член на екип - координатор по проекта
    Contractor: Svetla
    Contract total funded value: 5 600.00
Procedure 5 Subject to due process: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич, Estimated Amount: 908 350.27
  • Differentiated position 1: ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, авторски надзор и изпълнение на реконструкция и ремонт на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич
    Contractor: DK INFRA LTD
    Contract total funded value: 1 081 494.60
Procedure 6 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност, Estimated Amount: 14 520.00
  • Differentiated position 1: Енергийно обследване; техническо обследване и технически паспорти на сгради на ПГВМ "Проф. Георги Павлов" град Добрич, както следва: Училищен корпус - 3460 кв.м. Спортна сграда - 341 кв.м.
    Contractor: ADAPT LTD.
    Contract total funded value: 14 520.00
Procedure 7 Subject to due process: ОДИТ, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Одит
    Contractor: BALANS LTD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 8 Subject to due process: ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, Estimated Amount: 4 200.00
  • Differentiated position 1: ОП5 "Осигуряване на информация, публичност и визуализация на дейностите по проект "Реконструкция и модернизация на Професионална гимназия по ветеринарна медицина "Проф. д-р Георги Павлов" град Добрич"
    Contractor: SPConsult BG LTD.
    Contract total funded value: 3 560.00
Procedure 9 Subject to due process: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР И ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО , Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 "Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект за енергийна ефективност на ПГВМ
    Contractor: Kima Consult LTD.
    Contract total funded value: 1 999.20
  • Differentiated position 2: ОП2 "Осъществяване на строителен надзор на ПГВМ"
    Contractor: Kima Consult LTD.
    Contract total funded value: 5 332.80

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN