Brief description |
Проект "Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата" цели чрез въвеждане на ИКТ технологии за управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД да се развие управленския капацитет и производителността на фирмата за успешното й присъствие на българския пазар както и на високо конкурентните външни пазари. Чрез закупуването на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер и придобиването и внедряването на Business Intelligence софтуер ще бъдат подобрени следните процеси:
- планиране и вземане на решения,
- организация на ресурсите,
- организация на предоставянето на услуги,
- реализация на продукта,
- интернационализация на продукта/услугата.
В допълнение ще бъде въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването на отчетността при вземане на решения. Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата.
Business Intelligence софтуерът ще елиминира необходимостта от изполване на хартия при отчитането и анализирането на данните (основният отпадък от дейността на фирмата). В допълнение закупеното оборудване ще бъде от висок енергиен клас, като по този начин ще се намали използването на електроенергия както за функционирането на оборудването, така и за неговото охлаждане; ще се намалят вредните емисии на шум и топлина в работната среда във фирмата, което също ще допринесе за постигането на принципите на устойчиво развитие.
|
Activities |
-
Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат закупени следните ДМА:
ДМА 1 - 10 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието
ДМА 2 - 1 брой сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието
ДМА 3 - 1 брой back-up сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието
ДМА 4- 3 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието
Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на софтуерната система за управление на бизнес процесите в организацията, както и за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности.
За инсталирането и функционирането на описаните ДМА към разходите за дейността савключени и необходимите специализирани оперативни софтуери.
Business Intelligence софтуерът ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на на тези данни и анализите свързанис тях е необходимо наличието на сървър с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За да се подсигури този основен сървър и допълнително да се защити цялата база данни на фирмата се предвижда и закупуването на back-up сървър, който да осигури устойчивото и безпроблемно функциониране на софтуера, както и сигурността на данните.
За осигуряване на функционирането на внедрения Business Intelligence софтуер и ефективното му използване от страна на служителите на фирмата е предведитено и закупуването на 10 броя работни станции, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси въс фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 4ти до 5ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 6ти месец).,
Contracted Amount: 51 300.20
,
Reported Amount: 50 820.00
-
Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - Business Intelligence софтуер.
Инвестицията в този ИКТ базиран софтуер е основната дейност и цел на настоящия проект като се състои от два елемента - придобиване на необходимия Business Intelligence софтуер и реалното му внедряване във фирмата, което да осигури цялостното ефективно функциониране на софтуера и ефикасното му използване от страна на служителите на фирмата. Business Intelligence софтуерът ще предостави възможност за събиране на всички админстративни, оперативни и финансови данни на фирмата на едно място, тяхното анализиране и представяне в лесен за възприемане вид като по този начин ще се осигури цялостен поглед над състоянието на бизнес процесите в организацията. Възможността за получаване на консолидирана информация за наличните ресурси, предоставянето и реализацията на предлаганите услуги, договорните отношения с доставчици и клиенти и други ще спомогне значително за:
• Наличие на точна и вярна отчетност в компанията по всяко време;
• Повишена бързина, качество и прозрачност при вземане на стратегически и средносрочни и краткосрочни решения;
• Надеждност и прецизност на информацията и бърз достъп до справки и анализи;
• Наличие на ключови показатели (KPIs), които да измерват постигането на стратегическите цели на компанията;
• Намаляване на времето и усилието за изработване на справки и анализи;
• Достъп до данните от всяко място и през всякакви устройства – стационарни и мобилни;
• Възможност за проследяване на показателите от резултат на ниво компания до първоизточника на информацията (drill-down ).
• Обвързване на справки, анализи и ключови показатели към конкретните дейности, ангажименти и потребности на служителите на компанията.
След въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - BI софтуер, в „Медиа Планинг груп“ООД ще бъде въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването на отчетността при вземане на решения. Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата.
Реализацията на инвестициите по внедряване на BI софтуер и закупуване на съпътстващо оборудване, ще изведе организацията и управление на дейността на компанията на ново качествено ниво. Изпълнението на проекта ще подобри следните процеси на управление и организация на дейността на фирмата: процес на планиране и вземане на решения, процеса на организация на ресурсите, процеса на представяне на услуги, процеса на реализация на услугата и процеса на интернационализация на продукта. Това ще бъде постигнато чрез интегрирането на специализирана софтуер система за стратегическото взимане на информирани бизнес решения позволяваща извличане, обработка и визуализиране на големи обеми от данни от различни източници.
В резултат се очаква въвеждането на организационна иновация чрез управленска система за намаляване на разходите за дейността, увеличаване на производителността, нарастване на приходите от продажби и на средните генерирани приходи от износ като резултат от подобряване конкурентоспособността на фирмата и привличане на нови клиенти. Подобряването на посочените показатели е признак за подобрено присъствие на фирмата на българския и европейските пазари, което доказва, че проектът съответства на целта на настоящата процедура.
Необходими стъпки за изпълнение на дейността:
- Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 15ти месец).,
Contracted Amount: 328 579.44
,
Reported Amount: 328 500.00
-
Activity: Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020.
В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва:
• Поставяне на общо 12 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.;
• Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта;
• Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата;
• Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата.
Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи:
• Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”;
• Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”;
• Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.;
• Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване;
• Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”.
,
Contracted Amount: 190.00
,
Reported Amount: 105.00
|