Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0198-C01
Project Name Improvement of the management processes and the organization of "Media Planning Group" OOD and introduction of organizational innovations in the company
Beneficiary 131347103 "Media Planning Group" Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 07.04.2017
Start Date 07.04.2017
End Date 19.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проект "Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата" цели чрез въвеждане на ИКТ технологии за управление и организация на дейността на  „Медиа Планинг Груп” ООД да се развие управленския капацитет и производителността на фирмата за успешното й присъствие на българския пазар както и на високо конкурентните външни пазари. Чрез закупуването на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер и  придобиването и внедряването на Business Intelligence софтуер ще бъдат подобрени следните процеси:
- планиране и вземане на решения,
- организация на ресурсите, 
- организация на  предоставянето на услуги, 
- реализация на продукта, 
- интернационализация на продукта/услугата.
В допълнение ще бъде  въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването  на отчетността  при  вземане  на  решения.   Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата.
Business Intelligence софтуерът ще елиминира необходимостта от изполване на хартия при отчитането и анализирането на данните  (основният отпадък от дейността на фирмата).  В допълнение закупеното оборудване ще бъде от висок енергиен клас, като по този начин ще се намали използването на електроенергия както за функционирането на оборудването, така и за неговото охлаждане; ще се намалят вредните емисии на шум и топлина в работната среда във фирмата, което също ще допринесе за постигането на принципите на устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат закупени следните ДМА: ДМА 1 - 10 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 2 - 1 брой сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 3 - 1 брой back-up сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 4- 3 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на софтуерната система за управление на бизнес процесите в организацията, както и за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности. За инсталирането и функционирането на описаните ДМА към разходите за дейността савключени и необходимите специализирани оперативни софтуери. Business Intelligence софтуерът ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на на тези данни и анализите свързанис тях е необходимо наличието на сървър с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За да се подсигури този основен сървър и допълнително да се защити цялата база данни на фирмата се предвижда и закупуването на back-up сървър, който да осигури устойчивото и безпроблемно функциониране на софтуера, както и сигурността на данните. За осигуряване на функционирането на внедрения Business Intelligence софтуер и ефективното му използване от страна на служителите на фирмата е предведитено и закупуването на 10 броя работни станции, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси въс фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 4ти до 5ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 6ти месец)., Contracted Amount: 51 300.20 , Reported Amount: 50 820.00
  • Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - Business Intelligence софтуер. Инвестицията в този ИКТ базиран софтуер е основната дейност и цел на настоящия проект като се състои от два елемента - придобиване на необходимия Business Intelligence софтуер и реалното му внедряване във фирмата, което да осигури цялостното ефективно функциониране на софтуера и ефикасното му използване от страна на служителите на фирмата. Business Intelligence софтуерът ще предостави възможност за събиране на всички админстративни, оперативни и финансови данни на фирмата на едно място, тяхното анализиране и представяне в лесен за възприемане вид като по този начин ще се осигури цялостен поглед над състоянието на бизнес процесите в организацията. Възможността за получаване на консолидирана информация за наличните ресурси, предоставянето и реализацията на предлаганите услуги, договорните отношения с доставчици и клиенти и други ще спомогне значително за: • Наличие на точна и вярна отчетност в компанията по всяко време; • Повишена бързина, качество и прозрачност при вземане на стратегически и средносрочни и краткосрочни решения; • Надеждност и прецизност на информацията и бърз достъп до справки и анализи; • Наличие на ключови показатели (KPIs), които да измерват постигането на стратегическите цели на компанията; • Намаляване на времето и усилието за изработване на справки и анализи; • Достъп до данните от всяко място и през всякакви устройства – стационарни и мобилни; • Възможност за проследяване на показателите от резултат на ниво компания до първоизточника на информацията (drill-down ). • Обвързване на справки, анализи и ключови показатели към конкретните дейности, ангажименти и потребности на служителите на компанията. След въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - BI софтуер, в „Медиа Планинг груп“ООД ще бъде въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването на отчетността при вземане на решения. Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата. Реализацията на инвестициите по внедряване на BI софтуер и закупуване на съпътстващо оборудване, ще изведе организацията и управление на дейността на компанията на ново качествено ниво. Изпълнението на проекта ще подобри следните процеси на управление и организация на дейността на фирмата: процес на планиране и вземане на решения, процеса на организация на ресурсите, процеса на представяне на услуги, процеса на реализация на услугата и процеса на интернационализация на продукта. Това ще бъде постигнато чрез интегрирането на специализирана софтуер система за стратегическото взимане на информирани бизнес решения позволяваща извличане, обработка и визуализиране на големи обеми от данни от различни източници. В резултат се очаква въвеждането на организационна иновация чрез управленска система за намаляване на разходите за дейността, увеличаване на производителността, нарастване на приходите от продажби и на средните генерирани приходи от износ като резултат от подобряване конкурентоспособността на фирмата и привличане на нови клиенти. Подобряването на посочените показатели е признак за подобрено присъствие на фирмата на българския и европейските пазари, което доказва, че проектът съответства на целта на настоящата процедура. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 15ти месец)., Contracted Amount: 328 579.44 , Reported Amount: 328 500.00
  • Activity: Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020. В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва: • Поставяне на общо 12 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта; • Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата; • Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата. Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи: • Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”; • Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”; • Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване; • Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”. , Contracted Amount: 190.00 , Reported Amount: 105.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: JAR Ltd, Contracted Amount*: 35 574.00 , Reported Amount**: 50 820.00
  • Contractor: IZZI PRINT EOOD, Contracted Amount*: 73.50 , Reported Amount**: 105.00
  • Contractor: FTS Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 229 950.00 , Reported Amount**: 328 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 58 199.97
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 380 069.64 BGN
Grant 266 048.75 BGN
Self amount 114 020.89 BGN
Total actual amounts paid 265 597.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проект „Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата“, Estimated Amount: 190.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта
    Contractor: IZZI PRINT EOOD
    Contract total funded value: 73.50
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер, Estimated Amount: 51 300.20
  • Differentiated position 1: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер
    Contractor: JAR Ltd
    Contract total funded value: 35 574.00
Procedure 3 Subject to due process: Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване и придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер по две обособени позиции: Обособена позиция №1 „Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции, необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер“; Обособена позиция №2 „Придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер“ , Estimated Amount: 379 879.64
  • Differentiated position 1: Закупуване, доставка, инсталиране и пускане в експлоатация на ново оборудване и закупуване, доставка и пускане в експлоатация на Сървър софтуер, Оперативен софтуер и Офис софтуер към работни станции необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN