Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1401-C01
Project Name Development of an entrepreneurship idea of Boginake Ltd.
Beneficiary 205408869 Boginake Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 27.08.2019
Start Date 27.08.2019
End Date 15.11.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Петрич, гр.Петрич

Description

Brief description
Същността на предприемаческата идея, предложена за финансиране по настоящия проект е развитие на стартиращо предприятие - Богинейк ООД, разработващо като бизнес идея създаването на дом за стари хора по смисъла на  Закона за социалното подпомагане и Правилника за прилагането му, включително предлагане на комплекс от социални услуги по търговски начин, извън обичайната домашна среда на хора в пенсионна възраст или с деменция на база център за настаняване, пълен или полу-пансион, съдействие за социални контакти и медицинска помощ. За целта ще бъдат доставени и инсталирани ДМА - Телевизор (55 инча), 42 бр. мебелни модули, включващи легло с матрак, малка ракла, голяма ракла, нощно шкафче, гардероб с 2 крила; пералня, хладилник, миялна машина, сушилня, мултимедиен сървър, 2 бр. мобилни компютри, вендинг машина – кафе, вендинг машина - обща. Ще бъдат назначени  на трудови договори 7 лица - ординатор на 4 часов работен ден и  медицинска сестра и петима социални асистенти на 8 часов работен ден за 16 месеца, ще бъде наето  работно помещение за 16 месеца , ще се разработят пазарно проучване и маркетингова стратегия на предприятието, ще бъдат закупени материали и консумативи -  42 бр. 32 инчови телевизора за всяко от настанените лица, 42 броя мини хладилници и 14 броя климатици. Ще се разработи интернет сайт на Богинейк ООД.  Продължителността на проекта ще бъде 18 месеца , а бюджетът му 249.310 лв.
Activities
  • Activity: Развитие на предприемаческа идея на Богинейк ООД: В рамките на тази дейност по проекта ще бъдат доставени дълготрайни материални активи, които са необходими за създаването и функционирането на предложения за финансиране по проекта дом за стари хора. Ще бъдат закупени телевизор (55 инча), който ще бъде поставен в общо помещение за социализация, където клиентите на старческия дом ще могат да гледат телевизионни предавания и филми, ще бъдат закупени 42 бр. мебелни модули включващи легло с матрак, малка ракла, голяма ракла, нощно шкафче, гардероб с 2 крила, необходими за настаняването и осигуряване на нормални условия за живот на всяко от настанените лица. Ще се закупят също така, пералня, съдомиялна и сушилня, необходими за осигуряване на изискуемата хигиена на посудата за хранене и на дрехите на настанените лица; хладилник, необходим за осигуряване на дълготрайност на хранителните продукти за изхранване на настанените лица; мултимедиен сървър - необходим за осигуряване на видео наблюдение на стаите и цялата територия на дома за стари хора, (което освен цел сигурност ще има и модул за 24 часово наблюдение от роднини и близки на настанените лица през сайта на предприятието), както и за създаване на мултимедийна среда за излъчване на филми, музика и предавания от Интернет и др. към отделните стаи и помещението за социализация.В тази връзка ще бъдат закупени и две мобилни работни станции, които ще служат за осигуряване на административната и документална дейност на персонала на дома за стари хора, свързана с работа на регистратура и обработка на разнородна документация и бази данни, както и за осигуряване на мултимедйната среда - излъчване на филми, музика, предавания от Интернет и др.Ще бъдат закупени вендинг машина за кафе и вендинг машина за закуски и храна - за различни видове десерти, сандвичи и други хранителни продукти, които ще са необходими за осигуряване на задоволяването на индивидуалните нужди и вкусове на настанените лица, извън осигуреното изхранване към дома за стари хора. Ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за оперативната дейност на предприятието в рамките на проекта - 42 бр. 32 инчови телевизора за всяко от настанените лица, 42 броя мини хладилници и 14 броя климатици - по един за всяка стая, които ще обитават настанените лица. За обслужването на настанените лица ще бъдат наети 7 лица на трудови договори - ординатор, медицинска сестра и петима социални асистенти, които ще се грижат за здравето, благосъстоянието и хигиената на настанените лица. Ще бъде наето помещение с 14 стаи, където ще бъдат където ще се осъществява дейността на предприятието. Ще се разработят пазарно проучване и маркетингова стратегия, които ще гарантират пазарната реализация на предоставяните от предприятието услуги. Предвижда се след проекта помещението да бъде закупено от фирмата със средствата генерирани от дейността й. Ще се разработи интернет сайт на Богинейк ООД с цел пазарна реализация на продуктите и услугите на предприятието, както и за предоставяне на услуги по видеонаблюдение на роднини и близки на настанените лица., Contracted Amount: 239 310.00 , Reported Amount: 123 968.87
  • Activity: Визуализация на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде осигурена визуализация проекта. Ще бъдат изработени четиринадесет постера с информация за проекта по отношение на неговите цели, продължителност, финансиращи институции, бюджет, бенефициент и др., които ще бъдат поставени на видни места във всяка от стаите на помещението на фирмата, наето по проекта. Ще бъдат изработени 52 стикера с информация за наименованието на проекта, бенефициента, финансиращите институции и т.н., които ще бъдат поставени на всички материални активи закупени по проекта., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ZAH INTERNATIONAL, Contracted Amount*: 6 200.00 , Reported Amount**: 7 750.00
  • Contractor: "EXPRO EVENTS", Contracted Amount*: 23 856.00 , Reported Amount**: 29 820.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 4 401.60 , Reported Amount**: 5 502.00
  • Contractor: BRAND NEW COMMUNICATION, Contracted Amount*: 11 840.00 , Reported Amount**: 14 800.00
  • Contractor: JAR, Contracted Amount*: 7 392.00 , Reported Amount**: 9 240.00
  • Contractor: MEGA ELEKTRONIKS-AP, Contracted Amount*: 7 740.00 , Reported Amount**: 9 675.00
  • Contractor: Bono Food, Contracted Amount*: 8 560.00 , Reported Amount**: 10 700.00
  • Contractor: Connect me Ltd., Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 5 000.00
  • Contractor: FAITH M Ltd, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: OCULUS TECH, Contracted Amount*: 13 595.71 , Reported Amount**: 16 994.64
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.50 , Reached amount: 7.50
Indicator 3 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.71 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 137.32 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 125 346.87 BGN
Grant 100 277.45 BGN
Self amount 25 069.42 BGN
Total actual amounts paid 100 277.45 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта на Богинейк ООД, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: изработване на постери и стикери
    Contractor: FAITH M Ltd
    Contract total funded value: 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на вендинг машини, Estimated Amount: 10 815.00
  • Differentiated position 1: Доставка на техника представляваща ДМА - вендинг машина за кафе
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на техника представляваща ДМА - вендинг машина за храна
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на ДМА - 42 бр. мебелни модули, Estimated Amount: 29 820.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ДМА - 42 бр. мебелни модули
    Contractor: "EXPRO EVENTS"
    Contract total funded value: 23 856.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на техника , Estimated Amount: 24 920.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мини хладилници
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 4 401.60
  • Differentiated position 2: Доставка на телевизори
    Contractor: JAR
    Contract total funded value: 7 392.00
  • Differentiated position 3: Доставка на климатици
    Contractor: MEGA ELEKTRONIKS-AP
    Contract total funded value: 7 740.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на техника - ДМА, Estimated Amount: 12 375.40
  • Differentiated position 1: Доставка на телевизор
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на бяла техника
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на компютърна техника
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Наемане на работно помещение за нуждите на пазарна реализация на предприемаческа идея на Богинейк ООД в периода 31.10.2019 - 31.03.2020, Estimated Amount: 7 750.00
  • Differentiated position 1: Наемане на работно помещение за нуждите на пазарна реализация на предприемаческа идея на Богинейк ООД.
    Contractor: ZAH INTERNATIONAL
    Contract total funded value: 6 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Наемане на работно помещение за нуждите на пазарна реализация на предприемаческа идея на Богинейк ООД., Estimated Amount: 17 050.00
  • Differentiated position 1: Наемане на работно помещение за нуждите на пазарна реализация на предприемаческа идея на Богинейк ООД.
    Contractor: OCULUS TECH
    Contract total funded value: 13 595.71
Procedure 8 Subject to due process: Разработване на Интернет сайт на Богинейк ООД, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване на Интернет сайт на Богинейк ООД
    Contractor: Connect me Ltd.
    Contract total funded value: 4 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Разработване на маркетингова стратегия , Estimated Amount: 7 500.00
  • Differentiated position 1: Разработване на маркетингова стратегия
    Contractor: BRAND NEW COMMUNICATION
    Contract total funded value: 5 920.00
Procedure 10 Subject to due process: Разработване на пазарно проучване , Estimated Amount: 7 500.00
  • Differentiated position 1: Разработване на пазарно проучване на Богинейк ООД
    Contractor: BRAND NEW COMMUNICATION
    Contract total funded value: 5 920.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN