Разрботка на дизайн и архитектура на решението.Създаване на основите на системите и на структурата на базата данни на иновативния продукт чрез наемането на експертен персонал, закупуването на ДМА, ДНА,необходимите материали и наемане на помещение;: Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на екипа по проекта, следва да започне изпълнение на заложените дейности и етапи на разработка на иновативния продукт; Съгласно предвидените етапи за разработката, ще започнат Разрботка на дизайн и архитектура на решението.Създаване на основите на системите и на структурата на базата данни на иновативния продукт; Ще се закупят предвидените активи, специализиран софтуер и необходимите материали: метални листове различна дебелина, Електронни ключалки, Уплътнения, Панти и други механични компоненти, Боя, Електронна везна, Необходими кабели, Електронни компоненти; Ще се наеме помещение за обезпечаване работата на екипа; Ще започне разработка на сървърната логика и логиката за централизиран контрол и комуникация между устройствата; Ще започне разработка на уеб портал към приложението и имплементация на 3 мобилни клиента към приложението (съответно за Android и iOS ); Ще се проведе тестване и доработка на решението, дизайн и адаптация на потребителския интерфейс на отделните клиенти и т.н.; Назначеният по проекта екип чрез предвиденото за закупуване оборудване, ДНА, материали и наетото за целите на проекта помещение за прототипиране, изследвания и специализирани тестове ще започне поетапно разработването на Интелигентен независим логистичен пункт;
Ще започне разработка на прототип и адаптация на контролна система за отключване/заключване на кутиите; Ще се внедрят периферни модули, е се разработят модулни системи на кутии, ще се тестват свързаността и функционалността на системата, ще се изчисти и дизайна - съгласно описаните етапи и стъпки съпътстващи цялостната разработка на иновацията;
Експертното ниво на екипа, разполагаемостта с необходимото оборудване, базисните елементи за разработването на крайния софтуер и предвидените етапи на разработка са гаранция за реалистичността на изработка на иновативния Интелигентен независим логистичен пункт; |
355 996.24
|
348 059.70
|
Разходи за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище; : След успешната разработка на иновативен Интелигентен независим логистичен пунк, ще бъде подадна заявка в Патентно Ведомство за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище, чрез патент за изобретение или регистрация на полезен модел за Република България.
Дейността е изцяло на външно възлагане. |
19 580.00
|
19 350.00
|
Разходи за изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработваната иновация;: След успешната разработка на иновативния Интелигентен независим логистичен пунк, ще бъде подадна заявка за изработване на икономическа и финансова оценка на иновацията с цел успешна пазарна реализация;
Дейността е изцяло на външно възлагане. |
15 000.00
|
9 500.00
|
Разходи за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията;: С оглед бъдещата реализация на Интелигентен независим логистичен пунк, е необходимо да бъдат изработени пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията; Бенефициентът не разполага с такъв капацитет и за целта, се планира в рамките на проекта да бъде избрана външна консултантска фирма, която да проведе и изготви пазарни проучвания и анализи за пазарна реализация на внедряваната иновация. При избора на консултантска фирма ще бъдат спазвани приложимите изисквания на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014г. на Министерския съвет за условията и редът за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти по договори за безвъзмездна финансова помощ.
Изцяло външно възлагане. |
18 000.00
|
16 900.00
|
Разходи за наем на зала и техника за организиране на промоционално събитие;: След като разработения иновативен Интелигентен независим логистичен пунк е готов, същият следва да бъде промотиран пред съответната специализирана публика; За техническото осъществяване на дейноста ще бъде наета зала, разполагаща с необходимото оборудване (мултимедиен проектор, тонколони, микрофонна уредба, wi-fi Интернет достъп, бял екран, лазерна показалка, климатик). На това събитие всички участници ще бъдат запознати с предимствата на иновацията и нейната пазарна приложимост, реализация и полза; |
8 000.00
|
7 490.00
|
Разходи за визуализация: Информационни табели 2 броя и стикери 11 броя;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 2 информационни табели, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационите табели ще бъдат разположени в централния офис на фирмата в град София, втората информационна табела ще бъде поставена в наетото за целите на проекта помещение на територията на град Видин, където ще бъде разположено и съответното оборудване и специализиран софтуер; Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Освен това, ще бъдат поставени съответния брой стикери (с логото на ЕС и ОПИК) върху закупеното по проекта оборудване. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. |
2 000.00
|
1 100.00
|