Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment Protection and Climate Change

Planning region: All

Description

HiEnd Publishing Ltd. is a leading publisher of monthly technology magazines in the country intended for the general public. The company has also leading positions in publishing of lifestyle magazines with free distribution and extensive experience in production of printed periodicals and product catalogue on behalf of clients, offering complete solutions from concept development to implementation of the publication of the final drawing. HiEnd Publishing owns publishing rights for all products under HiComm and Go Guide brands (electronic and print publications, websites) which have more than 11-year history. Developing successful business, the company accumulated a growing volume database of current and future projects - planning, production and distribution of its own publications, advertising, distribution channels, locations for distribution, supply of materials, customers, partners, etc. This requires investment in advanced ICT based solution for resource management and business processes, and providing the necessary hardware infrastructure for the smooth operation and security of the information integrated in it. The dynamic development of markets and IT technology and ever-increasing customer demands require excellent organization of resources and effective management decisions, thanks to which SMEs can increase their competitive advantages, export potential and their business results. This project is the next step in the development of the candidate and provides the ERP system resource management and hardware necessary for its successful implementation. The ability to grant part of the costs for the realization of the investment is a key factor in starting the project and guarantee for achieving the projected results, achieved full compliance with the objectives of OPIC 2014-2020, the Strategy for Development of SMEs in Bulgaria and the purpose of this procedure for selection of projects.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги в "Хай Енд Пъблишинг" ЕООД, чрез придобиване и внедряване на ИКТ система за управление на бизнес процесите (ERP система): Дейността за насърчаване използването на ИКТ в "Хай Енд Пъблишинг" ЕООД ще бъде изпълнена чрез доставка и внедряване на ИКТ система за управление на бизнес процесите (ERP система), която ще увеличи конкурентните предимства на компанията пред останалите в бранша и ще спомогне за създаване на експортен потенциал. Инвестицията в придобиване и внедряване на ERP система от ново поколение ще допринесе за изпълнение на дейността, тъй като ще насърчи използването на ИКТ във всички процеси на компанията, чрез интегриране на функционалности за управление на: ПРОДАЖБИ: Създаване и поддръжка на различни обекти в системата, като клиенти, валути, територии, конкуренти. Създаване на продуктов каталог; Управление на потенциални клиенти, чрез създаване на карти на потенциални клиенти, работни процеси, свързани с потенциални клиенти, дейности, проследяване. Възможности за продажба, управление на контакти, свързани с възможности за продажба, управление на поръчки и анализ на продажбите. МАРКЕТИНГ: Управление на многоканални маркетинг активности; Генериране и управление на интерес от потенциални клиенти, Маркетинг списъци и сегментация, Маркетинг кампании, генериране на бизнес връзки, чрез създаване на имейл кампании към потенциални клиенти и/или изпращане на допълнителна информация. ФИНАНСИ: Документи и отчети; Вземания от клиенти; Автоматично проследяване на кредитен лимит към клиент и реалния търговски кредит; автоматично генериране на напомнителни писма към клиентите; Задължения към доставчици, автоматично приключване на поръчка, прогноза за парични потоци и ликвидност на компанията. Контрол върху работата и ефективността на различни отдели, служители и др. с възможност за съпоставяне и сравнение с предходни периоди. ПОКУПКИ: Автоматично планиране на доставките, с възможност за определяне на минимални наличности, минимални и максимални количества на доставка, обработка на документите за покупки и задължения, създаване на фактура на базата на вече направена поръчка, Пълна история на издадени документи, Управление на доставки директно от доставчик към клиент; Управление на цени и отстъпки; Възможност за определяне на приоритети при плащане към доставчиците, проследяване на всички транзакции и счетоводни записи свързани с определен доставчик; анализ по задължения за минали периоди. СКЛАД: Дефиниране на физически и логически складове, Информация за реалните наличности заедно с местонахождението им към всеки даден момент. ОТПАДЪЦИ ОТ ДЕЙНОСТТА: Регистриране на първични данни, анализ и обобщаване на финансови и технически данни в областта на управлението на отпадъците и оптимизиране на дейностите по планиране и контрол, чрез информация, свързана с дейностите на компанията. ДИСТРИБУЦИЯ: Доставки по поръчка с автоматична актуализация на информацията в поръчката, посредством интеграция с мобилни устройства, създаване на групови доставки по обекти – експедиция – доставка, следене за срок на доставка, управление на инвентара – наличности, остатъчен тираж. УМЕНИЯ НА СЛУЖИТЕЛИ: Създаване на централизирано място за достъп до информация и приложения на компанията в корпоративната мрежа с цел по лесна организация и навлизане на нови служители, управление на често използвани електронни документи и тяхното проследяване, фирмена библиотека, за създаване на шаблони, бланки, договори, презентации, оферти и др. ПРОИЗВОДСТВО: Прогнозиране и изчисление на материали и труд, според вложени материали и зададен маршрут, BOM (Bill of materials) – изчисление на себестойност на продукция, планиране на производство въз основа на операциите, индивидуалните работни места. УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ: Управление на различни задачи и/или части от проект, регистър за времето на всяка конкретна задача, групови и индивидуални времеви отчети – timesheets, натовареност по служители. 330 720.00 330 720.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново хардуерно оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата: Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване и инсталиране на 1 бр. сървър, 7 броя настолни работни станции, 7 броя мобилни работни станции, 2 броя таблета и 1 брой непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS). Инвестицията допринася пряко за изпълнение на дейността, тъй като ще позволи подсигуряване на необходимо хардуерно оборудване за внедряване работа с ERP системата. 1. Настоящата инфраструктура не е критична от гледна точка на бързодействие, работа в реално време и процесорно време. Необходим е сървър с висока производителност, който да гарантира работата в реално време на ERP и системите за управление на бази данни (СУБД), с които тя ще работи. 2. Оперативна памет: Компанията не разполага с достатъчно надежден и достъпен свободен ресурс, оперативна памет. 3. Външна памет: Инфраструктурата не разполага със сървъри, пригодени да работят с бързи SSD и SAS дискове, които са препоръчителни за системи, работещи с данни в реално време, каквито са ERP системите. Към сегашната инфраструктура не са предвидени възможности за бързо архивиране/възстановяване на бази данни. 4. Възможност за ъпгрейд: Важен компонент при избор на хардуер, необходим за функциониране на ERP, е възможността му за ъпгрейд. Всяка ERP и обслужващите я системи за управление на бази данни с времето (и натрупаните данни) увеличават изискванията си към хардуерните параметри на системата. Увеличаването на БД ще води до по-бавно обслужване на заявките и по-високи изисквания към бързодействието на процесори, оперативна и външна памет. Опитите да се надгражда настоящата структура ще са трудоемки и неефективни поради частичната несъвместимост на нов хардуер с настоящия. Дори и частичен успех в тази посока ще доведе до кратковременни положителни резултати, но не и до средно- и дългосрочно стабилно работещо решение. За да се гарантира безпроблемната работа на ИКТ системата в период от няколко години, е необходимо да се закупи нов сървър с UPS към него с възможности за допълнителен ъпгрейд. С предложената конфигурация стремежът на кандидата е да се подготви хардуерна платформа за ERP системата, която да предостави необходимия изчислителен ресурс и памет, гарантиращ безпроблемното функциониране. Настолни и мобилни компютърни станции, таблети. Към момента наличните компютърни станции в компанията не покриват изискванията от техническа и функционална гледна точка, необходими за внедряване и интегриране на ИКТ система от вида ERP. Предвидена е интеграция на разнообразни организационни процеси, както и миграция на натрупаната през годините база данни, което изисква бързина и наличие на системна памет. ERP е управленски софтуерен инструмент, който има радикални различия спрямо традиционните системи за развитие и работи само при определени конфигурации на хардуер и компютри. Настолните компютърни станции на "Хай Енд Пъблишинг" ЕООД са закупени преди повече от 2,5 години и не поддържат такова ниво на оперативна и системна памет, видео карта и операционна система, необходими за покриване на всички технически изисквания за висока производителност и надеждност при работа на/с ERP. Необходимостта за закупуване на мобилни работни и таблетни устройства е продиктувана от факта, че ERP системата ще обхване бизнес процеси като продажби и дистрибуция на компанията. Често редакторите, търговците и дистрибуторите на кандидата работят в движение, на място при клиент/ събитие. Редакторите, например, отговарят за събиране на информацията по възложените им материали, което често налага посещаване на различни събития, конференции и др. Дистрибуторите реализират разпространение на безплатните издания, като информацията за нови и бъдещи локации се предава вербално от дистрибутори към търговци, или чрез таблици в Excel. Необходимо е осигуряването на хардуерна инфраструктура за работата им, благодарение на която ще имат достъп в движение и в реално време ще могат да генерират и достъпват информация, видима за всички на място в офиса. 96 793.00 96 733.00
Визуализация на проекта: Предвидени са следните мерки за визуализация на подкрепата от ЕФРР, както и за информиране и публичност: • Информиране на обществеността чрез включване на кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като бъде откроена финансовата подкрепа на ЕС в едно от списанията на "Хай Енд Пъблишинг" ЕООД. Компанията не поддържа собствен уеб сайт. • Поставяне на поне един плакат с информация за проекта, с минимален размер формат А3, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място. И в двете средства за публичност ще бъдат спазени задължителните изисквания относно текстовата и визуалната информация: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“ - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ - Наименование на проекта и главната му цел - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - В плаката ще бъдат посочени и начална и крайна дата на изпълнение на проекта • Поставяне на стикери на закупеното и инсталирано оборудване / ИКТ система ( стикерът ще бъде поставен на документа, удостоверяващ въвеждането на ИКТ система за управление на бизнес процесите (ERP система) - лиценз/протокол/ръководство и ще бъде визуализиран в началната страница на системата, като по този начин ще бъде видим от всички потребители ) – 19 бр., изработени според изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.: - Визуализиране емблемата на ЕС; - Упоменаване „Европейски съюз“; - Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“; - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ - Номер на договора за безвъзмездна финансова помощ; • Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. Всяка публикация на Бенефициента във връзка с проекта, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, ще съдържа следното заявление: “Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от "Хай Енд Пъблишинг" ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган." 200.00 166.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).