Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-1169-C02
Project Name Improving work environment in "ET MULTIENGINEERING - Ivanka Angelova"
Beneficiary 104592326 MULTIENGINEERING - IVANKA ANGELOVA ET
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.05.2017
Start Date 23.05.2017
End Date 23.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда подобряване на работната среда и качеството на работните места в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА". Фирмата работи в областта на машиностроенето, като основния й предмет на дейност е проектиране, производство, монтаж и сервизно обслужване и поддръжка на машини и съоръжения за хранително-вкусовата промишленост.  
В предприятието работят по трудови договори общо 45 заети лица, като 36 от тях са в производствената база гр. София, а останалите 9 работят в производствената базата на предприятието в гр. Велико Търново.
Настоящото проектно предложение предвижда за реализация дейности свързани с идентифицираните потребности на целевата група, които ще могат да бъдат осъществени чрез заложени дейности включващи:
1. Организация и управление;
2. Публичност и визуализация
3. Оптимизация на работните процеси чрез въвеждане на гъвкави форми на заетост;
4. Осигуряване на организиран транспорт на наетите лица до и от работното място;
5. Осигуряване на средства за колективна защита;
6. Закупуване на работно облекло и лични предпазни средства;
В резултат на предприетите мерки ще се подобри качеството на живот и труд на наетите в предприятието лица, ще се намали риска за здравето и трудовия травматизъм, което от своя страна ще рефлектира положително върху производителността на труда и ще допринесе за създаване условия за подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места.
Проектното предложение обхваща целева група от 45 наети лица, включително 8 лица над 54 г. и ще допринесе за изпълнението на инвестиционните приоритетите и специфичните цели на ОП РЧР: Инвестиционен приоритет 7 „Приспособяване на работниците, предприятията и предприемачите към промените”; Специфична цел 1 „Увеличаване броя на обхванатите заети в предприятията с въведени нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд“.
Activities
  • Activity: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ: Целта на тази дейност е осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейността включва по-конкретно: - цялостно управление на дейностите по проекта; - наблюдение на процеса и степента на изпълнение на заложените индикатори, цели и резултати в проекта и вътрешна оценка на изпълнението му; - финансова и техническа отчетност на проекта. За изпълнение на така изложената цел на дейността в нейните рамки ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта от служители на фирмата, който ще се състои от Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Избраният екип (описан подробно в точка 9. Екип от проектния формуляр) има опит в дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение. Екипът ще носи отговорност за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и цели, а също и за отчитане на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще изработи детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност с включен график и отговорници за тяхното изпълнение. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на предварително разпределените задачи. Той също така ще е отговорен за организиране на изборът на изпълнители за външно възлагане и осъществяване на дейностите, изработката на информационните материали и доставка на предвидените по проекта материали, оборудване, специално работно облекло и лични предпазни средства. Тази дейности са основополагащи за осъществяването на проектното предложение, изпълнение на целите и постигане на заложените резултати. В нейните рамки ще се изготвят и технически и финансови отчети за отчитане на проекта. Тя ще се изпълнява през целия период на реализация на проекта и в тази връзка продължителността й е 18 месеца, като ще стартира пред първия проектен месец. Изпълнението на дейността ще премине през два етапа. Първо, сключване на граждански договори с членовете на екипа за организация и управление на проекта. Второ, осъществяване на организацията и управлението на проекта от членовете на екипа на проекта., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 18 000.00
  • Activity: ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ: В рамките на дейностите за визуализация, "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира с европейски средства. Предприетите за тази цел мерки ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране и публичност, както и в съответствие с Общите условия от приложението към договора за безвъзмездна финансова помощ. Целта на тази дейност е да осигури публичност на проекта и да се допринесе за по-висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Тя по своята същност е дейност за информация и комуникация и е задължителна с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и ролята на финансиращите органи. Дейността ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тя ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременното информиране и активиране на гражданското участие и диалог., Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 1 600.00
  • Activity: ОПТИМИЗАЦИЯ НА РАБОТНИТЕ ПРОЦЕСИ: Основната цел на тази дейност e да създаде възможности за въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси. В момента в предприятието са заети общо 45 лица, от които 8 лица над 54 години, които попадат в приоритетните групи на програмата. Младите хора с малки деца до 6 годишна възраст са 2. Дейността предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси съобразно стратегията за развитие на предприятието, в която са дефинирани цели за оптимизиране на организацията и системата за управление на човешките ресурси по отношение на бизнес процесите планиране, подбор, наемане, обучения - повишаване на квалификацията, заплащане на труда и мотивация, вътрешна комуникация, както и по отношение на по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители и повишаване на производителността и опазване на околната среда при организацията на труда. В тази връзка са предвидени следните дейности: 1. Разработване и въвеждане на стратегия за управление на човешките ресурси с цел удължаване на професионалния живот и въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и подобряване на организацията и условията на труд и почивка. 2. Закупуване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси. 3. Внедряване на система - контрол на достъпа - за отчитане на работното време . Софтуерът ще разполага с модули за поддържане на досиета, длъжностни характеристики и компетенции на служителите, подбор, обучение, графици и смени, атестация, проучване на нагласите на служителите, планиране и отчитане на времето. Модулът графици и смени може да бъде свързан със система за контрол на достъпа, което ще даде възможност за сравнение между планирания график и реалното състояние на нещата. В компанията няма разработена, внедрена и действаща система за развитие и организация на човешките ресурси. Планираното развитие и разрастване на дейността на компанията налагат необходимостта от създаване и внедряване на такава система. Създаването и внедряването на процедури по бизнес процесите, свързани с човешките ресурси ще доведе до повишаване производителността на труда в предприятието. Внедряването на софтуер за управление на човешките ресурси ще доведе до поддържането на информация свързана с човешките ресурси в единна база данни и произичащите от това ползи по отношение на нейното съхранение, анализ и управление. Това ще доведе до значително повишаване на ефективността на системата за управление на човешките ресурси. Осъществяването на конкретната дейност ще допринесе за подобряване на показателите за ефективност и качество на труда и ще се постигне една от приоритетните цели, а именно въвеждане на иновативни методи за организация на труда, които от своя страна да допринесат за повишаване на производителността на труда. Целевата група по тази дейност включва всички 45 заети лица или 100% от общата численост, от които 8 лица над 54 години, Contracted Amount: 13 500.00 , Reported Amount: 13 319.50
  • Activity: ОСИГУРЯВАНЕ НА ОРГАНИЗИРАН ТРАНСПОРТ: Целта на тази дейност насърчаване на географската мобилност на работната сила. Реализацията му ще спомогне да бъдат обхванати работещите в предприятието, които пътуват ежедневно до и от работното си място, но нямат възможност да ползват обществен транспорт. По-конкретно чрез изпълнението на дейността ще се стимулира запазването на заетостта и дохода от трудова дейност на целевата група и ще се осигурят социални придобивки под формата на съобразен с работното им време и местоживеене организиран транспорт. Целевата група по тази дейност са 9 заети лица, от които 2 лица над 54 г. Производствената дейност на "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" е разпределена в 2 производствени бази - гр. София и гр. Велико Търново. Предприятието има дългогодишен договор за поддръжка на производствена база завод "БОН" ЕООД - Павликени. На обект гр. Павликени работят 9 лица, които пътуват ежедневно от други населени места, а именно гр. Велико Търново, Горна Оряховица и Лясковец. Към настоящия момент, част от работещите в предприятието ползват служебен транспорт, други - лични автомобили или междуселищен транспорт. Използваната до този момент схема се оказва недостатъчно удобна и ефективна, както за персонала, така и за ръководството. След анализ на възможностите, се стигна до заключението, че най-удачния вариант е да бъде организиран транспорт от и до работното място със собствен транспорт на предприятието.. Дейността на предприятието се осъществява при едносменен режим на работа, 5 дни в седмицата по 8 часа. На базата на направения анализ бе разработена следната транспортна схема: Маршрут № 1 Начална точка: Горна Оряховица - Лясковец - Велико Търново - Павликени и обратно разстоянието по този маршрут е 55 км в едната посока или общо 110 км в двете посоки По този маршрут се предвижда да пътуват общо 7 заети лица Маршрут № 2 Начална точка: Велико Търново - Павликени и обратно разстоянието по този маршрут е 40 км в едната посока или общо 80 км в двете посоки По този маршрут се предвижда да пътуват общо 2 заети лица Маршрутите са съобразени с местоживеенето на заетите в предприятието лица. Транспортните средства са собственост на предприятието. Осигуряването на организиран транспорт би допринесло както за устойчива заетост, така и за професионалната реализация на представителите на целевата група включени в проекта. Предвид икономическата криза и ръстът на бедността в страната, много хора са изправени пред невъзможността да осигурят за собствена сметка придвижването до и от работното място, които много често са принудени да напуснат работа или да търсят алтернатива. Целевата група по тази дейност включва 9 заети лица, от които 2 лица над 54 години. Лицата включени в тази дейност живеят в различно от местоработата населено място., Contracted Amount: 7 750.00 , Reported Amount: 5 934.90
  • Activity: ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус и микроклимата на работещите в предприятието. Фирма "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" осигурява на своите служители задължителните здравословни и безопасни условия на труд. Производствените халета на предприятието са разположени в София и Велико Търново и са на обща площ над 1200 м2, където се извършват специфични дейности свързани с работа с машини. В София има 3 производствени цеха: Лаборатория за лазерно рязане - 600 м2, Цех № 1 - сглобяване и готова продукция - 300м2, Цех №2 - производство на детайли- 300 м2 и 1 производствен цех гр. Павликени - 200 м2. Административните помещения са 5 и са в София. На базата на извършено обследване на работните помещения и процеси Службата по трудова медицина извърши оценка на рисковета и изготви препоръки за подобряване на безопасните и здравословни условия на труд, и привеждане на цялостния работен процес към нормативните изисквания. Тези рискове повлияват качеството на живота на работещите в предприятието, което предизвиква в значителна степен стрес, нарушения на съня и неблагоприятни последици за здравето, напр. сърдечно-съдови заболявания. Осигуряването на ЛПС и предпазвачи от работни облекла спомагат за частично решение на проблема през зимата, но са крайно недостатъчни. Предвидените дейности за подобряване условията на труд съгласно предписанията са следните: 1. Закупуване на колонни климатици в производствените халета: 4 бр. Лаборатория за лазерно рязане, по 2 броя в Цех 1, Цех 2 и Цех Велико Търново. Понастоящем в производствените халета няма достатъчно отопление, което затруднява работата през зимните месеци. Поради това се наблюдават често отсъствие на служителите работещи в тези помещения, поради простудни заболявания и заболявания на дихателните пътища особено през зимния период. През летния период температурите се повишават и това създава неблагоприятни условия за работещите в тези помещения. 2. Подмяна на амортизираните климатици в административните офиси 5 бр. В момента не може да се постигне комфортна работна температура през двата сезона - лято и зима поради това, че климатиците са стари и амортизирани. 3. Подмяна на осветлението в Лаборатория за лазерно рязане, Цех № 1, Цех №2, външна площадка и административните офиси в София, както и в производстен цех Велико Търново. Спецификата на работа с машини в производствените помещения изисква високо ниво на осветеност. В момента работните помещения и офисите са оборудвани с луминисцентно осветление. Наличие на комбинирана светлина - дневна и луминисцентна води до бърза уморяемост на очите и загуба на концентрация на работещите. По тази причина се налага оптимизация на осветеността, с цел минимизиране неблагоприятните последици върху работещите - умора, главоболие, понижаване на способността на очите да се фокусират върху наблюдавания обект и да задържат фиксация; 4. Закупуване на 12 бр. ергономични столове за заетите в администрацията лица, при които в резултат на принудителната работна поза стига до бърза физическа умора и стрес при непрекъснат работен процес. Чрез осъществяването на дейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от професионални заболявания чрез подобряване на параметрите и условията на работната среда и завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. Изпълнението на дейността ще допринесе за подобряване условията на труд в предприятието и повишаване на производителността на труда и опазване на околната среда чрез въвеждане на енергоспестяващи системи и оборудване. Дейността допринася и за постигане на общата цел на проекта чрез създаване на адекватни условия и работна среда. Чрез дейността ще бъдат оборудвани работните места в синхрон с Европейските стандарти подкрепящи развитие в областта на политиката на околна среда. Целевата група по тази дейност включва 45 заети лица, от които 8 лица над 54 години и 2 лица с малки деца под 6 години., Contracted Amount: 93 373.00 , Reported Amount: 93 194.06
  • Activity: ЗАКУПУВАНЕ НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус и осигуряване на средства за защита на работещите в предприятието наети лица. В "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА" работят общо 45 души, 33 от които е необходимо да използват ЛПС и специално работно облекло. Длъжностите и вида на личните предпазни средства са описани от Службата по трудова медицина и утвърдени от ръководството на предприятието в Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и работа след извършена оценка на риска на различните работни места. Към момента ръководството на фирмата осигурява работно облекло и лични предпазни средства за минимална защита. Във връзка с предписанията от Службата по трудова медицина, съобразени с нормативната база и след класифициране на основните рискови фактори по време на работа и спецификата на работните места е необходимо да се закупят нови и по- ефективни и предпазващи работно облекло и ЛПС осигуряващи по - висока защита по време на работа. По този начин ще бъде минимизиран риска от трудови злополуки и ще се подобри здравния статус на работещите. За целевата група, чиято дейност е свързана с работа с риск за здравето и безопасността е предвидено да се закупи следното специално работно облекло и лични предпазни средства: Куртка/лятна 66 бр; Панталон/летен 66 бр; Фланелка/лята 66 бр.; Елеци/зимна 33 бр.; Фланелка полар/зимна 33 бр.; Зимно яке 33 бр.; Гащеризон/зимен 66 бр.; Защитни обувки с метални бомбета 33 бр.; Маска за заваряване 3 бр.; Ръкавици за заваряване 6 бр.; Престилка за заваряване 6 бр.; Предпазни очила 38 бр.; Антифони 20 бр.; Ръкавици работни 120 бр.; Защитни шапки 33 бр.; Четириточкови колани 33 бр. При изпълнението на тази дейност е предвидено закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства, които са по–висок защитен и качествен клас от доставяните до момента, което ще допринесе за мотивирането на персонала и повишаване на производителността на труда. Подобрените качествени показатели на ЛПС средства и облекла ще повишат сигурността и безопасността на използващите ги работници. Значително по-дълго ще се запазят и експлоатационните качества които да осигурят защита по време на изпълнение на трудовите задължения на работещите в тази среда. Целевата група по тази дейност включва 33 заети лица, от които 8 лица над 54 години., Contracted Amount: 72 768.00 , Reported Amount: 68 472.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VI CONSULT ENGINEERING LTD., Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: SD STROY LTD., Contracted Amount*: 18 665.18 , Reported Amount**: 18 665.18
  • Contractor: QANTRA TECHNOLOGY LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 457.30
  • Contractor: OMW BULGARIA LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8.33
  • Contractor: PETROL AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 383.85
  • Contractor: SYS Technology AD, Contracted Amount*: 4 862.19 , Reported Amount**: 4 862.20
  • Contractor: GAMMA PRINT LTD., Contracted Amount*: 1 600.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: TRACE ENGINEERING LTD., Contracted Amount*: 70 835.00 , Reported Amount**: 70 835.00
  • Contractor: LUK OIL BULGARIA LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 511.38
  • Contractor: KAMMARTON BULGARIA LTD., Contracted Amount*: 68 472.80 , Reported Amount**: 68 472.80
  • Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 693.88
  • Contractor: ECO BULGARIA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 31.34
  • Contractor: TINCHEVI AND CO LTD., Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 4 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45.00 , Reached amount: 56.00
Indicator 4 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 207 191.00 BGN
Grant 207 191.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 193 673.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 847.28 0.00 6 847.28 КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на дизелово гориво по проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Estimated Amount: 7 750.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дизелово гориво за период от 12 месеца за нуждите на „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ за изпълнение на транспортната схема проект по следните маршрути: Маршрут № 1: Горна Оряховица - Лясковец - Велико Търново - Павликени и обратно Маршрут № 2: Велико Търново - Павликени и обратно
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ СВЪРЗАНО С ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип колонен – 10 бр. Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен – 5 бр., Estimated Amount: 71 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип колонен – Общо 10 бр. както следва: 1. Климатична система тип колонен 60 000 BTU – 1 бр. 2. Климатична система тип колонен 48 000 BTU – 9 бр.
    Contractor: TRACE ENGINEERING LTD.
    Contract total funded value: 70 835.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип високо стенен Общо 5 бр, както следва: 1. Инверторна климатична система тип – високо стенен 12 000 BTU – 4 бр. 2. Инверторна климатична система тип – високо стенен 18 000 BTU – 1 бр.
    Contractor: TRACE ENGINEERING LTD.
    Contract total funded value: 70 835.00
Procedure 3 Subject to due process: ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ СВЪРЗАНО С ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатична система тип колонен – 10 бр. Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен – 5 бр., Estimated Amount: 71 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатична система тип колонен – Общо 10 бр. 1. Климатична система тип колонен 60 000 BTU – 10 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инверторна климатична система тип стенен Общо 5 бр, както следва: 1. Инверторна климатична система тип - стенен 12 000 BTU – 4 бр. 2. Инверторна климатична система тип - стенен 18 000 BTU – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА ПО ДБП № BG05M9OP001-1.008-1169-C01 Подобряване условията на труд в "ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ - ИВАНКА АНГЕЛОВА“ Обособена позиция 1 Закупуване на специално работно облекло Обособена позиция 2 Закупуване на лични предпазни средства, Estimated Amount: 72 768.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на специално работно облекло 1.1. Куртка/лятна – 60 бр. 1.2. Куртка/лятна за заварчици – 6 бр. 2.1. Панталон/летен – 60 бр. 2.2. Панталон/летен за заварчици – 6 бр. 3.1. Фланелка/лятна – 60 бр. 3.2. Фланелка/лятна за заварчици - бр. 4. Елеци/зимни – 33 бр. 5.1. Фланелка полар/зимна – 30 бр. 5.2. Фланелкка/зимна за заварчици – 3 бр. 6.1. Зимно яке- 30 бр. 6.2. Зимно яке за заварчици – 3 бр. 7.1. Гащеризон/зимен – 60 бр. 7.2. Гащеризон/зимен за заварчици – 6 бр. 8.1. Обувки с метални/композитни бомбета – 30 бр. 8.2. Обувки с метални/композитни бомбета за заварчици – 3 бр.
    Contractor: KAMMARTON BULGARIA LTD.
    Contract total funded value: 68 472.80
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Закупуване на лични предпазни средства 1. Маска за заваряване 3 бр. 2. Ръкавици за заваряване 6 бр. 3. Престилка за заваряване 6 бр. 4. Предпазни очила 38 бр. 5. Антифони 20 бр. 6. Ръкавици работни 120 бр. 7. Защитни шапки 33 бр. 8. Четириточкови колани 33 бр.
    Contractor: KAMMARTON BULGARIA LTD.
    Contract total funded value: 68 472.80
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга – счетоводно обслужване по управление на проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга – счетоводно обслужване по управление на проект BG05M9OP001-1.008-1169 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“
    Contractor: TINCHEVI AND CO LTD.
    Contract total funded value: 4 500.00
Procedure 6 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1169-C01 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ , Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1169-C01 „Подобряване условията на труд в „ЕТ МУЛТИИНЖЕНЕРИНГ – ИВАНКА АНГЕЛОВА“ 1. Изработка, доставка и монтаж на информационни табели – 2 броя - размер - 70 х 50 см. - гръб - рамка от метален профил - основа - еталбонд / сандвич панел от алиминии, пластмаса, алуминии/, с дебелина 3 мм. - информационен текст - солвентен печат върху ПВЦ фолио, покритие с прозрачен ламинат - цялата табела обкантена с алуминиев профил 2. Изработка на информационни стикери, самозалепващи с пълноцветен печат – 100 бр. - материал – ПВЦ фолио - текст – солвентен печат с покритие от ламинат
    Contractor: GAMMA PRINT LTD.
    Contract total funded value: 1 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN