Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0008-C01
Project Name Together for every child!
Beneficiary 000776242 MUNICIPALITY ELIN PELIN
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 23.11.2017
Start Date 23.11.2017
End Date 07.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Елин Пелин, гр.Елин Пелин

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда създаване на социални услуги на територията на Община Елин Пелин, както следва:
-	Център за обществена подкрепа, с възможност за спешен прием;
-	Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства;
-	Център за настаняване от семеен тип за деца.

В община Елин Пелин живеят 22 231 човека в 19 населени места.10% от това население са хора с увреждания - физически и умствени. Нивото на безработица е над 6,4%, като в тях спадат основно членовете на семействата с деца с увреждания, полагащи грижи и подкрепа във всекидневния им живот, имайки предвид, че 54,7% от трудоспособното население са всекидневни трудови мигранти, работещи извън общината, най-често в гр. София. 
Дейностите по проекта са насочени към подпомагане на деца в риск и с увреждания, както и техните семейства с предоставяне на интегрирани социални услуги, чрез изграждане на Център за обществена подкрепа, с възможност за спешен прием; Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и Център за настаняване от семеен тип за деца. С цел подобряване достъпа до услуги за връщане на пазара на труда на родителите, при полагане на качествени почасови грижи за децата им с увреждания . 
За целта ще бъдат ремонтирани и оборудвани сгради общинска собственост за разкриване на социалните услуги, ще се наеме компетентен персонал за работа с деца с увреждания и  ще бъде предоставено професионално консултиране на родители на деца с увреждания и. Резултат от изпълнението на проекта ще се спомогне за преодоляване на социалното изключване, ще се възстанови трудовата активност и ще се повиши качеството на живот на лицата, ангажирани с постоянното отглеждане на деца с увреждания вкъщи.
Activities
  • Activity: Управление и мониторинг на проекта: Община Елин Пелин, в качеството си на бенефициент по ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Функциите на екипа за управление на проекта (ЕУП) ще бъдат възложени на експерти, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок. Всички членове на екипа ще бъдат вътрешни за общината експерти. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Координатор на проект; - Счетоводител; - Технически сътрудник Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на кмета на община Елин Пелин, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта ( ръководител на проект; координатор на проект; счетоводител; технически сътрудник), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „РЕГИОНИ В РАСТЕЖ“ 2014-2020 Г“ . Членовете на екипа ще отчитат ежемесечно чрез доклади своята работа пред Ръководителя на екипа. Ръководителя на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кмета на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на ЕУП. ЕУП ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване: - процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; - процедури за мониторинг и докладване; - процедури за администриране и докладване на нередности; - процедури за осигуряване на информация и комуникация; - процедури за съхранение на документи., Contracted Amount: 18 742.81 , Reported Amount: 19 232.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: Дейността по подготовка и извършване на тръжни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложен Договор за инженеринг, Договор за строителен надзор, Договор за доставка на оборудване и Договор за визуализация и публичност., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на енергийно обследване: Изготвяне на енергийни паспорти след завършване на нов строеж, както и след реконструкция, основно обновяване, основен ремонт или преустройство на съществуващ строеж, като част от техническия паспорт на сградата, на база на който се издава разрешение за ползване на обекта. Изчисляване на границите на класовете на енергопотребление в сградата и отразяване на енергийните характеристики на сградата в сертификат, с цел удостоверяване актуалното състояние на потреблението на енергия в сградите, енергийните характеристики и съответствието им със скалата на класовете на енергопотребление. Обследването за енергийна ефективност на сгради ,вкл.: • идентификация на сградните ограждащи конструкции и елементи и системите за осигуряване на микроклимата, измерване и изчисляване на енергийните характеристики, анализ и определяне на потенциала за намаляване на разхода на енергия; • разработване на мерки за повишаване на енергийната ефективност; • технико-икономическа оценка на мерките за повишаване на енергийната ефективност; • оценка на спестените емисии въглероден диоксид (CO2) в резултат на прилагането на мерки за повишаване на енергийната ефективност. Обследването за енергийна ефективност и сертифициране на обектите ще бъде изготвено въз основа на действащата в страната нормативна уредба, създаваща правната и техническа основа за изискванията на енергийна ефективност, а именно: • Закон за устройството на територията; • Закон за енергийна ефективност, който урежда обществените отношения, свързани с провеждането на държавната политика за повишаване на енергийната политика при крайно потребление на енергия и предоставянето на енергийни услуги; • Закон на енергетиката. С Наредба № 7/2004 г., изменение в ДВ, бр. 90 от 2015 г. на МРРБ се определят минималните изисквания към енергийните характеристики на сградите, техническите изисквания за енергийна ефективност и техническите правила и норми за проектиране на топлоизолация на сгради и референтните стойности на коефициента на топлопреминаване през ограждащи конструкции и елементи. Обследването е извършено на основание ЗЕЕ, Наредба № Е-РД-04-1 от 22 януари 2016 г. за обследване за енергийната ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради - ДВ, бр. 10 от 5 февруари 2016 г., в сила от 07.03.2016 г. и Наредба № 7/2004 г., изменение в ДВ, бр. 90 от 2015 г. за енергийна ефективност на сгради. Техническите правила и нормативи за проектиране, изграждане и експлоатация на обектите и съоръженията за производство, пренос и разпределение на топлинната енергия и придружаващите ги методики са регламентирани в Наредба № 5 от 2005 г. към ЗЕЕ., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 1 570.81
  • Activity: Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР: В обхвата на инженеринга са включени следните основни дейности: 1.Работно проектиране Етап 1 Предоставя се на проектантския колектив на избрания Изпълнител цялата налична техническа документация. Етап 2 Разработване на работни инвестиционни проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по приложимите части. Етап 3 Съгласуване и одобрение на работните инвестиционни проекти и издаване на разрешения за строеж. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална услуга и ще бъде съгласувана с Министерство на труда и социалната политика В техническата документация ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. 2.След издаване на разрешение за строеж ще започне строителството. Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗУТ , изпълнителя ще бъде избран в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове по неговото прилагане. Изпълнението на строителството ще включва следните основни етапи: Етап 1: Изпълнение на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа. Строителството ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална услуга и ще са включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. В сградата определена за ЦНСТ се предвижда ремонт и реконструкция. За другите две социални услуги ЦОП и ДЦПДУТС се предвижда ново строителство на сграда. Прилежащите дворни пространства се предвижда да бъдат оформени съгласно изискванията и функционалните характеристики на съответната социална услуга. Етап 2: Приключване изпълнението на строежите със съставянето на всички актове съгласно Наредба № 2/31.07.2003г и издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. В рамките на инженеринга ще бъде осъществяван авторски надзор при изпълнението на СМР дейностите по проекта. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството; наблюдение на изпълнението на строежа относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. С изпълнение на тази дейност ще осигури подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нов вид резидентни и съпътстващи услуги в общността, които да заменят институционалния модел на грижа за деца., Contracted Amount: 836 666.67 , Reported Amount: 1 202 400.00
  • Activity: Упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие при реализацията и изпълнението на проекта, по отношение на: Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на оценката за съответствие по чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект ще бъде извършена от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 23, ал. 4 от същия закон.Тя ще бъде неразделна част от комплексния доклад, съставен от лицензирана фирма -консултант, несвързана с проектанта - за обекти от първа и втора категория задължително, а за обекти от по-ниска категория - по желание на възложителя. Оценката за съответствие на част „Енергийна ефективност" на инвестиционния проект на сграда със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 ЗУТ е представлява систематичен преглед и проверка на проектните стойности на техническите показатели за енергийна ефективност по чл. 4 от Наредба № 7 от 15 декември 2004 г., в съответствие с приложимите изисквания на нормативните актове и техническите спецификации. 2. Изготвяне на оценка за съответствието със съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект. Оценката обхваща проверка за съответствие с: - предвижданията на подробния устройствен план; - правилата и нормативите за устройство на територията; - изискванията по чл.169, ал.1 и ал 3, в т. ч.: - механично съпротивление и устойчивост; - безопасност в случай на пожар; - достъпност и безопасност при експлоатация; опазване на защитените зони и т.н. - и др., описани в чл. 142, ал. 5. Упражняване на независим строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите, съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи., Contracted Amount: 17 500.00 , Reported Amount: 9 938.40
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се достави и монтира необходимото за създаване на нови социални услуги оборудване и обзавеждане. Оборудване и обзавеждане на ЦОП: Мебелировката ще осигурява комфорт и да позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност. Оборудване и обзавеждане на ЦНСТ: Обзавеждането ще осигурява безопасна и сигурна среда за децата и младежите – няма да има детайли с остри ръбове. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки, а общите – в бюфети, скринове, шкафове за книги, играчки и др.). Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на деца със затруднена мобилност през всички помещения, ползвани от тях. Мебелите ще са съобразени с функцията на помещенията и с възрастовата група на децата, които ще ги ползват. Ще се избягват мебели, постелки, драперии и завеси, които позволяват събиране на прах и създават риск от алергии. Оборудване и обзавеждане на ДЦПДУТС Мебелировката ще осигурява комфорт и ще позволява вещите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност., Contracted Amount: 61 957.67 , Reported Amount: 68 952.53
  • Activity: Дейности за информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, изготвени от Управляващия орган на ОПРР. Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта. Предприетите мерки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват: • 1 публикация на уебсайта на Община Елин Пелин с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП; • Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му; • По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Елин Пелин - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.; • 1 официална церемония за ефективния старт на проекта „Първа копка“; • 1 официална церемония за откриване на обектите; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Елин Пелин по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Елин Пелин по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • Изработване и поставяне на 1 бр. временен билборд с размери 4 х 3 м; • Изработване и поставяне на 2 бр. постоянна обяснителна табела с размери 70х100 см; • Маркиране с информационни стикери на закупеното по проекта обзавеждане и оборудване, предназначено за постоянно ползване; • Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 1000 броя – 500 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 500 броя с информация за постигнатите резултати. Един от важните моменти при изпълнение на проекта е реализирането на дейности по информираност и публичност. Те ще повишат информираността на целевите групи , на бенефициентите и на потенциалните бенефициенти, относно възможностите, предоставяни от Общността, както и общественото признание за ролята на ЕС. Те могат да бъдат постигнати чрез достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението им има за цел да доведе до повишаване прозрачността и публичността при управлението на програмата , което да рефлектира върху нарастващото обществено доверие., Contracted Amount: 8 516.19 , Reported Amount: 6 576.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NAUTILUS DESIGN Ltd., Contracted Amount*: 3 080.00 , Reported Amount**: 3 080.00
  • Contractor: BULPLAN INVEST LTD, Contracted Amount*: 1 002 000.00 , Reported Amount**: 1 202 400.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 6 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD, Contracted Amount*: 44 160.00 , Reported Amount**: 44 160.00
  • Contractor: Simka, Contracted Amount*: 3 972.81 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 936.00 , Reported Amount**: 1 006.00
  • Contractor: Simeona, Contracted Amount*: 4 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AXIOPEA CONSULT LTD, Contracted Amount*: 2 560.00 , Reported Amount**: 2 560.00
  • Contractor: MEGA - STROY - ENGINEERING LTD, Contracted Amount*: 9 938.40 , Reported Amount**: 10 269.68
  • Contractor: Panda Cooperation, Contracted Amount*: 14 991.88 , Reported Amount**: 14 645.57
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY LTD, Contracted Amount*: 10 865.76 , Reported Amount**: 10 146.96
  • Contractor: Rumyana, Contracted Amount*: 3 720.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BILDKONSULT BG EOOD, Contracted Amount*: 1 346.41 , Reported Amount**: 1 570.81
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 202.00 , Reached amount: 202.00

Financial Information

Total Project cost 1 004 603.83 BGN
Grant 1 004 603.83 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 004 603.83 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 496.92 0.00 496.92 МЕГА - СТРОЙ - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 100 200.00 0.00 100 200.00 БУЛПЛАН ИНВЕСТ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Възлагане на дейности за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект: "Заедно за всяко дете!" BG16RFOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, разделена на 4 (четири) обособени позиции“, Estimated Amount: 61 957.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на обзавеждане за нуждите на проект: "Заедно за всяко дете!" BG16RFOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY LTD
    Contract total funded value: 10 865.76
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на специфично оборудване и обзавеждане за нуждите на проект: "Заедно за всяко дете!" BG16RFOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020.“
    Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD
    Contract total funded value: 44 160.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на градински и детски съоръжения за нуждите на проект: "Заедно за всяко дете!" BG16RFOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 10 822.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: „Доставка на оборудване за нуждите на проект: "Заедно за всяко дете!" BG16RFOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“.
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 4 169.88
Procedure 2 Subject to due process: Възлагане на дейности за изготвяне на енергийно обследване на сгради, при изпълнение на проект: "Заедно за всяко дете!", Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Възлагане на дейности за изготвяне на енергийно обследване на сгради, при изпълнение на проект: "Заедно за всяко дете!"
    Contractor: BILDKONSULT BG EOOD
    Contract total funded value: 1 346.41
Procedure 3 Subject to due process: Възлагане на дейности за информация и комуникация на проект: "Заедно за всяко дете!", Estimated Amount: 8 516.19
  • Differentiated position 1: Мерки за информация и комуникация по проект: BG16RFOP001-5.001-0008-C01 - изработка и доставка на стоки и материали, необходими за реализиране на проекта.
    Contractor: NAUTILUS DESIGN Ltd.
    Contract total funded value: 3 080.00
  • Differentiated position 2: Мерки за информация и комуникация по проект: BG16RFOP001-5.001-0008-C01 - предпечат, печат и доставка на материали, включени в списъка на стоките и услугите, които нса предназначени за възлагане на специализирани предприятия съгласно чл.12 от ЗОП
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 936.00
  • Differentiated position 3: Мерки за информация и комуникация по проект: BG16RFOP001-5.001-0008-C01 - организиране на публични събития и свързаните с тях дейности
    Contractor: AXIOPEA CONSULT LTD
    Contract total funded value: 2 560.00
Procedure 4 Subject to due process: Възлагане на дейности по Инженеринг - проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор, при изпълнение на проект: "Заедно за всяко дете!", Estimated Amount: 836 666.67
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на инженеринг във връзка с изпълнението на проект: "Заедно за всяко дете!", BG16REOP001-5.001-0008-C01, финансиран по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor: BULPLAN INVEST LTD
    Contract total funded value: 1 002 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционните проекти при изпълнението на проект: "Заедно за всяко дете!", Estimated Amount: 17 500.00
  • Differentiated position 1: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционните проекти при изпълнението на проект: "Заедно за всяко дете!"
    Contractor: MEGA - STROY - ENGINEERING LTD
    Contract total funded value: 9 938.40
Procedure 6 Subject to due process: Управление и мониторинг на проекта, Estimated Amount: 18 742.81
  • Differentiated position 1: Управление и мониторинг на проекта - Ръководител проект
    Contractor: Milena
    Contract total funded value: 6 150.00
  • Differentiated position 2: Управление и мониторинг на проекта - Координатор проект
    Contractor: Simeona
    Contract total funded value: 4 900.00
  • Differentiated position 3: Управление и мониторинг на проекта - Счетоводител
    Contractor: Simka
    Contract total funded value: 3 972.81
  • Differentiated position 4: Управление и мониторинг на проекта - Технически сътрудник
    Contractor: Rumyana
    Contract total funded value: 3 720.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN