Identification

UMIS Number BG05M9OP001-3.020-0001-C01
Project Name Quality and effectiveness
Beneficiary 130273618 National Agency for Vocational Education and Training
Funding ESF ==> Human Resources Development 2014-2020
Date of the Contract/Order 08.01.2020
Start Date 08.01.2020
End Date 15.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4)

Description

Brief description
Проектът предвижда предприемане на мерки за преодоляване на дисбаланса между професионалните умения на лицата и потребностите на бизнеса чрез разработване и прилагане на нов подход в процесите на планиране, изпълнение, мониторинг, оценка и контрол на професионалното обучение (ПО), проследяване на реализацията на завършилите, а също и подобряването на  комуникацията между НАПОО, МТСП, АЗ, други институции, работодатели,  потребителите на услугата и др.
Процесът на мониторинг и последващ контрол, осъществяван от НАПОО върху дейността на ЦПО, създаването на условия за гражданите да правят информиран избор на квалификационен курс, поощряването на ЦПО, предоставящи обучение, от което заинтересованите страни са удовлетворени и подсилване капацитета на институциите ангажирани в ПО ще се осъществи чрез:
1.Подобряване модела на последващ контрол на НАПОО върху процеса на ПО в ЦПО вкл. и  чрез изграждане на по-модерен инструментариум за мониторинг посредством Информационната система (ИС) на НАПОО 
2. Създаване на предпоставки за осъществяване на обмен на данни вкл. и събиране по служебен път (където е възможно)  между институциите участващи в процеса на администриране/контрол на процеса на ПО, обучаващите институции, а също и притежаващи данни за реализацията на обучените лица 
3. Създаване на модел за информиране на лицата, търсещи и получаващи услугата „професионална квалификация“, който да повиши взискателността им относно съдържанието и качеството на обучението в  ЦПО
Тестването на модел за външно независимо оценяване на придобитите знания и умения от работодателска/браншова организация ще покаже дали това може да бъде едно от средствата за задоволяване  очакванията на бизнеса  относно резултатите от ПО в ЦПО.
С оглед спецификата на дейността е планирано повишаване на капацитета на администрациите, a за установяване на механизъм за по-добро управление на финансовите ресурси в НАПОО,  в проекта е планиран анализ на възможностите за аутсорсване на дейности.
Activities
  • Activity: Анализ на дейностите за мониторинг и контрол на качеството на услугите за професионално обучение в центровете, включващ и възможности за аутсорсване на дейности.: Анализът ще се фокусира върху оценяване на съществуващата практика за мониторинг и контрол от страна на НАПОО, АЗ, МТСП, др. институции, върху качеството на предлаганото професионално обучение. От анализа трябва да се изведат възможности за подобрение по отношение на информацията, която се събира относно съответствието и с препоръката на ЕС за качество в ПОО, силни и слаби страни, липсващи области, в които следва да се набележат мерки за подобрение, като: реализация на завършилите професионално обучение, удовлетвореност на работодателите, възможности за подобрения в различните пътеки за професионално обучение(като например: обучението по част от професията, валидирането, обучение за придобиване на правоспособност, дистанционното обучение и т.н.), регламентиране на нови елементи в организацията на провежданите изпити за придобиване на професионална квалификация, както и при необходимост актуализиране на критериите за качество на професионалното обучение и др. В анализа следва да бъдат обхванати и области на подобрение, които непряко оказват влияние върху качеството на професионалното обучение, но са решаващи за реализацията на обучените на пазара на труда и то по търсени професии, като: професионалното ориентиране, механизми на финансиране, свързани с аутсорсване на определени услуги и т.н. Не на последно място в анализа трябва да съществуват изводи по отношение на съществуващите информационни ресурси в НАПОО, АЗ, МОН, НАП, ГРАО и др. институции за възможностите им да се използват за осъществяването на мониторинг на процеса на професионално обучение без това да натоварва потребителите с допълнителна административна тежест и едновременно с това да се получава ясна и точна информация за качеството на предлаганото професионално обучение в различните центрове по определени критерии. За изготвяне на анализа е необходимо да се направи проучване на нагласите и очакванията сред целевите групи и потребителите. Като резултат от анализа трябва да се формират обосновани и конкретни предложения за: два модела, като всеки включва: - процес на мониторинг и контрол на качеството на услугите за професионално обучение; - процес на планиране и изпълнение на политики и услуги за професионално обучение; - дейности в тези процеси които могат да бъдат аутсорсвани, Contracted Amount: 24 640.00 , Reported Amount: 23 005.04
  • Activity: Актуализиране на съществуващи или разработване на нов/и модел/и за мониторинг и контрол на качеството на услугите, предоставяни от центровете за професионално обучение.: Дейността включва разработване на два взаимосвързани модела: 1. Модел 1 Актуализиране на съществуващия модел за мониторинг и контрол на качеството на професионалното обучение, предоставяно от центровете за професионално обучение на базата на по-добра комуникация между НАПОО, институциите предлагащи услуги по професионална квалификация и другите заинтересовани страни - работодатели, държавни институции (НАПОО, МТСП, АЗ, НАП, ДАМТН), потребителите на услугата, включително чрез надграждане на информационната система на НАПОО Моделът трябва да включва изпълнението на дейностите за мониторинг и контрол на качеството на професионалното обучение в центровете на основата на нормативно разписаните изисквания, като: участници и техните отговорности, форми на взаимодействие и обмен на информация, достъп до данни от заинтересованите лица и институции, методи за осъществяване на мониторинг и контрол върху проведените професионални обучения и верифициране на резултатите, обвързване на резултатите от мониторинга с възможност за коригиране на крайни негативни резултати, обвързаност на изпълняваните контролни дейности с качеството на провежданото професионално обучение и съпоставимост на резултатите по определени критерии между различни центрове и др. Моделът трябва да обхваща дейности, провеждани в ЦПО, като: спазване условията на издадената лицензия, процеси на професионално обучение и валидиране, възможности за проследяване на реализация и удовлетвореност от обучение. Моделът трябва да съдържат детайлно описание на процедурите в НАПОО с приложени образци, инструкции, схеми на свързаност. Моделът трябва да включва и конкретни предложения за промени в нормативни документи. Моделът трябва да включва и дейности за планиране и изпълнение на политики и услугите за професионално обучение като част от мерките за насърчаване на заетостта, изпълнявани от МТСП и АЗ 2. Модел 2 Разработване на нов модел за мониторинг на усвоените компетенции на завършилите професионално обучение, чрез външно независимо оценяване на резултатите, постигнати в процеса на обучението. Моделът се явява част от модела за мониторинг и последващ контрол, но е отделен за целите на проекта поради естеството на изпълнението му. Моделът следва да включва както изисквания и отговорности към институция/организация, която може да извършва външно оценяване на резултатите, постигнати в процеса на обучение, така и взаимовръзки между обучаващите институции и изпитващата институция/организация. В модела следва ясно да са разписани критерии за избор на изпитваща институция/организация, отговорностите на изпитващата институция/организация по отношение на организацията и провеждането на изпитите, изпитните материали, изискванията към проверителите (членовете на изпитната комисия), финансовото осигуряване на изпитите и др. Моделът трябва да съдържа стъпки за неговото прилагане, както и на основата на извършения анализ в дейност 1 обосновани конкретни предложения за определяне професии и административни области, в които може да бъде тестван. Моделът трябва да съдържа детайлно описание на изпитните процедури с приложени образци, схеми на свързаност, инструкции за оценяване, финансови параметри и конкретни предложения за промени в нормативни документи. Моделът трябва да включва и дейности за планиране и изпълнение на политики и услугите за професионално обучение насочени към привеждане на компетенциите (резултатите от учене), включени в ДОС (учебните планове и учебните програми) в съответствие с потребностите на пазара на труда., Contracted Amount: 45 040.00 , Reported Amount: 33 306.87
  • Activity: Апробиране на модела за мониторинг и последващ контрол, включително чрез неговото осигуряване с човешки ресурси, подобряване на информационното осигуряване и техническа обезпеченост. Дейност 3 е представена в панела -тук и накрая на списъка с дейности като "Дейност 3 - Продължение".: Апробирането на двата взаимосвързани модела за мониторинг и последващ контрол ще се осъществява едновременно при реализирането на следните 3 етапа: 1. Извършване на последващ контрол в съответствие с Модел 1, разработен в дейност 2. За осъществяването на тази дейност се предвижда избор на външни експерти, обучението им, техническото обезпечаване на дейността им с мобилни компютри, принтери, работни места и др. Избраните експерти ще бъдат назначени на трудов договор по проекта и ще извършват последващ контрол чрез проверки на място на документацията, на провежданите проф. обучения, на провежданите в ЦПО изпити, а също и проверки чрез ИС на НАПОО. Дейността си външните експерти ще осъществяват в съответствие с процедурите/инструкциите, схемите на свързаност и др., разработени в моделите от дейност 2. Проверките на място се извършват винаги от мин. двама експерти. При осъществяване проверките на място се носи техника (лаптоп, мобилен телефон и преносим принтер) и се посещават бази, които се намират в различни сгради (различни населени места), поради което често с наличния обществен транспорт е невъзможно те да бъдат посетени. Също така при една командировка (особено до градове на по-голямо от 100 км разстояние от София) е ефeктивно да се планира последващ контрол на 2 или 3 ЦПО, и екипите трябва да са мобилни. Ползването на личен автомобил като алтернатива е обсъждано, но не е подходящо в НАПОО главно поради високия риск (свързан с надеждността на ЛМПС) и невъзможността да се овъзмезди „амортизацията на личния автомобил“ или да се плати за повреда по време на командировката. Целесъобразно е да се ползва служебен автомобил, какъвто е предвидено да се закупи в рамките на бюджета на проекта. 2. Разработване на софтуер и осигуряване на хардуер за информационна система на НАПОО, което ще включва изграждане на нов потребителски интерфейс за ИС на НАПОО, запазване на съществуващите функционалности на ИС на НАПОО, разработване на нови такива и други, произтичащи от моделите, включени в дейност 2 и констатациите и препоръките от анализа в дейност 1. Софтуерът ще включва функции за извършване на контрол, но ще създаде предпоставки за облекчена форма за комуникация между ЦПО от една страна и НАПОО, АЗ и МТСП от друга. За подпомагане на кандидатите за обучение при избора на квалификационен курс ще бъде изграден интерфейс, даващ възможност за селектиране на център, показал добри резултати (оценени по конкретни критерии) , информиране за организацията на учебния процес, издаваните документи, съдържанието на обучение (съгласно ДОС по избрани професии), както и за компетенциите, които ще бъдат усвоени в конкретен квалификационен курс в ЦПО. Ще бъдат предприети мерки за защита на данните в ИС на НАПОО и непрекъсваемост на работата на ИС на НАПОО, данните от съществуващата ИС на НАПОО ще бъдат мигрирани, ще се запази и разшири съществуващата интеграция между базите данни на АЗ и НАПОО , вкл. и с цел проследяване реализацията на завършилите обучение в ЦПО. ИС на НАПОО ще включва модул за измерване и представяне по достъпен начин на степента на удовлетвореност на обучените и техните работодателите. Както в Модел 1, така и в софтуера ще бъде разработен модул за самооценяване на качеството на предлаганото обучение от ЦПО, с възможност за верифициране на резултатите от външните експерти и класиране на ЦПО по определени критерии на базата на показани резултати. За безпроблемното функциониране на системите е необходимо да се закупи хардуер (сървърите, които се ползват в момента са закупени през 2009 г. и през 2014 г.) да се приведе ИТ инфраструктурата в съответствие с изискванията за информационна безопасност и да се ъпгрейдва интеграцията между ИС на НАПОО и системата за документооборот (понастоящем свързани). Информационната система и предлаганите чрез нея услуги ще бъдат в съответствие с изискванията на Закона за електронно управление и подзаконовите нормативни актове. Етап 3 е описан в Продължението на дейност 3., Contracted Amount: 1 563 010.00 , Reported Amount: 1 290 431.49
  • Activity: Обучение на служителите от институциите на пазара на труда за придобиване на компетентности за работа в новата среда, вкл. и за извършване на мониторинга и последващия контрол.: За осъществяване на мониторинг и последващия контрол, от гледна точка на прилагане на моделите в дейност 2 е необходимо да бъдат обучени служителите на НАПОО, външните експерти и експертните комисии към НАПОО, служители на АЗ и на МТСП. Обученията на служители на НАПОО, МТСП и АЗ съобразно спецификата на темите, ще бъдат осъществени както от експерти в институциите, така и от външни лектори. Обучение следва да бъде организирано и за работодателските организации, които ще тестват модела за външното независимо оценяване на изпитите за придобиване на професионална квалификация, разработен в дейност 2, и се очаква да организират и провеждат външното оценяване след края на проекта. За усвояване на умения за поддържане/администриране на ИС на НАПОО и интеграцията й с АЗ, както и за ползване на възможностите на подобрената ИС на НАПОО в дейност 3, е необходимо нейните потребители да бъдат обучени - служителите на НАПОО, външните експерти и експертните комисии към НАПОО, служители на АЗ и МТСП –обучението ще бъде задължение на изпълнителя, разработващ софтуера в Дейност 3 и ще се финансира в рамките на бюджета по Дейност 3. Обучението следва да включва модул, в рамките на който да се организират дискусии относно начина за реализация на модел 3 и модел 4. , Contracted Amount: 65 400.00 , Reported Amount: 31 345.50
  • Activity: Информиране на потребителите и популяризиране на новия модел за качеството на услугите за професионално обучение.: Необходимо е да се увеличи информацията за професионалното обучение, провеждано от ЦПО по няколко причини: повишаване на привлекателността и увеличаване на процента граждани над 16 г. включени в курсове, повишаване взискателността на обучаваните лица с цел недопускане на обучение неотговарящо на нормативните изисквания относно съдържание, база, преподаватели; повишаване информираността на работодателите във връзка с възможността за реалното им участие в процеса за подобряване качеството на предлаганото професионално обучение и др. След проведени дискусии, вкл. и с представители на институциите като средство за представяне на информация, което ще достигне до максимален брой лица се очертават социалните мрежи. Информационната дейност ще се проведе с публикации (аудио и видео съдържание, вкл. и като платени публикации в социалните медии и платформите за споделяне на съдържание). Изготвеният модел на рейтингова система и ранкирането на ЦПО по определени критерии ще бъде оповестено чрез специални национални събития. Събитията ще бъдат използвани като PLA (учене чрез споделяне на опит/добри практики) сред участващите представители на ЦПО. В ДБТ в местата за среща с потенциални обучавани ще бъдат поставени специални брошури с кратки указания/инструкции как да „контролираме“ ЦПО от позицията на обучаваните лица. „Националните трудови борси“, организирани от АЗ също ще бъдат използвани за разпространение на резултатите от проекта. Представянето пред целевите групи на модела за мониторинг на усвоените компетенции на завършилите професионално обучение чрез външно независимо оценяване на резултатите е изключително важно за фромиране на положителна нагласа сред ползвателите и също за осигуряване устойчивост на тази дейност и след края на проекта Националните събития ще бъдат отразени с платени съобщения в национални медии. По време на националните събития ще се връчат награди на ЦПО, показали най-добри резултати за съответната година, наградите ще бъдат иновативни пособия, подходящи за осъществяване на учебен процес. По избрани от комисия добри практики в ЦПО ще бъдат направени видеофилми, които ще се публикуват на Интернет страницата на НАПОО в рубриката за граждани и в социалните мрежи, а също и ще се предоставят на партньорите и на медиите. Всички добри практики ще се съберат в електронна книга и публикуват на сайта на НАПОО. Поне веднъж месечно ще бъдат подготвяни и изпращани до интернет медиите, до партньорските институции и до социалните партньори публикации, насочени към гражданите и бизнеса с подходящ текст и графика за привличане на вниманието и за повишаване на информираността относно възможностите за професионално обучение. , Contracted Amount: 161 000.00 , Reported Amount: 151 824.43
  • Activity: Оценка на приложения модел и нормативната му регламентация: Както разработването на софтуера, така и процеса по тестването и въвеждането му в експлоатация ще бъдат обект на мониторинг и оценка. Мониторингът включва получаване на обратна връзка от целевите групи (обучавани, ЦПО, служители в институциите) и верифициране. Възложителят ще очаква доклади с оценка, както и обосновани и обективни препоръки към външния изпълнител, отговорен за разработването и внедряването на надградената ИС на НАПОО с цел подобряване на софтуера във връзка с отстраняване на недостатъци и грешки по време на изпълнението на дейност 3 (апробирането на софтуера) от целевите групи, които използват софтуера. , Contracted Amount: 35 000.00 , Reported Amount: 28 955.00
  • Activity: Дейност 3 - ПРОДЪЛЖЕНИЕ Апробиране на модела за мониторинг и последващ контрол, включително чрез неговото осигуряване с човешки ресурси, подобряване на информационното осигуряване и техническа обезпеченост.: 3. Апробиране на модела за мониторинг на усвоените компетенции на завършилите професионално обучение, чрез външно независимо оценяване на резултатите. Разработения и остойностен модел за външно независимо оценяване на резултатите от изпитите за придобиване на професионална квалификация, разработен в дейност 2 ще бъде предложен на работодателски организации(национално представителни или браншови, избрани на основата на препоръки, изведени в анализа от дейност 1), които ще бъдат поканени да апробират модел, както е разработен. Изборът на работодателска организация за апробиране на модел ще се осъществи на базата покана и оценка по предварително разработени критерии. Изпълнителят ще организира и проведе изпитите за придобиване на професионална квалификация. Контролът върху организацията и провеждането на изпитите ще се осъществява от външните експерти и експертите от НАПОО , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 59 604.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: National Employment Agency, Contracted Amount*: 37 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: Ministry of Labour and Social Policy, Contracted Amount*: 9 072.00 , Reported Amount: 565.42
Contractors
  • Contractor: SMART IMPRESS EOOD, Contracted Amount*: 7 428.00 , Reported Amount**: 4 684.80
  • Contractor: ALEXANDAR, Contracted Amount*: 9 960.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: IVEXTO OOD, Contracted Amount*: 7 246.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadegda, Contracted Amount*: 3 780.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SM - Index, Contracted Amount*: 707 466.00 , Reported Amount**: 212 293.80
  • Contractor: INTEGRAL-K LTD, Contracted Amount*: 15 651.13 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ESOF BG EOOD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofia hotel balkan AD, Contracted Amount*: 9 681.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ani, Contracted Amount*: 6 200.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: National Palace of Culture, Contracted Amount*: 1 100.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: "IQM" LTD, Contracted Amount*: 18 660.55 , Reported Amount**: 18 660.55
  • Contractor: EURATEC AUTO LTD, Contracted Amount*: 59 604.00 , Reported Amount**: 59 604.00
  • Contractor: „FIVE CONSULT” Ltd., Contracted Amount*: 34 800.00 , Reported Amount**: 6 960.00
  • Contractor: ARTO plus LTD, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: Karolina, Contracted Amount*: 48 069.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Partners LTD, Contracted Amount*: 42 942.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: International institute for management, Contracted Amount*: 33 024.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sofia Vocational High School of Tourism , Contracted Amount*: 1 960.00 , Reported Amount**: 2 460.00
  • Contractor: Rila Borovec AD, Contracted Amount*: 7 937.64 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 48 069.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "QUALITY AND EFFICIENCY", Contracted Amount*: 51 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Index-Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 127 162.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Specialized Business Systems, Contracted Amount*: 14 397.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 33 798.87 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sirius-58 EOOD, Contracted Amount*: 13 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ART PRODUCTIONS LTD, Contracted Amount*: 15 960.00 , Reported Amount**: 12 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Заети лица в институциите на пазара на труда, обхванати в мерки по програмата, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 300.00 , Reached amount: 306.00
Indicator 2 Number of newly introduced and/or updated processes and models of planning and implementation of policies and services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Заети лица в институциите, работещи в сферата на пазара на труда, повишили своята квалификация, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 306.00
Indicator 4 Number of introduced new or updated processes and models of monitoring, evaluation and control of the policies and services on the labour market, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 1 716 586.28 BGN
Grant 1 716 586.28 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 716 328.28 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 245.10 0.00 245.10 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 12.90 0.00 12.90 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 12.30 0.00 12.30 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 27.00 0.00 27.00 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 51.00 0.00 51.00 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.80 0.00 25.80 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 490.20 0.00 490.20 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 969.00 0.00 969.00 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 513.00 0.00 513.00 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 233.70 0.00 233.70 ДЗЗД " Качество и ефективност"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 980.20 0.00 2 980.20 ЕУРАТЕК АУТО ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Анализ и актуализиране на съществуващия модел на дейностите за мониторинг и контрол на качеството на услугите за професионално обучение в ЦПО и разработване на нов модел за мониторинг на усвоените компетенции на завършилите професионално обучение“, Estimated Amount: 66 667.00
  • Differentiated position 1: „Анализ и актуализиране на съществуващия модел на дейностите за мониторинг и контрол на качеството на услугите за професионално обучение в ЦПО и разработване на нов модел за мониторинг на усвоените компетенции на завършилите професионално обучение“
    Contractor: DZZD "QUALITY AND EFFICIENCY"
    Contract total funded value: 51 600.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на един брой нов лек автомобил за нуждите НАПОО по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“, Estimated Amount: 57 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобил
    Contractor: EURATEC AUTO LTD
    Contract total funded value: 59 604.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на компютърно оборудване, периферна техника, мобилни устройства и мултимедия по две обособени позиции, Estimated Amount: 44 166.66
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване, периферна техника и мобилни телефони
    Contractor: Partners LTD
    Contract total funded value: 42 942.00
  • Differentiated position 2: Доставка на видеоконферентна система
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на сървъри и осигуряване на кабелна свързаност за нуждите на НАПОО”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на 4 броя сървъри ведно с UPS, лицензи и мрежово оборудване“, Обособена позиция № 2 „Доставка на сървъри и осигуряване на кабелна свързаност за нуждите на НАПОО”, по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.”, Estimated Amount: 131 666.66
  • Differentiated position 1: „Доставка на 4 броя сървъри ведно с UPS, лицензи и мрежово оборудване по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.”
    Contractor: Index-Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 127 162.80
  • Differentiated position 2: „Осигуряване на кабелна свързаност за нуждите на НАПОО”, по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: „Осигуряване на кабелна свързаност за нуждите на НАПОО“ по проект „Качество и ефективност“, договор BG05M9OP001-3.020-0001-C01, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. ”, Estimated Amount: 16 666.66
  • Differentiated position 1: 1
    Contractor: INTEGRAL-K LTD
    Contract total funded value: 15 651.13
Procedure 6 Subject to due process: Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на видеоконферентна система, Estimated Amount: 8 333.33
  • Differentiated position 1: „Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на видеоконферентна система“
    Contractor: SMART IMPRESS EOOD
    Contract total funded value: 7 428.00
Procedure 7 Subject to due process: Предметът на обществената поръчка е Надграждане на уеб базирана система, запазваща всички  функционалности на съществуващата https://is.navet.government.bg, съгласно действащата нормативна база с всички съществуващи и служебни модули, както и оптимизация на процесите,, което включва:  -  Изграждане на нови модули към информационната система, съгласно, новите изисквания, актуализации   - Внедряване и синхронизиране на системата вкл. извличане, трансформиране, мигриране на данните и поправяне на грешки от съществуващата ИС на НАПОО https://is.navet.government.bg/ - Обучение на потребителите на системата. - Гаранционна поддръжка на Софтуерния продукт, след въвеждане в експлоатация на системата. - Предоставяне на специфична документация за инсталиране и/или техническа документация. - Прехвърляне на правата на интелектуална собственост върху Софтуерния продукт, включително върху изходните (source) кодове. , Estimated Amount: 770 000.00
  • Differentiated position 1: Надграждане на уеб базирана система
    Contractor: SM - Index
    Contract total funded value: 707 466.00
Procedure 8 Subject to due process: Предметът на обществената поръчка е „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА И ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА ПО ПРОЕКТ „КАЧЕСТВО И ЕФЕКТИВНОСТ“, Estimated Amount: 22 170.00
  • Differentiated position 1: "ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА И ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА ПО ПРОЕКТ „КАЧЕСТВО И ЕФЕКТИВНОСТ“
    Contractor: Specialized Business Systems
    Contract total funded value: 14 397.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN