Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0052-C01
Project Name To lend a hand!
Beneficiary 000261630 MUNICIPALITY DUPNITSA
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 05.04.2018
Start Date 05.04.2018
End Date 15.06.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Дупница, гр.Дупница

Description

Brief description
Проектното предложение на Община Дупница кореспондира изцяло с успешното продължаване на процеса на деинституционализация  чрез  замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда в общността. Сред целите на реформата е и гарантиране на правото на всяко дете до достъп до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните му потребности. Социалната инфраструктура за деца ще се подкрепя в съответствие с Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“ с хоризонт до 2025 г. и Актуализирания план за действие за изпълнението и. Настаняването  на  деца  в  специализирани институции нарушава техните права, гарантирани от международни конвенции,  по  които  Република  България е страна (Конвенция  на ООН за правата на детето, Конвенция на ООН за правата на хората с увреждания) и води до ограничаване на достъпа им до качествена грижа и услуги. В тази връзка Община Дупница, съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги възнамерява да разшири дейността и повиши на ефективността на предоставяните услуги чрез преструктуриране/обединяване със съществуващи услуги и превръщането на Център за социална рехабилитация и интеграция в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, а така също и да изгради ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст изцяло в унисон с новия модел и кореспондира с Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и предвидените реформи в социалното законодателство.
Activities
  • Activity: Проектиране, СМР и авторски надзор за изграждане на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места в Община Дупница.: Преходното жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст се предвижда да бъде изградено в поземлен имот с идентификатор 68789.30.4 по Кадастралната карта и кадастралните регистри, одобрени със Заповед № 300-5-56/30.07.2004 г. на изпълнителния директор на АГКК и изменен със Заповед № КД-14-10-60/07.02.2012 г. на началник на СГКК - Кюстендил, с адрес на поземления имот гр. Дупница, м. Курт Баир с площ на имота 2521 кв.м. – частна общинска собственост, съгласно АОС № 4720 от 05.10.2017 г. Тази дейност се явява една от основна при изпълнение на проекта и включва проектиране, СМР и авторски надзор за изграждане на Преходно жилище . Новото строителство на преходното жилище се налага, тъй като в рамките на общината няма материална база, която да може с по-малко средства от тези, необходими за ново строителство, да се ремонтира, преустрои и/или реконструира, по начин, че да е подходяща и да отговаря на функционалните изисквания за услугата. Теренът върху които ще бъде изградено преходното жилище е общинска собственост, съгласно АОС № 4720/05.10.2017. С Решение на ОбС Дупница от 2017 г. имотът е предоставен за целите на проекта. За обекта ще бъде изготвен работен/технически проект, одобрен съгл. ЗУТ, Наредба № 4/21.05.2001 г. и действащата нормативна уредба, придружен от подробни КС по приложимите части и подробна КСС по видове СМР. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална услуга, като вече изграденото преходно жилище ще бъде част от урбанизираната територия на място и в синхрон с градоустройствената политика на Община Дупница. Проектирането ще включва мерки за достъпа на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Местоположението на сградния фонд е съгласувано от МТСП с писмо за подкрепа за терена върху които ще бъде изградено новото Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с изх. № 08-2677/19.10.17 г. Предвиденото за изграждане преходно жилище е в жилищен район на гр.Дупница, като в съседство няма промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. Предвидената сграда е отделна и самостоятелно обособена в УПИ. За предвиденото преходно жилище има осигурена транспортна инфраструктура – обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци, близост до спирка на обществен транспорт (по ОПРР 2014-2020 Общ. Дупница изпълнява проект “Интегриран градски транспорт на град Дупница”, част от чийто дейности е Изграждане на 13 автобусни спирки за новата автобусна линия № 5 , където попада и предвиденото преходно жилище). За преходното жилище е осигурена здравна инфраструктура - близост до място за оказване на доболнична медицинска помощ - Спешен център Дупница. За преходното жилище е осигурена образователна инфраструктура - в близост се намират две училища, както и три детски градини. За преходното жилище е осигурен достъп до социални услуги: близост до социални услуги - консултативни услуги - в непосредствена близост се намира Дневен център за деца с увреждания, предоставящ социални и консултативни услуги. За него е осигурена базисна обществена инфраструктура: магазини, поща, читалище и др. На отстояние 1,2 км е ситуиран един от най-големите жилищни квартали в община Дупница - ж.к. Бистрица, където има магазини, поща, читалище и т.н. Част от тази дейност е и авторски надзор на обекта, съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ. , Contracted Amount: 232 427.45 , Reported Amount: 281 788.80
  • Activity: Ремонт на ЦСРИ с оглед разширяване дейността му и превръщането му в дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.: Във връзка с изпълнение на националната стратегия "Визия за деинституционализацията на децата в Република България" с хоризонт до 2025г. и Актуализирания план за действие за изпълнението й предстои реформиране на услугите, които ще предоставят ДЦДУ. Предвижда се разширяване на услугите за ранна детска интервенция на уврежданията и индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания в национален мащаб чрез надграждане на дейностите в дневните центрове и центровете за социална рехабилитация на деца с увреждания чрез прилагане на програма , включваща задължителните дейности в съответствие с вече издадените по ПСВ услуги "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания". Предвижда се ремонт на сградата, използвана от ЦСРИ гр. Дупница, находяща се на пл."Свобода"1, самостоятелен обект с идентификационен № 68789.17.54.7.126. Целта на ремонта е въвеждане на енергоспестяващи мерки - газификация, подмяна на дограма и топлоизолация. За обекта ще бъде изготвен работен/технически проект, одобрен съгл. ЗУТ, Наредба № 4/21.05.2001 г. и действащата нормативна уредба, придружен от подробни КС по приложимите части и подробна КСС по видове СМР. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална услуга в синхрон с градоустройствената политика на Община Дупница. Проектирането ще включва мерки за достъпа на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на Наредба №4 от 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Подобряването на материалната база на съществуващия център за социална рехабилитация и интеграция се извършва с оглед разширяване на дейността и повишаване на ефективността на предоставяните услуги чрез преструктуриране/обединяване със съществуващи услуги и превръщането му в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства по новия модел съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и предвидените реформи в социалното законодателство., Contracted Amount: 59 894.59 , Reported Amount: 71 060.49
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на ново преходно жилище : Дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа като Община Дупница ще сключи договор с избран изпълнители за осъществяването на тази дейност. Изборът на изпълнител ще се осъществи след прилагането на Закона за обществени поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му. Оборудването и обзавеждането ще осигуряват безопасна и сигурна среда за децата, като няма да има детайли с остри ръбове. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и ще позволява личните вещи на децата да се съхраняват в гардероби, нощни шкафчета и етажерки, а общите в шкафове за книги и др. Разположението на мебелите в помещенията ще позволява лесното преминаване на деца със затруднена мобилност през всички помещения, ползвани от тях. Също така мебелите ще бъдат съобразени с функцията на помещенията и с възрастовата група на децата, които ще ги ползват. Няма да бъдат доставяни мебели, постелки, драперии и завеси, които позволяват събирането на прах и създават риск от алергии за потребителите на социалната услуга. За всички деца ще бъдат закупени легла с ортопедични матраци, като две от тях ще бъдат високи. Ще бъде предвиден подвижен параван за осигуряване на уединение в стаите при необходимост. Избраният доставчик на оборудването и обзавеждане ще постави на доставеното обзавеждане и оборудване информационни стикери съдържащи: - Емблема на ЕС; - Упоменаване на ЕС; - Наименование на съфинансиращия фонд; - Общото лого на програмен период 2014-2020 г., в съответствие с наименованието на финансиращата програма; - Номера на договора за безвъзмездна помощ. Изработката им ще бъде съобразна с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, като същите ще бъдат част от техническата спецификация при провеждане на тръжната процедура. Всяко дете ще разполага със самостоятелно легло, гардероб и нощно шкафче за лични вещи. Стаите за децата ще бъдат обзаведени с бюра и работен стол. Кухнята ще бъде обзаведена с необходимото за съхранение и приготвяне на храна и хранене оборудване, домакински електроуреди - хладилник с фризер, готварска печка, миялна машина, аспиратор, тостер, микровълнова и др. Трапезария ще бъде обзаведена така, че всички деца да могат да се хранят едновременно. В дневната ще бъдат разположени библиотека, а обзавеждането ще бъде от мека мебел, маси и столове. Ще бъдат закупени подходящи маси и столове, удобна мека мебел за разговори и почивка. Трапезарията ще позволява храненето да се случва заедно с възпитателите и другите членове на персонала или доброволци. Ще бъдат закупени две перални машини със сушилня. Отоплението и температурният комфорт на центъра ще се извършва с 7 броя климатици с цел икономичност на ел. енергия и намаляване замърсяването на атмосферата. Подгряването на водата в центъра ще се извършва с 6 бойлери с различен обем. За нуждите на децата ще бъдат закупени 1 бр. телевизор и 1бр. лаптоп. Дворното място ще бъде оборудвано с градински съоръжения - маса и столове. , Contracted Amount: 20 900.00 , Reported Amount: 19 727.33
  • Activity: Информация и Комуникация: Дейността за информация и комуникация по проекта ще бъде осъществена съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. при договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще се осъществи с оглед осигуряване публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС. В процес на реализацията на този проект са предвидени редица комуникационни мерки -кратко описание на проекта на уеб-сайта на Община Дупница, включително на неговите цели и резултати, като ще се открои финансовата подкрепа на ЕС. Община Дупница ще приложи необходимите комуникационни мерки за да бъде информирана обществеността за финансирането от ЕС и съответно съфинансирането на проекта от страна на бюджета на Република България. По време на изпълнение на строителството Община Дупница ще постави два билборда на обектите на интервенция, а след приключване на строително - монтажните работи и въвеждане на експлоатация на обектите, Община Дупница ще постави две постоянни табели на видимо за обществеността място. Общината ще организира и официална церемония за откриване на обектите.. Ще бъдат проведени и две публични събития - начална и заключителна пресконференция на които ще бъде поставен банер и разпространени брошури. На двете събития обществеността ще бъде запозната с целите и резултатите от реализацията на проекта., Contracted Amount: 3 100.00 , Reported Amount: 3 288.00
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор съгласно Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация на обектите: Съгласно изискванията на българското законодателство провеждането на строителен надзор в рамките на дейности по строителство е съществен елемент. Дейността „строителен надзор“ включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно ще следят за качеството, както и използваните материали, така и на самата работа. Дейността ще се изпълнява паралелно с Дейност 1 и Дейност 2. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация за обекти на интервенция по проекта. Тази дейност се състои в: - Откриване на строителната площадка и определяне на строителни линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обектите. Настоящата дейност включва и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежа, обект на интервенция по проекта. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности., Contracted Amount: 3 350.00 , Reported Amount: 2 904.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Екипът за управление ще бъде сформиран непосредствено след сключване на ДБФП и практическото му стартиране. Екипът по проекта ще осъществява регулярни оперативни срещи с оглед планиране изпълнението на заложените дейности, проследяване напредъка по проекта, навременно идентифициране и успешно преодоляване на рискове, свързани с постигане на целите и заложените резултати. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности; разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му; изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта; правилното попълване и поддържане на досието на проекта. Изпълнението на дейността се основава на принципа „Добро управление на програми и проекти“, а целта е обезпечаване гладкото изпълнение на проекта., Contracted Amount: 6 393.44 , Reported Amount: 6 172.37

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Eli, Contracted Amount*: 3 225.75 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PANDA COOPERATION, Contracted Amount*: 10 658.93 , Reported Amount**: 10 658.93
  • Contractor: Radostina, Contracted Amount*: 1 592.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Agency PRo Way Ltd, Contracted Amount*: 3 180.00 , Reported Amount**: 2 988.00
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 1 575.22 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT Ltd, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: "BULPLAN INVEST" Ltd, Contracted Amount*: 278 880.00 , Reported Amount**: 281 788.80
  • Contractor: "GDS - Ruen", Contracted Amount*: 70 436.04 , Reported Amount**: 71 060.49
  • Contractor: "PGM Consult" DZZD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 2 904.00
  • Contractor: MALDI Ltd , Contracted Amount*: 9 068.40 , Reported Amount**: 9 068.40
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: RUEN HOLDING Ltd, Contracted Amount*: 66 209.88
  • Member of the Consortium: GEORGIEV DIZAIN STUDIO Ltd, Contracted Amount*: 4 226.16

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 48.00

Financial Information

Total Project cost 363 655.21 BGN
Grant 363 655.21 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 363 655.21 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 944.00 0.00 13 944.00 БУЛПЛАН ИНВЕСТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 521.80 0.00 3 521.80 "ГДС - Руен" ДЗЗД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изпълнение на дейности по информация и комуникация в изпълнение на проекти "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница" и "Подай ръка", финансирани по ОПРР 2014 -2020 по четири обособени позиции":Обособена позиция 1:Организиране на пресконференции, промоционални събития, прес-публикации, изработка и монтаж на билборди и постоянни обяснителни табели по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница“ Обособена позиция 2 Изработване на 500 броя дипляни по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Дупница“ Обособени позиция 3: Организиране на пресконференции, промоционални събития, прес-публикации, печат и монтаж на пана и постоянни обяснителни табели по проект: „Подай ръка“ Обособена позиция 4: Изработване на 100 броя брошури по проект „Подай ръка“ , Estimated Amount: 3 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4: Изработване на 100 броя брошури по проект „Подай ръка“
    Contractor: DMI DEVELOPMENT Ltd
    Contract total funded value: 300.00
  • Differentiated position 2: Обособени позиция 3: Организиране на пресконференции, промоционални събития, прес-публикации, печат и монтаж на пана и постоянни обяснителни табели
    Contractor: Agency PRo Way Ltd
    Contract total funded value: 3 180.00
Procedure 2 Subject to due process: "Проектиране, СМР и авторски надзор за изграждане на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места" по проект BG16RFOP001-5.001-0052"Подай ръка" по ОПРР 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца", Estimated Amount: 232 427.45
  • Differentiated position 1: "Булплан инвест" ООД
    Contractor: "BULPLAN INVEST" Ltd
    Contract total funded value: 278 880.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на ново преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст", в изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0052 “Подай ръка”, финансиран по ОП “Региони в растеж” 2014-2020 по две обособени позиции”: Обособена позиция 1: Доставка на оборудване Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане, Estimated Amount: 20 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1:Доставка на оборудване
    Contractor: PANDA COOPERATION
    Contract total funded value: 10 658.93
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Contractor: MALDI Ltd
    Contract total funded value: 9 068.40
Procedure 4 Subject to due process: „Проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор на обекти в гр.Дупница – Преходно жилище и Център за социална рехабилитация и интеграция, по проект BG16RFOP001-5.001-0052 „Подай ръка“, по ОП“Региони в растеж“ 2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-5.001”Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца”, по 2 обособени позиции: 1. Проектиране, СМР и авторски надзор за изграждане на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места; 2. Проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор при ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки в сградата на ЦСРИ. , Estimated Amount: 292 322.04
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор при ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки в сградата на ЦСРИ
    Contractor: "GDS - Ruen"
    Contract total funded value: 70 436.04
Procedure 5 Subject to due process: Стр. надзор в изпълнение на проекти „Подобр. на образов. инфраструктура в гр. Дупница“ и „Подай ръка“, финансирани по ОПРР 2014-2020 по 4 ОП: ОП1: „Упр. на стр.надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг - проектиране, строителство и упр. на авторски надзор за изгр. на ОДЗ в ж.к. Бистрица, гр. Дупница“;ОП 2: „Упр.на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на Инженеринг - проектиране, строителство и упр. на авторски надзор за изгр. на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница“;ОП3: „Упр. на стр. надзор и изв.на оценка за съответствие на инв.проекти при изп. на проектиране, СМР и упр. на авторски надзор за изгр. на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места в гр. Дупница;ОП4: „Упр. на стр. надзор и изв. на оценка за съответствие на инв. проекти при изп. на проектиране, СМР и упр. на авторски надзор при ремонт и въвеждане на енергосп. мерки в сгр. на ЦСРИ гр. Дупница“. , Estimated Amount: 7 350.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3 „Упражняване на строителен надзор и извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти при изпълнение на Изпълнение на проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор за изграждане на ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места в гр. Дупница
    Contractor: "PGM Consult" DZZD
    Contract total funded value: 2 004.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 4 „Упражняване на строителен надзор и извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти при изпълнение на Изпълнение на проектиране, СМР и упражняване на авторски надзор при ремонт и въвеждане на енергоспестяващи мерки в сградата на ЦСРИ гр. Дупница“
    Contractor: "PGM Consult" DZZD
    Contract total funded value: 1 596.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN