Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0480-C02
Project Name Erudita Pharmacy - enterprise for boutique pharmaceutics
Beneficiary 200467237 ERUDITA PHARMACY LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 11.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение с наименование "Аптека Ерудита – предприятие за бутикова фармация" с Кандидат "АПТЕКА ЕРУДИТА" ЕООД се подава по процедура BG16RFOP002-2.002 " на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Същото се планира да се извърши на територията на гр. София, Република България за 15 месеца и цели постигане на следните цели:
* Развитие и укрепване на управленския капацитет на Кандидата чрез подкрепа за специализирани услуги за реинженеринг и въвеждане на системи за управление;
* Подобряване на потенциала за пазарно разрастване чрез насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги.
Те са насочени към постигане на целта на процедурата и покриват двете изискуеми от нея цели.
Постигане целите се предвижда да стане с изпълнение на следните дейности:
1. Услуга по реинженеринг;
2. Въвеждане на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015;
3. Инвестиции в ново оборудване;
4. Сертифициране на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015;
5. Използване на услуги за разработване и въвеждане на ERP система;
6. Дейности за визуализация на проекта.
Нужния бюджет за извършване на дейностите е 231 310.00 лв., от които 161 917.00 лв. е публичното финансиране от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност", а частните/собствени инвестиции - 69 393.00 лв.
Предложението е в съответствие с хоризонталните политики на ЕС:
− насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията; и
− устойчиво развитие.
При своето изпълнение Проекта ще доведе до подобряване на процесите на управление и организация на дейността на Кандидата, включително: процесът на планиране и вземане на решения, процес на организация на ресурсите, процес на организация на производствения процес, процес на реализация на продукта и процес на интернационализация на продукта.
Activities
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез ползване на специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятията за извършване на организационно иновиране: Дейността включва възлагане на външен изпълнител извършване на консултантска услуга - реинжинеринг на процесите в предприятието на Кандидата. Предвижда се реинженерингът да включи анализ на: - производствения цикъл, - продуктов капацитет, - технологични възможности, - производствени връзки, - анализ на разходите и - анализ на веригата за доставки. В резултат на реинженеринга следва да се изработи наръчник с препоръки, включващи: 1. Въвеждане за пръв път в предприятието на Кандидата система за управление на веригата за доставки; 2. Реорганизация на процесите на предприятието за подобряване на ефективността на взаимодействие и повишаване производителността на производството; 3. Въвеждане на ниви методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти и излизане на външни пазари. Дейността е основна за Проекта и с осъществяването й ще се даде възможност за качествено приключване на следващите дейности и постигане на целите на Проекта., Contracted Amount: 29 900.00 , Reported Amount: 29 500.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез въвеждане на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015: Консултантска услуга по въвеждането на две системи за управление: * ISO 9001:2015; * ISO 14001:2015. За всяка от дейностите се предвиждат следните етапи: 1.Планиране – подготвителен етап, по време на който се извършва проверка на съществуващата ситуация и анализ на процесите в организацията; 2.Изпълнение – на този етап ще се изработи документацията за внедряване на интегрирана система за управление – ISO 9001 : 2000 и ISO 14001:2004; 3.Внедряване – на този етап интегрираната система ще се приложи в производствената среда на Кандидата; 4.Проверка - тестване на всички отделни компоненти и при нужда промяна на системата; 5.Въвеждане на системата - пуск на системата в действие. Дейността е необходима и разхода за нея оправдан, тъй като въвеждането на системите ще подобри качеството на производство и ще повиши неговата устойчивост. Изпълнението й ще позволи навлизане на нови пазари. , Contracted Amount: 11 000.00 , Reported Amount: 10 950.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез инвестиции в ново оборудване, допринасящо за спазване на съответствието с изискванията на въведена система за управление: Настоящата дейност пряко спомага за постигане сертифициране на системи за управление по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и реализиране целта на проектното предложение свързана с развитие и укрепване на управленския капацитет на Кандидата чрез подкрепа за специализирани услуги за реинжинеринг и въвеждане на системи за управление. Дейността е свързана с доставка на следното оборудване, необходимо на Кандидата: 1. Рефрактометър на Аббе - 1 бр. Придобиването и използването на Рефрактометър на ABBE отговаря изцяло на изискванията на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“, тъй като измерванията следва да бъдат проведени с калибрирани и валидирани измервателни системи, както и да бъдат ясно идентифицирани. Рефрактометрията е един от основните методи за анализ, които изпълват със съдържание новите етапи от производството, които искаме да въведем пълноценно: „Входящ контрол на суровини“, „Контрол на междинни продукти“, Краен фармацевтичен контрол“ и „Контрол на стабилност“. Следенето на качеството на суровините, междинните продукти и крайния продукт е основна концепция на стандарта ISO 9001:2015. 2. Система за експресен АТФ контрол - 1 бр. Следенето на микробиалната чистота на повърхностите – на работното оборудване, на помещенията, на контактните повърхности на самите оператори (ръце, тяло, облекло, защитни средства – очила, ръкавици) е съществен елемент на осигуряването на качеството на продукцията – лекарства, хранителни добавки, козметика и т.н. Системата за експресен микробиологичен АТФ (аденозинтрифосфат) контрол има за цел за идентифицира наличието на бактериални остатъци по обследваните повърхности, което доказва или отхвърля ефективността на процедурите по почистване. Системата е окомплектована със софтуер за снемане, архивиране и обработка на данните от измервания, което е съществен елемент на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“. Поддържане на регистър на измерванията на елементите на средата е основополагащо изискване на всички системи за осигуряване на качеството. 3. Система за ултрачиста вода - 1 бр. Добиването на ултрачиста вода има смисъл във връзка с две направления дейности в производството: (1) извършване на анализи на веществата и продуктите – вода за извършване на HPLC хроматография, и (2) разтворител и/или среда за приготвяне на лекарствени продукти и медицински изделия за очна употреба (капки за очи, очни мази, промивка на контейнерите и контактните материали). Придобиването на системата за ултрачиста вода се диктува от необходимостта да разполагаме с вода, отговаряща на нуждите за HPLC хроматография (клас на чистота Type 1). Хроматографът не може да извършва анализ с вода от по-нисък клас. Влагането на ултрачиста вода при приготвяне на продукти за очна употреба отговаря на изискванията на Европейската фармакопея, раздел „Форми за очно приложение“. 4. Модулна система за високоефективна течна хроматография (HPLC) - 1 бр. Съгласно Европейската фармакопея (в България валидна е Европейската фармакопея), има два вида методи за доказване на вещества – основни и допълнителни. HPLC хроматографията е основен фармакопеен метод за доказване на вещества. В този смисъл, придобиването и използването на хроматографа отговаря изцяло на изискванията на ISO 9001:2015, раздел 7.1.3 „Инфраструктура“ и раздел 7.1.5 „Ресурси за наблюдение и измерване“ – т.2 „Проследимост на измерването“, тъй като измерванията следва да бъдат проведени с калибрирани и валидирани измервателни системи, както и да бъдат ясно идентифицирани. Разширяването на възможностите за идентификация на вещества ще позволи да навлезе пазарно на нови пазари, които до момента поради липса на оборудване. Тези пазари изискват да се влагат в готовия продукт единствено доказани и сертифицирани субстанции., Contracted Amount: 63 000.00 , Reported Amount: 64 935.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез сертифициране на системи за управление ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015: Дейността има два етапа: I. Сертификацията от акредитиран орган по ISO 9001:2015 на внедрената система за управление. Сертифицирането минава през следните етапи: 1. Провеждане на преглед от ръководството и положителна констатация за готовността на системата за управление за сертификация ; 2. Вътрешен одит на ISO 9001:2000; 3. Подаване на заявка и необходимия пакет документи; 4. Кандидатстване за оценяване. II. Сертификацията от акредитиран орган по ISO 14001:2015 на внедрената система за управление. Сертифицирането минава през следните етапи: 1. Провеждане на преглед от ръководството и положителна констатация за готовността на системата за управление за сертификация ; 2. Вътрешен одит по ISO 14001:2004; 3. Подаване на заявка и необходимия пакет документи; 4. Кандидатстване за оценяване., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 950.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии, чрез използване на услуги за разработване и въвеждане на софтуерна система за управление на ресурсите (ERP система): Дейността включва създаване на интегрирана система от тип ERP система с налични следните модули: Изграждане на инфраструктурен модел и разработване, изпитване и инсталиране на базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ" на ERP система Разработване на модул "НОМЕНКЛАТУРА" на ERP система Разработване на модул "КАСА" на ERP система Разработване на модул "ПРИХОД" на ERP система Разработване на модул "РАЗХОД" на ERP система Разработване на модул "КЛИЕНТИ" на ERP система Разработване на модул "ПОРЪЧКИ" на ERP система Разработване на модул "ЕКСТЕМПОРАЛНИ" на ERP система Разработване на модул "ПРАТКИ" на ERP система Разработване на модул "ПЛАЩАНИЯ" на ERP система Разработване на модул "БАРКОД" на ERP система Разработване на модул "СППРАВКИ" на ERP система Разработване на модул "УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ " на ERP система Модулите се разработват поетапно при спазване на изискванията за интегрираност с базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ". Настоящата инвестиция допринася пряко за изпълнение на целта на Проекта, създавайки възможност за растеж чрез насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. Етапите на изпълнение на дейността са два: 1. Етап на базиране на системата , включващ: Изграждане на инфраструктурен модел и разработване, изпитване и инсталиране на базов модул "АДМИНИСТРИРАНЕ" на ERP система; и Разработване на модул "НОМЕНКЛАТУРА" на ERP система. При него ще се създаде основата на системата, която ще може да бъде използвана от Кандидата. 2. Етап на модифициране на модулите на системата спрямо нуждите на Кандидата и спрямо препоръките от доклада по реинжинеринг. При този етап ще се разработят и интегрират в предприятието на кандидата останалите модули на системата. Системата ще бъде разработена с функционалност на система за управление на веригата за доставки., Contracted Amount: 115 410.00 , Reported Amount: 115 000.00
  • Activity: Дейности за визуализация на проекта: Дейността включва следните поддейности: 1. Визуализация на Проекта относно дейности по системи за управление Извършване на PR дейности за популяризиране на въведени системи за управление с включени: - интернет популяризиране на проекта и неговите резултати; - информиране чрез мрежата от 28 информационни центъра; - 2 бр. плакати за производствено и търговско помещение по време на изпълнение на Проекта; - 1 бр. информационна табела за поставяне след приключване на дейностите на Проекта. 2. Визуализация на Проекта относно дейности по разработване и въвеждане на ИКТ софтуер - Извършване на PR дейности за популяризиране на изработена ERP система и нейните предимства с включени: - интернет популяризиране на проекта и неговите резултати; - информиране чрез мрежата от 28 информационни центъра; - 2 бр. плакати за производствено и търговско помещение по време на изпълнение на Проекта; - 1 бр. информационна табела за поставяне след приключване на дейностите на Проекта. Дейността е задължителна и следва да се изпълни съгласно "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 975.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BALTOV KONSULT EOOD, Contracted Amount*: 7 665.00 , Reported Amount**: 10 950.00
  • Contractor: VALERUS-VALERI RUSINOV ET, Contracted Amount*: 2 660.00 , Reported Amount**: 3 800.00
  • Contractor: MEDIA GROUP, Contracted Amount*: 682.50 , Reported Amount**: 975.00
  • Contractor: SARTORIUS BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 10 500.00 , Reported Amount**: 15 000.00
  • Contractor: BIOCOM TRENDAFILOV Ltd, Contracted Amount*: 4 620.00 , Reported Amount**: 6 600.00
  • Contractor: TECHFINANCE Ltd, Contracted Amount*: 20 650.00 , Reported Amount**: 29 500.00
  • Contractor: Nikol Consult Ltd, Contracted Amount*: 80 500.00 , Reported Amount**: 115 000.00
  • Contractor: ACM2 Ltd, Contracted Amount*: 27 674.50 , Reported Amount**: 39 535.00
  • Contractor: EURO STANDARD CERTIFICATION Ltd, Contracted Amount*: 6 965.00 , Reported Amount**: 9 950.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 35 480.08 , Reached amount: 35 480.62

Financial Information

Total Project cost 231 310.00 BGN
Grant 161 917.00 BGN
Self amount 69 393.00 BGN
Total actual amounts paid 161 917.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на доставка на оптичен инструмент от вид Рефрактометър на Аббе, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на оптичен инструмент от вид Рефрактометър на Аббе
    Contractor: VALERUS-VALERI RUSINOV ET
    Contract total funded value: 2 660.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на доставка на система за наблюдение на контаминацията от вид Система за експресен аденозинтрифосфат (АТФ) контрол, Estimated Amount: 5 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на система за наблюдение на контаминацията от вид Система за експресен аденозинтрифосфат (АТФ) контрол
    Contractor: BIOCOM TRENDAFILOV Ltd
    Contract total funded value: 4 620.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на доставка на устройство за филтрация на вода от вид Система за ултрачиста вода, Estimated Amount: 9 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на устройство за филтрация на вода от вид Система за ултрачиста вода
    Contractor: SARTORIUS BULGARIA LTD
    Contract total funded value: 10 500.00
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на доставка на хроматограф от вид Модулна система за високоефективна течна хроматография (ВЕТХ)., Estimated Amount: 46 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на доставка на хроматограф от вид Модулна система за високоефективна течна хроматография (ВЕТХ)
    Contractor: ACM2 Ltd
    Contract total funded value: 27 674.50
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуги по визуализация на проект Аптека "Ерудита" – предприятие за бутикова фармация, съфинансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по визуализация на проект Аптека "Ерудита" – предприятие за бутикова фармация, съфинансиран от Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020
    Contractor: MEDIA GROUP
    Contract total funded value: 682.50
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на услуги по разработване на софтуер от вид ERP система, чрез която ще се извършва планиране и повишаване ефективността на ресурсите на предприятието., Estimated Amount: 115 410.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по разработване на софтуер от вид ERP система, чрез която ще се извършва планиране и повишаване ефективността на ресурсите на предприятието.
    Contractor: Nikol Consult Ltd
    Contract total funded value: 80 500.00
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране 31 РИ, Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране 32РИ, Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране 33РИ, Estimated Amount: 29 900.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по реинжeнеринг на фармацевтична дейност за осъществяване на организационно иновиране 33РИ
    Contractor: TECHFINANCE Ltd
    Contract total funded value: 20 650.00
Procedure 10 Subject to due process: Услуги по въвеждане на системи за управление на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по въвеждане на системи за управление на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015
    Contractor: BALTOV KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 7 665.00
Procedure 11 Subject to due process: Услуги по сертифициране на системи за управление на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по сертифициране на системи за управление на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015
    Contractor: EURO STANDARD CERTIFICATION Ltd
    Contract total funded value: 6 965.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN