Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2717-C01
Project Name New Workplaces in PLAMKO
Beneficiary 040492787 PLAMKO - PLAMEN GEORGIEV ET
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.05.2017
Start Date 22.05.2017
End Date 22.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Description

Brief description
ЕТ ПЛАМКО е утвърден търговец на хранителни продукти и производител на готови храни с най-голям пазарен дял в Попово. Предприятието развива дейността си в три супермаркета и един кулинарен щанд с кухня.
С финансовата помощ на ОП Конкурентоспособност, Процедура: BG161PO003-2.3.02 Енергийна ефективност и зелена икономика през 2014 година завършихме енергийното обновяване на пететажна многофункционална сграда. Проектът включваше изолация, климатизация и осветителна система за цялата сграда. На първия етаж вече работи третият ни магазин. Вторият етаж е проектиран за приготвяне и продажба на готови ястия. Освен нов кулинарен щанд и нова кухня, там сме предвидили и заведение за бързо хранене на самообслужване.
Проектът предвижда да оборудваме втория етаж на сградата и да разкрием 17 нови работни места за 1 домакин, 4 готвачи, 6 обслужващи щанда и 6 кухненски работника. Ще бъдат наети безработни и неактивни лица, от които поне 5 безработни младежи на възраст до 29 години и поне 4 безработни лица на възраст над 54 години или продължително безработни. Готвачите, кухненските работници и обслужващите кулинарен щанд ще преминат обучение за придобиване на професионална квалификация.
С всички наети лица ще сключим трудови договори за 8 часов работен ден, като обученията ще се провеждат в работно време.  
Управлението и отчитането на дейностите ще бъде възложено на външни експерти.  
Визуализацията на проекта ще включва табели и стикери.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца: Дейността ще бъде изпълнена на три етапа: Етап 1 Подбор на целевата група Първоначално ще бъдат подбрани и одобрени общо 17 безработни и/или неактивни лица от следните целеви групи: - Безработни младежи до 29 години включително - минимум 5 души; - Безработни лица на възраст над 54 години или продължително безработни и неактивни лица - минимум 4 души; - Други безработни или неактивни лица - останалите 8 души. При доказана невъзможност на някой от подбраните да изпълнява задълженията си ще бъде извършен нов подбор като се съблюдават изискванията за принадлежност към определена целева група. Етап 2 Полагане на труд от наетите лица Подбраните лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Касиер домакин, код по НКПД-2011: 43112002 - 1 човек, - Готвач, код по НКПД-2011: 51202001 - 4 души; - Обслужващ, кулинарен щанд, код по НКПД-2011: 52460003 - 6 души; - Помощник, кухня, код по НКПД-2011: 94120002 - 6 души С наетите лица ще сключим срочни трудови договори по чл. 68, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 68, ал. 3 от КТ за срок, съответстващ на осигуреното финансиране по проекта. Ще актуализираме правилника за вътрешния трудов ред, като регламентираме работа на смени в съответствие с чл. 141 от КТ, за да осигурим необходимите човешки ресурси за производствения цикъл и продажбите. Работните смени на наетите лица ще бъдат определени съгласувано с организацията на предвидените обучения за професионална квалификация и ключови компетентности. Работните места на наетите ще бъдат в новосъздадената кухня с кулинарен щанд и заведение за бързо хранене в новата ни сграда в Попово на ул. Славянска 2, които ще бъдат оборудвани по проекта. Етап 3 Продължаване на трудовите правоотношения След изтичане на срока, в който е осигурено финансиране по проекта, наетите лица ще бъдат оценени и на представилите се най-добре ще бъдат предложени срочни трудови договори за 12 месеца. На основание чл. 68, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 68, ал. 4 от КТ с тях ще бъдат сключени трудови договори. , Contracted Amount: 127 484.42 , Reported Amount: 127 484.42
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по първа и втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Шестнадесет от общо седемнадесетте наети лица ще преминат обучения за придобиване на част от професия първа или втора степен професионална квалификация. В съответствие с одобрения от НАПОО СПИСЪК НА ПРОФЕСИИТЕ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ сме предвидили следните обучения по Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг: 1. За наетите на длъжност Готвач, код по НКПД-2011: 51202001: Наименование на професията: 811070 Готвач Наименование на специалността: 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки, втора квалификационна степен Хорариум на обучението не по-малко от 300 учебни часа, за част от професия по втора квалификационна степен Брой на обучаваните лица - 4 Документ, доказващ завършеното обучение - Удостоверение за част от професия по втора степен професионална квалификация Целта на обучението е наетите лица да усвоят основни професионални компетенции за хранителните продукти, технологичните процеси и технологията на ястията; за спазване на изискванията за лична и производствена хигиена и безопасно упражняване на професията. 2. За наетите на длъжностите Обслужващ, кулинарен щанд, код по НКПД-2011: 52460003 и Помощник, кухня, код по НКПД-2011: 94120002: Наименование на професията: 811090 Работник в заведенията за хранене и развлечения Наименование на специалността: 8110901 Работник в производството на кулинарни изделия в заведенията за хранене, първа квалификационна степен Хорариум на обучението не по-малко от 200 учебни часа, за част от професия по първа квалификационна степен Брой на обучаваните лица - 12 Документ, доказващ завършеното обучение - Удостоверение за част от професия по първа степен професионална квалификация Целта на обучението е наетите лица да усвоят начални практически умения за приемане и съхранение на хранителни продукти; за видовете обработка на хранителни продукти и приготвянето на кулинарни изделия; за основните качествени показатели на готовите ястия и десерти; за сроковете и условията на съхранение и реализация; за спазване на изискванията за лична и производствена хигиена и безопасно упражняване на професията. , Contracted Amount: 5 800.00 , Reported Amount: 5 800.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: За да се осигурят условия на труд, отговарящи на всички нормативни изисквания и да се мотивират наетите лица за устойчива трудова заетост предвиждаме да закупим и инсталираме следното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: 1. Оборудване на четири работни места за готвачи и шест работни места за помощници в кухнята: Кухната ще бъде оборудвана със съвременна професионална техника, отговаряща на последните тенденции и норми за здравословно обработване на хранителни продукти и приготвяне на готови ястия. Ключови уреди за кухнята са система за термична обработка с мазнини (пържене) и система за термична обработка с флуиди (конвектомат). Системата за термична обработка с мазнини (пържене) трябва да отговаря на следните минимални изисквания: Обща вместимост не по-малко от 30 литра и не по-малко от 2 вани; Вградена система за автоматично спускане на кошниците при достигане на оптимална температура; Вградена система за автоматично повдигане на кошниците при завършване на цикъла; Вградена система за контрол на температурата във ваните, регулираща продължителността на цикъла в зависимост от количеството продукти; Вградена система за филтриране на мазнината във ваните; Вградена система за програмиране на рецепти със зададена температура и продължителност на цикъла; Вградена система за звукова сигнализация при завършване на цикъла; Вградена система за автоматично измиване на ваните. Системата за термична обработка с въздух и пара (конвектомат) трябва да отговаря на следните минимални изисквания: Капацитет не по-малко от 6+1 тави; Дигитален дисплей; Вградена система за самоизмиване; Вградена система за автоматично регулиране на влажността. За оборудване на кухнята ще бъдат необходими ии други уреди и аксесоари, които ще определим след доставката на двете системи. 2. Оборудване на шест работни места за обслужващи кулинарен щанд: Кулинарният щанд ще бъде оборудван с линия за излагане и продажба на готови храни, която е предназначена за обслужване на клиенти и съдържа следните модули: Хладилен модул с не по-малко от 8 заменяеми съда за храна от неръждаема стомана (гастронорми 1/2) за температура от 0 до 4 градуса; Неутрален модул от неръждаема стомана за посуда и хляб; Отопляем модул (бен мари) с не по-малко от 8 заменяеми съда от неръждаема стомана (гастронорми 1/2) за температура от 68 до 75 градуса., Contracted Amount: 55 900.00 , Reported Amount: 55 990.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността спомага за постигане на целите на проекта, като осигурява неговото изпълнение в съответствие с нормативната уредба и при спазване на принципите за ефективност, ефикасност и икономичност. В рамките на дейността ще бъде осигурен екип за управление на проекта, ще бъдат изготвени процедури за избор на изпълнители, ще се осъществява превантивен и последващ контрол на дейностите и мониторинг на изпълнението., Contracted Amount: 13 150.00 , Reported Amount: 12 118.91
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността ще допринесе за изпълнение на целите на проекта чрез популяризиране на приноса на ЕС. Ще бъдат поставени две информационни табели на входа на кулинарния магазин и 20 стикера за визуализация на закупеното оборудване., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AVA-M OOD, Contracted Amount*: 55 990.00 , Reported Amount**: 55 990.00
  • Contractor: SVETLANA, Contracted Amount*: 16 150.00 , Reported Amount**: 3 092.25
  • Contractor: CENTER FOR REGIOPNAL DEVELOPMENT, Contracted Amount*: 5 800.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 36.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 16.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 16.00

Financial Information

Total Project cost 202 424.42 BGN
Grant 202 424.42 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 199 515.33 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 352.98 0.00 2 352.98 АВА-М ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 446.52 0.00 446.52 АВА-М ООД
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на система за термична обработка с мазнини (пържене), система за термична обработка с флуиди (конвектомат) и линия за излагане и продажба на готови храни в три обособени позиции, Estimated Amount: 58 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Система за термична обработка с мазнини (пържене)
    Contractor: AVA-M OOD
    Contract total funded value: 55 990.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Система за термична обработка с въздух и пара (конвектомат)
    Contractor: AVA-M OOD
    Contract total funded value: 55 990.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. Линия за излагане и продажба на готови храни
    Contractor: AVA-M OOD
    Contract total funded value: 55 990.00
Procedure 2 Subject to due process: Организация и управление на проекта, Estimated Amount: 16 150.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта
    Contractor: SVETLANA
    Contract total funded value: 16 150.00
Procedure 3 Subject to due process: Услуги по провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация по проект № BG05M9OP001-1.003-2717-C01 „Нови работни места в ПЛАМКО“, Estimated Amount: 5 800.00
  • Differentiated position 1: Услуги по провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация по проект № BG05M9OP001-1.003-2717-C01 „Нови работни места в ПЛАМКО“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN