Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0055-C07
Project Name Equal opportunity for all children.
Beneficiary 000024916 Petrich Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.08.2016
Start Date 05.08.2016
End Date 12.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Петрич, гр.Петрич

Description

Brief description
Защита правата на децата и създаване на условия за тяхното развитие  е  отговорност и задача на ръководството на община Петрич. В тази посока общинското ръководство използва не само собствените си финансови ресурси , но и тези, предоставени от други донори като Световната банка. Психично-здравното благополучие на децата продължава  да зависи от осигуряване на благоприятни условия за емоционалното и физическото им развитие. Тези условия предполагат родителите, детската градина и училището да осигурят добра заобикаляща среда за формиране на тяхната личност.Настоящият проект надгражда резултатите от изпълнения от Община Петрич проект, финансиран от Световната банка. Всички дейности са насочени към услуги за деца в риск на възраст от 0 до 7 години и техните родители с цел да се гарантира тяхното социално включване.Проектът е с продължителност 86 месеца, като услугите за ранно детско развитие са за период-84 месеца.
Activities
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията в Център за ранна интервенция на уврежданията с капацитет 15 деца + 25 родители: Дейността е продължение и устойчивост от предходния проект "Социално включване " С нея се предвижда и цели предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания. Тази услуга в нейната пълна съвкупност от дейности ще бъде осъществявана в ,МБАЛ „Рокфелер” която разполага с родилно отделение, както и в лечебното заведение в община Петрич, където ще бъде обменян опит на посочената услуга.. Услугата ще бъде насочена към следните конкретни мерки: -Посещения на кинезитерапевт и психолог в отделенията за новородени в болницата .Посещението на кинезитерапевта и психолога при майката и детето ще се извършва възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. Специалистите ще запознават майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за нейното/тяхното бебе. Ще се правят общо 2 посещения. -Посещения в Център за ранна интервенция на уврежданията . Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето в в Център за ранна интервенция на уврежданията Тази дейност също така е свързана с консултиране (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). -Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата .Целта на тази дейност е контрол на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата. Тази дейност също така е свързана с предоставяне на консултация (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.).За тази дейност ще бъде сформиран мобилен екип от педиатър, социален работник, психолог , медиатор (родител-експерт от опит), кинезитерапевт и логопед. В зависимост от конкретната нужда съответните специалисти ще посещават домовете на потребителите. Дейността ще се извършва 75 месеца. Ще бъдат обхванати над 15 деца с проблеми, като ще се обучават как да отглеждат тези деца над 25 родители. , Contracted Amount: 304 243.08 , Reported Amount: 2 614.77
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания с капацитет 15 деца.: Изпълнението на тази дейност цели да бъдат подкрепени деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. В тази услуга е предвидено да бъдат обхванати над 15 деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. С изпълнението се цели децата да получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас.Услугата ще включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. По- конкретно , дейността ще се състои в следното: - Оценка на нуждите на децата от подкрепа; - Индивидуална работа по 2 пъти седмично с деца на 5-6 години за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; - Работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година. В тази връзка ще се обучават родителите за прилагането на похвати за работа с детето с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот . - Ще се направи посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда;- -- Ще се извършва консултиране на родителите относно принципите на интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности, както и формите за самоподготовка в къщи - Ще се осъществява взаимодействие с родителите на децата и бъдещите учители на децата ; - Педагогът ще взема участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина или предучилищната група, където децата са интегрирани - Ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е се провеждат и групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане на 5/6 годишна възраст , за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Целевата група ще бъдат над15 деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. За осъществяването на дейността ще се закупят дидактически и обучителни материали за представителите на целевата група. За осъществяване на дейността ще бъде нает Специален педагог при условията на българското законодателство., Contracted Amount: 71 847.29 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина с капацитет 150 семейства: Дейността представлява комплекс от интегрирани услуги, които са изключително необходими и полезни за бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Те са предназначени както за родители на деца с увреждания, така и за тези извън тази целева група. 1. Психологическа подкрепа. С нея се цели формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Тази мярка ще се прилага на бъдещи родители, родители на деца от 0 до 7 г. и родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. За целта : --Ще се организират групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители . Консултациите ще бъдат насочени към повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето (стандарти за ранно детско развитие). Дейността ще се провежда веднъж седмично, в сесии с продължителност от 90 минути, в помещения, определени от общината. . Планира се в рамките на дейността да бъдат обхванати над 150 семейства. Броят на участиците в групите за обучение няма да надвишава 8 души. --Ще се сформират групи за родители и бъдещи родители. При тази дейност акцентът е върху споделянето на мнения и опит – бъдещите родители и родителите на малки деца ще се събират и ще обменят своите мнения и опит. Особено важно е участието на обучени специалисти на тези срещи. Целта е да бъде създадена среда, в която всички страхове, притеснения и въпроси на бъдещите и на младите родители да бъдат изказани и споделени. Целта на дейностите за и с децата е да се помогне на родителите да разберат по-добре способностите и интересите на техните деца и по този начин да бъдат способни да избират за тях играчки, занимания, книги и т.н. Групите няма да надвишават 6-8 деца и придружаващите ги родители. Срещите ще се провеждат два пъти седмично с продължителност до 90 минути. 2. Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина. Целта на тази дейност е подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път и др. Планира се предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижата за детето; Груповите сесии ще се провеждат по предварително посочени теми веднъж седмично за групи от по 8-10 души. Ще се провежда и мобилната работа. За провеждане на дейностите ще се закупят материали, пряко свързани с провеждане на сесиите с целевите групи- пюрета, каша, адаптирано мляко, комплект грижа за бебето, паста и четка за зъби, пелени, мокри кърпички, бебешки сапун, бебешко олио, бебешка пудра и други. Материалите ще се използват по време на провежданите сесии. За осъществяване на дейностите ще се подберат следните специалисти: педиатър , гинеколог, медицинска сестра, акушерка, психолог, юрист, двама социални работници, двама медиатори. , Contracted Amount: 293 910.63 , Reported Amount: 29 325.60
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище с капацитет 30 потребителя. : Тази дейност ще бъде насочена към развиване и обогатяване на социалните, комуникативните и образователни умения на децата от целевите групи в предучилищна възраст. Целта на летните училища е предоставянето на образователните елементи и различни уроци съвместно с игри и дейности за повишаване познанията на децата. Под формата на забавления ще се стимулира обогатяването на техния мироглед и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас Преки потребители на тази услуга ще бъдат деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Общата цел на дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. С планираните мерки ще се доразвият или да се съхранят придобитите познавателни и социални умения в предучилищното образование. Като най- удачна форма за постигане на тези цели се определя провеждане на лятно училище. С присъствието си в летни групи/училища, където образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят, с по-голяма лекота ще се преодолеят бариерите, които животът е поставил пред тези деца.Като критерий при подбор на такава група , предимство ще се дава на деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони. За участие ще бъдат поканени и деца,чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език. В групата се планира и включване на родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Регламентирано е участието на над 30 потребители, като ще се оформят над две групи до 15 деца, като всяка група ще престоява в лагера по 20 дни . Допълнително ще се уточни мястото и времето на провеждане на дейността, но в общия случай ще бъде през летния сезон/ между 20 юли и 1 септември/ в детска градина или подходящо училище, в зависимост от планираните летни ремонти. Децата ще имат подходящи занимания за тяхната възраст и статус като например: - Занятия за преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата - Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото с включване на родителите в екскурзиите като придружители - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища - Ежеседмични срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Закупуване на книги и материали за първи клас, като стойността им се разделя с родителите и др. Ще бъде нает персонал както следва: един педагог с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминал допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца и медиатор/ помощник-възпитател/ с подобна квалификация. С проекта няма да се осъществяват дейности, част от същинския образователен процес, които се финансират по ОП НОИР, Contracted Amount: 64 431.95 , Reported Amount: 10 906.36
  • Activity: "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" с капацитет 250 потребителя (средно 700 прегледа): Тази услуга има за цел да осигури : Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата; Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст.Дейността ще бъде насочена към родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Рисковете от ненавременно констатиране на отклонения в развитието и здравния статус на децата в община Петрич са значителни. Не малка част от гражданите не са здравно осигурени, което поражда на практика още един проблем. Превенцията на детските заболявания и смъртност е от значение за правилното здравното, физическото и психомоторното развитие на бебета и деца, особено тези от семейства, които са изолирани и/или не са регистрирани при общо практикуващ лекар. Затова предвиждаме мерки , които да позволяват периодично наблюдение на здравословното състояние на децата, тяхната психическа и емоционална устойчивост, както и приучването на родителите от рисковете групи да полагат достатъчни грижи в семейството. Планираме да бъде оказвана помощ, консултация и практически насоки по отношение на цялостното развитие на бебетата и децата от 0-7 години. Дейностите ще могат да се осъществяват както в Центъра за ранно детско развитие така и от мобилен екип.За включване в целевите групи децата трябва да отговарят на определени критерий: - Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца - Семейства, живеещи в лоши битови условия - Семейства с ниско ниво на образование - Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър - Деца от семейства без здравна осигуровка - Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата - Всички деца с увреждания - Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) За редовното наблюдение на здравното, физическо и психомоторното развитие на бебетата и децата ще се акцентира върху дейности, които не се финансират от Здравната каса/ Постановление № 40 от 2004г.на МС / , а именно: - Проверяване на здравното състояние на детето, следене на графика за имунизации и прегледи; - Консултации за насърчаване на кърменето. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации за подобряване психическото развитие на бебетата и децата до 3г. , надграждащи услугите , предоставяни от Здравната каса /Оценка на психическото развитие и Изследване на физическото развитие / .Тази дейност е интегрално свързана с всички останали дейности и услуги, потребни на идентифицираните целеви групи. Чрез нейното предоставяне ще има възможност да се проследява здравният статус на децата от уязвимите групи и съвместно с учителя на детето или директора на детската градина да се анализират резултатите и набелязват мерки за подобряването им. - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Съдействие за регистрация при общо практикуващ лекар Мобилният екип ще извършва посещения в домовете на родителите само с цел превенция от заболявания, а не за лечение. За изпълнението ще бъдат наети: педиатър, медицинска сестра,стоматолог и медиатор ., Contracted Amount: 96 486.23 , Reported Amount: 7 210.56
  • Activity: Управление и функциониране на услугите Вар. "Б": За да се изпълняват стриктно заложените услуги, както и за да се контролира работата на избраните специалисти, които ще упражняват дейностите е необходимо административно звено, което навреме да открива проблемите и да прави предложения за тяхното решаване. За община Петрич е предвидено Звеното за контрол и управление на всички екипи за услуги да се състои от 4 души. Те ще работят в Центъра и ще бъдат със следните отговорности : ръководител на центъра, счетоводител/касиер/домакин на центъра, шофьор и хигиенист В рамките на изпълнение на дейността ще се осъществят следните основни задачи: 1.Проучване , подбор и предложение до бенефициента на одобрените от екипа по управление на проекта лица на етап административна допустимост. След одобрение на класираните кандидати от ръководството на бенефициента с кандидатите ще се проведе интервю. При потвърждаване на резултатите , с класиралите се на първо място ще бъдат подписани трудови договори. За определяне на възнаграждението им ще бъде приложена Методологията за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 -2020“. 2.Екипът на Центъра ще подготви вътрешни правила за работата, както и длъжностни характеристики на наетите специалисти, които ще предоставят планираните услуги. 3. Контролира работата на наетите специалисти и докладва за резултатите от постигнатото на екипа по управление на проекта. 4. Води кореспонденция с родителите на децата, потребители на услугата и отчита тяхното мнение за качеството на услугите. При подготвяне на длъжностните характеристики на служителите в Центъра ще се съблюдава да няма препокриване на дейностите и отговорностите с тези на екипа по управление на проекта. В този смисъл са ще бъдат конкретизирани следните отговорности на административните служители в Центъра: -Ръководителят ще организира цялостната дейност така, че да се гарантира качество на предоставяните услуги за ранно детско развитие, ще изготвя и поддържа цялостно потребителско досие и регистър, ще отговаря за организиране, съхранение, администриране и архивиране на документацията по предоставяне на услугите, ще извършва ежемесечен мониторинг на социалните услуги. -Домакинът, който ще бъде и касиер-счетоводител ще организира снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки, материали, инвентар, обзавеждане. Ще води картотека на постъпилите материали, инвентар, обзавеждане. -Шофьорът ще управлява закупеното превозно средство по проекта за Социално включване, осигурява транспорт с цел посещаване на интегрираните услуги, детска градина, мобилна работа и др., като стриктно ще следи за икономии на разходи от гориво; -Хигиенистът ще поддържа реда и чистотата в помещенията и дворното място на Центъра., Contracted Amount: 199 075.30 , Reported Amount: 184 163.15
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността е планирана в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. За популяризиране на дейностите по проекта екипът ще предоставя активно информация за проекта, съгласно Регламент (ЕС) 1303/2013г на Европейския Парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. При всички мерки за информация и комуникация/ където е възможно/ , изрично ще се поставя емблемата на ЕС, наименованието на финансиращия фонд, общото лого на програмния период 2014-2020г , наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата му стойност и размера на европейското и национално финансиране в лева. Ще бъде изписано също и срока на стартиране и приключване на проекта. Предвидени са : -две пресконференции- встъпителна и финална с цел информиране на обществеността и създаване на реален диалог по изпълнение на проекта. На встъпителната пресконференция ще се предостави информация за проекта – цели, дейности, очаквани резултати. Ще се представи екипа по проекта, както и пълна информация относно предоставянето на услугите за ранно детско развитие. На заключителна пресконференция ще се представят постигнатите индикатори, обощаване на резултатите от изпълнение на проекта, както и устойчивостта на дейността. -изработване и разпространение на 200 екземпляра листовки с цел предоставяне на информация за проекта, за финансирането, за услугите за ранно детско развитие. В брошурата ще се представят планираните дейности по проекта, предвидените индикатори за резултат и очаквания ефект от изпълнение на проекта. Също така в нея ще се съдържа детайлна информация за всяка една от социалните услуги за деца и семейства в риск. -изработване, доставка и монтаж на една информационна табели по проекта - в съответствие с изискванията за публичност и визуализация по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 -2020“. -Публикации в местни и регионални медии, вкл. и електронни- 5 бр. , Contracted Amount: 2 460.00 , Reported Amount: 2 250.00
  • Activity: Организация и управление на проекта : За изпълнението на настоящия проект ще се сформира екип от трима членове, които ще имат задължението и отговорността да организират и управляват проектните дейности. Те няма да се дублират с тези на административния персонал за управление на Центъра. Екипът ще се състои от : Ръководител, счетоводител и технически сътрудник. Всички предвидени длъжности по проекта, са резултат от преценката на Бенефициента за нуждите му спрямо характера и мащабите на дейността. Работата на всеки представител на екипа ще допринесе за постигане на общите и специфични цели по проекта, както за достигане на предвидените индикатори. Бенефициентът ще сключи договори с лицата, като за всяка отделна позиция е предвидено да има задание/длъжностна характеристика за изпълнение на длъжността. През цялото времетраене на проекта екипът по проекта ще провежда екипни срещи, на които ще се обсъжда текущото изпълнение, евентуални трудности и проблеми при реализация на дейността. Ще подготвя доклади по проекта /съгласно изискванията на Управляващия орган/, като следи за постигане на заложените индикатори. Екипът ще изготвя междинни технически и финансови отчети, а в края на проекта ще бъдат изготвени окончателен технически и финансов отчет. Екипът ще се ангажира и с всички действия, свързани с осигуряване дейността на Центъра и след приключване на финансирането по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 -2020“. В тази връзка успешното управление на проекта ще допринася за устойчивостта във времето на дейността и постигнатите резултати. 1. Задължения на ръководителя: Ръководи, организира и контролира работата на екипа по проекта, включително и неговите работни срещи. Участва в процеса на избор на изпълнители на проектните дейности. Следи за стриктното спазване на договорите и времевия график. Взима решения относно текущото управление на проекта и по възникнали в хода на работата проблеми. Координира изготвянето на докладите за напредъка на проекта. Съгласува всички искания за плащане преди изпращането им към УО. Организира дейностите по осъществяване на публичност. Отчита окончателните резултати от проекта; 2. Задължения на счетоводителя: Осъществява цялостната счетоводна отчетност на проекта. Събира, обработва и анализира първичната счетоводна и финансова информация. Извършва текущ и последващ контрол по своевременното завеждане на стопанските операции и разходването на средствата по договора. Организира съхранението на цялата счетоводна информация, свързана с изпълнението на проекта. Подготвя исканията за плащане и финансовите отчети. 3. Задължения на техническия сътрудник: Подпомага ръководителя на проекта при организацията и управлението на проекта. Получава и проверява документите, свързани с изпълнението на дейностите по проекта. Участва и изготвя доклади за напредък и участва в изготвянето на окончателен доклад за изпълнение на проекта. Изготвя при необходимост доклади, информации и др. Отговаря за поддържането на документооборота (извън счетоводния) и цялостния архив по изпълнение на проекта. Участва в изготвянето и поддържането регистри на документите по проекта. Води протоколите при работни срещи. Осигурява достъп на членовете на екипа до документацията по проекта, с цел изпълнение на задълженията им., Contracted Amount: 114 703.94 , Reported Amount: 113 395.46

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Zhulieta, Contracted Amount*: 6 290.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Southwestern media agency Ltd., Contracted Amount*: 1 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kostadinka, Contracted Amount*: 35 670.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Liubomir, Contracted Amount*: 6 074.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RUPANOV TREID OOD, Contracted Amount*: 9 960.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VERA STYLE EOOD, Contracted Amount*: 17 535.04 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VASILEVI AND CO-G Ltd, Contracted Amount*: 62 135.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "AT-Consulting" Ltd, Contracted Amount*: 10 703.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: d-r, Contracted Amount*: 4 350.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OM-ILIEVI LTD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vasilka, Contracted Amount*: 21 386.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 2 250.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 485.00 , Reached amount: 753.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 121 683.45 BGN
Grant 1 121 683.45 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 121 681.63 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: :”Изхранване на 60 деца, организирани в 4 летни лагери в изпълнение на Дейност 4 "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" , Estimated Amount: 2 760.00
  • Differentiated position 1: Изхранване на 60 деца, организирани в 4 летни лагери в изпълнение на Дейност 4 "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"
    Contractor: RUPANOV TREID OOD
    Contract total funded value: 2 760.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на бебешки храни и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугата “Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина” , Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на бебешки храни и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугата “Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина”
    Contractor: VERA STYLE EOOD
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на канцеларски, дидактически и обучителни материали и помагала и консумативи по две обособени позиции: Обособена позиция №1. Доставка на канцеларски материали и консумативи и Обособена позиция №2. Доставка на дидактически и обучителни материали, помагала и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите” за нуждите на проект „Равен шанс за всички деца”, Договор за БФП BG05M9OP001-2.004-0055-С01, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г., Estimated Amount: 19 631.97
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1. Доставка на канцеларски материали и консумативи и Обособена позиция №2. Доставка на дидактически и обучителни материали, помагала и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите” за нуждите на проект „Равен шанс за всички деца”, Договор за БФП BG05M9OP001-2.004-0055-С01, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г.
    Contractor: VASILEVI AND CO-G Ltd
    Contract total funded value: 19 631.97
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на моторно дизелово гориво за автомобила за мобилна дейност с опция за зареждане от бензиностанция”,за нуждите на проект „Равен шанс за всички деца”, Договор за БФП BG05M9OP001-2.004-0055-С01, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020г, Estimated Amount: 7 322.50
  • Differentiated position 1: Доставка на моторно дизелово гориво за автомобила за мобилна дейност с опция за зареждане от бензиностанция”
    Contractor: "AT-Consulting" Ltd
    Contract total funded value: 7 322.50
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на дейности за информиране и публичност по проект „Равен шанс за всички деца”, Договор за БФП BG05M9OP001-2.004-0055-С01, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 1 900.00
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности за информиране и публичност
    Contractor: Southwestern media agency Ltd.
    Contract total funded value: 1 900.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на дейности за информиране и публичност по проект „Равен шанс за всички деца”, Договор за БФП BG05M9OP001-2.004-0055-С01, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности за информиране и публичност
    Contractor: OM-ILIEVI LTD
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 7 Subject to due process: Консултантски услуги по реда на ЗЗД за извършване на дейности за предоставяне на услуги за ранно детско развитие в Центъра – педиатър, медицинска сестра, акушерка, гинеколог и стоматолог (Дейност 1, Дейност3, Дейност5), Estimated Amount: 29 347.85
  • Differentiated position 1: педиатър в услугите по Дейност 3
    Contractor: Kostadinka
    Contract total funded value: 1 500.00
  • Differentiated position 2: гинеколог в услугата по Дейност 1
    Contractor: d-r
    Contract total funded value: 1 500.00
  • Differentiated position 3: медицинска сестра в услугите по Дейност 3
    Contractor: Vasilka
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 4: акушерка в услугата по Дейност 1
    Contractor: Zhulieta
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 5: стоматолог в услугата по Дейност 5
    Contractor: Rositsa
    Contract total funded value: 2 250.00
  • Differentiated position 6: педиатър в услугите по Дейност 1
    Contractor: Kostadinka
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 7: педиатър в услугите по Дейност 5
    Contractor: Kostadinka
    Contract total funded value: 3 600.00
  • Differentiated position 8: медицинска сестра в услугите по Дейност 5
    Contractor: Vasilka
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 8 Subject to due process: Консултантски услуги по реда на ЗЗД за извършване на дейности за предоставяне на услуги за ранно детско развитие в Центъра – стоматолог ( Дейност5), Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: стоматолог в услугата по Дейност 5
    Contractor: Liubomir
    Contract total funded value: 1 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN