Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0519-C01
Project Name Developing management capacity and growth in IT ASSET MANAGEMENT LTD
Beneficiary 201795062 IT ASSET MANAGEMENT LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 07.09.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца

Description

Brief description
"Ай Ти управление и анализ" ООД е водеща българска консултантска компания в областта на управление на ИКТ активи, подпомагаща с услугите си своите клиенти да вземат качествено нови решения за изграждане и осигуряване на стабилно оперираща, ефективна, сигурна и съвместима ИКТ инфраструктура. За всяка от услугите, които компанията предлага, е необходимо набирането и управлението на информация и данни от редица източници, което е основен производствен ресурс на дейността и служи за целите на разработване на цялостна консултантска услуга за бизнеса на нашите клиенти. 
Във връзка с това, компанията би искала да въведе цялостна система за систематизиране, управление, анализ и проследяване на цялостния информационен масив, вътрешнофирмените процеси и взаимоотношенията с клиенти. Правилното и систематизирано управление на тези масиви и процеси ще допринесе за по-бързото и конкурентно подобряване на услугите, предлагани от компанията. 
Целта  на дружеството е повишаване на ефективността на дейностите чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на управлението на процесите и управление и актуализация на цялостния информационен масив като фактор за устойчиво развитие на местния и Европейския пазар. За да постигне целта си, компанията трябва да изпълни планираните дейностите в настоящия проект:
-Дейности за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието;
-Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер;
-Дейности за услуги за „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирания софтуер;
-Дейности за услуги във връзка с ре-сертификацията на вече въведена от предприятието система за управление на околната среда ISO 14001.
След въвеждането на системата ще се оптимизират процесите по управление и организация на дейността на предприятието, ще се повиши производителността, ще се увеличат приходите от продажби и ще се позиционира фирмата на международните пазари.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Въвеждането на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите ще повиши ефективността на дейностите на предприятието чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на управлението на процесите и управление и актуализация на цялостния информационен масив като фактор за устойчиво развитие на местния и Европейския пазар. Системата изцяло ще отговаря на нуждите на "Ай Ти управление и анализ" ООД, като управлението на бизнес процесите ще бъде разпределено в модули както следва: - Модул за Управление на проекти - проектите са организационни обекти в системата, които на най-високо ниво групират задачи, процеси, документи, преписки, потребители и други информационни обекти. - Модул за Управление на преписки - преписките се организират в проекти и представляват контейнери за извършване на единица работа. - Модул за Управление на документи - документите представляват основна единица на информация във всяка организация. - Модул за Интелигентни документи - изграждането на съдържанието на интелигентните документи е иновативна концепция, която включва онлайн създаване на текст, визуализиране на данни за съществуващи бизнес обекти в системата, вмъкване на връзки към други бизнес обекти и мултимедия. - Модул за Управление на задачи - функционалност подходяща за използване, както при извънредни, така и за предварително дефинирани процесии дейности в организацията. Потребителите могат да създават, променят и пренасочват задачи по време на извършване на дадена работа, според това, което преценят за най-удачно - Модул за Управление на работни процеси - процесите в организацията са последователност от сложни дейности извършвани от служителите. Всеки изпълнител на задача добавя стойност към свързани с нея информационни обекти, която може да варира от сложни документи до прости решения. - Модул за Управление на специфични бизнес обекти - една информационна система не е завършена, ако не позволява действията, които създават потребители в процеса на работата си да бъдат асоциирани с основните обекти - предмет на дейност на организацията. Това могат да бъдат - клиенти, части, картини, и т.н., като софтуерната среда позволява на всяка организация да дефинира специфичните обекти, с които работи. - Модул за Управление на коментари и дискусии - за постигане на по-пълна колаборация между отделните потребители на системата, софтуерната среда дава възможност за създаване на коментари върху всеки един от основните бизнес обекти. - Модул за Управление на работни плотове - поддържа работен плот на потребителя, работен плот на проекта и работен плот на преписка. - Модул за Управление на потребители и права на достъп - софтуерната среда е многопотребителска среда и е от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в нея - Модул за Управление на номенклатури и речници - една от най-важните характеристики на софтуерната среда е настройваемост на средата за нуждите на всеки клиент спрямо предметната област, в която работи. - Модул за търсене и изготвяне на справки - осигурява на потребителите възможност за бързо търсене по ключови думи и за разширено търсене, в което сам може да дефинира сложността на заявките към системата. Изготвянето на справки е функционалност, която дава възможност на всеки потребител да използва предефинирани справки или сам да изготви такива - Модул Управление на потребителски профили и нотификации - от критично значение да се контролира кои потребители какви действия могат да извършват в системата - Административен модул за настройки на платформата, история на действията и одитен журнал - за всеки обект в системата се поддържа пълна история на това кой, кога, какви промени и действия е извършвал върху обектите., Contracted Amount: 446 000.00 , Reported Amount: 445 000.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ИКТ базирания софтуер: За да предоставя услугите си на своите клиенти, към момента "Ай ти управление и анализ" ООД ползва различни хартиени и електронни документи, таблици, списъци и др., разпръсната на различни електронни и хартиени носители, като по този начин няма контрол върху сигурността на данните по отношение на външен нерегламентиран достъп, губи се време за обобщаване, архивирани и съхранение на данните. С цел оптимизиране на организацията на работните процеси, бързодействието при обслужване на клиентите, а оттам и повишаване броя на потенциалните клиенти, както и с цел повишаване сигурността за данните на клиентите, компанията трябва да разполага със собствен сървър, който да отразява адекватно броя и вида на задачите и приложенията, които ще се обслужват в него, както и броя на потребителите (клиентите), които трябва да имат достъп до него. Ето защо е необходимо закупуването на сървърна конфигурация с определени спецификации, отговарящи на системните изисквания на интегрираната система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието за единна база данни и обем на обработка на информация, който ще бъде закупен в рамките на проекта. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 13 200.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията чрез ре-сертификация на вече въведена от предприятието система за управление на околната среда ISO 14001:2015: Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: - актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление на околната среда ISO 14001; - ре-сертификация (сертификационен одит). "Ай ти управление и анализ" ООД притежава ISO 14001:2004 с валидност на сертификата до 29 октомври 2018 г. Системата за управление на околната среда е част от цялостната система за управление, която обхваща организационната структура, дейностите по планиране, отговорностите, методите, процедурите, процесите и ресурсите за развитие, внедряване, изпълнение, оценяване и поддържане на политиката по опазване на околната среда. Една ефективна система за управление на околната среда ще допринесе за значително намаляване на отрицателните последици върху природата, до увеличаване на оперативната резултатност в дружеството и за определяне на възможностите за намаляване на разходите. "Ай ти управление и анализ" ООД е постоянно развиваща се компания с перспективно мислене, която е заложила в своята политика устойчивото развитие като стратегическа цел. Това обуславя необходимостта от непрекъснато актуализиране и внедряване на добри практики за управление на околната среда. Придобиването на сертификат ISO 14001, съгласно изискванията, демонстрира пред клиентите и пред останалите заинтересовани страни ангажимент на организацията да подобри екологичните си показатели, което ще доведе до повишено доверие в нашата организация от страна на нашите партньори, клиенти и експерти. Новата версия на стандарта - ISO 14001:2015 отговаря на най-новите тенденции в сертификационния сектор и гарантира, съвместимостта му със стандарти за системи за управление като ISO 9001, по който „Ай Ти управление и анализ“ ООД е сертифицирана. Новата версия включва и едно от новите изисквания за всички ISO стандарти - определяне на контекста на организацията и заинтересованите страни с цел по-добро управление на риска, с по-голям акцент към ръководителите на организациите за насърчаване на управлението на околната среда, което е от особена важност за организацията. В допълнение, в ISO 14001:2015 е включено изискване в посока подобряване на резултатността спрямо околната среда, а не толкова към подобряване на системата за управление. Това би се реализирало с дейността по ре-сертификация на вече въведената от предприятието система за управление на околната среда, като се премине към ISO 14001:2015, чрез вземане на необходимите мерки, относно актуализацията и преработването на наличната документация по ISO 14001 и получаване на сертификат като краен резултат., Contracted Amount: 2 500.00 , Reported Amount: 2 500.00
  • Activity: Дейности за визуализация на проекта: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с цел да се повиши обществената осведоменост по отношение на финансирането на проекта от ОП "Иновации и конкурентоспособност"; да се информира широката общественост за ролята, която играе Европейския съюз съвместно с държавите-членки при отпускане на помощта и за резултатите от нея; да се гарантира прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - две информационни табели, една във София и една във Враца, които ще се използват за визуализация и ще популяризират проекта, оперативната програма, ЕФРР и ЕС; - изработване на информационен стикер, който ще бъде поставен върху закупеното в рамките на проекта ДМА: хардуерно оборудване - сървър. Ще бъдат предприети необходимите мерки за обозначаване на всеки документ, свързани с реализацията на проекта, че проектът е финансиран от ОП "Иновации и конкурентоспособност"" и е съфинансирана от Европейския съюз. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответстват на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За изпълнението на дейността фирмата ще: - направи запитване към различни печатни фирми и рекламни агенции; - ще се анализират получените оферти; - ще се избере най-оптималното предложение на базата на поставените критерии за качество, цена и срок. , Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 80.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Дейността ще се реализира, като закупеното по проекта хардуерно оборудване бъде позиционирано в специализиран дейта център, който осигурява необходимите условия за непрекъснато и безпроблемно функциониране. "Ай Ти управление и анализ" ООД не притежава собствен дейта център, в който да позиционира закупеното по проекта хардуерно оборудване. Това обослувя необходимостта от използване на услугата "колокация" за осигуряване на необходимите условия за непрекъснато и безпроблемното функциониране на оборудването. Сървърът ще се позиционира в гр. Враца, където има изградена надеждна, сигурна и високоскоростна инфраструктура. В същото време "Ай Ти управление и анализ" ООД планира да открие офис в северозападния район с цел разширяване на своята дейност и оптимизация на процеса по интернационализация на предлаганите услуги, насочени към клиенти от Румъния и Сърбия. Услугата "колокация" ще намали разходите на компанията, свързани с експлоатацията на софтуерната система, придобита по проекта и ще се освободи от разходите по назначаване на допълнителен технически персонал, охрана, изграждане на специализирано помещение с прецизна климатизация, електрозахранване, поддръжка на съоръженията и други. В същото време чрез позициониране на хардуерното оборудване в специализиран дейта център ще се осигури надежност и сигурност при съхраняване на информация, което е от изключителна важност в ИТ сектора. Във връзка с гарантиране устойчивост на резултатите от изпълнението проекта, "Ай Ти управление и анализ" ООД ще подсигури правото да ползва подкрепените по проекта колокационни услуги за период от минимум три години след приключването на проекта или да осигури подходящи условия за функциониране на придобитите по проекта сървъри за период от минимум 3 (три) години след приключването на проекта. , Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 2 400.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LL - C/CERTIFICATION/BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: Sirma Solutions JSC, Contracted Amount*: 320 740.00 , Reported Amount**: 458 200.00
  • Contractor: Bulgarian Financial Group Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: INTERSIN ELECTRONICS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: Estrelle EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 400.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 71 478.60 , Reached amount: 71 047.14

Financial Information

Total Project cost 3 980.00 BGN
Grant 2 786.00 BGN
Self amount 1 194.00 BGN
Total actual amounts paid 323 526.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 100.00 9 240.00 3 960.00 13 200.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД
Конфликт на интереси 100.00 311 500.00 133 500.00 445 000.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД
Конфликт на интереси 100.00 311 500.00 133 500.00 445 000.00 СИРМА СОЛЮШЪНС АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Колокация“ на сървър, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: "Колокация" на 1 бр. сървър
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Актуализиране на система за управление на околната среда ISO 14001., Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Актуализиране на система за управление на околната среда ISO 14001 - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване и въвеждане на интегрирана система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието, Estimated Amount: 446 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване и въвеждане на интегрирана система (софтуер) за управление на бизнес процесите в предприятието, разпределена в модули - 1 бр.
    Contractor: Sirma Solutions JSC
    Contract total funded value: 311 500.00
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на хардуерно оборудване - сървър 1 бр., Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на хардуерно оборудване - сървър 1 бр.
    Contractor: Sirma Solutions JSC
    Contract total funded value: 9 240.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработка и печат на рекламни материали, Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: 1.Иготвяне на информационни табели - 2 бр.; 2. Изработване на информационен стикер -1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Ре-сертификация на система за управление на околната среда ISO 14001, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Ре-сертификация на система за управление на околната среда ISO 14001 - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN