Identification

UMIS Number BG16RFOP002-5.005-0009-C08
Project Name Support for effective and efficient implementation of actions related to the programming, management, monitoring, evaluation and control of OPIC and OPISME in accordance with the current legislation and existing best practices
Beneficiary 177549112 General Directorate „European Funds for Competitiveness“, Ministry of Innovation and Growth - Managing Authority of OPIC and OPISME
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 17.12.2020
Start Date 01.01.2021
End Date 15.03.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Бюджетната линия цели да се осигури  още по-фокусирана подкрепа на  успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020  и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ (ОПИМСП)за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство;  планираните дейности ще допринесат за надграждане на  капацитета в  Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и ОПИМСП и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмите.
Activities
  • Activity: Проектна дейност 1: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.2, 1.6, 1.7, 1.8, 1.12 и 1.13 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.1. „Разходи за експертни, консултантски и др сходни услуги. Предоставяне на техническа подкрепа, консултации, изследвания, анализи и проучвания, подкрепа на процесите на програмиране, оценка и подбор на проекти, външни оценители, външни експерти по ЗОП, текущо наблюдение, външни експерти за извършване на мониторинг, вкл. проверки на място, финансов контрол и одит, оценка на риска, мерки за борба с измами, нередности и др.; преводачески услуги и подготовка на следващия програмен период”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 2: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.1, т.1.5, т.1.6 и 1.13 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.2. „Разходи за оценки и проучвания по оперативните програми” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 3: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.6, 1.7 и 1.12 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.3. „Разходи за възнаграждение на външен за бенефициента технически персонал”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 4: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.12 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.4. „Подкрепа за разходи във връзка с дейностите по приключване на оперативните програми (closure)”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 5: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.1 и 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.5. „Разходи за обработване и управление на архива на УО и куриерски услуги”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 6: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.2,1.3, 3.1 и 3.2 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.6. „Разходи за общи и специфични обучения на персонала на УО и на служители от обща администрация на МИ, подпомагащи работата на УО, организиране, провеждане и участие в семинари, конференции, работни срещи, логистично осигуряване на работни групи, заседания, посещения за обмяна на опит, обучения на бенефициенти и др.” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 7: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.10 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.7. „Разходи за командировки в страната и чужбина- дневни,пътни и нощувки и всички разходи, допустими по Наредба за командировките в страната и чужбина”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 8: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.11 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.8. „Разходи за придобиване на ДМА- доставка, разработване и поддръжка на компютризирани информационни системи, офис оборудване, офис обзавеждане и др. за нуждите на УО”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 9: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.11 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.9. „Разходи за придобиване на ДНА- доставка, разработване и поддръжка на компютризирани информационни системи /софтуер/ и др. за нуждите на УО”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 10: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.10 „Разходи за материали и консумативи”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 11: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.9. в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.11 „Разходи за доставка/наем, ремонт, поддръжка, застраховки и режийни разходи на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО, вкл. помещения, обзавеждане, оборудване, автомобили, гориво и др.” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Проектна дейност 12: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. т. 1.12 и т. 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.12 „Други разходи”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: The Partners, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 701.27
  • Contractor: ALFA EKOTUR LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 499.95
  • Contractor: Energy Market Global Ltd., Contracted Amount*: 414 000.00 , Reported Amount**: 31 754.07
  • Contractor: TECHNO TRANSPORT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 210.00
  • Contractor: "MEGAKLIIN 21" LTD, Contracted Amount*: 330 949.07 , Reported Amount**: 147 841.16
  • Contractor: SEVEN S, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 25.09
  • Contractor: Kooperacia Panda, Contracted Amount*: 46 423.98 , Reported Amount**: 1 302.40
  • Contractor: Vivacom Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 49 305.60 , Reported Amount**: 67 752.45
  • Contractor: "ELITIS MEGASTORE" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.21
  • Contractor: DIANA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 631.04
  • Contractor: INFORMAT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 271.20
  • Contractor: ZK LEV INS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20 516.26
  • Contractor: RIGHT CLEANING, Contracted Amount*: 18 667.94 , Reported Amount**: 16 354.19
  • Contractor: VALPE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 100.16
  • Contractor: Kalin, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: AUDIO ARTE Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 795.60
  • Contractor: "CITY HOTELS MANAGEMENT" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 20.00
  • Contractor: STRATEGMA AGENCY, Contracted Amount*: 29 820.00 , Reported Amount**: 2 385.60
  • Contractor: MIS-COMFORT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 052.00
  • Contractor: „RIGA PALACE” JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 233.00
  • Contractor: „FCG POVVIK“ EAD, Contracted Amount*: 102 000.00 , Reported Amount**: 30 600.00
  • Contractor: TAGEMAL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 87.80
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 144 000.00 , Reported Amount**: 9 537.47
  • Contractor: VEKO OIL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 160.00
  • Contractor: ARHIVE SERVIS, Contracted Amount*: 10 200.00 , Reported Amount**: 59 954.40
  • Contractor: POZHARNA TEHNIKA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 42.00
  • Contractor: Lubomir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 91.14
  • Contractor: VEGA - S Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 315.00
  • Contractor: DZZD "SIGMA METRICS", Contracted Amount*: 119 852.40 , Reported Amount**: 119 852.40
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 357.73
  • Contractor: MIKS KM RUSE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 147.00
  • Contractor: BULGARIA ER-POSOKA DZZD, Contracted Amount*: 1 000 000.00 , Reported Amount**: 5 117.16
  • Contractor: Orak-Injenering EOOD, Contracted Amount*: 28 200.00 , Reported Amount**: 2 256.00
  • Contractor: HMI TRADE Co., Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.73
  • Contractor: DEKRA TEST LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 70.00
  • Contractor: CICONIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12.00
  • Contractor: PULDIN COOP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6.00
  • Contractor: PULDIN AUTO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38.00
  • Contractor: V amp; M Motorsport, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: Bulgaria hotel management Jsc, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: RITZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 684.00
  • Contractor: AUTO KONSULT-2016 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 721.45
  • Contractor: NBIS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 442.84
  • Contractor: MOTOTEHNIKA - HRISTO HRISTOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 346.40
  • Contractor: VENTZI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 83.00
  • Contractor: ANDI-AB, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: INTELLIGENT TRAFFIC SYSTEMS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 339.00
  • Contractor: LUKOIL BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 651.27
  • Contractor: Municipality of SREDETS-TRIADITSA , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 395.74
  • Contractor: STROI KONTROL 2010, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8.00
  • Contractor: ELSTART OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 952.80
  • Contractor: ES TRANS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 395.39
  • Contractor: FARMATREIDING , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 79.20
  • Contractor: APIS EUROPE, Contracted Amount*: 21 834.94 , Reported Amount**: 11 045.22
  • Contractor: OZONE ENTERTAINMENT JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 282.40
  • Contractor: INDEX - BULGARIA ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 608.00
  • Contractor: TOPLOFIKACIA SOFIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 67 090.06
  • Contractor: SOFIYSKA VODA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 955.33
  • Contractor: TANUO-PLOVDIV-TANEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: Albena Naumova, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12.00
  • Contractor: AUTOTEST GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 015.29
  • Contractor: Vodosnabdiavane i kanalizacia LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 67.54
  • Contractor: INDUSTRIAL COMMERCE CO EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 738.02
  • Contractor: NIKEM GAZ, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Tzvetelina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 36.00
  • Contractor: "Bulrang - Vatev i sie" ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 272.88
  • Contractor: DAVIT EK , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48 943.76
  • Contractor: La Fit Trans Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 183.49
  • Contractor: Infonotary, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 808.00
  • Contractor: MULTICO 92, Contracted Amount*: 98 367.12 , Reported Amount**: 6 054.97
  • Contractor: OMV BULGARIA, Contracted Amount*: 444 000.00 , Reported Amount**: 76 748.61
  • Contractor: EURO ALLIANCE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 236.00
  • Contractor: OP Transport, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 260.00
  • Contractor: AVTO-TEST-2000 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 95.00
  • Contractor: SOPHARMACY 4 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 31.43
  • Contractor: Information Services, Contracted Amount*: 35 988.00 , Reported Amount**: 3 445.77
  • Contractor: REISSWOLF BULGARIA JSC, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 221 596.64
  • Contractor: ROEL-98, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29 997.51
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 MA staff, including in regional offices, having received training, Measure Unit: Брой, Base Value: 170.00 , Target amount: 250.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Monitoring Committee meetings held, Measure Unit: Брой, Base Value: 12.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Trained beneficiaries/applicants, Measure Unit: Брой, Base Value: 1 000.00 , Target amount: 1 500.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Internal and external evaluations performed, Measure Unit: Брой, Base Value: 5.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of on the spot verifications, Measure Unit: Брой, Base Value: 4 600.00 , Target amount: 6 150.00 , Reached amount: 339.00
Indicator 6 Analyses, studies and other consultancy support, Measure Unit: Брой, Base Value: 36.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 2 214 313.36 BGN
Grant 2 214 313.36 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 214 313.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на административните сгради на Министерство на икономиката по три обособени позиции", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на административните сгради на Министерство на икономиката на територията на гр. София
    Contractor: SOFIYSKA VODA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на сградата на Министерство на икономиката на територията на гр. Русе
    Contractor: Vodosnabdiavane i kanalizacia LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на икономиката", Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на икономиката
    Contractor: OMV BULGARIA
    Contract total funded value: 360 000.00
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката", Estimated Amount: 92 500.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката"
    Contractor: MULTICO 92
    Contract total funded value: 86 400.00
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства.", Estimated Amount: 105 500.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка НР (Ейч Пи) и бивши Самсунг за нуждите на Министерство на икономиката“
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Позиция 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на икономиката“
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: "Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерство на икономиката - имоти публична държавна собственост, находящи се в гр. София", Estimated Amount: 1 100 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерство на икономиката - имоти публична държавна собственост, находящи се в гр. София
    Contractor: TOPLOFIKACIA SOFIA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: "Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Министерство на икономиката", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Министерство на икономиката
    Contractor: La Fit Trans Ltd
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: "Осигуряване на устни преводи за нуждите на Министерство на икономиката", Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Министерство на икономиката
    Contractor: EURO ALLIANCE
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили на Министерство на икономиката”, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили на Министерство на икономиката”
    Contractor: DAVIT EK
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: „Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерството на икономиката“, Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: „Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерството на икономиката“
    Contractor: Vivacom Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: „Извършване на оценка на приноса на подкрепата от Европейските структурни и инвестиционни фондове за постигане на целите на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.“, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на оценка на приноса на подкрепата от Европейските структурни и инвестиционни фондове за постигане на целите на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.“
    Contractor: DZZD "SIGMA METRICS"
    Contract total funded value: 119 852.40
Procedure 11 Subject to due process: „Извършване на стратегическа оценка на околната среда (Strategic Environmental Assessment) на Програмата за конкурентоспособност и иновации в предприятията за периода 2021-2027 г.“ , Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на стратегическа оценка на околната среда (Strategic Environmental Assessment) на Програмата за конкурентоспособност и иновации в предприятията за периода 2021-2027 г.“
    Contractor: „FCG POVVIK“ EAD
    Contract total funded value: 102 000.00
Procedure 12 Subject to due process: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката по три обособени позиции“, по Позиция 2. „Осигуряване на застраховки за сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерство на икономиката“, Estimated Amount: 47 000.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката по три обособени позиции“, по Позиция 2. „Осигуряване на застраховки за сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерство на икономиката“
    Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката“ по три обособени позиции, позиция 1 „Осигуряване на застраховки на сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерството на икономиката“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката“ по три обособени позиции, позиция 1 „Осигуряване на застраховки на сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерството на икономиката“
    Contractor: ZK LEV INS AD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 14 Subject to due process: „Услуги по почистване, щадящи околната среда, за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.” , Estimated Amount: 17 000.00
  • Differentiated position 1: „Услуги по почистване, щадящи околната среда, за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.”
    Contractor: RIGHT CLEANING
    Contract total funded value: 18 667.94
Procedure 15 Subject to due process: Kонкретният бенефициент е изготвил финансов план за бюджетна линия по образец (Приложение Г) от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“, наличен в т.13. Прикаченидокументи в секция „Договор” в ИСУН2020. , Estimated Amount: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа"
    Contractor: OMV BULGARIA
    Contract total funded value: 84 000.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа без изискване за ТП , Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа без изискване за ТП
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 144 000.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на икономиката" , Estimated Amount: 55 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на икономиката"
    Contractor: Kooperacia Panda
    Contract total funded value: 46 423.98
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа
    Contractor: MULTICO 92
    Contract total funded value: 3 582.00
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на рециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа, Estimated Amount: 6 987.60
  • Differentiated position 1: Доставка на рециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа
    Contractor: MULTICO 92
    Contract total funded value: 8 385.12
Procedure 21 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерство на икономиката, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина
    Contractor: BULGARIA ER-POSOKA DZZD
    Contract total funded value: 1 000 000.00
Procedure 22 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена мобилна наземна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и допълнителни услуги, свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на икономиката, Estimated Amount: 195 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена мобилна наземна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и допълнителни услуги, свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на икономиката
    Contractor: Vivacom Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 23 Subject to due process: Услуги по почистване за нуждите на Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност" в Министерство на иновациите и растежа., Estimated Amount: 130 000.00
  • Differentiated position 1: слуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Contractor: "MEGAKLIIN 21" LTD
    Contract total funded value: 156 000.00
Procedure 24 Subject to due process: Услуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: Услуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Contractor: "MEGAKLIIN 21" LTD
    Contract total funded value: 174 949.07

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN