Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.028-0002-C01
Project Name Renovation of the educational infrastructure in Gotse Delchev town
Beneficiary 000024745 GOTSE DELCHEV MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 12.01.2018
Start Date 12.01.2018
End Date 29.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Description

Brief description
Настоящият проект е насочен към цялостно обновяване на следните образователни обекти в гр. Гоце Делчев:
•	Второ основно училище "Гоце Делчев";
•	Обединено детско заведение №1 "Калинка";	
•	Целодневна детска градина №4 "Радост“.
И трите обекта са включени в Инвестиционната програма на гр. Гоце Делчев и попадат в две зони на въздействие в рамките на ИПГВР на града, като са получили най-много точки и са класирани като приоритетни обекти съгласно „Методология за приоритизация на проектни предложения за включване в ИПГВР Гоце Делчев“.
Второ ОУ попада в централната градска част, изцяло в територията на ЗВІІ „Зона с публични функции с висока обществена значимост“. Училището е сред най-посещаваните в града – през 2016 г. се обучават 514 ученика, поради което ефектът от неговата цялостна реконструкция ще е силно изразен сред най-голям брой от учениците в града. ЦДГ № 4 "Радост“ и ОДЗ № 1 "Калинка" изцяло попадат в територията на ЗВІ „Зона с преобладаващ социален характер“. И трите сгради, вкл. дворните пространства, са в лошо състояние. От построяването им до момента са извършвани само частични ремонти, които нямат дълготраен ефект. Всички инсталации са силно амортизирани и са за подмяна. Обектите не отговарят в много аспекти на нормативните изисквания за осъществяване на дейност като училище/ детска градина/ обединено детско заведение.
Проектът включва дейности, насочени към цялостната реконструкция на сградния фонд, вкл. прилежащото дворно пространство, и доставка на оборудване и обзавеждане в горепосочените обекти. И трите обекта са в пълна проектна готовност, като техническите документации са изготвени в рамките на проект „В подкрепа на Община Гоце Делчев за следващия програмен период 2014-2020 г.”, финансиран от ОПРР 2007-2013 г.
Activities
  • Activity: Дейност 1 "Организация и управление на проекта" : Дейността е необходима за успешната реализация на проекта, като за тази цел Община Гоце Делчев ще предприеме действия за осигуряване на адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализацията и изпълнение на проекта, със заповед на кмета на Общината ще бъде определен екип за управление на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта, които са подробно разписани в поле „Екип“ от настоящия формуляр, ще бъдат определени в длъжностните характеристики, неразделна част от договорите им с Община Гоце Делчев, ако са назначени по трудово правоотношение, или в самите договори във всички останали случаи, с които ще им бъде възложено управлението на проекта. Екипът за управлението на проекта ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с УО на ОПРР - през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: ръководител проект, координатор проект, счетоводител проект, инженер по проекта, експерт "Обществени поръчки". Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта съобразно графика за изпълнение, вкл. ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите, възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междинните и окончателните технически доклади и финансови отчети, искания за плащане. ЕУП ще отговаря за изготвяне на необходимите документи за осигуряване на финансиране от банки или фондове, ако това се налага, прогнози за плащанията, график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнител, както и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от УО на ОПРР. Останалите дейности от настоящия проект ще бъдат възложени за изпълнение от външни изпълнители. Поради тази причина в екипа за управление на проекта е включен Експерт "Обществени поръчки", който ще е отговорен за подготовката на документациите за възлагане на обществените поръчки по проекта и провеждането на процедурите за възлагане. В подготовката на документациите за възлагане на обществени поръчки ще участва и инженерът на екипа, който ще разработва техническите спецификации по поръчките за строителство, авторски и строителен надзор, като по този начин ще се осигури необходимата експертиза за качествено изпълнение на дейността. Останалите членове на екипа могат да подпомагат разработването на документациите, в съответствие с квалификацията и опита си. Конкретният вид процедура за отделните дейности ще бъде определен към датата на решението за нейното откриване, на база одобрения бюджет, съгласно Договора за БФП, при съобразяване със сходните дейности възложени или известни към момента на определяне на вида процедура, в организацията на Възложителя. В този смисъл видът на процедурите към датата на тяхното обявяване може да се различава от посочения в настоящия формуляр и това да доведе до оптимизация в графика за изпълнение на проекта, тъй като към момента във формуляра е предвиден по-дълъг срок за провеждане на заложените процедури. Екипът за управление на проекта ще бъде длъжен да въведе система/механизъм за водене на кореспонденцията и архивиране на цялата документация по проекта, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Това ще позволи документацията да е лесно достъпна и налична при извършване на проверка на място от страна на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г., както и други компетентни контролни и одитни органи. Екипът за управление на проекта ще е отговорен и за подготвянето на текст с подробна информация за проекта и организиране публикуването му на подходящо място в официалната интернет страница на общината след подписване на ДБФП (дейност 6 – информация и комуникация)., Contracted Amount: 64 800.00 , Reported Amount: 64 674.55
  • Activity: Дейност 2 „Изпълнение на строително-монтажни работи“: Дейност 2 е основната дейност, чието изпълнение ще доведе до постигане на дефинираните цели на проекта, съгласно посоченото по-горе. Дейността включва извършване на строително-монтажни работи за осъществяване на цялостен ремонт на сградите, вкл. прилежащото дворно пространство, и подобряване достъпа на лица с увреждания до следните образователни обекти гр. Гоце Делчев: 1. Второ основно училище (ОУ) "Гоце Делчев"; 2. Обединено детско заведение (ОДЗ) №1 "Калинка"; 3. Целодневна детска градина (ЦДГ) №4 "Радост“. Конкретните строително-монтажни работи, които се предвижда да бъдат изпълнени във всеки от трите обекта, са следните: 1. Второ основно училище "Гоце Делчев": Цялостно вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и подпокривни пространства, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, стълбища, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, преместване на столова, обособяване на актова зала за чествания и мероприятия, ремонт и разширяване на физкултурния салон и нивото под него за обособяване на допълнителна зала (за тенис на маса и др.), ремонт на съблекални, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение и вътрешен интернет, автоматизация на съществуващ котел, нови радиатори, нова метална ограда, ремонт на дворно пространство – нови настилки, оборудване, осветление, трибуни. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора. 2. ОДЗ №1 "Калинка": Цялостно вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и покриви, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, стълбища, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация с ново котелно на газ и соларни колектори, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение, кабелна телевизия и интернет, ремонт на дворно пространство – нови огради, алеи, настилки, озеленяване, детски площадки и съоръжения, покриване на северния вътрешен двор и оформяне на мултифункционална зала за тържества и физкултурен салон. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора. 3. ЦДГ №4 "Радост: Вътрешно и външно обновяване и обновяване на дворните пространства. Предвидени са СМР за полагане на хидро и топлоизолация по стени сутерен, външни стени и покриви, подмяна на дограма, нови настилки по коридори, стаи, стълбища, ремонт на стени и тавани, санитарни помещения, подмяна на врати, достъпна архитектурна среда, подмяна на ел.инсталацията, ВиК инсталацията, ОиВ инсталация с ново котелно на газ и соларни колектори, нови системи за пожароизвестяване, оповестяване и видеонаблюдение, кабелна телевизия и интернет, ремонт на дворно пространство – нови огради, алеи, настилки, озеленяване, детски площадки и съоръжения, възстановяване на физкултурен салон и разширяване, покриване на тераси на втори етаж. Предвидени са и мерки за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата и двора., Contracted Amount: 4 638 536.72 , Reported Amount: 5 684 423.70
  • Activity: Дейност 3 „Изпълнение на Авторски надзор“: Авторският надзор включва контрол над работата на обектите, който гарантира точното изпълнение на работния проект, съблюдаване на архитектурните, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторския надзор ще бъде извършен съгласно чл. 162 ЗУТ. Авторският надзор се упражнява от проектанта на строежа от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта. По смисъла на чл. 162 от ЗУТ, авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Целта е да се спази последователността на изработения инвестиционен проект. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация и провеждане на законовите процедури., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 20 000.00
  • Activity: Дейност 4 „Изпълнение на Строителен надзор“: В рамките на дейността ще бъде осъществен надзор в строителството в обхват съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, в съответствие с изискванията на Възложителя и останалите нормативните правила, като лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност най-малко за следното: • законосъобразно започване на строежа; • осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; • спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; от ЗУТ • осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Въвеждането на обектите в експлоатация ще се извърши с участието на всички участници в процеса – възложител, строител, строителен и авторски надзор, които съвместно са отговорни за подготовката на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация и провеждане на законовите процедури. , Contracted Amount: 29 000.00 , Reported Amount: 37 140.00
  • Activity: Дейност 5 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане“: Дейността предвижда доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за трите образователни обекта, за които се извършва реконструкция и обновяване в рамките на настоящия проект, като част от цялостната им модернизация. В рамките на дейността се предвижда доставка и монтаж на общо и специализирано оборудване и обзавеждане, съгласно технически спецификации, приложени към настоящия формуляр, за следните обекти и помещения в тях: 1. Второ ОУ "Гоце Делчев": • Класни стаи • Компютърни кабинети • Игротека • Библиотека • Медицински кабинет • Канцеларии • Дирекция • Складове/ хранилища • Учителска стая • Актова зала • Столова • Физкултурен салон 2. ОДЗ №1 "Калинка": • Занимални • Музикален кабинет • Кабинет домакин • Дирекция • Физкултурен салон • Кухня и пералня • Медицински кабинет 3. ЦДГ №4 "Радост“: • Кухня • Складови помещения • Парно и сушилно помещение • Стая за персонала • Стая за готвача • Физкултурен салон • Салон • Антрета • Сервизни помещения • Занимални • Стая на домакина • Директорски кабинет • Учителска стая • Методичен кабинет • Медицински кабинет • Музикален кабинет, Contracted Amount: 375 004.95 , Reported Amount: 438 219.12
  • Activity: Дейност 6 „Дейности за информация и комуникация“: В рамките на тази дейност са предвидени мерки за популяризиране на проекта, финансиращата програма и помощта от Европейския фонд за регионално развитие, в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва: 1. Публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект на официалната интернет страница на Община Гоце Делчев 2. Изработен 1 бр. рекламно информационен банер, който ще бъде поставян на видно място по време на провеждане на публичните събития по проекта; 3. Провеждане на 2 бр. публични събития: a. начална пресконференция по повод стартирането на проекта; b. заключителна пресконференция при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от неговата реализация; 4. Провеждане на 2 бр. официални церемонии: a. официална церемония „Първа копка“ по повод стартиране на СМР; b. откриване на обновените обекти след изпълнението на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация; 5. Изработване и разпространяване на 500 бр. рекламни дипляни с информация за дейностите и постигнатите резултати по проекта; 6. Изработване на 3 бр. билборди и монтиране на различни места в или в близост до обектите; 7. Изработване и монтиране на 3 бр. постоянни обяснителни табели. 8. Изготвяне и доставка на стикери за предвиденото в рамките на проекта оборудване и обзавеждане, където и приложимо., Contracted Amount: 10 350.00 , Reported Amount: 12 420.00
  • Activity: Дейност 7 „Одит на проекта“: С оглед стойността на исканата безвъзмездна финансова помощ по настоящия проект, а именно над 200 000 лв., община Гоце Делчев в качеството й на бенефициент е длъжна да осигури извършването на независим одит по проекта. В рамките на дейността ще бъде извършена одитна проверка на изпълнения проект с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. За окончателното искане за плащане по проекта, одиторът ще провери дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, и ще изготви доклад за фактически констатации съгласно Анекс Е1-I Образец на доклада за фактически констатации. Одитът ще се извършва в съответствие с действащото законодателство, указания на УО на ОПРР и Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, издадена от дирекция „Национален фонд”, Министерство на финансите., Contracted Amount: 29 000.00 , Reported Amount: 34 800.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KOOPERATSIA "PANDA", Contracted Amount*: 291 026.39 , Reported Amount**: 265 335.59
  • Contractor: ALEGRO 2000 SOFIA OOD, Contracted Amount*: 16 989.60 , Reported Amount**: 15 843.19
  • Contractor: Asan, Contracted Amount*: 14 500.00 , Reported Amount**: 15 212.23
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 12 339.44 , Reported Amount**: 12 339.44
  • Contractor: DOMTEKS - 1 EOOD, Contracted Amount*: 9 536.16 , Reported Amount**: 8 746.04
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 6 500.00 , Reported Amount**: 7 744.59
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 14 500.00 , Reported Amount**: 14 500.00
  • Contractor: PARENTIS EOOD, Contracted Amount*: 34 800.00 , Reported Amount**: 34 800.00
  • Contractor: BKS EOOD, Contracted Amount*: 1 080 000.00 , Reported Amount**: 1 093 884.68
  • Contractor: TEHNOSTROI-2018 DZZD, Contracted Amount*: 1 518 067.76 , Reported Amount**: 1 644 252.27
  • Contractor: PIRINSKI TURISTICHESKI FORUM 998 EOOD, Contracted Amount*: 10 350.00 , Reported Amount**: 12 420.00
  • Contractor: Marina, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 14 918.25
  • Contractor: SOLARVAT EOOD, Contracted Amount*: 24 000.00 , Reported Amount**: 20 000.00
  • Contractor: BLAGOEVGRADSKI TERITORIALEN CADASTAR EOOD, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 840.00
  • Contractor: INTERKONTROL - 2000 EOOD, Contracted Amount*: 34 800.00 , Reported Amount**: 34 800.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 10 400.00 , Reported Amount**: 4 321.01
  • Contractor: PRESTIG BISINESS - 93 OOD, Contracted Amount*: 26 491.20 , Reported Amount**: 15 242.73
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001 EOOD, Contracted Amount*: 73 080.00 , Reported Amount**: 42 015.32
  • Contractor: BIS OOD, Contracted Amount*: 81 420.00 , Reported Amount**: 58 255.05
  • Contractor: GALCHEV ENGENERING EOOD, Contracted Amount*: 2 947 052.23 , Reported Amount**: 2 946 286.75
  • Contractor: Dimitar, Contracted Amount*: 10 400.00 , Reported Amount**: 7 978.47
  • Contractor: GARKOV KONSULT EOOD, Contracted Amount*: 35 376.00 , Reported Amount**: 20 441.76
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: TEHNO-KONSULT 2000 EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: SHERBETOV - M OOD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 204.00 , Reached amount: 161.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 900.00 , Reached amount: 1 031.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 5 818 357.75 BGN
Grant 5 818 357.75 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 818 357.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 147 352.61 0.00 147 352.61 ГАЛЧЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 151 806.78 0.00 151 806.78 ТЕХНОСТРОЙ-2018 ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 10 200.00 0.00 10 200.00 ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 БКС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изпълнение на СМР за обновяване на ЦДГ №4 “Радост”, гр. Гоце Делчев", Estimated Amount: 902 511.72
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на СМР за обновяване на ЦДГ №4 “Радост”, гр. Гоце Делчев"
    Contractor: BKS EOOD
    Contract total funded value: 1 080 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Геодезическо заснемане на рехабилитираните обекти (за които е приложимо) за нанасяне в кадастъра, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Геодезическо заснемане на рехабилитираните обекти по проекта (за които е приложимо) за нанасяне в кадастъра
    Contractor: BLAGOEVGRADSKI TERITORIALEN CADASTAR EOOD
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обектите по проекта със 6 обособени позиции , Estimated Amount: 547 158.68
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане
    Contractor: KOOPERATSIA "PANDA"
    Contract total funded value: 239 609.16
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Доставка и монтаж на кухненско оборудване и посуда
    Contractor: BIS OOD
    Contract total funded value: 81 420.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: Доставка и монтаж на перално оборудване и бяла техника
    Contractor: SHKOLSNAB 2001 EOOD
    Contract total funded value: 32 280.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 Доставка и монтаж на компютърно и мултимедийно оборудване
    Contractor: KOOPERATSIA "PANDA"
    Contract total funded value: 51 417.23
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5: Доставка на аудио-визуална техника
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 12 339.44
  • Differentiated position 6: Обособена позиция №6: Доставка и монтаж на щори и пердета
    Contractor: SHKOLSNAB 2001 EOOD
    Contract total funded value: 40 800.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обектите по проекта със 6 обособени позиции - ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 375 004.95
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 “Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 “Доставка и монтаж на техника и техническо оборудване”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 “Доставка и монтаж на оборудване за кухня и перално помещение”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 “Доставка и монтаж на щори и интериорен текстил”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 “Доставка и монтаж на спортни съоръжения и детски игрови занимания”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6 “Доставка на спално бельо и завивки”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Доставка и монтаж на спортни съоръжения, Estimated Amount: 14 158.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на спортни съоръжения
    Contractor: ALEGRO 2000 SOFIA OOD
    Contract total funded value: 16 989.60
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на възглавници, Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на възглавници
    Contractor: PRESTIG BISINESS - 93 OOD
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на детски игрови занимания, Estimated Amount: 20 676.00
  • Differentiated position 1: Доставка на детски игрови занимания
    Contractor: PRESTIG BISINESS - 93 OOD
    Contract total funded value: 24 811.20
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на килими и пътеки, Estimated Amount: 7 946.80
  • Differentiated position 1: Доставка на килими и пътеки
    Contractor: DOMTEKS - 1 EOOD
    Contract total funded value: 9 536.16
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на спално бельо и завивки, Estimated Amount: 29 720.00
  • Differentiated position 1: Доставка на спално бельо и завивки
    Contractor: GARKOV KONSULT EOOD
    Contract total funded value: 35 376.00
Procedure 10 Subject to due process: Експерт "Обществени поръчки", Estimated Amount: 14 500.00
  • Differentiated position 1: Експерт "Обществени поръчки"
    Contractor: Nadezhda
    Contract total funded value: 14 500.00
Procedure 11 Subject to due process: Извършване на одит на проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев", финансиран от ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на ангажимент за договорени процедури (Одит) на проект „Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”
    Contractor: PARENTIS EOOD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 12 Subject to due process: Изпълнение на мерки за публичност и визуализация на проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев", финансиран от ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 10 350.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 “Изпълнение на мерки за публичност и визуализация на проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев"
    Contractor: PIRINSKI TURISTICHESKI FORUM 998 EOOD
    Contract total funded value: 10 350.00
Procedure 13 Subject to due process: Изпълнение на Строително-монтажни работи на три обекта/три обособени позиции по проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев", финансиран от ОПРР 2014-2020 , Estimated Amount: 4 635 836.72
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №3: Обновяване на ОДЗ №1 “Калинка”, гр. Гоце Делчев
    Contractor: TEHNOSTROI-2018 DZZD
    Contract total funded value: 1 518 067.76
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №1: Обновяване на Второ основно училище “Гоце Делчев”, гр. Гоце Делчев
    Contractor: GALCHEV ENGENERING EOOD
    Contract total funded value: 2 947 052.23
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №2: Обновяване на ЦДГ №4 “Радост”, гр. Гоце Делчев
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 14 Subject to due process: Осъществяване на Авторски надзор при изпълнение на строителни и монтажни работи на три обекта по проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев", финансиран от ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на Авторски надзор по чл. 162 от ЗУТ по време на изпълнение на строителството по проект „Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”
    Contractor: SOLARVAT EOOD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Осъществяване на Строителен надзор при изпълнение на строителни и монтажни работи на три обекта по проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев", финансиран от ОПРР 2014-2020, Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Осъществяване на Строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев"
    Contractor: INTERKONTROL - 2000 EOOD
    Contract total funded value: 34 800.00
Procedure 16 Subject to due process: Такси за провеждане на държавни приемателни комисии за въвеждане на обектите в експлоатация, Estimated Amount: 2 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN