Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0893-C02
Project Name New commercial site and jobs creation in Tales 07 Ltd
Beneficiary 201610154 Tales 07 Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Бенковски

Description

Brief description
Общата цел на настоящия проект е създаване на нови работни места за нуждите на новосъздадената търговска база в област Бургас и за нуждите на съществуващата в с. Бенковски, община Марица, област Пловдив.
Специфичните цели са следните:
1.Да бъдат идентифицирани и включени в проекта общо 18 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда, отговарящи на изискванията на целевата група,
2.Да бъдат оборудвани нови 18 работни места,
3.Да бъдат създадени 10 устойчиви работни места след края на срока на субсидираната заетост, чрез подбор между участвалите в проекта лица.
Посочените цели ще бъдат осъществени с помощта на следните проектни дейности:
1.Наемане на 18 безработни и/или неактивни лица. за период от12 месеца на различни длъжности.
2.Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 18 работни места,
3.Организация и управление на проекта,
4.Публичност и визуализация. 
 5.Проектни резултати: 
5.1.Назначени  лица на следните длъжности:
- Пазач, невъоръжена охрана- един, на възраст под 29 год. 
- Чистач/Хигиенист- един, на възраст под 29 год. 
-Асистент, офис- двама, на възраст под 29 год.
-Дистрибутор- двама- на възраст от 30 до 54 год, 
-Търговски агент-шестима, в т.ч. четирима на възраст под 29 год. и двама на възраст между 30 и 54 год. 
- Склададжия- четирима, на възраст под 29 год, 
- Експерт, стопанска дейност- един, на възраст над 54 год, 
- Мениджър, уеб сайт- един, на възраст от 30 до 54 год.
5.2. 10 от общо 18 лица от целевата група, запазили своята заетост за 12 месеца.
5.3. Закупено оборудване и обзавеждане за нуждите на новите работни места, при спазване на изискванията на ПМС №118/2014 г. 5.4. Изпълнена дейност "Публичност и визуализация", чрез съблюдаване на изискванията на  ръководството за публичност и визуализация.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Наемане на 18 безработни и/или неактивни лица. за период от 12 месеца на различни длъжности, в създадената нова търговска база в област Бургас и разширената съществуваща база в с. Бенковски, община Марица.: Ще бъдат назначени общо 18 лица за 12 месеца на новоразкрит търговски обект на фирмата в град Карнобат, област Бургас, а така също и на съществуващия обект в с.Бенковски, община Марица, област Пловдив. Ще бъде създадена и базата за последваща заетост на 10 лица за нови 12 месеца, след приключване на срока на субсидираната заетост. "Талес 07" ЕООД планира да открие своя база в област Бургас, с цел да обхване югоизточната част на страната. Новият търговски обект ще бъде разположен в хале, намиращо се в близост до гр.Карнобат. За нуждите на новата търговска база, която ще се намира в община Карнобат и с.Драганци , ще бъдат наети общо 11 лица при 12 месечна заетост, на пълен работен ден, на следните длъжности: 1.Пазач, невъоръжена охрана /код 95100003/- един, на възраст под 29 год. . 2.Чистач/Хигиенист /код 91120004/- един, на възраст под 29 год. 3.Асистент, офис /код 33433011/- един, на възраст под 29 год., който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 4.Дистрибутор /код 33223006/- двама- на възраст от 30 до 54 год, които ще доставят стоките, ще информират клиентите за характеристиките, в това число опаковка, окомплектовка и поддържане, цена и количество на продуктите. 5.Търговски агент /код 33223001/-четирима, в т.ч. двама на възраст под 29 год. и двама на възраст между 30 и 54 год. Те ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 6.Склададжия /код 43212014/- двама души на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. В резултат на създаването на новата търговска база в област Бургас, както и вследствие на планираното разширение на търговската дейност на съществуващата база в с.Бенковски, ще доведе до разкриването на нови длъжности и работни места и в съществуващата база в с.Бенковски, община Марица, както следва: 1.Асистент, офис /код 33433011/-един, на възраст под 29 год, който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 2.Склададжия /код 43212014/-двама, на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. 3.Търговски агент /код 33223001/-двама, на възраст под 29 год, които ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 4.Мениджър, уеб сайт /код 35143004/- един, на възраст от 30 до 54 год. за поддържане на фирмения интернет сайт. 5.Експерт, стопанска дейност, /код 24216001/- един, на възраст над 54 год, който ще ръководи дейността на фирмата в област Бургас, но ще бъде с работно място в с. Бенковски, община Марица. Подробна възрастова и квалификационна характеристика на целевата група е дадена в раздел 11.4."Описание на целевата група". Дейност 1 ще бъде осъществена на следните етапи: 1.Проучване и идентифициране на всички лица, живеещи на територията на община Пловдив, община Марица, община Карнобат и община Айтос, които притежават изискващото се образование и квалификация и отговарят на възрастовите изисквания на целевата група за съответните длъжности,чрез изпращане на заявки, които ще бъдат подадени както в ДБТ "Пловдив", в ДБТ "Марица", ДБТ "Карнобат" и ДБТ "Айтос", така и в електронната трудова борса jobs.bg. 3.Подбор на 18 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор, 4.Сключване на 18 броя срочни трудови договори за 12 месечен период за посочените длъжности. 5.Работа на субсидирана заетост за срок от 12 месеца на 18 лица на пълен работен ден. 6.Приключване на срока на субсидираната заетост и подбор на 10 лица, с които ще се сключат трудови договори за допълнителни 12 месеца на пълен работен ден. , Contracted Amount: 189 846.48 , Reported Amount: 189 846.48
  • Activity: Дейност 2:Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 18 работни места: За да могат да функционират нормално, новосъздадените работни места в "Талес 07" ЕООД следва да бъдат обзаведени и оборудвани, както следва: 1.За "Пазач, невъоръжена охрана"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на система за видеонаблюдение с възможност за визуализация през интернет- 1 бр, 2.За "Чистач/Хигиенист"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на професионална машина за почистване- 1 бр, 3.За "Асистент, офис"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, мултифункционално устройство /МФУ/- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, матричен принтер- 1 бр, и сървър- 1 бр, 4.За "Дистрибутор"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. товарни автомобили с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с., 5.За "Търговски агент"- 4 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. леки автомобили с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 6.За "Склададжия"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 7.За "Експерт стопанска дейност"- 1 работно място, разположено в базата в с.Бенковски, общ. Марица, за което е нужно закупуване на мобилен компютър с лицензен софтуер- 1 бр, лазерно МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, офис стол- 1 бр, контейнер с 3 чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, делова маса заседателна- 1 бр. и посетителски столове- 6 бр, 8.За "Асистент, офис"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ.Марица, за което е нужно да се закупят стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр. и матричен принтер- 1 бр, 9.За "Склададжия"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за които е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 10.За "Търговски агент"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупи 1 бр. лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 11.За "Мениджър, уеб сайт"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупят компютър с монитор и софтуер- 1 бр. и лазерно МФУ- 1 бр. Новосъздадените работни места ще обхващат общо 8 по вид длъжности- "Пазач невъоръжена охрана", "Чистач/Хигиенист", "Асистент, офис", "Дистрибутор", "Търговски агент", "Склададжия", "Експерт стопанска дейност" и Мениджър, уеб сайт". От тези длъжности, единствено за нуждите на "Дистрибутор" и "Търговски агент" ще се доставят леки автомобили. , Contracted Amount: 95 077.00 , Reported Amount: 95 077.00
  • Activity: Дейност 3: Организация и управление на проекта: Дейност 3 има за цел обезпечаване ефективното управление на проектните дейности и достигане на проектните цели, посредством сформиране на екип за управление на проекта. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, счетоводител, координатор и координатор тръжни процедури. Първо ще бъде назначен ръководител на проекта на граждански договор, който ще е ангажиран за цялостното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта ще е едновременно с ръководен и експертен опит в организацията и управление на проекти, финансирани по оперативните програми на ЕС. От своя страна, ръководителят на проекта ще назначи на граждански договори счетоводителя и двамата координатори на проекта. Ще се провеждат задължителни ежемесечни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, на които ще се докладва за напредъка по отношение изпълнението на проектните дейности, ще се дискутират евентуално възникнали трудности в хода на изпълнението на проекта, ще се обсъждат текстове от ръководството за изпълнение на дейностите, подготвено от Договарящия орган, ще се прави преглед на извършените разходи и ще се преценява, дали има необходимост от иницииране на допълнителни споразумения към договора с Договарящия орган, в случай на поява на форсмажорни обстоятелства. В случай на необходимост, ръководителят на проекта може да организира и извънредни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, с цел решаване на внезапно възникнали трудности по изпълнението на проекта, или в резултат на промяна в нормативните документи, имащи отношение към реализацията на настоящия проект. Друга важна задача на дейност 3 е да въведе успешно в условията на "Талес 07" ЕООД системата за управление на проектите, утвърдена в практиката на ръководителя на проекта и доказала своята жизнеспособност. Тази система е основана на двата основни фактора- експертност и комуникативност. , Contracted Amount: 31 692.72 , Reported Amount: 31 692.72
  • Activity: Дейност 4: Публичност и визуализация: Дейност 4 има за цел да се оповести фактът, че настоящият проект се изпълнява с финансовата подкрепа на ЕС. За изпълнението на дейността ще отговаря координаторът на проекта. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда следните мерки за публичност и визуализация: 1.Поставяне на две постоянни обяснителни табели с размери 0.8 м- 1 м. пред двете складови бази на "Талес 07" ЕООД в с. Бенковски, общ. Марица, област Пловдив и в общ. Карнобат. Табелите ще бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация и ще отразяват логото на ОП "Развитие на човешките ресурси", наименованието на бенефициента и на проекта, сумата на безвъзмездната финансова помощ и всички други елементи, изрично посочени в Единния наръчник. 2.Ще бъдат отпечатани 2000 броя цветни брошури, формат А4, които също ще отговарят на изискванията за визуализация, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Брошурите ще съдържат информация за целите на проекта и основните проектни дейности и ще имат за цел да предоставят първоначална информация на всички заинтересувани лица. 3.В началото и в края на изпълнението на проекта ще се проведат две пресконференции- въведителна пресконференция и заключителна пресконференция. Пресконференциите ще се състоят извън територията на "Талес 07" ЕООД. Въведителната пресконференция ще се проведе в гр. Карнобат, а заключителната- в гр. Пловдив. И двете пресконференции ще имат за цел да информират обществеността относно предвидените за изпълнение и постигнатите цели и резултати на проекта. По време на заключителната пресконференция, ръководителят на проекта ще обяви имената на участниците в проекта, които ще запазят своята заетост за нови 12 месеца. Ще се закупят и 50 броя стикери, които ще бъдат залепени върху закупеното оборудване и обзавеждане за нуждите на новоразкритите работни места. , Contracted Amount: 3 135.00 , Reported Amount: 3 115.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Cvetomila, Contracted Amount*: 6 705.00 , Reported Amount**: 7 364.22
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 9 990.00
  • Contractor: Prestij 2007 Ltd, Contracted Amount*: 1 604.00 , Reported Amount**: 1 604.00
  • Contractor: Nina, Contracted Amount*: 6 705.00 , Reported Amount**: 7 153.03
  • Contractor: Nar Ltd, Contracted Amount*: 33 975.00 , Reported Amount**: 33 975.00
  • Contractor: Spring-disain Ltd, Contracted Amount*: 5 565.00 , Reported Amount**: 6 255.00
  • Contractor: Green office Ltd, Contracted Amount*: 30 014.00 , Reported Amount**: 30 014.00
  • Contractor: Espas auto Ltd, Contracted Amount*: 29 484.00 , Reported Amount**: 29 484.00
  • Contractor: Milka, Contracted Amount*: 4 248.00 , Reported Amount**: 4 045.47
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 319 751.20 BGN
Grant 319 751.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 318 230.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 500.70 0.00 1 500.70 ГРИЙН ОФИС ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 3 140.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Contractor: Spring-disain Ltd
    Contract total funded value: 3 140.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Estimated Amount: 29 484.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Estimated Amount: 65 063.00
  • Differentiated position 1: Професионална машина за почистване 1 брой
    Contractor: Prestij 2007 Ltd
    Contract total funded value: 1 604.00
  • Differentiated position 2: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. 2 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с. 3 броя
    Contractor: Nar Ltd
    Contract total funded value: 33 975.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване по проект "Нов търговски обект и нови работни места в Талес 07 ЕООД", административен договор BG05М9ОР001-1.003-0893-С01, Estimated Amount: 95 077.00
  • Differentiated position 1: Компютърно оборудване - стационарен компютър с монитор и софтуер 3 броя и мобилен компютър със софтуер 1 брой
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 2: Сървър 1 брой
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 3: Мултифункционално устройство 4 броя
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 4: Матричен принтер 2 броя
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 5: Офис обзавеждане - бюро 3 броя, контейнер с 3 чекмеджета 3 броя, секция двукрилна 3 броя, офис стол 3 броя, заседателна зала 1 брой и посетителски стол 6 броя
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 6: Система за видеонаблюдение 1 брой
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 7: Професионална машина за почистване 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: Електрическа палетна количка 2 броя
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 9: Палетна количка, транспалетна, вилична 2 броя
    Contractor: Green office Ltd
    Contract total funded value: 30 014.00
  • Differentiated position 10: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. 2 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 11: Лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. - 2 броя, Estimated Amount: 29 484.00
  • Differentiated position 1: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с. - 2 броя
    Contractor: Espas auto Ltd
    Contract total funded value: 29 484.00
Procedure 6 Subject to due process: Осигуряване на мерки за информиране и публичност, Estimated Amount: 3 135.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Contractor: Spring-disain Ltd
    Contract total funded value: 2 425.00
Procedure 7 Subject to due process: Ръководител проект, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Milena
    Contract total funded value: 10 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Координатор на проекта, Estimated Amount: 7 152.00
  • Differentiated position 1: Координатор по проекта
    Contractor: Cvetomila
    Contract total funded value: 6 705.00
Procedure 9 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Координатор тръжни процедури на проекта, Estimated Amount: 7 152.00
  • Differentiated position 1: Координатор тръжни процедури по проекта
    Contractor: Nina
    Contract total funded value: 6 705.00
Procedure 10 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за избор на Счетоводител на проекта, Estimated Amount: 4 248.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител по проекта
    Contractor: Milka
    Contract total funded value: 4 248.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN