Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0042-C07
Project Name Complex for social-health services for children and families
Beneficiary 000215630 Gabrovo Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 11.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Габрово

Description

Brief description
Основна цел на проекта е превенция на социалното изключване  чрез въздействие и инвестиции в ранното детско развитие. Нейното постигане ще се осъществи посредством предоставяне на комплексни интегрирани социално-здравни услуги, насочени към подобряване грижите за деца в ранна детска възраст и изграждане на умения за добро родителство. Проектът надгражда постигнатото при реализацията на проекти: „ПОСОКИ-предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране", финансиран със заем от МБВР и „Разкриване на иновативни услуги за деца и семейства в община Габрово”. 
Целеви групи на проекта са: семейства с деца 0-7 г., вкл. с увреждания; деца 0-7 г. в риск и техните семейства; деца и възрастни в риск. Работата с посочените групи лица ще се осъществи посредством реализирането на следните основни дейности: изграждане на Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства; ранна интервенция на уврежданията; индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания; предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения; семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина; подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията; допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. С проекта ще се предостави комплексна подкрепа на уязвимите групи, като се отговори на специфичните им потребности по отношение на: родителски умения, преодоляване на дефицити в развитието и обучението, здравни и социални умения и мотивация за развитието им.  С реализацията на описаните дейности реално се подкрепят лицата от целевите групи за пълноценното им и ефективно социално включване.
Activities
  • Activity: Управление на проекта : Дейността има за цел да осигури навременно осъществяване на предвидените дейности, качествено изпълнение на проекта, ефективна работна организация при реализацията, необходимата отчетност и устойчивост на постигнатото. Дейността ще стартира със сформирането на Екип за управление /ЕУ/ и ще се изпълнява през целия период на проекта. Предвижда се Екипът за управление да включва 5 лица на следните позиции: ръководител, координатор, социален консултант, юрист и счетоводител. Членовете на екипа ще бъдат избрани на база образование, професионален опит, способност за работа в екип, организационни и комуникативни умения, отношение към тематиката на проекта - нагласи и желание за работа лица от уязвимите групи. Лицата ще имат следните отговорности: - ръководител: описани в т.9 на формуляра; - координатор - организира техническата работа на екипа за управление на проекта; съдейства за набирането на специалисти за работа в Комплекса за социално-здравни услуги; участва в изготвянето на необходимата отчетна документация/междинни технически доклади и др., съгласно изискванията на ОП РЧР; участва в подготовката на дейности по публичност и визуализация и изпълнява други задачи от ръководителя на проекта; - социален консултант - съдейства при набирането на специалисти за работа в Комплекса за социално-здравни услуги; подпомага специалистите при пряката работа с потребителите на услугите по проекта; оказва методическа подкрепа при предоставянето на услугите; осъществява контрол върху предоставянето на услугите по проекта и съдейства за преодоляване на трудностите; периодично извършва преглед на водената документация в досиетата на потребителите; участва при изготвянето на отчетна документация/междинни технически доклади и др. съгласно изискванията на ОП РЧР; изпълнява други задачи възложени от ръководителя на проекта; - юрист - планира провеждането на обществени поръчки, необходими за изпълнението на проекта и предвид обществените поръчки на Община Габрово в рамките на календарната година; подготвя и съгласува документация за обществени поръчки, в рамките на проекта, съобразно системата за вътрешен контрол на Община Габрово и изискванията на ДБФП; изпълнява всички изисквания на управляващия орган (УО) по отношение на подготовката и провеждането на обществените поръчки, като подготвя и предоставя исканата информация и документи; съдейства на Екипа за управление по отношение на всички въпроси, изискващи юридическо становище. - счетоводител - изготвя необходимите финансови и счетоводни документи, съгласно изискванията на Закона за счетоводството и ОП РЧР; обработва счетоводни документи за изразходваните бюджетни средства; организира счетоводната отчетност на проекта; изготвя междинните и финалния финансови отчети. Етапи на изпълнение: сключване на договори/издаване на заповеди; организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители; организиране и подбор на специалисти за предоставяне на услугите по проекта; организиране предоставянето на услугите; отчитане на изпълнението. , Contracted Amount: 63 695.01 , Reported Amount: 61 504.57
  • Activity: Публичност : Дейността има за цел да осигури постигане на информиране и публичност, като планираните мерки в рамките на проекта ще имат двупосочно въздействие - ще бъдат насочени към промотиране на проекта, осигуреното финансиране в рамките на ОП РЧР и към информиране на обществеността за дейността на Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства и предоставяните услуги. По този начин ще се постигне информиране на обществеността относно същността на проекта; ще се представи информация на потенциалните потребители на услугите, относно възможностите за подкрепа и консултиране посредством предоставяните услуги; ще се информират незаети лица за възможността за ангажиране с предоставянето на услугите. Планираните мерки за публичност включват: - Банер - 2 бр. Банерите ще бъдат поставени в ремонтираните, оборудвани и обзаведени помещения по проекти: „ПОСОКИ-предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране", финансиран от МТСП със заем от Международната банка за възстановяване и развитие и проект "Преструктуриране на домовете за медико-социални грижи за деца от 0 до 3 години", схема BG161PO001/1.1.-08/2010", ОПРР, намиращи се съответно на ул. Ивайло № 13 и в сградата на бившия Дом за медико-социални грижи за деца (ДМСГД) - Габрово, кв.Велчевци; - Публикация в местната преса - публикациите ще съдържат информация за същността на проекта, предоставяните услуги в рамките на Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства, възможностите за ползване на услугите, както и за свободните работни позиции. Публикациите ще бъдат публикувани при стартиране на набирането на екипа от специалисти за работа в Комплекса, както и когато възникне необходимост от последващо обявяване на свободни позиции. - Информационни флаери - флаерите ще съдържат информация за същността на предоставените услуги в рамките на проекта и ще бъдат разпространявани на подходящи места, където се срещат представители на целевата група. - Публично представяне на проекта - за популяризиране на проекта и финансиращия орган ще се организират и проведат начална и заключителна конференция с представители на заинтересованите страни, институции, местни медии и др. Конференциите ще се проведат при стартиране и при приключване на проекта и ще представят планираните цели, заложените дейности, целевите групи, очакваните резултати и степента на тяхното постигане, пред представители на заинтересованите страни, на присъстващите лица ще бъдат раздавани рекламни материали. - Информационни дни - за популяризиране дейността на Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства със стартиране на услугите, както и на по-късен етап при предоставянето им ще се организират Информационни дни/Дни на отворените врати. За участие в събитията ще бъдат канени представители на целевата група, потенциални потребители на услугите, както и представители на различни институции, с отношение към сферата на дейност на Комплекса. Ще се включват и лица, извън целевите групи с оглед по-голяма публичност и ангажираност на обществеността. - Актуална информация на сайта на Община Габрово - на официалния сайт на Община Габрово регулярно ще бъде подавана информация относно напредъка по изпълнение на проектните дейности; гражданите ще се информират за възможностите за ползване на предоставяните по проекта услуги; потенциалните кандидати за работа ще могат да се информират за всички етапи от процедурите на подбор. Етапи на изпълнение: избор на изпълнител, подготовка на съдържанието и съгласуване на дизайн на публикации, флаери и банери, планиране и осъществяване на 2 бр. конференции, организиране на информационни дни, регулярна информация на сайта на Община Габрово. Дейностите ще бъдат разпределени равномерно в периода на изпълнение на проекта, като се стартира със сключване на договор с изпълнител на мерките за публичност. Публикации за набиране на специалисти ще бъдат осигурени към момента на набирането им. , Contracted Amount: 13 235.44 , Reported Amount: 14 773.54
  • Activity: Разкриване, управление и функциониране на Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства : При изпълнението на проектните дейности се планира предоставянето на широк спектър от услуги/дейности в подкрепа на лица, деца и семейства, представители на целевата групата. В тази връзка с цел постигане на максимална ефективност, оптимизиране работата на екипа от специалисти, както и по-голяма целесъобразност на разходите в изпълнение на проекта ще бъде създаден Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства (КСЗУДС). Услугите в рамките на Комплекса ще се предоставят в ремонтирани, оборудвани и обзаведени по проект „ПОСОКИ-предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране" помещения на ул. Ивайло № 13 в гр. Габрово. За услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, при необходимост от провеждане на рехабилитационни процедури с децата, същите ще се провеждат в базата на Дневен център за деца с увреждания – кв. Велчевци (в сградата на бившия ДМСГД), където е налично необходимото специализирано оборудване и обзавеждане. Рехабилитационните процедури ще се извършват по предварително съгласуван с директора на Дневния център график за работа. Съобразно възможностите и предпочитанията на потребителите от целевата група, част от услугите/дейностите по проекта ще се провеждат и в детски заведения, социални услуги в общността и др. подходящи места в община Габрово. В Комплекса ще се предоставят следните услуги/дейности: - Ранна интервенция на уврежданията - капацитет 30 деца с увреждания и 50 родители; - Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания - капацитет 15 деца; - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина - капацитет 150 семейства; - Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията - капацитет 250 потребителя; - Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище - капацитет 30 потребителя. За предоставянето на услугите в Комплекса за социално-здравни услуги ще се сформира екип от специалисти: - по трудово правоотношение: ръководител на Комплекса - 1 щ. бр.; социален работник - 2 щ. бр.; психолог - 2 щ. бр.; логопед - 1 щ. бр.; специален педагог - 1 щ. бр.; медиатор - 2 щ. бр.; медицинска сестра - 0,25 щ. бр.; шофьор - 1 щ. бр.; хигиенист - 0,5 щ. бр.; - по договор за услуга ("граждански договор"): лекар (педиатър) – 2 лица общо 2 000 часа; акушер-гинеколог - 216 часа; акушерка - 432 часа; юрист - 432 часа; стоматолог - 325 часа; рехабилитатор – 800 часа и педагог - специалиста/специалистите ще бъдат ангажирани общо за 460 часа за реализирането на летните училища. След ангажирането на горепосочените лица, същите ще разработят документация, регламентираща дейността и предоставянето на интегрираните социално-здравни услуги за деца и семейства. Всички документи ще бъдат в съответствие с действащата нормативна база в областта на предоставяне на социални услуги за деца и семейства. Изграждането на КСЗУДС ще предостави възможност за обединяване усилията по предоставяне на интегрираните услуги за целевите групи, което ще доведе до постигане на комплексен подход при работата. По този начин ще се удовлетворят по-ефективно специфичните потребности на всеки конкретен потребител, като се осигури специалист със съответния профил и компетенция. Етапи на изпълнение - изграждане на КСЗУДС; подбор и назначаване на персонал съгласно изискванията на националното законодателство; сключване на трудови и граждански договори; разработване на документация, регламентираща предоставянето на услугите в Комплекса; доставка на оборудване и обзавеждане. , Contracted Amount: 311 224.25 , Reported Amount: 301 525.94
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията: Основна цел на дейността е да се осигури възможно най-рано /веднага след установяване на увреждане или забавяне в развитието/ цялостна и продължителна подкрепа на детето и неговото семейство, което създава условия за максимално използване на ресурсите на детето за преодоляване на забавянето или на последиците от увреждането. Важен акцент при реализирането на дейността е и предотвратяване социалното изключване на семейството и детето с проблеми, както и превенция на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания. Потребители на услугата - родители на бебета и малки деца с увреждания, както и деца с увреждания до 7 години и техните родители. Дейността е насочена към оказване на адекватна специализирана подкрепа през първите години от живота на дете с увреждане за предотвратяване или намаляване проявите на увреждане или проблеми в развитието в различни области – физическо и двигателно развитие, познавателно и речево развитие, социално и емоционално развитие. По-конкретно работата ще бъде насочена към: - изследване и оценка на областите на развитие на детето и неговите потребности; - изготвяне, съвместно с родителите на индивидуален план с конкретни дейности за стимулиране развитието на детето; - психологично консултиране на родителите, подпомагащо ги в процеса на адаптация към детето и неговите специфични нужди; - обучение и демонстриране на родителите в семейна среда на техники и подходи за осигуряване на оптимална грижа за детето и стимулиране на неговото развитие в съответствие с потребностите и др.; Услугите по ранна интервенция ще се основават на приоритетите на семейството и индивидуалните нуждите на детето. Специалистите в Центъра ще работят и с деца с увреждания до 7 години. По предварително изготвен график, съобразно индивидуалните потребности на децата ще се провеждат редовни рехабилитационни процедури, логопедична работа и др. дейности. Целта е оказване на подкрепа на децата с цел развитие в максимална степен на потенциала им. Услугите по ранна интервенция ще се осъществяват: - в Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства; - посредством мобилна работа/работа на терен - посещаване на ниво родилно отделение; работа в естествената среда на детето, в дома му, яслената група, детската градина, групата за игра и други места, където обичайно ходят и деца без увреждания. - при необходимост от провеждане на рехабилитационни процедури с децата от услугата, същите ще се провеждат в помещенията на Дневен център за деца с увреждания – кв. Велчевци. За изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани по трудово правоотношение следните специалисти: социален работник, логопед, психолог, специален педагог и медиатор; по граждански договор - лекар-педиатър и рехабилитатор. , Contracted Amount: 374 813.41 , Reported Amount: 294 854.26
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа на деца с увреждания: Дейността е насочена към оказване на подкрепа на деца с увреждания за пълноценен живот, безпроблемно включване в образователната система и успешна интеграция при постъпване в първи клас. В дейността ще се включват деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Посредством реализирането на дейността ще се предостави възможност деца с увреждания да бъдат подкрепени при усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Работата с децата ще включва: - изготвяне на оценка на нуждите и дефицитите на всяко дете; - провеждане на индивидуална работа за оказване на помощ при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас - интензивността на работата с всяко дете дете ще се организира и провежда съобразно потребностите от няколко пъти седмично да няколко пъти месечно; - провеждане на групова работа с децата преди постъпване в масово училище - целта е децата да бъдат максимално подготвени, да се запознаят със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения за успешно включване в училищната среда. Специалистът ще работи и с родителите на децата с увреждания за развиване на умения за оказване подкрепа на децата през учебната година. Дейността, при необходимост, ще включва и наблюдение и проследяване адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Дейността ще се провежда няколко пъти седмично/месечно в зависимост от индивидуалния план за работа с всяко дете, в удобно за родителите време. Планира се в дейността да бъдат обхванати 15 деца с увреждания, които срещат проблеми при обучението си. Работата с децата ще се провежда в Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства, изграден по проект „ПОСОКИ-предоставяне в общността на социално-образователно консултиране и интегриране", в домовете на децата, както и в детските градини, училища и други подходящи места в община Габрово.Конкретното място за работа ще бъде съобразявано с предпочитанията и възможностите на родителите. За реализирането на дейността по трудово правоотношение ще бъде ангажиран специален педагог. Етапи на изпълнение: подбор и ангажиране на специален педагог; популяризиране на услугата; набиране на потребители; индивидуална работа с деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас., Contracted Amount: 60 705.64 , Reported Amount: 52 014.15
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа, работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина: Дейността е насочена към формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите, оказване на подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез: развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път; адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. В дейностите ще се включват бъдещи родители, родители на деца от 0 до 7 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск, младежи от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, родители, които не полагат достатъчна грижа за децата си. Работата по реализирането на дейността ще бъде в две основни направления: І. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения Работата на специалистите ще бъде насочена към изграждане и повишаване на знанията и уменията на родителите и бъдещите родители за адекватна грижа за детото/децата; запознаване с особеностите на бебетата и малките деца в различни етапи на ранното им развитие; начини за справяне с проблемите на ранното детско развитие; предоставяне на съвети; придобиване на практически умения за грижите за децата; подходящата семейна и общността среда за отглеждането на детето; подготовка на родителите за изпълнение на техните родителски задължения. ІІ. Семейно консултиране и подкрепа, работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т. ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина Дейността ще бъде насочена към предоставянето на информация, консултации и обучение на родителите в областта на репродуктивното здраве; методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране; предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности в грижата за детето; засилване на мотивацията и уменията на родителите за записване на техните деца в детска градина или училище; насочване към други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост; идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа – консултации, придружаване, посредничество. Работата с потребителите ще се провежда в Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства – ул. Ивайло № 13 и кв. Велчевци, както и в детските заведения, социални услуги в общността или други подходящи помещения на територията на общината. Мястото за провеждане на работата ще бъде съобразявано с възможностите и предпочитанията на родителите, с които ще се работи. Дейността ще бъде интегрирана с останалите услуги в проекта за по-широк диапазон на предоставяне. Очаква се да бъдат обхванати родителите и децата на 150 семейства то от целевата група. За реализирането на дейността ще бъдат ангажирани специалисти, притежаващи необходимите компетенции. Екипът пряко ангажиран с изпълнението на дейността ще включва: социален работник, медиатор, лекар - педиатър, медицинска сестра, акушер - гинеколог, акушерка, юрист, психолог. , Contracted Amount: 191 739.35 , Reported Amount: 208 900.23
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията. : Основна цел на дейността е превенция на детската заболеваемост и смъртност, предотвратяване на неполагането на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Дейността е насочена към подобряване на достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията. Дейността ще е достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. В подкрепа на лицата/семействата, представители на целевата група в рамките на дейността ще се провеждат: - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Стоматологични консултации - израстване на зъбите при децата и често срещани трудности и начините за тяхното преодоляване; поддържане хигиена на устната кухина и др. - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. В дейността ще бъдат включвани представители на следните целеви групи: - Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск; - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Семейства, получаващи социални помощи; - Семейства с ниско ниво на образование; - Семейства, живеещи в лоши жилищни условия; - Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър; - Деца от семейства без здравна осигуровка; - Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата; - Всички деца с увреждания; - Деца със здравословни проблеми; - Деца на безработни родители. Дейността ще се извършва в Комплекса за социално-здравни услуги за деца и семейства, и по-специално в предназначено за целта помещение - оборудван и обзаведен здравен кабинет. Също така консултациите може да се провеждат и в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността и други подходящи места на територията на общината. Чрез тази услуга ще се постигне превенция и предотвратяване на детските заболявания, а не лекуването им. При установяване на заболяване или проблем при бебета и децата, те ще бъдат насочвани от лекаря-педиатър в Комплекса, към съответните лекари или специалисти за лечение. Важен аспект от реализиране на дейността е предоставянето на мобилни услуги - специалистите ще извършват посещения в домовете на родителите и ще осъществява работа в общността за превенция на детските заболявания. При реализирането на услугата ще се извършва консултиране за полаганата грижа за децата, като се предоставят обяснения и разяснения на дадените препоръки от личния лекар. Ще се поддържа връзка с личните лекари на бебетата, така че здравните услуги да са координирани. Работата с потребителите ще се извършва индивидуално и групово, като часовете на работа ще бъдат съобразени максимално с възможностите на потребителите. Услугата ще бъде интегрирана и с други услуги по проекта, за да се предложи комплексно обслужване на целевите групи. За изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани следните специалисти - по трудово правоотношение - медицинска сестра и медиатор; по граждански договор - лекар-педиатър и стоматолог. , Contracted Amount: 57 327.68 , Reported Amount: 47 691.57
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищна готовност за равен старт в училище : Дейността е насочена към увеличаване готовността и мотивацията на децата от целевата група за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас в масово училище. В дейността ще се включват деца, които не са постигнали в достатъчна степен показателите за училищна готовност. Допълнителната педагогическа подготовка ще се осъществява в летни групи/училища за деца от уязвими социални групи. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Посредством включването на децата ще се увеличи готовността им за равен старт при постъпването им в училище и ще спомогне за социализацията им и за плавен преход към училищната среда. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., за осигуряване на възможност за равен старт в първи клас. - познавателни игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Посещения и запознаване с условията в учебните заведения; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и други мероприятия, както и диференцирането им спрямо потребностите на децата; - Срещи с родителите с цел повишаване на мотивацията им за осигуряване на равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Закупуване на книги и материали за първи клас; Родителите на деца от целевите групи също ще бъдат включени в тази дейност с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в първи клас. Услугата ще се предлага през летните месеци на 2017, 2018 и 2019 година (2 месеца всяка година). Ще бъдат организирани две групи по 15 деца през всеки месец или една група от 15 деца за два месеца. С всяка сформирана група ще работи педагог, които ще бъде подпомаган от медиаторите, ангажирани в Комплекса за социално-здравни услуги. Ангажираността на децата ще бъде в рамките на 4 часа дневно. Ще бъдат осигурени обучителни материали за работа с децата, храна /закуска и обяд/ и транспорт от дома на детето/най-близката спирка на градския транспорт до мястото на провеждане на лятното училище. В дейността могат да участват представители на следните целеви групи: - деца на 5, 6 или 7-годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи,, получаващи социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители, семейства, живеещи в отдалечени райони; - деца, чиито майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; - родители на деца, посещаващи летни групи. Услугата ще се предоставя в помещенията на Комплекса за социално-здравни услуги, изградени по Проекта за социално включване. - гр. Габрово, ул. «Ивайло» №13. Етапи на изпълнение - подбор и ангажиране на специалисти за работа с децата - педагог и медиатор/помощник възпитател; разработване на информационни материали; сформиране на група/групи от 15 деца на лятно училище; разработване на програма за работа с децата; осигуряване на материали за работа и обучение на децата. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 51 656.30

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 652.33
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: INFO TREIDING Ltd., Contracted Amount*: 2 664.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stelit1 Ltd, Contracted Amount*: 1 546.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ATS - BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 564.52
  • Contractor: Most enerdji AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 198.92
  • Contractor: SVEKATEX Ltd., Contracted Amount*: 4 686.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 20 682.62 , Reported Amount**: 6 883.49
  • Contractor: Nddegda, Contracted Amount*: 7 628.40 , Reported Amount**: 5 055.04
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 281.97
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 1 167.60 , Reported Amount**: 1 167.60
  • Contractor: KUBER - LIGHT, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: SONIA TREIDING EOOD, Contracted Amount*: 5 281.20 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 2 551.21
  • Contractor: "SOS Children's villages Bulgaria", Contracted Amount*: 3 111.30 , Reported Amount**: 2 801.80
  • Contractor: VERIGA DOMINO Ltd., Contracted Amount*: 10 356.00 , Reported Amount**: 4 654.84
  • Contractor: ELTEH Ltd, Contracted Amount*: 6 072.22 , Reported Amount**: 6 072.22
  • Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA , Contracted Amount*: 276.00 , Reported Amount**: 944.92
  • Contractor: LOMAN Ltd., Contracted Amount*: 3 780.00 , Reported Amount**: 2 553.22
  • Contractor: LUKOĬL-BŬLGARIYA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 824.48
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 17 452.00 , Reported Amount**: 14 712.69
  • Contractor: SOT, Contracted Amount*: 285.12 , Reported Amount**: 673.20
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 1 029.25 , Reported Amount**: 1 029.25
  • Contractor: Anelia, Contracted Amount*: 23 035.02 , Reported Amount**: 17 792.64
  • Contractor: Biliana, Contracted Amount*: 1 159.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadejda, Contracted Amount*: 1 029.25 , Reported Amount**: 1 029.25
  • Contractor: V I K OOD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 020.69
  • Contractor: Karin Dom Foundation, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: PANDA PEN, Contracted Amount*: 4 688.28 , Reported Amount**: 4 688.28
  • Contractor: Ina, Contracted Amount*: 1 029.35 , Reported Amount**: 1 029.16
  • Contractor: NIM TRANS SERVICE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 576.25
  • Contractor: ENERGO PRO PRODAJBI AD, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 7 433.97
  • Contractor: DESISLAVA, Contracted Amount*: 11 296.56 , Reported Amount**: 8 018.67
  • Contractor: OBSHINSKI PATNICHESKI TRANSPORT EOOD, Contracted Amount*: 23 766.66 , Reported Amount**: 5 974.08
  • Contractor: Ivo, Contracted Amount*: 2 184.00 , Reported Amount**: 127.04
  • Contractor: Dafinka, Contracted Amount*: 8 406.48 , Reported Amount**: 5 167.20
  • Contractor: STEMO Ltd, Contracted Amount*: 5 682.64 , Reported Amount**: 5 682.64
  • Contractor: UNICS, Contracted Amount*: 880.00 , Reported Amount**: 1 157.33
  • Contractor: POLIPRES Ltd., Contracted Amount*: 1 675.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Detelina, Contracted Amount*: 716.00 , Reported Amount**: 715.94
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI LTD, Contracted Amount*: 3 140.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Donka, Contracted Amount*: 716.00 , Reported Amount**: 716.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 200.00 , Reached amount: 480.00

Financial Information

Total Project cost 1 031 543.08 BGN
Grant 1 031 543.08 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 031 543.08 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги по обособени позиции , Estimated Amount: 43 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Предоставяне на SIM карти и услуги по пренос на данни и достъп до интернет
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на вода и предоставяне на ВиК услуги на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет - 2021 г.", Estimated Amount: 91 666.67
  • Differentiated position 1: "Доставка на вода и предоставяне на ВиК услуги на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет - 2021 г."
    Contractor: V I K OOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: "Транспортно обслужване на деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 7 583.33
  • Differentiated position 1: Транспортно обслужване на деца, участващи в летни училища
    Contractor: OBSHINSKI PATNICHESKI TRANSPORT EOOD
    Contract total funded value: 9 100.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка и монтаж на оборудване по две позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”; Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на климатици по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”., Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: ОП № 1 „Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor: VERIGA DOMINO Ltd.
    Contract total funded value: 990.00
  • Differentiated position 2: ОП № 2 „Доставка и монтаж на климатици по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”.
    Contractor: PANDA PEN
    Contract total funded value: 4 688.28
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на компютърно оборудване“, по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 5 416.67
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor: STEMO Ltd
    Contract total funded value: 5 682.64
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка на оборудване по две позиции: Обособена позиция №1 Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане и Обособена позиция №2 Доставка на компютърно оборудване“, Estimated Amount: 13 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане
    Contractor: ELTEH Ltd
    Contract total funded value: 6 072.22
  • Differentiated position 2: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства по 6 обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средстава за нуждите на ОП „Регионално депо за неопасни отпадъци“ - Габрово; Обособена позиция № 2 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на „Общински спортни имоти“; Обособена позиция № 3 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на ОП „Гробищни паркове“ – Габрово; Обособена позиция № 4 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на ОП „Благоустрояване“ – Габрово; Обособена позиция № 5 „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”; Обособена позиция № 6 „Доставка на работно облекло за нуждите на „Център за настаняване от семеен тип“ – Габровo, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Осигуряване на информация, публичност и визуализация по пет обособени позиции:ОП№ 1 „Изпълнение на дейности за осигуряване на информация, публичност и визуализация по проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания”;ОП№ 2 „Осигуряване на материали за информация, публичност и визуализация по проект BG16RFOP001-5.002-0022 „Изграждане на среда, позволяваща предоставяне на качествени социални услуги за възрастни и хора с увреждания”;ОП№ 3 „Осигуряване на информация, публичност и визуализация по проект BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”;ОП№ 4 „Осигуряване на материали, свързани със събития на ОИЦ-Габрово;ОБ№ 5 „Осигуряване на информация, публичност и визуализация по проект PGI05251 „Зелени обществени поръчки и устойчиви инструменти за интегриране на ресурсната ефективност”, Estimated Amount: 1 241.67
  • Differentiated position 1: „Осигуряване на информация, публичност и визуализация по проект BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 10 Subject to due process: „Осъществяване на услуги по сервизно обслужване и поддръжка на МПС-ва, както и доставка на необходимите авточасти, смазочни материали и гуми за нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“, Estimated Amount: 360 000.00
  • Differentiated position 1: „Осъществяване на услуги по сервизно обслужване и поддръжка на МПС-ва, както и доставка на необходимите авточасти, смазочни материали и гуми за нуждите Община Габрово и други второстепенни разпоредители с бюджет“
    Contractor: NIM TRANS SERVICE LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: „Транспортни услуги за нуждите на Община Габрово през 2020 година по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Транспортни услуги за летни училища, младежки инициативи и ученически игри“ Обособена позиция № 2: „Транспортни услуги за други културни и спортни събития““ , Estimated Amount: 4 583.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Транспортни услуги за летни училища, младежки инициативи и ученически игри“
    Contractor: OBSHINSKI PATNICHESKI TRANSPORT EOOD
    Contract total funded value: 9 166.66
Procedure 12 Subject to due process: „Транспортно обслужване по пет обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Транспортно обслужване на деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”; Обособена позиция № 2: „Транспортно обслужване на деца от детските градини, участвящи в дейности по проект BG05M2OP001-3.001-0044 „Интеграционни мерки за повишаване училищната готовност на децата в община Габрово”; Обособена позиция № 3: „Транспортно обслужване на ученици I – IV клас, участващи в „Летни занимания 2019“ през месеците юни и юли 2019 г.”; Обособена позиция № 4: „Транспортно обслужване на ученици, участващи в ученически игри през учебната 2018/2019 г Обособена позиция № 5: „Транспортно обслужване на деца и младежи, участващи в „Приеми ме на село“ през 2019 г.”, Estimated Amount: 4 583.33
  • Differentiated position 1: „Транспортно обслужване на деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor: OBSHINSKI PATNICHESKI TRANSPORT EOOD
    Contract total funded value: 5 500.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства, Estimated Amount: 2 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI LTD
    Contract total funded value: 3 140.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на компютърно оборудване по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърно оборудване за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет“ Обособена позиция № 2 „Доставка на мултифункционално устройство по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства, Estimated Amount: 3 333.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 „Доставка на мултифункционално устройство по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 1 167.60
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на материали по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства” по три обособени позиции: Обособена позиция №1 „Канцеларски материали и консумативи“ Обособена позиция №2 „Канцеларски материали и консумативи по чл.12 от ЗОП“ Обособена позиция №3 „Образователни игри и терапевтични материали“ , Estimated Amount: 7 395.00
  • Differentiated position 1: „Канцеларски материали и консумативи“
    Contractor: VERIGA DOMINO Ltd.
    Contract total funded value: 4 104.00
  • Differentiated position 2: „Канцеларски материали и консумативи по чл.12 от ЗОП“
    Contractor: VERIGA DOMINO Ltd.
    Contract total funded value: 330.00
  • Differentiated position 3: „Образователни игри и терапевтични материали“
    Contractor: VERIGA DOMINO Ltd.
    Contract total funded value: 4 440.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на материали по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства” и по проект BG05M2OP001-3.001-0044 „Интеграционни мерки за повишаване училищната готовност на децата в община Габрово“ по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Канцеларски материали и консумативи“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства Обособена позиция № 2: „Канцеларски материали и консумативи по чл. 12 от ЗОП“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства Обособена позиция № 3: „Образователни игри и терапевтични материали“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства Обособена позиция № 4: „Канцеларски и дидактически материали“ по проект BG05M2OP001-3.001-0044 „Интеграционни мерки за повишаване училищната готовност на децата в община Габрово“, Estimated Amount: 3 240.00
  • Differentiated position 1: „Канцеларски материали и консумативи“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Канцеларски материали и консумативи по чл.12 от ЗОП“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства
    Contractor: OFFICE TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 276.00
  • Differentiated position 3: „Образователни игри и терапевтични материали“ по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства
    Contractor: VERIGA DOMINO Ltd.
    Contract total funded value: 492.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 4 166.67
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло
    Contractor: SVEKATEX Ltd.
    Contract total funded value: 4 686.00
Procedure 18 Subject to due process: Ежедневно приготвяне и доставка на храна по обособени позиции: Обособена позиция №1: Ежедневно приготвяне и доставка на храна за Дом за пълнолетни лица с физически увреждания, кв. Маркотея, гр. Габрово Обособена позиция №2: Ежедневно приготвяне на храна за Домашен социален патронаж, гр. Габрово Обособена позиция №3: Ежедневно приготвяне и доставка на храна за „Центрове за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания ”, Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи“ и „Дневен център за деца с увреждания“ – гр. Габрово Обособена позиция №4: Приготвяне и доставка на храна за деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 1 291.67
Procedure 19 Subject to due process: Ежедневно приготвяне и доставка на храна по обособени позиции: Обособена позиция №1: Ежедневно приготвяне и доставка на храна за Дом за пълнолетни лица с физически увреждания, кв. Маркотея, гр. Габрово Обособена позиция №2: “Ежедневно приготвяне и доставка на храна за „Центрове за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания ”, Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи „ и „Дневен център за деца с увреждания“ – гр. Габрово Обособена позиция №3: Приготвяне и доставка на храна за деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства” , Estimated Amount: 3 150.00
  • Differentiated position 1: Приготвяне и доставка на храна за деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
    Contractor: LOMAN Ltd.
    Contract total funded value: 3 780.00
Procedure 20 Subject to due process: Изпълнение на дейности по информация и публичност по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства” по две обособени позиции: обособена позиция №1 „Изработка на печатни информационни материали“ и обособена позиция №2 „Организиране и провеждане на публични събития“ , Estimated Amount: 3 958.33
  • Differentiated position 1: „Изработка на печатни информационни материали“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Организиране и провеждане на публични събития“
    Contractor: INFO TREIDING Ltd.
    Contract total funded value: 2 664.00
Procedure 21 Subject to due process: Изработка на печатни информационни материали по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 1 666.67
  • Differentiated position 1: Изработка на печатни информационни материали
    Contractor: POLIPRES Ltd.
    Contract total funded value: 1 675.20
Procedure 22 Subject to due process: Приготвяне и доставка на храна за деца, участващи в летни училища по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Estimated Amount: 3 150.00
  • Differentiated position 1: Приготвяне и доставка на храна за деца, участващи в летни училища
    Contractor: SONIA TREIDING EOOD
    Contract total funded value: 3 780.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN