Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.005-0105-C01
Project Name Development of innovations in BIO FRESH LTD
Beneficiary 115587387 BIO FRESH Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 11.10.2018
Start Date 11.10.2018
End Date 19.02.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Царацово

Description

Brief description
БИО ФРЕШ ООД създадена през 2000 година, като основната ни дейност е производство на козметични продукти. Най-продаваните ни продукти са на основата на специфични български съставки и дружеството инвестира значителни ресурси в разработването на иновации именно в тази област. Стремим се да извлечем най-доброто от българските растения, продукти и храни с традиционен и специфичен характер, като търсим възможности за влагането им в козметични и хранителни продукти.
Настоящият проект е насочен към разработване на продуктова иновация посредством извършването на индустриални научни изследвания за разработване на иновативен продукт- функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма. 
Планираните дейности по проекта включват дейности по Елемент А и дейности по Елемент Б:
1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата иновация
2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация
3. Придобиване на дълготрайни материални активи, необходими за разработването на продуктовата иновация
4. Визуализация на проекта
Изпълнението на проекта ще доведе до разработване на иновация, отговаряща на 7-мо ниво на технологична готовност-TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда.
Реализацията на проекта ще доведе до разработване на продукт, попадащ в обхвата на приоритетните направления на тематичните области на ИСИС – „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“ и конкретно „био-технологии с пряко приложение за здравословен начин на живот“, вкл. изведени на база на регионалната специализация.
Очакваните резултати от проекта са: разработена продуктова иновация в тематичните области на ИСИС; повишен дял на предприятията, разработващи продуктови и производствени иновации  в тематичните области на ИСИС; повишен иновационен капацитет и конкурентоспособност на БИО ФРЕШ ООД.
Activities
  • Activity: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал-4 бр. експерти, използване на материали, консумативи и ингредиенти за извършването на индустриални научни изследвания за разработване на функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма): Целта на дейността е извършването на индустриални научни изследвания за разработване на продуктова иновация - функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, чрез извършване на изследвания, изпитвания, измервания.Целта ще бъде реализирана посредством анагажирането на квалифициран персонал-4 броя експерти с необходимата квалификация и опит в специфични професионални и научни области. В рамките на дейността се предвижда и закупване на материали, консумативи и ингредиенти (вкл. лабораторни такива), които са необходими за прецизиране подбора на суровините и материалите, които ще бъдат влагани при реализацията на дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация и за формиране на смеси и изследване на съвместимост, течливост, разтворимост и др. Именно поради това в експертния екип са включени предимно микробиолози, химици и инженери. Дейността ще допринесе пряко за разработване иновативен продукт–Функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма с безвредни адсорбенти, пробиотични и пребиотични съставки, органогенни минерали и биостимулатори, ще стартира непосредствено след подписване на ДБФП и ще премине през следните етапи: I.Наемане на квалифициран персонал (1-ви месец от изпълнението на проекта).Квалифицираният персонал ще бъде нает на трудов договор за минимум 4 работни часа на ден, и тъй като още на етап изготвяне на проектното предложение е определен, това ще се осъществи в рамките на първия месец след сключване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ, като е предвиден различен период на заетост на експертите в зависимост от техните отговорности и функции, и тяхното пълноценно включване в различните етапи на разработване на иновацията, както следва: 1. Експерт 1 - Ръководител производствени технологии - 1 зает за 24 месеца за 4 работни часа на ден. Този експерт е предвидено да бъде зает за целия период на реализация на проекта, като ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация. 2. Експерт 2 – Ръководител изследвания и анализи - 1 зает за 6 месеца за 4 работни часа на ден. Този експерт ще бъде назначен в 5-ти и 6-ти месеци от реализацията на проекта за период от 2 месеца в рамките на тази дейност, както и за период от 4 месеца в рамките на дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, като Експерт 2 – Ръководител изследвания и анализи, заедно с Експерт 1 – Ръководител производствени технологии, ще има ангажименти да обобщи резултатите от дейностите по изследвания, изпитвания, измервания, и създаване и тестване на прототипи и пилотни линии. 3. Експерт 3 – Ръководител развойна дейност - 1 зает за 24 месеца за 8 работни часа на ден. Този експерт е предвидено да бъде зает за целия период на реализация на проекта, като ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация. 4. Експерт 6 - Експерт търговско право и интелектуална собственост - 1 зает за 20 месеца за 4 работни часа на ден-ще бъде назначен в пети проектен месец за период от 20 месеца и ще участва както в дейностите по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, така и в дейностите за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация II.Избор на изпълнител за доставка на материали, консумативи и ингредиенти(от 1-ви до 6-ти месец)-Доставените консумативи, материали и ингредиенти в рамките на тази дейност ще бъдат използвани и при реализацията на дейностите за създаване и тестване на прототипи, и пилотни линии, като ще бъдат избрани доставчици в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ., Contracted Amount: 140 095.46 , Reported Amount: 249 426.17
  • Activity: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация(дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал-още 3 бр. експерти; използване на материали, консумативи и ингредиенти, за извършването на индустриални научни изследвания за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии): Целта на дейността е извършването на индустриални научни изследвания за разработване на продуктова иновация - функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, чрез създаване и тестване на прототипи и пилотни линии.Целта ще бъде реализирана посредством работата на квалифицирания персонал, нает на трудов договор в рамките на предходната дейност, както и посредством ангажирането на още 3 бр. експерти, като общо 7 експерта ще работят за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, на разработваният иновативен продукт. В рамките на тази дейност ще бъдат допълнително ангажирани на трудов договор: 1. Експерт 4 - Инженер, химически процеси - 2 заети за 18 месеца за 8 работни часа на ден-и двамата експерти ще работят в тясно сътрудничество. Целта на наемане на двама експерти с еднаква длъжност и подобна квалификация е тестване на минимум 2 броя прототипи и респективно пилотни линии. 2. Експерт 5 – Специалист производствени технологии - 1 зает за 18 месеца за 8 работни часа на ден. Неговите основни задачи и отговорности ще са свързани с инсталирането и функционирането на планираното за закупуване оборудване по Елемент Б, както за правилното функциониране и поддръжка на останалите съоръжения, които ще бъдат използвани в дейността за създаване и тестване на прототипи и пилотни линии. В настоящата дейност ще се използват голяма част от доставените в предходната дейност материали, консумативи и ингредиенти, вкл. лабораторни такива, както и фолио за сашета. Освен това ще се използват и закупените ДМА по Елемент Б - Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета. Нивото на разработване на иновативния продукт е вече на етап технология годна за мащабиране, след като в предходната дейност е извършен подбор на суровините и материалите и са формирани основните смеси, след проверка на съвместимостта. Етапите, през които ще премине дейността са следните: 1. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии (7 до 12 месец) в това число смеси с минерални компоненти-пречистващи зеолити; пектин; пробиотични култури-лактобацили, бацили, бифидобактерии; пребиотици, органични и растителни екстракти и други активни съставки 2. Тестване на трайност на готови проби (смеси) в херметични опаковки; анализ на активността и стабилността на съставките и смесите, микробиологични и физикохимични анализи (12 до 22 месец) 3. Общо заключение и предложение за развитие на продукта (22-24 месец) Етапът на изготвяне на прототипи и пилотни линии представлява реално разработване на продукта или т.нар. мащабиране, като целта е да се установи дали проекта за продукт може да се превърне в продукт, в технически и търговски смисъл. Това е етапът на разгръщане на качествените функции, който дава основа за разработването на една или повече физически версии на концепцията на продукта. Целта е да се направи прототип, за който разработчиците да са убедени, че въплъщава ключовите атрибути, описани в концепцията, който работи безопасно при нормална употреба, може да бъде произвеждан в реална среда и в рамките на планираните производствени разходи. Прототипите се подлагат на функционално тестване в лабораторни и полеви условия. Реализацията на дейността в пълен обем и мащаб е от ключово значение за разработването на иновацията, тъй като основата цел на изследователския екип е да разработи прототипи и пилотни линии на добавки с определени съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. За тази цел са необходими материали, консумативи и ингредиенти за формиране на смеси, които да бъдат тествани след опаковането им в саше в различни фолиа (ако това се налага). Фактът, че е предвидено иновацията да се разработва изцяло от кандидата, прави дейността реалистична и технически осъществима, а разходите-реалистични, ефективни и свързани с постигането на основната и специфичните цели на проекта., Contracted Amount: 307 517.12 , Reported Amount: 186 420.47
  • Activity: Придобиване на дълготрайни материални активи, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване на 1 брой ДМА): В рамките на дейността е предвидено да бъде придобит 1 брой ДМА - Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета, необходима за разработването на продуктовата иновация-функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма. Предвижда се закупване на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета, необходима за същинската развойна дейност по разработването на прототипи и пилотни линии на добавки с определени съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. За тази цел вече формираните смеси и/или част от съставките следва да бъдат тествани след опаковането им в саше. Машината за изработка, пълнене и запечатване на сашета е от особено значение при тестване на трайността на готови проби (смеси) в херметични опаковки и ще ни предостави възможности за анализ на активността и стабилността на съставките и смесите, микробиологични и физикохимични анализи. Предвидените инвестиции по проекта допринасят за изпълнението на дейността по Елемент Б и са от ключово значение за разработването на иновацията и за дейностите по Елемент А, тъй като основният проблем, който ще се опита да реши изследователския екип е да се намерят съставки, които да не изискват специални условия на съхранение, и да запазват своята активност и свойства, опаковани в саше и при стайна температура. Дейността ще допринесе пряко за разработване иновативен продукт–функционална добавка за храни и напитки за пречистване и детоксикация на организма, ще се изпълнява изцяло от кандидата, ще стартира непосредствено след подписване на ДБФП и ще премине през следните етапи: 1.Избор на изпълнител за доставка на ДМА (от 1-ви до 5-ти месец)-Определянето на изпълнител ще се осъществи при спазването на следните принципи: публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане от дискриминация.БИО ФРЕШ ООД ще изготви, публикува и проведе процедура за избор на изпълнител със следните основни етапи: •Съгласуване и одобрение на проект на тръжната процедура(1-ви месец) •Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 1-ви до 2-ри месец) •Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания на първо място кандидат (от 2-ри до 4-ти месец) •Подписване на договор с избрания изпълнител (от 4-ти до 5-ти месец) При провеждане на процедурата за избор на изпълнител ще бъдат съблюдавани изискванията посочени в ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020, както и текущите указания на УО. 2.Доставка, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване; подписване на приемо-предавателни протоколи за доставки(от 4-ти до 8-ми месец)-В този период е предвидено и резервно време в случай, че имаме забавяне при доставката и инсталирането на предвиденият за закупуване актив. Доставеното оборудване ще бъде визуализирано съгласно изискванията на УО-ще бъде поставени стикери и информационна табела, свързана с финансирането от ОПИК., Contracted Amount: 199 800.00 , Reported Amount: 199 700.00
  • Activity: Визуализация на проекта(дейността ще бъде изпълнена чрез изработването и поставянето на информационна табела–1 бр, публикация в печатно издание–1 бр, както и чрез други мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация2014-2020): Дейността визуализация на проекта (информиране и публичност) се основава на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. За оповестяване приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, ще бъде направена публикация в печатно издание, която ведно с изготвянето на информационна табела по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител, в съответствие с приложимата процедура от ЗУСЕСИФ и подзаконовите нормативни изисквания, а именно - Избор без провеждане на процедура. Ще бъдат спазени изискванията на Договарящия орган, посочени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 върху закупените активи по проекта ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени в Единния наръчник. Управителят на фирмата ще бъде отговорен за стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата, разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта. Визуализацията на всички документи има задължителен характер и контролът ще се осъществява от него. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на ЕСИФ и по-специално на Европейския фонд за регионално развитие. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. Дейността визуализация за информация и публичност представлява съпътстваща изпълнението на проекта дейност, която ще допринесе като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК и ЕФРР. Действията, предвидени за изпълнение са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет пространството и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа, получена по ОПИК. Планираната продължителност е 24 месеца, като в това време за изпълнение е включен и изборът на външен изпълнител за дейността, сключване на договор с избрания изпълнител, който ще бъде отговорен за изготвянето и монтажа на информационна табела, както и за публикацията в печатно издание. Допълнително, със собствени средства, БИО ФРЕШ ООД ще изработи и постави 3 броя плакати, единият от които на входа на сградата, формат А3 с информация за проекта и финансовата подкрепа от Европейския съюз, стикери за доставеното оборудване, както и поне една публикация в интернет пространството. Към всички изпълнители, ще бъде поставено изискване всички документи да съдържат необходимата визуализация свързана с публичността и финансирането на проекта от ОПИК., Contracted Amount: 1 960.00 , Reported Amount: 1 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LABTECH Ltd., Contracted Amount*: 8 517.00 , Reported Amount**: 14 194.50
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 22 156.99 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 33 235.48 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Svetlana, Contracted Amount*: 44 313.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: UNIPACK, Contracted Amount*: 14 640.00 , Reported Amount**: 24 400.00
  • Contractor: Milada, Contracted Amount*: 18 464.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zaprqna, Contracted Amount*: 5 539.25 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROMOOR Ltd., Contracted Amount*: 1 372.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: INA TRADE LTD, Contracted Amount*: 46 680.00 , Reported Amount**: 77 800.00
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 33 235.48 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd., Contracted Amount*: 148 012.40 , Reported Amount**: 213 404.00
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 33 235.48 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 122 491.75 , Reached amount: 119 772.32

Financial Information

Total Project cost 649 372.58 BGN
Grant 409 799.55 BGN
Self amount 239 573.03 BGN
Total actual amounts paid 401 776.48 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 851.70 567.80 1 419.50 ЛАБТЕХ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на Защитно фолио за производство на сашета , Estimated Amount: 24 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Защитно фолио за производство на сашета
    Contractor: UNIPACK
    Contract total funded value: 14 640.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на ингредиенти, Estimated Amount: 91 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Доставка на ингредиенти: 1. Розова вода 500 l; 2. розово масло 4 kg.
    Contractor: INA TRADE LTD
    Contract total funded value: 46 680.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Доставка на ингредиенти: 1. Арония 42 kg.
    Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd.
    Contract total funded value: 8 222.40
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. Доставка на ингредиенти: 1. Зеолит 30 kg.
    Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd.
    Contract total funded value: 8 222.40
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4. Доставка на ингредиенти: 1. Пектин 50 kg.
    Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd.
    Contract total funded value: 8 222.40
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5. Доставка на ингредиенти: 1. Пребиотик 50 kg; 2. Пробиотик 1 kg; 3. Симбиотик 2 kg.
    Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd.
    Contract total funded value: 8 222.40
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на материали и консумативи, Estimated Amount: 14 444.50
  • Differentiated position 1: Доставка на материали и консумативи: 1. Техническа везна 2000 гр. - 3 броя ; 2. Везна, електронна техническа - 2 броя; 3. Стъклена система за филтрация на фази - 1 брой; 4. Мембрана вакуум помпа - 1 брой; 5. Бактерицидна лампа - 2 броя; 6. Бъркалки 200х4 - 60 броя; 7. Бъркалки 300х6 - 60 броя; 8. Бъркалки 300х9 - 80 броя; 9. Гутатор - 1 брой; 10. Ексикатор - 1 брой; 11. Блюдо петри - 2000 броя; 12. Пипета мор 1 ml - 50 броя; 13. Пипета мор 5 ml - 50 броя; 14. Пипета мор 25 ml - 50 броя; 15. Пипета мор 50 ml - 50 броя; 16. Мерителен цилиндър 25 ml - 10 броя; 17. Мерителен цилиндър 100 ml - 10 броя; 18. Мерителен цилиндър 500 ml - 10 броя; 19. Мерителен цилиндър 1000 ml - 10 броя; 20. Бехерова чаша градуирана 250 ml - 10 броя; 21. Бехерова чаша градуирана 800 ml - 20 броя; 22. Йодна колба 1000 ml - 10 броя; 23. Йодна колба 500 ml - 10 броя; 24. Колба ерленмайер 200 ml - 10 броя; 25. Колба ерленмайер 1000 ml - 10 броя; 26. Колба ерленмайер широко гърло 200 ml - 20 броя; 27. Колба ерленмайер широко гърло 1000 ml - 20 броя; 28. Колба ерленмайер широко гърло 2000 ml - 10 броя; 29. Колба мерителна 500 ml - 20 броя; 30. Колба мерителна 1000 ml - 20 броя; 31. Колба мерителна 2000 ml - 20 броя; 32. Лъжичка шпатула - 50 броя; 33. Пикнометър - 1 брой; 34. Реактивна банка - 10 броя; 35. Тегловно стъкло - 20 броя; 36. Тигли - 5 броя; 37. Фуния - 10 броя; 38. Фуния делителна - 3 броя; 39. Хаван порцеланов - 2 броя; 40. Стерилни банки 150 ml - 50 броя; 41. Стерилни банки 500 ml - 50 броя; 42. Обратен хладник - 2 броя; 43. Натриев хлорид, сярна киселина, петролеев етер, калиев йодит, метилоранж .
    Contractor: LABTECH Ltd.
    Contract total funded value: 8 517.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета - 1 брой, Estimated Amount: 199 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Машина за изработка, пълнене и запечатване на сашета - 1 брой
    Contractor: IseDreams Bulgarie Ltd.
    Contract total funded value: 139 790.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуги за визуализация на проекта, Estimated Amount: 1 960.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела – 1 бр. 2. Публикация в печатно издание – 1 бр.
    Contractor: PROMOOR Ltd.
    Contract total funded value: 1 372.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN