Identification

UMIS Number BG06RDNP001-7.001-0017-C03
Project Name „ Rehabilitation and reconstruction of streets in the town of Gramada”
Beneficiary 000159531 Municipality of Gramada.
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 09.05.2019
Start Date 09.05.2019
End Date 09.05.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Грамада, гр.Грамада

Description

Brief description
Проектното предложение включва изпълнение на дейности за възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло на обекти от публичната инфраструктура на община Грамада. 
СМР за реконструкция на улични настилки и тротоарни настилки в т.ч: подготвителни работи, земни работи, пътни работи, асфалтови работи, отводняване, хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация на следните обекти от уличната мрежа на  гр. Грамада:
1."Рехабилитация и реконструкция на улица „Тодор Тошков” от о.т.383 до о.т. 425 в гр. Грамада”
2."Рехабилитация и реконструкция на улица „Трайчо Костов” от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада”
3."Рехабилитация и реконструкция на улица „Странджа” от о.т.275 до о.т. 258 в гр. Грамада" - 
4."Рехабилитация и реконструкция на улица „Александър Стамболийски” от о.т.252 до о.т. 254 в гр. Грамада".
5. "Рехабилитация и реконструкция на улица „Трайчо Костов” от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада.
Във връзка с изпълнение на инвестицията в обхвата на проекта са предвидени  и следните дейности:
1. Осъществяване на строителен надзор по време на СМР на обектите в обхвата на проекта, съгласно чл.166 от ЗУТ.
2.Осъществяване на авторски надзор по време на СМР на обектите в обхвата на проекта
3. Управление на проекта в съответствие с Условия на изпълнение  към настоящата процедура.
Във връзка с подготовката  на проекта са изпълнени следните дейности:
1. Изготвяне на инвестиционни проекти за посочените подобекти, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за посочените обекти.
2. Подготовка на проектното предложение, съгласно изискванията на процедура  BG06RDNP001-7.001.
Activities
  • Activity: Изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада”: Цел на дейността: възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества и носимоспособността на настилката и пътното тяло и прилежащото пространство на 2386 метра улична мрежа на територията на гр. Грамада. В обхвата на дейността се предвижда изпълнение на СМР на следните обекти: 1."Рехабилитация и реконструкция на улица Тодор Тошков от о.т.383 до о.т. 425 в гр. Грамада” с дължина 428.16 м. 2. "Рехабилитация и реконструкция на улица Трайчо Костов от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада” с дължина 515 м. 3. "Рехабилитация и реконструкция на улица Странджа от о.т.275 до о.т. 258 в гр. Грамада" - с дължина 406.69 м. 4. "Рехабилитация и реконструкция на улица Александър Стамболийски от о.т.252 до о.т. 254 в гр. Грамада" с дължина 354.72 м 5. "Рехабилитация и реконструкция на улица Петко Стоевски от о.т.385 до о.т. 141 в гр. Грамада" с дължина 682.22 м. Видовете СМР в обхвата на инвестиционните проекти: - Земни работи в т.ч: Изкоп за пътища; Разваляне на съществуваща асфалтобетонова настилка, Разкъртване на бетонови бордюри - Подготвителни работи в т.ч: Подравняване и подготовка на земна основа - Пътни работи в т.ч: полагане на трошен камък, полагане на бетонови бордюри; - Асфалтови работи в т.ч: полагане на неплътен асфалтобетон, полагане на плътен асфалтобетон, Направа на първи (свързващ) и втори битумен разлив за връзка; - Отводнителни работи; - Хоризонтална маркировка; - Тротоарни настилки, Contracted Amount: 1 141 280.27 , Reported Amount: 1 138 792.44
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада” : Цел: Законосъобразно изпълнение на СМР на обектите в обхвата на проекта: 1."Рехабилитация и реконструкция на улица Тодор Тошков от о.т.383 до о.т. 425 в гр. Грамада” 2. "Рехабилитация и реконструкция на улица Трайчо Костов от о.т.262 до о.т. 193 в гр. Грамада” 3. "Рехабилитация и реконструкция на улица Странджа от о.т.275 до о.т. 258 в гр. Грамада" 4. "Рехабилитация и реконструкция на улица Александър Стамболийски от о.т.252 до о.т. 254 в гр. Грамада" 5. "Рехабилитация и реконструкция на улица Петко Стоевски от о.т.385 до о.т. 141 в гр. Грамада" Строителния надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Избраният/те консултант/и ще имат следните основни задължения при осъществяване на СН при изпълнение на СМР на обектите в обхвата на проекта. - строителен надзор съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзконовите му актове, - в частност ще извършва услуги свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности на обектите в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; - надзор за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - надзор за спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; - контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; -контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; - координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; - други съгласно договора за строителен надзор., Contracted Amount: 11 000.00 , Reported Amount: 11 000.00
  • Activity: Предоставяне на консултантски услуги за управление на проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада”: Цел на дейността: Предоставяне на експертна помощ във връзка с изпълнение на проекта, респективно на договора за БФП в съответствие с изискванията на Условия за изпълнение на проекти по ПРСР 2014-2020, Процедура BG06RDNP001-7.001 – Улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръжения и принадлежностите към тях“ По отношение на изискванията посочени в Раздел II Критерии за допустимост, ангажименти и други задължения на бенефициентите, т.2. Ангажименти и други задължения на бенефициентите от Условията за изпълнение къв настоящата процедура, в т.ч: В обхвата на т А - Техническо изпълнение на проектите: 1.Раздел II. Критерии за допустимост, ангажименти и други задължения на бенефициентите, т. 2 - Ангажименти и други задължения на бенефициентите Подготовка и окомплектоване на документациите от проведените процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП за възлагане изпълнение на дейностите по проекта след подписване на договор за БФП във връзка с осъществяване на последващ контрол от страна на ДФ „Земеделие”. Изготвяне на допълнителни документи, писма и становища и оказване на юридическа помощ и консултации на Възложителя в процеса на осъществяване на последващ контрол. 2.Раздел IV Изменение и прекратяване на административния договор - Подготовка на писма и документи и предоставяне на юридическа помощ във връзка с изменение в инвестиционния проект, касаещи промени на административния договор за БФП за изпълнение на проекта - Съдействие на Възложителя за изпълнението на инвестицията в обхвата на проекта - организиране и провеждане на работни срещи с участниците в изпълнението на проекта - изпълнител на СМР, СН, АН, Община Грамада и др. В обхвата на т.Б Финансово изпълнение на проектите и плащане - Изготвяне на заявка/ заявки за плащане (по образец на ДФЗ) и на приложимите към тях изискуеми документи в т.ч.:авансово в сроковете определени в условията за изпълнение и окончателно след изпълнение на инвестицията в обхвата на проекта. В обхвата на т.В. Мерки за информиране и публичност - Експертна подкрепа по отношение на дизайна на информационните материали, задължителни, съгласно Условията за изпълнение, Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 10 000.00
  • Activity: Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада: Авторския надзор ще се осъществява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ за всеки един от обектите в обхвата на проекта. Цел на дейността: успешното изпълнение на инвестиционните проекти и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Проектанта „ДММ-Дизайн ООД” има следните задължения. 1. Посещава обектите при направено искане от общината, строителя или надзорната фирма. 2. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно нормативната уредба в Република България и упражнява дейността си по договора, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи извършваната дейност. 3. Следи за точното изпълнение на одобрените проекти съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове, имащи отношение към предмета на договора и за промените или допълненията на проектите, предписани по установения нормативен ред от проектантите по време на строителството. 4. Прави предписания и дава технически решения за точно спазване на проектите и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 5. Осигурява възможност на Община Грамада в качеството на възложител да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия. 6. Съдейства на община Грамада при реализацията на инвестиционните проекти. 7. Извършва експертни дейности и консултации. 8. Заверява екзекутивна документация при необходимост. 9. Вписва решенията и указанията в Заповедната книга на обекта, които са задължителни за всички участници в строителството. 10. Информира община Грамада за възникнали проблеми при изпълнението на инвестиционните проекти и за предприетите мерки за тяхното разрешаване, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BM-GROUP-ENGINEERING, Contracted Amount*: 1 140 453.64 , Reported Amount**: 667 048.06
  • Contractor: "TECHNOSTROI - INVESTCONSULT" Ltd., Contracted Amount*: 11 000.00 , Reported Amount**: 11 000.00
  • Contractor: Balkan - Expres- Consult LTD, Contracted Amount*: 21 000.00 , Reported Amount**: 35 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 1 172 453.64 BGN
Grant 1 172 453.64 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 170 792.44 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр.Грамада” по Административен договор BG06RDNP001-7.001-0017-C01 от 09.05.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г., Estimated Amount: 1 142 500.74
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр.Грамада” по Административен договор BG06RDNP001-7.001-0017-C01 от 09.05.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.
    Contractor: BM-GROUP-ENGINEERING
    Contract total funded value: 1 140 453.64
Procedure 2 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада” , Estimated Amount: 11 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за управление на проект "Рехабилитация и реконструкция на улици в гр. Грамада”, Estimated Amount: 10 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN