Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.001-0124-C04
Project Name Care at home in the municipality of Petrich
Beneficiary 000024916 OBSHTINA PETRICH
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 13.01.2023
Start Date 13.01.2023
End Date 13.01.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Петрич

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение включва предприемане на мерки за социално приобщаване чрез подобряване на достъпа до интегрирани социални услуги, осигуряване на подходяща социална закрила и основни услуги за 225 нуждаещи се лица от община Петрич. Планирано е обхванатите лица да имат достъп до интегрирани услуги, насочени към грижа в дома, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, подкрепа, предоставяне на здравна информация. Планирано е проекта да е с продължителност от 24 месеца, като първи проектен месец е за подготвителни дейности, а предоставянето на услугата грижа в дома да е 23  месеца.
Activities
  • Activity: Предоставяне на грижа в дома: Размерът на планираните средства за едно лица за 23 месеца са 9 661,91 лв. Конкретните услуги, които целевите групи са следните: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Задълженията на наетите лица, които ще бъдат наети са следните: - Домашен помощник /поне 50 лица/ - поддържане на личната хигиена на потребителите;поддържане на хигиената на дома; при необходимост приготвяне храната на потребителя; придружаване при разходка, посещение при лекар. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост. -Шофьор /1 лице/– управлява превозно средство за извършване на почасова мобилна работа. Осигурява транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. -Медицинска сестра/фелдшер /4 лица/ – предоставя информация на лицата относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, помощ при изготвяне и спазване на хранителен и диетичен режим. - Сътрудник Социални дейности /2 лица/ - следи за избягване дублирането на дейности, разпределя задачи и отговорности между участващите в интегрираните услуги лица, осъществява обратна връзка с екипа, както и между него и потребителите. Осъществява мониторинг на дейността. -Ръководител-услуга /1 лице/– организира и ръководи дейността по предоставяне на услугите така, че да осигури качество на живот, което да гарантира пълноценното развитие и социално включване на всеки потребител чрез предоставяне на индивидуална грижа и подкрепа. Планира, координира и организира подбор, обучение, супервизия и развитие на наетите лица. Следи за разработването и правилното съхраняване на документацията, отнасяща се до функционирането на услугата в съответствие с нормативните изисквания. За лицата ще се предоставя психологическа подкрепа, в случай, че това е установено при оценка на нуждите им, като средствата за това ще се осигурят от Единната ставка. През първи проектен месец ще се приемат заявления и ще се извършат оценки на потребностите. За извършване на оценките на потребностите ще се ангажират 3 лица, служители на бенефициента като „Експерт-оценки на потребностите” – за завършване на определена работа. Дейността ще се осъществява в съответствие с Акт за възлагане на УОИИ, приет с решение на Общински съвет. С наетите лица ще се сключат трудови договори, длъжностни характеристики, ежемесечно ще се попълва присъствена форма за отчитане явяване/неявяване на работа на лицата за всеки отчетен месец (Приложение 3). За потребителите ще се поддържа и актуализира информация, свързана с извършване на оценките на индивидуалните потребности, обобщен протокол за оценка на потребностите на всяко лице включено в услугата (Приложение 6), карти за участие (Приложение 2), обобщена информация за целевата група, съгласно Приложение 5, за предоставената интегрирана услуга на месечна база. Също така регулярно ще се търси информация за липсата на двойно финансиране, ще се провежда редовен мониторинг на дейността, както и ще се осъществят мерки, свързани с осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация - публикации в сайта на бенефициента, плакати, поставени на видно място, провеждане на пресконференция по проекта. , Contracted Amount: 2 260 888.11 , Reported Amount: 1 900 236.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Disadvantaged participants, with an improved living conditions as a result of an ESF+ intervention, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 225.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 225.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 2 260 888.11 BGN
Grant 2 260 888.11 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 799 617.06 BGN
Percentage of EU co-financing 82.17 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN