Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2969-C03
Project Name Transsignal - secure jobs
Beneficiary 831038583 "Transsignal" Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.05.2017
Start Date 02.05.2017
End Date 02.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
"Транссигнал" ЕООД е строителна компания с дългогодишна история, която цели чрез проекта да създаде 20 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и взаимодействие с местната власт и професионалните училища в гр. София за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат от следните специфични категории:
- Безработни лица с ниска степен на образование; 
- Продължително безработни и неактивни лица; 
- Безработни или неактивни лица с увреждания; 
- Безработни лица на възраст над 54 г.; 
- Безработни младежи до 29 г. вкл.
Намеренията на „Транссигнал“ ЕООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията на фирмата относно качеството на работа. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в сферата на строителството. Получавайки не само възможност за заетост, но и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита. 
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 812 часа, двамата координатори за по 798 часа, а счетоводителят за 742 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Двамата координатори ще бъдат ангажирани с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. , Contracted Amount: 25 340.00 , Reported Amount: 24 728.37
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени, поставени и разпространени: - 2 бр. информационни табели за местата, на които ще бъдат изпълнявани дейностите; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата, в която е разположен офиса на фирмата; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 15 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. - В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Contracted Amount: 2 424.50 , Reported Amount: 2 924.00
  • Activity: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 20 лица със следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни или неактивни лица с увреждания, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл., като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат от тези специфични категории. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, както и с професионалните училища в гр. София, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени и в проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 20 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 20 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 10 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички 20 лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Contracted Amount: 150 447.60 , Reported Amount: 151 502.66
  • Activity: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури подобри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1бр. Моторен верижен трион - за 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 бр. Ротационен лазер, 1 бр. Мобилна почистваща система - за 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 1 бр. Акумулаторен ъглошлаф, 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 бр. Перфоратор, 1 бр. акумулаторен перфоратор, 1бр. Нереверсивна Трамбовка – плоча - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)"- 1 бр. къртач, 1 бр. Пробивна машина със стойка - за 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 – бр. Шлайфаща машина с дълго рамо в колплект с прохосмукачка - за 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 бр. къртач, 1 бр. Трамбовка "пачи крак" - за 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 бр. акумулаторен винтоверт - за 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" - 1 бр. товарен автомобил /2+1/, който ще служи за транспортирането на служителите и необходимото им оборудване на съответен обект. Също така ще служи за разнасяне на строителни материали като бои, лакове, инструменти, шпакловки и други по съответните обекти, когато има нужда или когато дадения материал е бил изразходван на обекта. За останалите длъжности, които са предвидени по проекта, компанията вече притежава висококачествено и технологично оборудване. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено., Contracted Amount: 75 720.00 , Reported Amount: 67 839.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KAMMARTON RENTAL Ltd., Contracted Amount*: 36 662.00 , Reported Amount**: 36 662.00
  • Contractor: Kris Brand LTD., Contracted Amount*: 2 424.00 , Reported Amount**: 2 924.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 8 111.88 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 6 384.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stanislav, Contracted Amount*: 6 384.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Galin, Contracted Amount*: 4 452.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AUTOMOTOR VARNA, Contracted Amount*: 31 177.50 , Reported Amount**: 31 177.50
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 21.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 253 932.10 BGN
Grant 253 932.10 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 247 106.16 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на професионално оборудване и инструменти за служещи в строителството“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01., Estimated Amount: 42 418.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на професионално оборудване и инструменти за служещи в строителството“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01.
    Contractor: KAMMARTON RENTAL Ltd.
    Contract total funded value: 36 662.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на товарен автомобил /2+1/“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01, Estimated Amount: 33 302.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на товарен автомобил /2+1/“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01
    Contractor: AUTOMOTOR VARNA
    Contract total funded value: 31 177.50
Procedure 3 Subject to due process: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“., Estimated Amount: 12 768.00
  • Differentiated position 1: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“.
    Contractor: Stanislav
    Contract total funded value: 6 384.00
  • Differentiated position 2: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“.
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 6 384.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на Ръководител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Estimated Amount: 8 120.00
  • Differentiated position 1: Избор на Ръководител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Contractor: Nikolay
    Contract total funded value: 8 111.88
Procedure 5 Subject to due process: Избор на Счетоводител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Estimated Amount: 4 452.00
  • Differentiated position 1: Избор на Счетоводител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Contractor: Galin
    Contract total funded value: 4 452.00
Procedure 6 Subject to due process: Материали за визуализация и публичност по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Estimated Amount: 2 424.50
  • Differentiated position 1: Материали за визуализация и публичност по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Contractor: Kris Brand LTD.
    Contract total funded value: 2 424.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN