Identification

UMIS Number BG16RFOP001-8.006-0031-C01
Project Name Technical assistance for Sofia Municipality
Beneficiary 000696327 STOLICHNA OBCHTINA
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 26.07.2023
Start Date 26.07.2023
End Date 26.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е разработено с цел да подпомогне работата на Столична община и по-конкретно структурите, отговорни за подготовката и изпълнението на проекти по ПРР 2021 – 2027 г. чрез закупуване и доставка на компютри и  ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, копиращи и сканиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.).
Проектното предложение включва две дейности, както следва:
- Дейност „Закупуване и доставка на оборудване" с цел обезпечаване работата на лица, отговорни за подготовка и изпълнение на проектите по ПРР 2021 – 2027 г.“ (компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.).
- Дейност "Информация и комуникация" - съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. на интернет страницата на Столична община ще бъде публикувано кратко описание на бюджетната линия, включително на нейните цели и резултати; ще бъде изготвен един плакат с размер А3 с информация за бюджетната линия; ще бъдат поставени стикери/лепенка на подходящо място на повърхността на оборудването. 
Ще бъде сформиран екип за изпълнение и управление на проекта.
Activities
  • Activity: Закупуване и доставка на оборудване: Дейността предвижда закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и/или на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), за обезпечаване на работата на лица, отговорни за подготовка и изпълнение на проектите по ПРР 2021 – 2027 г. С реализацията на проекта ще бъде закупено и доставено следното оборудване: преносими компютри; мултифункционални устройства с различни параметри - цветни, монохром, А3, А4 и др; широкоформатна машина; мултимедиен проектор и преносим екран за него; сгъваща машина; дрон и карта; принтер монохром. Работната документация необходима при подготовката и изпълнението на проекти е с изключително голям обем, част от нея се изпраща и обработва електронно, но голяма част е на хартиен носител. Закупуването на преносими компютри ще позволи по-добра комуникация, мобилност и навременно изпълнение, както и ще даде възможност за отдалечен достъп, без ограничение на времето за работа, бързо изпълнение на поставените задачи от експертите ангажирани с подготовката и изпълнение на ИТИ-тата. Закупуването на мултифункционални устройства, както и на широкоформатен принтер/плотер ще позволи професионален печат, навременно сканиране и отпечатване с високо качество на текстове, графики, карти, презентации, визуализации и др., също така ще бъде неразделна част за копиране и сканиране на малкоформатни документи и ще бъде необходим за дигитализиране, създаване на допълнителни екземпляри и архивиране на проектна документация – текстове, чертежи с формати А4 и А3. Наличието на мултимедиен проектор и преносим екран ще позволи за по-добра информираност и ще даде възможност за ефективен начин за поднасяне на информация и общуване с хора в голям мащаб, ще бъде неразделна част за комуникация и информираност. Закупуването на сгъваща машина ще позволи професионално и навременно окомплектоване на документация - широкоформатни чертежи, графики, карти, презентации, визуализации и др., ще има пряка полза като икономия на време на екипа и ще бъде неразделна част от окомплектоване на документацията на обектите по отделните проекти. Закупуването на дрон ще бъде използван основно при проектите насочени към ремонт/реконструкция/обновяване на градската среда. Наличието на дрона ще позволи по-мащабно и по-пълно проследяване прогреса на изпълнение на поставените задачи по изграждане/рехабилитация/ремонти и пр. на обекти, разположени на по-големи територии, с разчупени терени, и/или при наличие на висока растителност. Ще позволи да се правят записи, с които да се представят реално изпълнените дейности по проектите и обектите, за които общината отговаря. Ще позволи създаване на клипове и снимки от различен поглед и плоскости. Наличието на дpoн ще допринесе за мнoгo пo-лecнo нaблюдение и пpocлeдявaне на cтpoитeлнитe пpoцecи в eдин oбeĸт и за cъбиpaне на aĸтyaлни и пoлeзни дaнни в peaлнo вpeмe за обекта и прилежащите територии и пътища, както по време на изпълнение на обектите, така и преди самото строителство. Чрез него ще се събират визуални данни, за да се анализира мястото на строежа и да се направи подробен и адекватен план, по който да стартират строителните процеси при обекти с големи и трудни за обхождане площи. Това ще спомогне за ефективната работа на строителните обекти и спестяване на време и ресурси. Също така чрез събраните данни ще може да се изгражда визуален модел на завършения проект, който да бъде представен пред широката общественост още на етапа на стартиране на строителните дейности. Закупуването на дрона ще донесе до осъществяване на целите на ПРР 2021-2027, чрез реализиране на пряка полза и ще бъде неразделна част за контрол, отчитане и създаване на история за проекти и обекти тясно допринасящи за по-зелена столица – част от интегрирани инвестиции за по-добра градка среда. Закупеното оборудване ще бъде използвано от служители, които ще участват в подговката и изпълнението на ИТИ-тата., Contracted Amount: 150 390.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информация и комуникация: В съответствие с изискванията за осигуряване на публичност на проекти, финансирани от европейски струкрутни и инвестиционни фондове, се предвижда осъществяването на мерки за публичност и информираност с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. в съответствие с правилата за комуникация и визуализация. Дейността за информация и комуникация по проекта е в съответствие с Общите условия за изпълнение към административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се осигури публичност и информираност на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. В рамките на проекта се предвиждат следните дейности за осигуряване на информация и публичност: - На интернет страницата на Столична община ще бъде публикувана информация за проекта. - Ще бъде изработен плакат за информираност и публичност - 1 брой - плакат - формат А3. Плакът ще бъде на видно място и ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., наименованието на проекта и процедурата, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Ще бъдат изработени стикери/лепенки, които ще бъдат залепени на закупеното и доставено оборудване., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Закупени и/или доставени компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 55.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN