Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0018-C07
Project Name Services for early childhood development in a community center for children at risk from 0 to 7 years and their families in Dolni chiflik
Beneficiary 000093517 Dolni chiflik Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.07.2016
Start Date 27.07.2016
End Date 09.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Долни чифлик

Description

Brief description
Проектното предложение има за цел превенция на социалното изключване, намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по проект "Създаване и функциониране на Общностен център за деца в риск от 0-7 години и техните семейства в община Долни чифлик"  интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства както и бъдещи родители.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Цели: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на доставки и услуги. Управление на проектните дейности, насочено към ефективно изпълнение на заложените индикатори. Наблюдение на навременното и в пълнота изпълнение на планираните дейности по проекта и качеството на предоставяната услуга. Редовна отчетност за удостоверяване на административните, технически и физически аспекти на дейностите по проекта. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица- проектен месец 1. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на доставки и услуги. Ще бъде назначена тръжна комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в тръжните документации- проектен месец 1. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни „Протоколи от заседания”. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще бъде разработена система за вътрешен мониторинг, чрез която се оценява напредъка на дейностите по проекта и се осигурява качеството на предлаганите услуги на потребителите- проектен месец 1. В месечен „План за мониторинг” ще се извършват периодични оценки от екипа за управление на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители, ежемесечно. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, доклади от проверките на място, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган. Ще се изготвят месечни отчети от отделните членове на екипа за управление и персонала на Общностния център за проследяване спазването на разработените планове за действие. Ще бъдат изготвяни прецизни и редовни междинни отчети с необходимите приложения към Управляващия орган. Ще бъде изготвен окончателен отчет относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори, срещнатите трудности и тяхното преодоляване. Дейността се изпълнява през целия период на проекта - 87 месеца., Contracted Amount: 61 813.54 , Reported Amount: 54 210.32
  • Activity: Информация и публичност: Цел: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕСФ. В дейността се включва: През месец 2 на проекта ще бъде разработен “План за информация и публичност”, който има следните задачи: - Определяне на реда и средствата за информиране на заинтересованите лица и институции - Разработване на необходимите информационни материали и организиране на информационните събития - Осигуряване на публичност на дейностите по проекта чрез разпространение на информационните материали и провеждане на информационните събития - Популяризиране на проекта чрез публикации в общинския вестник и сайта на община Долни чифлик - Осигуряване на активно съдействие от страна на заинтересованите страни за постигане целите на проекта Информирането на обществото за целите на проекта, по процедура за безвъзмездно финансиране BG05M9ОP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., както и за процесите на реализация на проектните дейности и постигнатите резултати ще се осъществява чрез използване на различни инструменти като: - провеждане на пресконференции- поради продължителността на проекта- 87 месеца, ще бъдат организирани и проведени 4 бр. пресконференции в началото на проекта, след удължаване на срока за изпълнение, и в края за запознаване с резултатите от изпълнението на дейностите по проекта; изготвяне и разпространяване на 515 дипляни в населените места в община Долни чифлик и населено място, за информиране на потенциалните потребители за същността на проекта, през месеци 3 и 4 на проекта. - изработване и поставяне на 2 информационни табели- 1 на сградата на общината, и 1 където се помещава Общностния център, през месец 3 на проекта. - изготвяне и разпространяване на 281 брошури за оповестяване на постигнатите резултати по проекта в община Долни чифлик - през месец 84 на проект; публикуване на статии в местен вестник във връзка с изпълнението на дейностите по проекта - публикуване на информация за проекта и дейностите по изпълнението му в официалната уеб страница на община Долни чифлик - през 2 месец на проекта и актуализиране на информацията през целия период на проекта. Комбинирането на различните инструменти има за цел да осигури желаното информационно покритие на целевата аудитория, като едновременно се осигурява нужната информация чрез подходящ брой единични актове на въздействие върху публиката при паралелен стремеж за точна ориентация на посланията към заинтересованите страни. Дейностите по информиране и публичност ще допринесат за поддържане на перманентна обратна връзка с общинската администрация, гражданското общество и бизнеса, като се разчита на инициатива и активно участие от страна на всички заинтересовани страни в проекта. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” , Contracted Amount: 2 861.60 , Reported Amount: 2 745.99
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Цел: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Едно общество е толкова демократично, колкото е по-човешко отношението му към най-слабите, най-социално уязвимите групи от населението. В образователната среда най-уязвими са именно те – децата със специални образователни потребности. Те са неделима част от света на своите връстници и се нуждаят от толерантност и подкрепа, за да се намали социалната им изолация и да се адаптират в общността. Услугите по ранна интервенция се предоставят в естествената среда на детето. Естествена среда означава обстановката, която е естествена или нормална за връстниците на детето и включва неговия дом. Мобилната работа, при която услугите се предоставят в дома на семействата или друга обичайна за детето среда, е много важна, тъй като дава възможност за индивидуализиран подход към всяко дете, поради тази причини при изпълнението на дейността се предвиждат да бъдат включени разходи за гориво на съответния специалист предоставящ услугата. Специалистите, които посещават дома на семейството, се запознават със средата и помагат за адаптирането й към специалните потребности на детето. В дейността ще бъдат включени деца, чийто родители са заявили желание за включване на детето им в предоставяната услуга. В срок до 1 седмица определеният специалист осъществява първия контакт със семейството. При този разговор специалистът се представя и предлага дата и час за домашно посещение, удобен както за родителите, така и съобразен с дневния режим на детето. Със всяко следващо посещение специалиста ще обсъжда напредъка на детето и притесненията на родителите, които може да са възникнали. Предлагат се нови дейности за детето. Те трябва да бъдат показани от специалистите и след това изпробвани от родителите. Попълва се формуляр за домашно посещение, едно копие се оставя на семейството, а другото – в досието на детето.Специалистът може да предостави нова информация, книги, информация за други услуги , които биха били полезни за семейството. Определя се дата и час за следващо посещение. Продължителността на домашните посещения е средно 1 до 1 ½ часа. Честотата на услугите е индивидуализирана, за да отговори на конкретния за всяко дете и семейство набор от умения и интереси, ресурси, приоритети и нужди, включително нуждата на семейството от напътствия във връзка с развитието на тяхното дете и дългосрочните им цели. Всяко дете ще има разработен Индивидуален план за работа. Динамиката на обществения живот и многообразието на житейските ситуации, в които ще попадне детето, са непредсказуеми. Затова най-голямата помощ от страна на специалистите е формирането на умения, които да му осигурят по-голяма способност да се адаптира в различни ситуации. Специалистите трябва да се да се стремят да изградят компетентност у децата, която да им помага да се ориентират в обкръжаващата среда и да се оправят самостоятелно с възникнали проблеми от различен характер. Превръщането на детето в личност се състои в това, то да има възможност и да изпитва необходимост да се реализира като такава в обществото. Личността се развива като става част от обществените отношения чрез възпитание и усвояване на основите на материалната и духовна култура. Детето формира лична позиция в рамките на обществените условия чрез отношенията си с другите хора. То опознава себе си чрез значимите за него хора, защото именно те се явяват носители на обществените отношения. Изграждането на личността зависи и от условията на живот и възпитание, под влиянието на които се усвоява обществения опит., Contracted Amount: 54 548.07 , Reported Amount: 48 527.79
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Цел: Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Здравната консултация за деца обхваща възрастовите групи от 0 до 3 год. и от 3 до 7 год. Целта е редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторно развитие на бебетата и децата; превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст; достъпност за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават; осигуряване на мобилност – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Усилията на консултантите по тази дейност ще са насочени към превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Ще бъдат прилагани превантивни мерки срещу детската заболеваемост, ще се приучават младите родители към полагане на достатъчна грижа към децата в ранна възраст. Ще се работи за достъпнoст до здравна грижа за родители на малки деца, които не са регистрирани при общопрактикуващ лекар. Ще бъдат осигурени посещения в домовете на родителите. Очаква се за една година да бъдат осъществени най-малко 250 прегледа и диагностика на психомоторното развитие на деца до 7-годишна възраст, 500 консултации на родители за здравословното състояние на децата им. Дейността е насочена към целевата група деца от 0 – 7 години: деца от уязвими етнически групи, в частност ромската общност; деца, чиито родители са безработни; деца, чиито родители получават социални помощи; деца без личен лекар или чийто личен лекар не е педиатър; деца, чиито родители не са здравно осигурени; деца, които не посещават детска градина или не ползващи друг тип услуга за грижа за деца; деца, за които родителите не полагат достатъчно грижа; деца с увреждания; деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.). Стоматологични прегледи ще бъдат правени на децата от 3-7 години. За всички деца са предвидени комплекти с паста и четка за зъби., Contracted Amount: 109 336.83 , Reported Amount: 89 930.94
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Цел: Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Чрез създаване на летни групи/училища да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. , Contracted Amount: 33 968.83 , Reported Amount: 29 235.51
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Цел: Създаване на подходяща среда за пълноценно функциониране на Общностния център и по-ефективен контрол върху дей­ността на специалистите и предоставяните от тях социални услуги. Социалните услуги се определят като дейности, които подпомагат и разширяват възможностите на лицата да водят самостоятелен начин на живот и се извършват в специализирани институции и в общността. Социалните услуги са дейности, насочени към подкрепа на подпомаганите лица за водене на пълноценно съществуване и за социално включване в обществото. Социалната интеграция на лицата се явява съществен елемент на понятието „социална услуга“, която следва да бъде разработена и предоставена по начин, гарантиращ на лицето водене на самостоятелен начин на живот, а не поставяне на лицето в зависимост от услугата, съответно от институцията. , Contracted Amount: 133 564.55 , Reported Amount: 112 700.07
  • Activity: Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина: Услуга 1:Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения Цел:Формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Дейност 1-Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители.Тази дейност цели изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети, така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Дейност 2-Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г.Работи се за повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие,както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Дейност 3-Групи за родители и бъдещи родители.Най-важно при тази дейност е споделянето на мнения и опит–бъдещите родители и родителите на малки деца се събират и обменят своите мнения и опит. Родителите участват заедно с децата си. Дейност 4 - Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г.Тази дейност цели изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Работата включва както консултиране и съвети,така и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Услуга 2: Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина Цел:Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация.Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения –общуване, изготвяне на семейния бюджет,търсене на работа,родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Дейност 1-Групови и индивидуални сесии за семейно планиране-Представя се информация относно репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране;осъществява се превенция на насилието върху деца и подкрепа на децата,които вече са преживели насилие и техните семейства.Чрез тази дейност се идентифицират децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността;оказване на подкрепа (емоционална, практическа, за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето; насочване към други услуги други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост;идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа-консултации, придружаване, посредничество. Услугата се основава на групова работа с родители,които не полагат достатъчни грижи за децата си. Дейност 2 - Консултиране и подкрепа на родители на деца от 0 до 3 г., които не полагат достатъчно грижа за своите деца и деца от 3 до 7 живеещи в рискова семейна среда. Чрез тази дейност се идентифицират деца и семейства в риск чрез работа в общността; на които се осигурява подкрепа – емоционална, практическа, в натура, за запазване целостта на семейството и предотвратяване на изоставянето на деца; индивидуална работа и групова работа с родители, които не полагат достатъчно грижа за децата си., Contracted Amount: 276 878.61 , Reported Amount: 269 678.19

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Viktoria, Contracted Amount*: 25 737.50 , Reported Amount**: 29 497.95
  • Contractor: AVTO TRADE 08 Ild, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 310.08
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 836.20 , Reported Amount**: 690.77
  • Contractor: OFFICE ELEMENT, Contracted Amount*: 9 540.00 , Reported Amount**: 6 060.89
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 10 630.36 , Reported Amount**: 9 078.72
  • Contractor: Aneliya, Contracted Amount*: 4 876.09 , Reported Amount**: 2 985.55
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 8 245.24 , Reported Amount**: 3 273.58
  • Contractor: MEDIA BOX , Contracted Amount*: 1 770.00 , Reported Amount**: 2 745.99
  • Contractor: Miroslava, Contracted Amount*: 836.20 , Reported Amount**: 836.19
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 9 248.90 , Reported Amount**: 9 925.61
  • Contractor: ET "NERANZA ILARIONOVA-ANDREI ILARIONOV-LONGOZ 41", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 33.72
  • Contractor: Violeta, Contracted Amount*: 1 322.47 , Reported Amount**: 1 293.71
  • Contractor: TANJIN ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 498.00
  • Contractor: BRATYA VELIKOVI, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 8 338.88 , Reported Amount**: 8 980.56
  • Contractor: OFFICE MV, Contracted Amount*: 12 208.80 , Reported Amount**: 12 124.62
  • Contractor: SNAP-7 ltd, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 2 197.55
  • Contractor: VARNA OBOROT , Contracted Amount*: 1 620.00 , Reported Amount**: 532.27
  • Contractor: AMURAA-KONSERV-68 , Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 547.02
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 9 743.06 , Reported Amount**: 13 313.18
  • Contractor: Ani, Contracted Amount*: 15 192.68 , Reported Amount**: 9 833.02
  • Contractor: MODUS TRADE, Contracted Amount*: 1 580.00 , Reported Amount**: 1 580.00
  • Contractor: STANDART-OIL Ltd., Contracted Amount*: 5 520.00 , Reported Amount**: 99.13
  • Contractor: SESTRITE 2016, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 413.06
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 31 537.85 , Reported Amount**: 30 606.04
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 2 989.85 , Reported Amount**: 1 982.04
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 1 317.51 , Reported Amount**: 601.47
  • Contractor: Territorial unit of state hunting (TSPLS) - Sherba to State Enterprise - Northeast State Enterprise (NPPSD) - Shumen, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 092.00
  • Contractor: Viktoriya, Contracted Amount*: 12 528.80 , Reported Amount**: 13 826.43
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 950.00 , Reached amount: 1 076.00
Indicator 3 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 605 582.87 BGN
Grant 605 582.87 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 605 582.87 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на специалист „Педиатър” за предоставяне на услугата"Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" и услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Estimated Amount: 12 637.86
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на материали и консумативи по проект “Услуги за ранно детско развитие в Общностен център за деца в риск от 0 до 7 години и техните семейства в община Долни чифлик” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.” Дейност 1: Избор на доставчик на материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите Дейност 2: Избор на доставчик на материали и консумативи, свързани с администрирането на проекта Дейност 3: Избор на доставчик на материали и консумативи, свързани с Управление и функциониране на услугите , Estimated Amount: 9 768.10
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на горива и масла за нуждите на МПС на община Долни чифлик, Estimated Amount: 391 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и масла за нуждите на МПС на община Долни чифлик
    Contractor: SNAP-7 ltd
    Contract total funded value: 4 500.00
Procedure 4 Subject to due process: ДОСТАВКА НА ГОРИВА И СМАЗОЧНИ МАСЛА И ПРЕПАРАТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МПС НА ОБЩИНА ДОЛНИ ЧИФЛИК, Estimated Amount: 400 000.00
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА НА ГОРИВА И СМАЗОЧНИ МАСЛА И ПРЕПАРАТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МПС НА ОБЩИНА ДОЛНИ ЧИФЛИК
    Contractor: SNAP-7 ltd
    Contract total funded value: 4 500.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти за нуждите на социални заведенията територията на община Долни чифлик, Estimated Amount: 1 080 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на Мляко и млечни продукти
    Contractor: VARNA OBOROT
    Contract total funded value: 660.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 10: Доставка на плодове-пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти
    Contractor: VARNA OBOROT
    Contract total funded value: 960.00
  • Differentiated position 3: обособена позиция 19: Доставка на Бутилирани натурални минерални, изворни и трапезни води
    Contractor: BRATYA VELIKOVI
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 4: обособена позиция 7: Доставка на печива
    Contractor: AMURAA-KONSERV-68
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на обзавеждане и оборудване за нуждите на проект: „Услуги за ранно детско развитие в Общностен ценър за деца в риск от 0-7 години и техните семейства в община Долни чифлик“ , Estimated Amount: 1 322.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за провеждане на мерки за информация и публичност на проект: „Услуги за ранно детско развитие в Общностен ценър за деца в риск от 0-7 години и техните семейства в община Долни чифлик“, Estimated Amount: 1 501.34
Procedure 8 Subject to due process: Избор на специалист „Акушерка” за предоставяне на услугата "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина", Estimated Amount: 3 129.38
Procedure 9 Subject to due process: Избор на специалист „Гинеколог” за предоставяне на услугата "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина", Estimated Amount: 3 610.82
Procedure 10 Subject to due process: Избор на специалист „Педагог” за предоставяне на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Estimated Amount: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Избор на специалист „Психолог” за предоставяне на услугата "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина", Estimated Amount: 8 425.24
Procedure 12 Subject to due process: Избор на специалист „Стоматолог” за предоставяне на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Estimated Amount: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: Избор на специалист „Юрист” за предоставяне на услугата "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина", Estimated Amount: 9 628.85

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN