Identification

UMIS Number BG16M1OP002-1.003-0001-C02
Project Name Effectiveness, management and institutional capacity support for WSS sector
Beneficiary 831661388 Ministry of regional development and public works - "Water supply and Sewerage" Directorate
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 16.03.2016
Start Date 16.03.2016
End Date 10.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Проектът съответства на принципите и нуждите, дефинирани в „Стратегията за развитие и управление на водоснабдяването и канализацията в Република България в периода 2014-2023г.” и Плана за действие към нея и включва дейности, които изпълняват мерките предвидени в тях. Концепцията на съдържанието на проектното предложение отразява последователност и устойчивост при прилагане на приоритетите по провеждане на политиката в отрасъл ВиК, осъществените мероприятия и натрупания опит в изминалия програмен период 2007-2013 г. Дейностите по проекта предвиждат анализи и действия за внедряване на добри международни практики при управление и развитие на ВиК инфраструктурата и предоставянето на услуги, мероприятия по повишаване на институционалния капацитет за контрол, управление и планиране на ВиК отрасъла, повишаване на ефективността и осигуряване на устойчивост, изпълнение на установените задължения на Министерство на регионалното развитие и благоустройството съгласно Закона за водите, свързани със създаването на специализирани информационни системи, подкрепа за дефиниране на промени в законовата и подзаконовата нормативна уредба, възможности за финансовата жизнеспособност на отрасъла в дългосрочен аспект и др.
	Предвижда се проектните дейности да се осъществяват паралелно с изпълнението на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране” в отрасъл ВиК, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” (ОПОС 2014-2020 г.), като се следват общите принципи за осигуряване на устойчивост на реформата в отрасъла, ефективно усвояване на безвъзмездния финансов ресурс и изпълнение на проекти по ОПОС 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Консултантски услуги за повишаване на ефективността при предоставяне на услугите в отрасъл ВиК: Основната цел на дейността е доразвиване на мерки, залегнали в Плана за действие на Стратегията за развитие и управление на водоснабдяването и канализацията в Република България в периода 2014-2023 г., и изпълнението на предварителните условия за усвояването на средствата от ЕСИФ в периода 2014-2020 г. в сектор „Води“. Дейността ще подпомогне създаването на условия и механизми за постигане на финансова устойчивост на ВиК отрасъла, оптимизиране на капиталовите и оперативните разходи, за да се смекчи въздействието им върху цените. Същите ще бъдат в три основни области и ще включват: 1.Развитие на отрасъл ВиК чрез: • Подпомагане прилагането на методиката за определяне границите и товарите на агломерациите; • Разработване на План за действие за финансиране, експлоатация, поддръжка и мониторинг на индивидуалните и други подходящи системи; • Сравнителен анализ на ВиК операторите за подобряване на качеството на ВиК услугите; • Преглед на добрите практики за измерване на консумацията на вода; • Подкрепа за решаване на предизвикателствата, свързани с финансиране на отрасъла от държавата и ОПОС и спазване на законодателството на ЕК в областта на държавните помощи; • Разработване на механизъм за задържане на част от приходите от ВиК услуги за бъдещо реинвестиране в отрасъл ВиК във връзка с изпълнението на предварително условие 6.1; • Подкрепа за решаване за предизвикателствата, свързани с управлението на утайките от ГПСОВ; • Подпомагане прилагането на указанията за преоценка на ВиК активите. 2.Разработване на стратегия за финансиране на отрасъла в средносрочен и дългосрочен аспект и подходящи механизми за намаляване на въздействието върху цените. 3.Укрепване на капацитета за регулиране на предоставяните ВиК услуги: • Подпомагане на КЕВР за прилагане на резултатите от Функционалния анализ, изготвен по проект, финансиран от оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”; • Изготвяне на указания за преглед на бизнес плановете за периода 2017-2021 г.; • Изготвяне на механизъм за мониторинг на прилагането на изменената регулаторна рамка. , Contracted Amount: 3 600 000.00 , Reported Amount: 2 900 000.00
  • Activity: Създаване на Единна информационна система (ЕИС) за ВиК услугите и регистър на ВиК операторите и асоциациите по ВиК и Информационна система на водностопанските системи и съоръжения (ИС на ВСС): ЕИС за ВиК услугите, дефинирана в чл.198р от Закона за водите е система, която обслужва всички операции свързани с поддържане, използване, актуализиране и работа с регистъра на ВиК операторите и асоциациите по ВиК. Предвидено е в ЕИС да се събират, въвеждат и съхраняват данните от Регионалните генерални планове (РГП) за ВиК (чл.198и от Закона за водите), инвестиционните програми (ИП) към тях, прединвестиционни проучвания, ниво на покритие с водоснабдителни и канализационни услуги, разрешителни, данни за ВиК системите, бизнес плановете на ВиК операторите, състав и организационна структура на ВиК операторите и други данни. Дейностите ще включват проект на структура на базата данни и проект на функционалност и интерфейс, дигитализиране и структуриране на данните, доставка на софтуер, хардуер, лицензи и система за управление на базата данни, внедряване на системата, гаранционна поддръжка и обучение. ИС на ВСС, дефинирана в чл. 178, ал. 1, т. 2 от Закона за водите ще съдържа информация и данни за вида на съоръженията, местоположението им, собствеността им, оператор, предоставени права за стопанисване, поддържане и експлоатация, технически параметри и други. Целта на системата е да осигури ефективна структура на данните за водностопанските системи и съоръжения, базирана на съвременна гео-информационна сървърна технология, с възможности за интегриране, справки, анализи и разпространение на информация за рационалното използване и управление на ВиК инфраструктурата в Република България. Дейностите ще включват проектиране структурата на системата, проектиране, поддържане на база данни и импорт на данни, гаранционна поддръжка и обучение, както и доставка на софтуер, хардуер, лицензи и система за управление на базата данни. Двете системи се проектират като свързани с възможности за обмен на данни. Ползватели на системите ще са специализираните дирекции от МРРБ, МОСВ, асоциациите по ВиК в областните администрации, ВиК операторите, НЕК ЕАД – предприятие „Язовири и каскади“, МЗХ - „Напоителни системи“, ДАМТН, КЕВР, МЗ, които се предвижда да имат права за ползване, промени, въвеждане на данни, както и изготвяне на справки, карти и анализи. До системите ще се дадат ограничени права за ползване до отделни слоеве информация, без възможност за промени на гражданите. В рамките на проект "Подпомагане реформата в отрасъл ВиК", финансиран от ОПОС 2007-2013 г. бяха изготвени технически задания за разработване и внедряване на двете информационни системи и регистъра, които след актуализация ще бъдат използвани за възлагането им по текущата дейност., Contracted Amount: 6 804 000.00 , Reported Amount: 6 068 400.00
  • Activity: Укрепване на административния капацитет на заинтересованите страни в отрасъл ВиК: Дейността има за цел да развие и надгради институционалния капацитет за планиране, управление и развитие на ВиК системите и осигуряване на условия за дългосрочно устойчиво развитие на отрасъла при спазване на екологичните стандарти на ЕС на заинтересованите страни в отрасъл ВиК, сред които: • асоциациите по ВиК; • публичните институции; • ВиК операторите; • неправителствения сектор и др. Ще бъдат проведени серия от общи и специализирани информационни събития, в рамките на които чрез тематични семинари, работни посещения, демонстриране на добри практики в управлението, финансирането и развитието на ВиК инфраструктурата, и други съпътстващи дейности, свързани с повишаване институционалния капацитет на представителите на заинтересованите страни. Някои от областите, за които към момента са идентифицирани нужди са: • осчетоводяване и отчитане на инвестиции в публични активи, • работа с регистър на публичните ВиК активи • работа с регистър на жалбите, • ефективен контрол и управление на договорите за стопанисване, поддръжка и експлоатация на ВиК активи и предоставяне на ВиК услуги, • прилагане на актуалната регулаторна нормативна уредба, • въвеждане на мерки за ефективност на ВиК услугите и инфраструктурата, • международен опит и добри практики в планиране, реализиране на инвестиции и поддръжка на ВиК инфраструктура, както и в управлението на ВиК услугите и инфраструктурата, и др. Темите са резултат от натрупания опит в процеса на прилагане на реформата в отрасъл ВиК, цялостното разбиране за развитието на ВиК инфраструктурата и услугите, както и обективните нужди от допълнително запознаване с изисквания, методики, практики и процедури, свързани с управлението на отрасъла и предоставяне на услугите. , Contracted Amount: 1 800 000.00 , Reported Amount: 1 575 586.71
  • Activity: Консултантски услуги за изготвяне на становища, анализи и документи свързани с инвестиции, управление и предоставяне на ВиК услугите, и предложения за промени в приложимата нормативна уредба: Дейността има за цел подпомагане на МРРБ за осигуряване ефективност и устойчивост на инвестициите и реформата във ВиК отрасъла чрез предоставяне на становища, анализи и документи, свързани с управление на активите, предоставяне на услугите и развитие на ВиК системите. Консултантските услуги ще включват • правно тълкуване на действащото национално и европейско законодателство в областта на питейните води, отвеждането и пречистването на отпадъчните води при възникване на правни казуси по прилагането им, • подкрепа за дефиниране на промени в нормативни актове и стратегически документи свързани с отрасъл ВиК, сред които:  Закона за водите,  Закона за устройство на територията,  Наредба № РД-02-20-8 от 17 май 2013 г. за проектиране, изграждане и експлоатация на канализационни системи,  Правилника за дейността на асоциациите по ВиК и др., • Във връзка с въвеждането на договорна рамка на управление на публичните ВиК системи и съоръжения ще бъдат подпомогнати процеси като-  договорни условия,  финансови анализи и модели,  провеждане на процедури по вписване, обединяване и отписване на дружества,  изготвяне на юридически и финансови становища във връзка с договорната рамка,  методически указания и др., Contracted Amount: 1 800 000.00 , Reported Amount: 1 146 046.80
  • Activity: Организация, управление и публичност на проекта: За изпълнението и администрирането на проекта ще се сформира екип за управление (ЕУП) към МРРБ. Към ЕУП ще бъде нает 1 бр. външен експерт ( координатор ). Останалите членове на Екипа за управление на проекта (ЕУП) ще бъдат служители от администрацията и специализирани дирекции на МРРБ. Всички разходи по управлението на проекта - включително разходи за възнаграждения и осигуровки на ЕУП, разходи за командировки и разходи за консумативи, оборудване, разходи за обучения и участия в мероприятия и др. за нуждите на ЕУП - са в рамките на предвидените по проекта разходи за организация и управление. Екипът за управление на проекта ще осъществява следните дейности: управление на целия проектен цикъл; координация на взаимоотношенията между бенефициента и УО на ОПОС, и бенефициента и подизпълнителите по проекта; подготовка на тръжна документация по ЗОП и техническите задания и участие в комисии за оценка на оферти, включително и чрез използване на външни експерти; предоставяне на инструкции и насоки към избраните подизпълнители относно специфичните изисквания на ОПОС 2014-2020 и контрол на изпълнението на сключените договори; подготовката на всички доклади за напредъка и искания за плащане в съответствие с плана за обществени поръчки по проекта; мониторинг на качеството на изпълнението чрез осъществяване на проверки на място на подизпълнители; спазване на всички приложими нормативни актове и практики в областта на доброто финансово управление и държавните помощи. Предвижда се и привличане на външни експерти, както и експерти от други ведомства, при подготовка на тръжна документация за процедури по ЗОП, за участие в оценителни комисии и работни групи за приемане на работата по различните проектни дейности. За нуждите на ЕУП ще бъде разработен модул „Управление на проекти“ към Информационна система за управление на съдържанието на МРРБ за нуждите на ЕУП, чрез който ще се съхранява голяма по обем он-лайн информация и извършва обмен на данни с УО на ОПОС 2014-2020 г., ИСУН, ИА ОСЕС, Сметна палата и др. (в зависимост от нуждите им и предоставените им права). Дейността предвижда реализиране на популяризиращи мерки за информация и публичност, съгласно изискванията на ОПОС. 2014-2020 Предвижда се отпечатване и разпространение на оптимален набор от информационни материали, насочени към следните основни целеви групи: АВиК; ВиК оператори; държавни институции, ангажирани в управлението на водностопанската инфраструктура и общини; НПО, научни институции, граждани, работещи по опазване на водните ресурси и развитие на водната инфраструктура и медии. В рамките на проекта ще бъдат разработени и разпространени и набор от рекламни материали, които ще популяризират приноса на ОПОС и ЕС в осъществяването на проектните дейности. В рамките на дейността се предвижда и публикуване на: поне 10 бр. платени публикации и прес-съобщения в национални и регионални медии, както и на поне 10 бр. електронни съобщения на уебсайта на МРРБ с информация за проектните дейности и резултати. В допълнение, ще бъдат проведени 1 встъпителна прес-конференция/публична среща, 3 бр. междинни публични събития и 1 бр. заключителен семинар с представители на централната и местната власт, АВиК, ВиК операторите, НПО, научни среди и медии, за представяне на междинните и окончателните резултати по проекта и търсене на обратна връзка в процеса на реализация на проектните дейности. , Contracted Amount: 1 554 938.30 , Reported Amount: 793 239.15

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 24 087.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Valentin, Contracted Amount*: 28 904.00 , Reported Amount**: 1 260.57
  • Contractor: Ivanichka, Contracted Amount*: 41 751.00 , Reported Amount**: 1 832.48
  • Contractor: "Platinum 1221", Contracted Amount*: 175 500.00 , Reported Amount**: 182 000.00
  • Contractor: ROSITSA, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 836.84
  • Contractor: DZZD "CENTRE For QUALIFICATION In Plumbing INDUSTRY", Contracted Amount*: 821 910.00 , Reported Amount**: 821 910.00
  • Contractor: Global Aquaecon, Contracted Amount*: 600 000.00 , Reported Amount**: 454 482.00
  • Contractor: ILYA, Contracted Amount*: 7 480.00 , Reported Amount**: 8 080.00
  • Contractor: LEONID, Contracted Amount*: 7 480.00 , Reported Amount**: 7 480.00
  • Contractor: Feray, Contracted Amount*: 33 722.00 , Reported Amount**: 1 542.56
  • Contractor: Nevena, Contracted Amount*: 47 715.00 , Reported Amount**: 2 077.75
  • Contractor: JULIA, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Nikolina, Contracted Amount*: 38 769.00 , Reported Amount**: 367.63
  • Contractor: STANIMIR, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: IVAN, Contracted Amount*: 7 480.00 , Reported Amount**: 8 080.00
  • Contractor: DIMITAR, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 800.00
  • Contractor: "EVROLEX BULGERIA" LTD, Contracted Amount*: 300 000.00 , Reported Amount**: 199 440.00
  • Contractor: International bank for reconstruction and development, Contracted Amount*: 3 600 000.00 , Reported Amount**: 2 900 000.00
  • Contractor: Roel-98, Contracted Amount*: 1 560.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "COMPANY FOR INTERNATIONAL CONFERENCE" Ltd., Contracted Amount*: 26 460.34 , Reported Amount**: 21 168.28
  • Contractor: DZZD "WATER TRAINING CENTER", Contracted Amount*: 114 288.00 , Reported Amount**: 114 288.00
  • Contractor: KRISTIAN, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 38 769.00 , Reported Amount**: 840.66
  • Contractor: Zdravko, Contracted Amount*: 29 822.00 , Reported Amount**: 588.90
  • Contractor: "BSP CONSULT BG", Contracted Amount*: 16 532.40 , Reported Amount**: 6 612.96
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 90.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Grouping Project travel consult, Contracted Amount*: 96 000.00 , Reported Amount**: 6 331.68
  • Contractor: Satory Co., Contracted Amount*: 9 068.40 , Reported Amount**: 18 136.80
  • Contractor: Zlatina, Contracted Amount*: 33 722.00 , Reported Amount**: 154.54
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 62 809.80 , Reported Amount**: 93 940.80
  • Contractor: UNITED EUROPE TRAININGS MRDPW DZZD, Contracted Amount*: 654 000.00 , Reported Amount**: 638 304.00
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 41 751.00 , Reported Amount**: 2 044.93
  • Contractor: VELIN, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 1 020.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Veselina, Contracted Amount*: 44 733.00 , Reported Amount**: 527.60
  • Contractor: ASSOCIATION "YOVA INFOSIIS" DZD, Contracted Amount*: 6 068 400.00 , Reported Amount**: 6 068 400.00
  • Contractor: Andrey, Contracted Amount*: 28 904.00 , Reported Amount**: 847.29
  • Contractor: Horeka Logistic Ltd., Contracted Amount*: 6 612.00 , Reported Amount**: 13 224.00
  • Contractor: UNION AQUA CONSULT, Contracted Amount*: 600 000.00 , Reported Amount**: 283 090.80
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 35 786.00 , Reported Amount**: 1 634.74
  • Contractor: LAW FIRM Kolcheva, SMILENOV, KOEV amp; ASSOCIATES, Contracted Amount*: 300 000.00 , Reported Amount**: 209 034.00
  • Contractor: Nona, Contracted Amount*: 33 722.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STELIAN, Contracted Amount*: 7 480.00 , Reported Amount**: 7 480.00
Subcontractors
  • Subcontractor: "Akvaprtnyor" Ltd., Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Institute for postgraduate studies at the UNIVERSITY, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "YOVOFT 2" EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Association "Qualifying Fund ', Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Via Terra LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Tulip tour Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Utilitis sarvisis Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Project Planing end Management Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "Electra-Consult" LTD., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "Rila Consult" Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Law Firm "Kotev, Gyurova, Semerdziev", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Law Firm "Atanasov", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "BSP CONSULT BG", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DIMIMIMA EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "Training Center-Europe Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Разработен регистър, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Разработени информационни системи, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Представители на заинтересовани страни, участвали в информационни събития, срещи и обучения, организирани в изпълнение на проекта, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 210.00 , Reached amount: 210.00
Indicator 4 New/Updated analytical/programming/strategic documents, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00

Financial Information

Total Project cost 12 226 740.38 BGN
Grant 12 226 740.38 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 226 464.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 000.00 0.00 15 000.00 „ЕВРОЛЕКС БЪЛГАРИЯ“ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 000.00 0.00 15 000.00 ОБЕДИНЕНИЕ АКВА КОНСУЛТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 000.00 0.00 15 000.00 ОБЕДИНЕНИЕ АКВА КОНСУЛТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 000.00 0.00 15 000.00 АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО КОЛЧЕВА, СМИЛЕНОВ, КОЕВ И СЪДРУЖНИЦИ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 30 000.00 0.00 30 000.00 ДЗЗД "Глобал Аквуекон"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД „ЦЕНТЪР ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ В ОТРАСЪЛ ВиК“
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 323.02 0.00 1 323.02 „КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ“ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 826.62 0.00 826.62 „ЕС ПИ КОНСУЛТ БГ“ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ОБЕДИНЕНИЕ „ЙОВА ИНФОСИС“ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ОБЕДИНЕНИЕ „ЙОВА ИНФОСИС“ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 43 750.00 0.00 43 750.00 "Платинум 1221" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Подпомагане на МРРБ в качеството му на бенефициент по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ за осигуряване на информация и публичност относно хода на изпълнение и постигнатите резултати: Обособена позиция № 1 - „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития; Обособена позиция № 2 - „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации; Обособена позиция № 3 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития; Обособена позиция № 4 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации.“ , Estimated Amount: 181 750.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – организиране на информационни събития
    Contractor: "COMPANY FOR INTERNATIONAL CONFERENCE" Ltd.
    Contract total funded value: 26 460.34
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 4 - „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ – изготвяне на публикации
    Contractor: "BSP CONSULT BG"
    Contract total funded value: 16 532.40
Procedure 2 Subject to due process: "Осъществяване функциите на координатори на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция № 2 - проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”., Estimated Amount: 216 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 - проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Contractor: "Platinum 1221"
    Contract total funded value: 175 500.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на хартия и канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект: „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ с три обособени позиции: - обособена позиция № 1 - „Доставка на канцеларски материали“; - обособена позиция № 2 - „Доставка на нерециклирана копирна хартия“; - обособена позиция № 3 - „Доставка на картон“, Estimated Amount: 2 125.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали“
    Contractor: Roel-98
    Contract total funded value: 1 560.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на нерециклирана копирна хартия“
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 1 020.00
  • Differentiated position 3: „Доставка на картон“
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 90.00
Procedure 4 Subject to due process: „Изготвяне на информационни и рекламни материали за нуждите на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, в осем обособени позиции, Estimated Amount: 168 167.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 - „Информационни печатни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 9 360.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 4 - „Презентационни рекламни материали” по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 44 283.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 7 - „Информационни печатни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 2 148.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 8 - „Презентационни рекламни материали” включени в списъка по чл. 12, ал.1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 7 018.80
Procedure 5 Subject to due process: „Консултантски услуги за изготвяне на становища, анализи, договори, документи, предложения за промени в приложимата нормативна уредба, свързани със стопанисване, поддържане и експлоатация на ВиК системите и съоръженията и предоставяне на ВиК услугите, в пет обособени позиции", Estimated Amount: 1 500 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Велико Търново, Габрово и Търговище, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Contractor: "EVROLEX BULGERIA" LTD
    Contract total funded value: 300 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите София, Кюстендил и Монтана, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Contractor: UNION AQUA CONSULT
    Contract total funded value: 300 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Плевен, Пазарджик и Ловеч, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Contractor: UNION AQUA CONSULT
    Contract total funded value: 300 000.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: подпомагане на асоциациите по ВиК в областите Хасково, Благоевград и Разград, при изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи
    Contractor: LAW FIRM Kolcheva, SMILENOV, KOEV amp; ASSOCIATES
    Contract total funded value: 300 000.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5: оказване на правно-консултантска и техническа подкрепа на МРРБ за изготвяне на становища, анализи, документи и предложения за промени в приложимата нормативна уредба, свързани с развитието и управлението на ВиК отрасъла
    Contractor: Global Aquaecon
    Contract total funded value: 600 000.00
Procedure 6 Subject to due process: „Подпомагане на МРРБ в качеството му на бенефициент по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.“ за логистично обезпечаване на участие в мероприятия за изграждане на капацитет в две обособени позиции: - Обособена позиция № 1 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК” и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта; - Обособена позиция № 2 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта” , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: - Обособена позиция № 2 - Логистично обезпечаване на членове на Екипа за управление на проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“ и на работни групи по изпълнението на проектните дейности за участието им в мероприятия за изграждане на капацитет, свързани с изпълнение на дейностите по Проекта”
    Contractor: Grouping Project travel consult
    Contract total funded value: 96 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Укрепване на капацитета на заинтересовани страни в отрасъл ВиК с четири обособени позиции: ОП № 1: Дефинир., организир. и пров. на обуч. за надграждане капацитета на служ., ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прил. на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отр. ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и усл.; ОП № 2: Дефинир., организир. и пров. на семинари за надграждане капацитета на служ., ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прил. на актуалната нормативна, дог. и регулаторна рамка в отр. ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и усл.; ОП № 3: Дефинир., организир. и пров. на раб. посещения в страни-членки на ЕС на служит., ангажирани в отрасъл ВиК за обмяна на опит и добри практики при управ. на ВиК инфраструктурата и предоставяне на ВиК усл.; ОП № 4: Организир. и пров. мероприятия (демонстрации) на добри инженерни практики, вкл. и представ. на инсталация/макет и 3D визуализация, свързана с функц. на ВиК инфрастр. и ВиК усл.“ , Estimated Amount: 1 500 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Дефиниране, организиране и провеждане на обучения за надграждане капацитета на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прилагане на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и услугите
    Contractor: UNITED EUROPE TRAININGS MRDPW DZZD
    Contract total funded value: 654 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Дефиниране, организиране и провеждане на семинари за надграждане капацитета на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК, свързани с прилагане на актуалната нормативна, договорна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК, както и приоритетите за развитие на ВиК системите и услугите
    Contractor: DZZD "WATER TRAINING CENTER"
    Contract total funded value: 114 288.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Дефиниране, организиране и провеждане на работни посещения в страни-членки на ЕС на служителите, ангажирани в отрасъл ВиК за обмяна на опит и добри практики при управление на ВиК инфраструктурата и предоставяне на ВиК услугите
    Contractor: DZZD "CENTRE For QUALIFICATION In Plumbing INDUSTRY"
    Contract total funded value: 410 736.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Организиране и провеждане мероприятия (демонстрации) на добри инженерни практики, включително и представянето на инсталация/макет и 3D визуализация, свързана с функционирането на ВиК инфраструктурата и ВиК услугите
    Contractor: DZZD "CENTRE For QUALIFICATION In Plumbing INDUSTRY"
    Contract total funded value: 411 174.00
Procedure 8 Subject to due process: Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите и на Информационна система на водностопанските системи и съоръжения, с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите“ Обособена позиция № 2 – „Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения“., Estimated Amount: 5 103 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 – „Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите“
    Contractor: ASSOCIATION "YOVA INFOSIIS" DZD
    Contract total funded value: 3 307 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 – „Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения“
    Contractor: ASSOCIATION "YOVA INFOSIIS" DZD
    Contract total funded value: 2 760 600.00
Procedure 9 Subject to due process: Техническо обезпечаване на екипите за управление на проекти, финансирани по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“: -Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 3: Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 4: Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; Обособена позиция 5: Консумативи по проект „Подпомагане регионалното инвестиционно планиране на отрасъл ВиК“; Обособена позиция 6: Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“; , Estimated Amount: 35 170.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2: Доставка на компютърно оборудване и периферни устройства по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Contractor: Satory Co.
    Contract total funded value: 9 068.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 3: Доставка на електронна техника по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Contractor: Horeka Logistic Ltd.
    Contract total funded value: 1 548.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 4: Архивно обзавеждане по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Contractor: Horeka Logistic Ltd.
    Contract total funded value: 2 142.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 6: Консумативи по проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“
    Contractor: Horeka Logistic Ltd.
    Contract total funded value: 2 922.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN