Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0063-C07
Project Name "Equal opportunity for all"
Beneficiary 000215889 Municipality Sevlievo
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 28.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 29.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Севлиево

Description

Brief description
Проектното предложение има за цел превенция на социалното изключване,  намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Чрез проектното предложение се  дава възможност за предоставяне на услуги, които имат за цел да подкрепят нуждаещите се семействата в отглеждането на децата им. Предвидено е услугите да бъдат предоставяни чрез мобилна работа и чрез услуги предоставяни в подходящо оборудвано за целта място, а именно Общностен център, гр. Севлиево, създаден в изпълнение на "Проекта за социално включване", финансиран от Световната банка. 
Дейността на услугите се фокусира върху индивидуална и групова работа с децата и техните семейства, за да се подобри качеството на връзката дете – родители. Услугите са разнообразни и специфични и ще бъдат предоставяни комплексно в зависимост от потребностите на децата в различните възрасти. В резултат на предоставените услуги родителите ще има възможност да подобрят представите за себе си и отношението си към децата, да получат повече информация и умения да подпомагат развитието им. С оглед осигуряване на интегрираното предоставяне на услугите на Общностния център, при идентифицирана от специалистите потребност даден потребител на една от услугите ще може да ползва специалисти от всички останали услуги, в случай, че към въпросната услугата не е назначен такъв специалист.
Предоставените услуги ще целят да предотвратят институционализацията на деца и повишаване способността на семействата да се справят в житейски ситуации и не на последно място, подпомагане на социалното включване, защита на човешките права.
Activities
  • Activity: „Организация и управление на проекта”: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта- навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва: ръководител – 80 ч./м, счетоводител – 80 ч./м., координатор – 80ч./ м. и специалист ЧР и ТРЗ -70 ч./м. при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП"РЧР" Ръководителят на проекта – Отговаря за цялостната организация, координация и управление и навременното изпълнение на дейностите,съобразно времевия график. Следи за правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет.Утвърждава изготвените отчети към Договарящия орган, управлява риска и взема решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне или неизпълнение на дейностите. Отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап на изпълнението на Проекта.Участва при организирането на обществени поръчки.Следи за изготвянето на авансов, междинни и заключителен технически доклади. Счетоводителя на проекта: Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на Оперативна програма «Развитие на човешките ресурси».Контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет. Създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости. Контрол върху исканията за средства необходими за реализацията на Проекта.Инициира платежните нареждания за одобрените от ДО искания за средства.Организира и отговаря за обобщените описи на платежните документи и финансовите отчети за междинни и финално плащания. В случай на констатирани нарушения и нередности по финансово-счетоводната дейност, сигнализира Ръководителя на Проекта и съдейства за отстраняването им. Координатор по проекта: Събира и отговаря за съхранението на цялата документация по Проекта и води архива на проекта (без финансовата документация).Участва при изготвянето на авансов, междинни и заключителен технически доклади Води кореспонденция и поддържа връзка с УО. Специалист „ЧР и ТРЗ“ Изготвя договорите между Кмета на Община Севлиево и наетите по проекта лица; Води и съхранява лични досиета на екипът за организация и управление на проекта и наетите в Центъра лица, разработва длъжностни характеристики на персонала в Центъра, изчислява възнагражденията, съгласно представени месечни отчети,изготвя ежемесечно разплащателна ведомост и рекапитулации за начислени възнаграждения на наетите в Центъра лица и на членовете на екипа, Уведомления по чл. 62 от КТ, справки, издадени от НАП за регистрация на ТД, справки и декларации към НОИ и други институции, „Отчетна форма 76" на персонала на Центъра; Подпомага дейностите по изготвяне на авансов, междинни и окончателни искания за плащане; В хода на изпълнение на дейността са включени следните задачи: • Организиране на дейностите на Общностния център; • Подготовка на авансово, междинните и финалното отчитане на проекта; • Детайлизиране на работния график и бюджета на проекта; • Разработване на процедура за провеждане на конкурс за подбор на персонал в Общностния център; • Подбор на персонала в Центъра, съгласно изготвена процедура с ясни и конкретни критерии за оценка и подбор; • Определяне на процедурите по ЗОП, изготвяне на времеви график за провеждането на избор на доставчици, съгласно разработени и проведени процедури по ЗОП; • Осигуряване на прозрачност и публичност при изпълнение на проекта и постигнатите резултати; • Провеждане на регулярни работни срещи на екипа за наблюдение на изпълнението и отчитане на напредъка по дейности в проекта; • Подготовка на междинни и финални технически и финансови отчети по проекта, съобразно изискванията на Управляващия орган. , Contracted Amount: 185 875.89 , Reported Amount: 183 421.49
  • Activity: "Управление и организация на дейността в Общностен център за функциониране на интегрираните услуги": Организацията на дейността в Общностния център ще се извършва от назначен персонал, който ще включва: ръководител на Общностния център, технически сътрудник-домакин, шофьор и хигиенист. За мобилната работа при предоставяне на услугите ще се използва МПС, обслужващо ЦНСТДМУ в гр.Севлиево, като стриктно ще бъде спазено изискването за недопускане на двойно финансиране на едни и същи разходи. Ръководителят на центъра ще организира и координира дейността на всички специалисти в Общностен център при предоставянето на различните услуги по проекта. Основните му задължения ще са разписани в длъжностна характеристика, но най-основните са свързани с организация на дейността на Общностния център;Разработване и стриктно следене за спазване на Правилник за вътрешния ред на Общностния център; Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.; Разработване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и ангажираността на отделните специалисти; Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности; Организиране и провеждане на мобилната работа в рамките на проекта; Оказване на методическа подкрепа на екипите при предоставяне на услугите; Координация между екипите по отделните услуги на проекта; Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта; Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, за подобряване на прилаганите методи; Организиране на дейности за популяризиране на услугите по проекта; Осъществяване на взаимодействие с държавни и общински институции, при предоставяне на интегрираните услуги от специалистите; Поддържане на ефективни работни контакти с всички заинтересовани страни за успешна реализация на проектното предложение; Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта; Отчитане на дейностите и резултатите по проекта пред ръководителя на проекта. Техническият сътрудник-домакин е материално отговорното лице на Центъра и е част от помощния персонал, който ще подпомага екипите в услугите за ефективно изпълнение на дейностите, разписани в проекта.Подробно задълженията му ще са дефинирани в длъжностна характеристика, но най-основните са свързани с Организиране снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, работни облекла и канцеларски принадлежности; Поддържане на склада, в който се съхраняват санитарно-хигиенни материали, канцеларски материали, консумативи, инвентар, предназначени за използване в пряката работа от специалистите в различните услуги; Проучване на нуждите от материали и консумативи, организиране закупуването им и водене на съответната документация; Изпълняване на конкретни задачи, възложени от ръководителя на Общностния център. Шофьорът като част от персонала на Общностния център ще участва във всички дейности от мобилната работа на екипите. Има следните задължения, свързани с изправността и техническото състояние на МПС, което ще управлява; Водене на документацията, свързана със зареждане на МПС с гориво и контрол на разхода, съгласно регламентирани норми на определеното превозно средство; Спазване на всички изисквания за осигуряване на безопасни условия на труд и правилника за движение по пътищата; Ежедневно водене на документацията при осъществяване на мобилна работа, свързана с отчитане на изминати км и дестинации. За обезпечаване на дейността му са предвидени разходи, свързани със закупуване на гориво и почистващи препарати, както и други необходими материали за изправното движение на МПС. Хигиениста, назначен към персонала на Общностния център ще има като основен ангажимент да поддържа в добро санитарно-хигиенно състояние всички кабинети, коридори и санитарни възли в сградата и прилежащите терени към нея.За обезпечаване на работата му са предвидени санитарно-хигиенни материали и почистващи препарати., Contracted Amount: 417 041.17 , Reported Amount: 448 644.14
  • Activity: „Организация и предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданиятa”: Ранната интервенция е мултидисциплинарна, интегрирана, услуга, свързана с развитието на бебета и малки деца, които имат увреждане или за които има притеснения относно тяхното развитие. Тя предоставя подкрепа на семействата на деца със специфични потребности, като им осигурява достъп до социални, здравни и образователни услуги и други налични в средата ресурси с цел подобряване развитието на децата и живота на семействата като цяло. Услугите се основават на приоритетите на семейството и на нуждите на детето, като се опират на семейно-ориентирания подход – фокус на работата е не само с детето, но и цялото му семейство като най-важен ресурс за развитието му. Родителите в партньорство със специалистите определят приоритетите в развитието на детето и работят заедно за постигането на поставените цели по отношение на подобряване на състоянието му и създаване на подкрепяща го среда. Освен към ранна намеса при установен проблем услугата е насочена и към превенцията на риска от увреждане и/или изоставане в развитието на децата, както и минимизиране на негативните последици от увреждането. Идентифицирането на децата с проблеми в развитието възможно най-рано дава шанс за подобряване на резултатите им в дългосрочен план. Ранната интервенция отговаря на необходимостта от предотвратяване на изоставянето на деца, родени с увреждания. От изключително значение е, че услугите целят да намалят стреса, изживяван от родителите, когато им се съобщава за увреждането или проблема в развитието на детето им, с което се намалява рискът от вземане на прибързани решения относно бъдещето му. Услугите оказват и емоционална, и практическа подкрепа на родителите и разширеното семейство за изграждане на специфични умения за полагане на грижи за децата с увреждания. Ранната интервенция подкрепя и подобрява отношенията между родителите и тяхното дете.Ранната интервенция носи ползи и за обществото – с нейна помощ се предотвратява институционализацията на деца, подпомага се социалното включване на децата и семействата им, подобряват се шансовете на всяко дете за нормален начин на живот в перспектива. Целева група на услугите са деца от 0 до 7г., които имат увреждане /са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, както и техните родители, по конкретно: Деца с увреждания, деца с хронични заболявания /епилепсия, диабет и др./, деца с изоставане в цялостното си развитие или със сериозно изоставане в някоя от областите му /напр. в езиково-говорната, в познавателната/, деца в риск от увреждане/забавяне в развитието си /напр. родени с ниско телесно тегло, недоносени, деца, за които се е наложила комплексна първ. реанимация и/или престояване в кувьоз за опр. период и др./, родители на деца с увреждания и/или с изоставане в развитието, в риск от увреждане/изоставане в развитието; Услугите са насочени към развиване и усвояване от децата на базови и други умения, които обикновено се развиват през първите три години от живота – двигателни, познавателни, комуникативни, социално-емоционални, автономия. Определят се и се планират на базата на оценка на индивидуалните им потребности. Услугите ще се предоставят в сградата на Общностен център, чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села и в Родилно/Микропедиатрично/ДО на МБАЛ-Севлиево. В сградата на Общностния център са обособени: кабинети за индивидуално консултиране, зала за групова работа, зала за рехабилитация. Екипът за предоставяне на услугата се състои от: кинезитерапевт/рехабилитатор, психолог, логопед, социален работник, педиатър, медиатор. Необходимите материали и консумативи, за предоставяне на услугата ще са осигурени със средства по проекта., Contracted Amount: 546 988.75 , Reported Amount: 553 384.98
  • Activity: „Организация и предоставяне на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата цели да подкрепи деца със специфични потребности в тяхната подготовка и интеграция в първи клас на масовото училище. Целева група на услугата са деца с увреждане и/или изоставане в развитието си /цялостно или в някоя от областите му/, както и деца с хронични заболявания /епилепсия, диабет и др./, на които през текущата или през следващата година предстои да бъдат записани в първи клас, както и деца, които вече са в първи клас за проследяване и подкрепа на адаптирането им в училищната среда. Подкрепа ще се оказва и на деца с увреждания/изоставане в развитието, които са записани и посещават предучилищна група за задължителна подготовка в масова детска градина. Част от целевата група са и родителите/семействата на децата, с които се работи. Дейностите по предоставяне на услугата се осъществяват от специален педагог, който при установяване на необходимост може да насочи дете, с което работи, за подкрепа и от специалисти от екипа по ранна интервенция – логопед, психолог, кинезитерапевт/ рехабилитатор, социален работник, педиатър. Услугите, които децата и семействата получават, се определят и планират на базата на оценка на индивидуалните потребности на всяко конкретно дете. Услугата ще се предоставя в сградата на Общностен Център и чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села, а също и на територията на училища, детски градини, други социални услуги в общността. В сградата има обособени кабинети за педагогическо, психологично, социално и логопедично консултиране, зала за групова работа, зала за рехабилитация. По проекта ще бъдат закупени дидактически и помощни материали, необходими за пряката работа с целевата група. За възнаграждения по тази дейност са заложени 42 880,02 лв. За реализирането на дейността ще бъдат закупени дидактически и помощни материали на обща стойност 24 639,59 лв. с ДДС - (20 547,66 лв. без ДДС и 4 091,93 лв. ДДС)., Contracted Amount: 71 278.28 , Reported Amount: 54 902.71
  • Activity: „Организация и предоставяне на услугите "Предоставяне на психол. подкрепа и консулт. на бъдещи и настоящи родители за форм. и разв. на род. умения", "Сем. консулт. и подкрепа" и "Индив. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": С прилагане на мултидисциплинарен подход при предоставяне на посочените услуги ще се разширят възможностите за социално включване на децата и техните родители, принадлежащи към уязвими групи, ще бъдат подкрепени за развиване на социални и други умения и ресурси, които да им дадат по-голям шанс за социална интеграция и реализация. Чрез дейностите в рамките на услугите ще се улесни достъпа на семействата до различни услуги и институции, както и да се намали рискът от насилие и неглижиране на деца. Услугите ще предоставят възможност навреме да се установи и регистрира рискова от гледна точка на изоставяне на детето бременност и да се работи в посока превенция на изоставянето на деца. Тези услуги поставят в центъра семейството като неделимо цяло, а оказваната подкрепа ще повиши родителския капацитет на семействата, което рефлектира в подобряване на физическото и здравословното състояние на децата, намаляване на рисковете в средата, в която живеят, по-добра грижа и адекватни възпитателни подходи, стимулиране на цялостното им развитие, посещаване на детска градина, развитие на социални и други умения, битови и хигиенни навици, повишаване на самостоятелността им, повишаване на училищната им готовност. Всичко това води до по-добри перспективи за бъдещето им. Директната работа с децата ще подкрепя разгръщането на техните силни страни и на цялостното им развитие. Услугите са насочени към родители на деца от 0 до 7-годишна възраст и бъдещи родители от уязвими етнически групи, безработни или получаващи семейни помощи, самотни или многодетни, здравно неосигурени, живеещи в лоши жилищни условия, неглижиращи децата си, нискообразовани. Дейностите в услугата са насочени и към деца от 0 до 7г. , чийто родители попадат в обхвата на целевата група. Услугите ще се предоставят в сградата на Общностен център, както и чрез мобилна работа – в Севлиево и в прилежащите села – в домовете на ползвателите и в помещения, осигурени от съответното кметство, читалище, детска градина или училище. В сградата на Общностен Център има обособени кабинети за индивидуално консултиране – психологично, социално, педагогическо и логопедично, зала за групова работа, зала за рехабилитация и психомоторно стимулиране. Екипът, който ще предоставя услугите се състои от: психолог, социален работник, логопед, социален педагог /педагог/, медиатор, педиатър, гинеколог, акушерка, медицинска сестра, юрист. Пи предоставяне на интегрираните услуги ще се търси съдействието на представители на заинтересовани институции: Община Севлиево; кметовете/кметски наместници на села; ДСП/ОЗД, ДБТ и др. За възнаграждения по тази дейност са заложени 317 676,24 лв. За реализирането на дейността ще бъдат закупени материали и консумативи на обща стойност 47 316,44 лв. с ДДС - (39 563,70 лв. без ДДС и 7 752,74 лв. ДДС)., Contracted Amount: 379 669.88 , Reported Amount: 348 696.04
  • Activity: „Организация и предоставяне на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията”: Услугата ще се предоставя от екип, в който влизат следните специалисти – педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Чрез предоставяне на услугата ще бъдат обхванати деца на възраст от 0 до 7 години, които са от уязвими групи, чийто родители са безработни или получават социални помощи, деца, чийто личен лекар не е педиатър или деца, неглижирани от своите родители и непосещаващи детско заведение. В обхвата на дейностите попадат и деца с увреждания, както и деца с поднормено тегло или с установени здравословни проблеми. Работата в услугата ще е насочена и към родителите от рисковите групи с реализиране на дейности, целящи превенция на заболяванията при децата. Екипът на услугата при идентифициране на нужда от други услуги, предоставяни в Общностен център , ще насочва потребителите за консултиране и подкрепа от другите специалисти. Дейностите ще се предоставят в Общностен център и чрез мобилна работа, както и по време на домашни посещения. Дейностите, които следва да реализира всеки от специалистите в екипа на услугата ще са подробно разписание в заданието при сключване на договор със специалиста. За услугата е предвидено закупуване на материали и консумативи със средства от проекта., Contracted Amount: 165 407.86 , Reported Amount: 139 190.78
  • Activity: „Организация и предоставяне на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище”: Услугата „Допълнителна подготовка за равен старт в училище” цели чрез създаване на летни групи/училища да се подобри готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като:  Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища.  Игри в съответствие с предпочитанията на децата;  Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото;  Включване на родителите в екскурзиите като придружители;  Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища;  Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас;  Включване на родителите в подготвителната работа;  Закупуване на книги и материали за първи клас. (Покриване на всички разходи за сметка на проекта е свързано с липса на интерес от страна на родителите);  Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. В групите за допълнителна подготовка за равен старт в училище ще бъдат включени деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. 1. Деца на 5-6 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език Родителите на децата, които ще посещават групите за лятна работа и на които предстои да постъпят в първи клас, ще бъдат информирани за лятното училище в рамките на годината по време на родителски срещи или чрез домашни посещения на екипа по услугата. Родителите също ще бъдат включени в дейностите по време на лятното училище, с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Предвид продължителността на проекта услугата е предвидено да се изпълни в три поредни години за период от 2 месеца (юли и август) в рамките на летните ваканции. Две групи по 15 деца ще имат занимания 5 пъти в седмицата по 4 часа. Общо за срока на проекта ще бъдат обхванати минимум 90 деца в 6 групи. Предвид продължителността на проекта услугата ще се изпълни в шест поредни години за период от три месеца в рамките на летните месеци – след приключване на учебната година и преди нейното стартиране. Условията (помещения за провеждане на дейностите, консумативи, учебни пособия, техника, храна и др.) за изпълнение на дейностите ще бъдат осигурени със средства по проекта. За провеждане на летните училища на децата участници в дейността ( минимум 90 деца) ще бъдат осигурени храни и напитки, както и обучителни материали и ученически пособия на стойност 44 305,00. с ДДС - (36 920,83 лв. без ДДС, 7 384,17 лв. ДДС). За възнаграждения на персонала, ангажиран с дейността са заложени 20 487,83 лв. Прогнозната стойност за изпълнение на дейността е 64 792,83 лв. , Contracted Amount: 76 472.83 , Reported Amount: 79 001.77
  • Activity: „Осигуряване на информация и публичност“: Целта на дейността е гарантиране на публичност, прозрачност и отчетност за хода на изпълнение на дейностите по проекта, както и отчитане постигнатите резултати и промотиране на дейностите и приноса на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” чрез използване на подходящи комуникационни средства. Дейностите по информиране и публичност ще отговарят на условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. При стартиране на проекта ще се организира пресконференция за запознаване на местната общност с целите и дейностите по проекта. Ще бъдат изработени 35 плаката, формат А3, при спазени изисквания за информираност и публичност. За осигуряване на информираност за дейностите по проекта се предвижда изработване и разпространение на 500 бр. информационни брошури и 1 бр. ролбанери. Ще се организират и проведат 20 събития „Дни на отворените врати” за представяне на услугите пред заинтересованите страни и местната общност.. При провеждането на събитията ще бъдат поканени да присъстват представители на МТСП, АСП, ДСП/ОЗД – Севлиево, Комплекс за социални услуги – Севлиево, ЦНСТ-Севлиево, НПО, медии; Ще присъстват и представители на други заинтересованите страни и на местната общност. На събитията ще бъдат поканени и социални работници, здравни специалисти, педагози от детските заведения на територията на общината. За популяризиране на услугите на Центъра в гр. Севлиево ще бъдат осъществени и информационни дни сред широката общественост, като ще се провеждат дейности с деца и родители, които не са част от целевите групи – различни работилнички, игри, творчески занимания и др. В рамките на тези кампании ще бъдат раздавани информационни материали за услугите на ОЦ, рекламни материали и др. Предвиждат се 22бр. публикации в местната преса. Информация за проекта ще се публикува на интернет страницата на Община Севлиево www.sevlievo.bg, която периодично ще се обновява и ще осигури публичност и прозрачност относно изпълнението на дейностите по проекта. При приключване на проекта ще се проведе заключителна пресконференция, на която ще бъдат представени резултатите от проекта, както и ще се направи отчет за свършената работа. Ролбанера с информация за проекта ще се използва по време на публичните събития, а в последствие ще се разположи във фоайето на Общностния център. Във връзка с изпълнението на дейността и изработването на информационни материали, ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност за програмен период 2014-2020. , Contracted Amount: 18 415.98 , Reported Amount: 18 078.32

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: N. LAZAROV EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: ET LUBEN BOSILKOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 1 427.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MARKOV SVIAT EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: VIPIMEKS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 432.00
  • Contractor: STANIMIRA, Contracted Amount*: 1 510.18 , Reported Amount**: 1 454.25
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 8 704.36 , Reported Amount**: 699.47
  • Contractor: DEAN, Contracted Amount*: 783.06 , Reported Amount**: 783.06
  • Contractor: SELVI 2004 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: PMMS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 011.00
  • Contractor: PETIA, Contracted Amount*: 9 290.18 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BORISLAV, Contracted Amount*: 20 799.92 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET"GERGANA - M- MARIYANA NIKOLOVA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 201.60
  • Contractor: PK SOLIDARNOST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 63.00
  • Contractor: INTER POWER, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 452.47
  • Contractor: FONDICIA KARIN DOM, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 1 590.00
  • Contractor: DESEVI I SIE OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 679.64
  • Contractor: MEGI - MIGLENA NIKOLOVA ET, Contracted Amount*: 6 746.64 , Reported Amount**: 23 742.14
  • Contractor: GRESTOKOMERS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 977.76
  • Contractor: LUKOIL BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 3 591.82 , Reported Amount**: 2 827.29
  • Contractor: AMSTAN HOTELS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 584.60
  • Contractor: International Social Service - Bulgaria (ISS-Bulgaria), Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: HENDI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 924.72
  • Contractor: AKVAREL OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 130.00
  • Contractor: VERTIKAL 90 Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 004.00
  • Contractor: KOZIROG - D OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 125.60
  • Contractor: VENI 008 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 88.00
  • Contractor: VELIKA, Contracted Amount*: 445.78 , Reported Amount**: 445.78
  • Contractor: "My Green" LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 43.31
  • Contractor: STIL 2002 LTD., Contracted Amount*: 4 140.00 , Reported Amount**: 5 914.92
  • Contractor: SILVIQ, Contracted Amount*: 13 056.54 , Reported Amount**: 20 543.45
  • Contractor: MARIQ, Contracted Amount*: 34 817.44 , Reported Amount**: 84 339.10
  • Contractor: DETELINA, Contracted Amount*: 1 200.25 , Reported Amount**: 1 200.25
  • Contractor: ZLATINA, Contracted Amount*: 559.33 , Reported Amount**: 559.33
  • Contractor: KRISTINA, Contracted Amount*: 45 187.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DELOS-74, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: ALFA M EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 119.88
  • Contractor: SBU EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 113.81
  • Contractor: SEVDALINA, Contracted Amount*: 2 981.14 , Reported Amount**: 3 235.63
  • Contractor: INTELIGENTNI TRAFIK SISTEMI AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 184.00
  • Contractor: SIYANA BOS LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 928.56
  • Contractor: PLAMEN, Contracted Amount*: 789.91 , Reported Amount**: 789.91
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 24 372.21 , Reported Amount**: 65 436.00
  • Contractor: CVETOMIR, Contracted Amount*: 41 599.84 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VESELINA, Contracted Amount*: 31 405.36 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SIMAR-M LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 785.06
  • Contractor: NADEJDA, Contracted Amount*: 349.01 , Reported Amount**: 349.01
  • Contractor: YOANA, Contracted Amount*: 447.46 , Reported Amount**: 447.46
  • Contractor: REMEDIA 2020 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 105.00
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 615.26 , Reported Amount**: 615.26
  • Contractor: MIX BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 298.80
  • Contractor: MEDICINSKI CENTER HIPOKRENA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: VIOLETA, Contracted Amount*: 1 650.00 , Reported Amount**: 1 620.00
  • Contractor: ZLATEV OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 571.51
  • Contractor: KARINA-RUSE OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 58.50
  • Contractor: Top Correct 21 Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 591.39
  • Contractor: OT MARS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 410.00
  • Contractor: NOVEL GROUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 96.00
  • Contractor: ZONA DOM OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 028.20
  • Contractor: PRAVDA, Contracted Amount*: 581.70 , Reported Amount**: 581.70
  • Contractor: VELICHKA, Contracted Amount*: 763.48 , Reported Amount**: 763.48
  • Contractor: MiBM EKSPRES OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.60
  • Contractor: ULGUN, Contracted Amount*: 14 238.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PATILANCI BG EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 229.00
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY, Contracted Amount*: 1 152.00 , Reported Amount**: 2 313.35
  • Contractor: POLIPRES OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 800.72
  • Contractor: MVM FOODS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 115.00
  • Contractor: ANELIQ, Contracted Amount*: 3 915.45 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TELNET OOD, Contracted Amount*: 1 248.00 , Reported Amount**: 2 270.55
  • Contractor: MARIA, Contracted Amount*: 1 953.17 , Reported Amount**: 1 953.17
  • Contractor: RADINKA, Contracted Amount*: 1 029.16 , Reported Amount**: 1 029.16
  • Contractor: CENTAR ZA TVORCHESKO OBUCHENIE OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 633.00
  • Contractor: ET MIRA-N N. VASILEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 289.88
  • Contractor: TEMAX YUG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 18.60
  • Contractor: PRESLAVA, Contracted Amount*: 559.33 , Reported Amount**: 1 202.56
  • Contractor: ET ILUZIQ - DIMO PANCHEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 450.00
  • Contractor: DONCHEV AVTO EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 420.00
  • Contractor: GEORGI, Contracted Amount*: 14 079.66 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET ANIKO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 208.00
  • Contractor: MIRELA 99 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15.00
  • Contractor: BIANKI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 99.00
  • Contractor: KATIA, Contracted Amount*: 396.00 , Reported Amount**: 396.00
  • Contractor: INTERAKTA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: ZAD OZK ZASTRAHOVANE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 350.58
  • Contractor: KRISTINA, Contracted Amount*: 18 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PAVLINA, Contracted Amount*: 559.33 , Reported Amount**: 559.33
  • Contractor: PRO-MEDIA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 45.00
  • Contractor: "DVE PLUS DVE"LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 340.87
  • Contractor: KNIJARNICA M-PRES OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 756.87
  • Contractor: TOTKA, Contracted Amount*: 8 729.95 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVELINA, Contracted Amount*: 11 657.63 , Reported Amount**: 37 266.23
  • Contractor: METAL SEKURITY GRUP EOOD, Contracted Amount*: 1 113.60 , Reported Amount**: 3 433.20
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 4 448.18
  • Contractor: DIKSI-N EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 37.20
  • Contractor: ADRIANA, Contracted Amount*: 16 786.98 , Reported Amount**: 49 928.45
  • Contractor: SOLTDEY EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 600.00
  • Contractor: CVETOMIRA, Contracted Amount*: 5 595.66 , Reported Amount**: 866.77
  • Contractor: PETIA, Contracted Amount*: 7 047.50 , Reported Amount**: 2 349.15
  • Contractor: VENETA, Contracted Amount*: 490.36 , Reported Amount**: 490.36
  • Contractor: GANKA, Contracted Amount*: 447.46 , Reported Amount**: 447.46
  • Contractor: ROSICA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 536.00
  • Contractor: YOSIFOVI OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 979.45
  • Contractor: KOBO-2011 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 811.95
  • Contractor: PROMETRIKS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 540.00
  • Contractor: GLOBAL ENTERPRAYZ EOOD, Contracted Amount*: 14 972.00 , Reported Amount**: 14 607.00
  • Contractor: TEODODRA, Contracted Amount*: 48 390.72 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "AFTA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: MARTIN, Contracted Amount*: 38 686.98 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TODOROV OOD, Contracted Amount*: 14 889.96 , Reported Amount**: 22 416.17
  • Contractor: SMART BIZNES COMPANY EOOD, Contracted Amount*: 32 592.00 , Reported Amount**: 37 854.30
  • Contractor: DZI - OBSTO ZASTRAHOVANE EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 424.64
  • Contractor: DENICA, Contracted Amount*: 1 610.88 , Reported Amount**: 1 610.88
  • Contractor: DENTA PLUS SOFIQ IDPPMP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: KULINAR OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 968.06
  • Contractor: KITE, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 2 730.00
  • Contractor: VENETA, Contracted Amount*: 490.36 , Reported Amount**: 490.36
  • Contractor: VANIQ V 2012 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 625.00
  • Contractor: JENIAL, Contracted Amount*: 4 613.80 , Reported Amount**: 12 482.68
  • Contractor: SELIME, Contracted Amount*: 30 663.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULGARDEN OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 312.00
  • Contractor: FARMA 2009 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 79.00
  • Contractor: PAVLINKA, Contracted Amount*: 727.12 , Reported Amount**: 727.12
  • Contractor: VIK OOD, Contracted Amount*: 2 076.00 , Reported Amount**: 1 236.87
  • Contractor: ET RONI-VERONIKA VENKOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 285.00
  • Contractor: DIMITAR, Contracted Amount*: 4 698.30 , Reported Amount**: 14 564.73
  • Contractor: HIPOKRAT 03 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 145.20
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 14 044.09 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DJORDANS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: VALI COMPUTERS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 797.99
  • Contractor: SONIA, Contracted Amount*: 30 382.59 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MARIQ, Contracted Amount*: 12 434.80 , Reported Amount**: 26 982.24
  • Contractor: OBSCHTINA SEVLIEVO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 215.69
  • Contractor: IVONA, Contracted Amount*: 931.27 , Reported Amount**: 931.27
  • Contractor: ZORA-M.M.S. OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 531.87
  • Contractor: YANA, Contracted Amount*: 783.06 , Reported Amount**: 9 936.92
  • Contractor: FAVORIT SD EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 331.40
  • Contractor: KACARSKI SURVIS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 195.00
  • Contractor: CVETOMIRA, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 420.00
  • Contractor: PSIHOANALITICHEN INSTITUT TOLK OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 060.00
  • Contractor: PETROV 2016, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 586.40
  • Contractor: PAMUKCHIEV OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.00
  • Contractor: HATIDJE, Contracted Amount*: 780.00 , Reported Amount**: 937.50
  • Contractor: VALIQ, Contracted Amount*: 14 549.92 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CVETELINA, Contracted Amount*: 16 048.45 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VESELE, Contracted Amount*: 500.00 , Reported Amount**: 500.00
  • Contractor: DEGRETS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 59.40
  • Contractor: FK UZUNOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 430.20
  • Contractor: M-PRES LTD., Contracted Amount*: 5 047.44 , Reported Amount**: 15 637.58
  • Contractor: VALIQ, Contracted Amount*: 26 454.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: UCHMAG OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 726.56
  • Contractor: ANETA, Contracted Amount*: 20 105.34 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIMITRINA, Contracted Amount*: 492.21 , Reported Amount**: 447.46
  • Contractor: ET BELLA - VANIA MITEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 95.00
  • Contractor: EKSILEND OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 515.00
  • Contractor: RABOTILNICHKA BISKVITKITE EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 216.00
  • Contractor: DETSKA GRADINA RADOST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 004.77
  • Contractor: LC WAIKIKI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 144.96
  • Contractor: DONIKA, Contracted Amount*: 13 018.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EKUIPEKS - CE7 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24 608.00
  • Contractor: HELIOS TAHO EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 216.00
  • Contractor: PETKO, Contracted Amount*: 10 224.80 , Reported Amount**: 25 409.12
  • Contractor: KATIQ, Contracted Amount*: 26 076.48 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Trevina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: SEVLIEVOGAS-2000 AD, Contracted Amount*: 24 240.00 , Reported Amount**: 26 723.10
  • Contractor: PAVLINKA, Contracted Amount*: 21 163.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PETRANKA, Contracted Amount*: 783.06 , Reported Amount**: 783.06
  • Contractor: IVELINA, Contracted Amount*: 515.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STECHI AUTO EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 990.00
  • Contractor: ULIAN, Contracted Amount*: 447.46 , Reported Amount**: 447.46
  • Contractor: ALFA PLAYGROUND OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 680.40
  • Contractor: GERGANA, Contracted Amount*: 984.41 , Reported Amount**: 984.41
  • Contractor: INOVATORIA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 47.00
  • Contractor: KATI MERMEKLIEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 633.54
  • Contractor: ROSICA, Contracted Amount*: 13 639.12 , Reported Amount**: 10 156.91
  • Contractor: KOSEVI TEKSTIL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: DIKOM ELEKTRONIKS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 15 073.40
  • Contractor: MIMA, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 2 094.10
  • Contractor: ET KETI - KRASIMIRA GEORGIEVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 400.00
  • Contractor: ET SIM - MINKA IVANOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 42.00
  • Contractor: BQLA EOOD, Contracted Amount*: 696.00 , Reported Amount**: 326.34
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 300.00 , Reached amount: 999.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 1 822 557.79 BGN
Grant 1 822 557.79 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 822 557.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски и обучителни материали за нуждите на проект BG05M9OP001-2.004-0063 "Равен шанс за всички", Estimated Amount: 30 217.18
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 "Доставка на канцлерски материали"
    Contractor: SMART BIZNES COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 20 004.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 "Доставка на обучителни материали"
    Contractor: SMART BIZNES COMPANY EOOD
    Contract total funded value: 12 588.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN