Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0038-C01
Project Name Implementation of ERP system for growth and long-term development of the JLP Ltd.
Beneficiary 102051172 JLP Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 18.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Description

Brief description
Фирма "Джейелпи" ЕООД е създадена през 1991 г. с предмет на дейност производство и продажба на хляб и хлебни изделия. През 1991 г. влиза в експлоатация първия за фирмата цех за хлебопроизводство в град Поморие, а заедно с него и първия фирмен магазин. "Джейелпи" ЕООД е член на Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите в България от създаването й през 1993 г. и е водеща и утвърдена в бранша в Бургаски регион и Източна България. От 2003 г. във фирмата са внедрени новите за нашата страна технологии за производство на замразени хлебчета и закуски за блок маса и кетъринг, съгласно концепцията "От фризера - в пещта", така че само в рамките на 15 минути да се предложат прясно изпечени продукти.  Основни клиенти на дружеството са: Метро Кеш анд Кери, Болеро ЕООД, Жанет ООД, летище Бургас и множество хотели в курортните комплекси по Черноморието. Фирмата притежава и собствена търговска марка - пекарни "Зия". Към момента в гр. Бургас има осем действащи пекарни "Зия", в районите Славейков, Изгрев, Старата поща и други.
През 2007г. във фирмата са внедрени софтуери за управление на производствените и финансовите процеси, както и за управление на продажбите на дребно. Към момента те са изключително неефективни, което налага внедряването на цялостна ERP система. Именно това е основната идея на настоящия проект - внедряване на единна ERP система включваща комплексно обслужване. Планирали сме тя да е разработена специално за нуждите на фирмата и да включва следните модули: Управление на складовите запаси, Управление на доставките, Управление на продажбите, Управление на производствената дейност, Управление на отпадъците, Управление на отношенията с клиенти и доставчици, Управление на основните средства, Управление на финансово-счетоводната дейност, Управление на персонала и Мониторинг и анализ на показателите за дейността.
Activities
  • Activity: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии чрез разработване и внедряване на ERP система;: ERP системата представляват интегрирани софтуерни информационни системи, чрез които организацията планира и направлява своите ресурси. Включва функционалности като управление на бюджети, контрол на производството, продажби, доставки, управление на складове и наличности, финансови дейности, счетоводни процеси и др. звена на фирмата. Основна съставна част на повечето ERP системи е обща база от данни за всички процеси в предприятието. Като част от тази дейност Джейелпи ЕООД планира разработване и внедряване на системата за управление на бизнеспроцесите и закупуване на ДМА, който да обезпечат работата на системата. ERP системата ще бъде разработена специално за нуждите на фирмата, като разработването и внедряването ще бъде възложено на външен изпълнител. Съгласно нуждите на Джейелпи ЕООД е планирано е системата да съдържа следните модули: - УПРАВЛЕНИЕ НА СКЛАДОВИТЕ ЗАПАСИ - необходимо е да осъществява управление на СМЦ във всички складове, да организира разделна отчетност на собствените стоки, да осъществява контрол и отчетност на серийните номера, сроковете на годност и сертификатите; - УПРАВЛЕНИЕ НА ДОСТАВКИТЕ - необходимо за Джейелпи ЕООД е оперативно планиране на доставките, оформяне на поръчки към доставчиците и контрол на изпълнението им и изготвяне на платежен календар за разхода на парични средства; - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ - необходимо е да планира продажбите в натурално и стойностно изражение, да планира продажните цени като отчита текущите пазарни цени на конкурентите; да изчислява себестойност на продажбите, с оглед цените на доставчиците; - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНАТА ДЕЙНОСТ - необходимо е този да притежава функционалности за планиране и отчет на производството на готова продукция; за управление на данните за изделията, включително норми за разход на суровини и спомагателни материали, за анализ на производствените разходи, разчет на планова и фактическа себестойност и за управление на услугите по преработка; - УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ ОТ ДЕЙНОСТТА - системата трябва да може да извършва класификация на отпадъците по видове и свойства; управление на местата за съхранение на отпадъците, условия за съхранение, максимални срок и количество за съхранение; управление на графици за дезинфекция на местата за съхранение на отпадъците, отчитане и анализ на извършените мероприятия по обезопасяване на отпадъците и местата за тяхното съхранение; управление на процесите по разделно събиране, разделяне, класификация и депониране на отпадъците в местата за съхранение в рамките на предприятието; - УПРАВЛЕНИЕ НА ОТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ И ДОСТАВЧИЦИ (CRM) - необходимо е системата да може да съхранява пълната информация за контактите с контрагентите и историята за взаимодействието с тях, за регистрира информацията за доставчиците, автоматично да известява потребителите за предстоящи контакти с контрагентите, да използва персонален подход към нуждите и изискванията на всеки клиент; - УПРАВЛЕНИЕ НА ФИНАНСИТЕ - този модул е от изключителна важност за Джейелпи ЕООД. ERP системата трябва да дава възможност за бюджетиране и контролинг на разходите, управление на паричните средства, управление на взаиморазчетите, възможност за счетоводна дейност (касови и банкови операции, търговски операции, заплати, ДДС) - УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА - относно персонала системата трябва да има възможност за планиране на потребностите от персонал; планиране на заетостта и графика за отпуски на служителите; решаване на задачите за обезпечаване на бизнеса с кадри - подбор, анкетиране и оценка, кадрови контрол и анализ на личния състав; - МОНИТОРИНГ И АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО - с цел ERP системата за придобие завършен вид е необходимо да има модул за анализ на дейността на предприятието и по-точно - интелигентни средства за автоматично съставяне на справки без необходимост от програмиране; линейни, йерархически и кръстосани справки; разшифроване на отделни елементи от справките; широк спектър от възможности за бизнес графика., Contracted Amount: 222 964.62 , Reported Amount: 220 000.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии иколока ционни услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: С цел нормалното функциониране и внедряване на ERP системата за управление на бизнес процесите в Джейелпи ЕООД е необходимо закупуването на определени хардуерни устройства. Наличното към момента оборудване във фирмата е нефункционално. То е морално остаряло и параметрите му не отговарят на изискванията на система. За да може планираната система да работи със всички свои модули и без прекъсване е необходимо закупуването на хардуерни устройства - ДМА. Внедряването на системата за управление на бизнес процесите и хардуера към нея ще направи комуникацията между отдели по лесна, всички ръководители на звена ще имат бърз и лесен достъп до необходимата им информация относно персонала, ресурсите, продажбите и др.. В рамките на тази дейност е предвидено закупуването на: - Сървър - хост във виртуализационен клъстер - 2 броя; - Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор - 1 брой; - Комплект дисков масив - 1 брой; - Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация - 2 броя; - Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване - 2 броя; - Комплект сървърен шкаф - 1 брой; - Комплект софтуерни пакети - 1 брой. Необходимите разходи за изпълнението на тази дейност възлизат на 89 880,00 лв., Contracted Amount: 89 889.00 , Reported Amount: 89 269.99
  • Activity: Визуализация на проекта: Целта на дейността по визуализация е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта, чиято основна цел е справяне със сериозния проблем на недостатъчно високата конкурентоспособност на българските фирми на Европейския пазар. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела. Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще бъде основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. Табелата ще бъде поставена на видно място на входа на офиса на фирмата в гр. Бургас. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проекта оборудване. На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства от ЕС по процедура "Развитие на на управленския капацитет и растеж в МСП". Стикерите имат за цел да информират настоящите и бъдещите служители на "Джейелпи" ЕООД, че оборудването е закупено по проект финансиран с финансовата подкрепа на ЕС. Те ще бъдат с подходящ размер, поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и няма да пречат за нормалната му експлоатация. При стартирането на ERP системата всеки път ще излиза информация, че разработването и внедряването и е финансирано със финансовата подкрепа на ЕС. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 493.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STEMO LTD., Contracted Amount*: 62 488.99 , Reported Amount**: 89 269.99
  • Contractor: Glarus R Ltd, Contracted Amount*: 345.10 , Reported Amount**: 493.00
  • Contractor: David Holding AD, Contracted Amount*: 154 000.00 , Reported Amount**: 220 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 48 064.55 , Reached amount: 47 514.51
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 313 353.62 BGN
Grant 219 347.53 BGN
Self amount 94 006.09 BGN
Total actual amounts paid 216 834.11 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система“, Estimated Amount: 222 964.62
  • Differentiated position 1: Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система
    Contractor: David Holding AD
    Contract total funded value: 154 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА, Estimated Amount: 89 889.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка и монтаж на Комплект дисков масив 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка и монтаж на Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Доставка и монтаж на Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Доставка и монтаж на Комплект сървърен шкаф 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Доставка и монтаж на Комплект софтуерни пакети 1 брой.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА: ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя; ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой; ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой; ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя; ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя; ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой; ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой. , Estimated Amount: 89 889.00
  • Differentiated position 1: ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 2: ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 3: ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 4: ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 5: ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 6: ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
  • Differentiated position 7: ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой
    Contractor: STEMO LTD.
    Contract total funded value: 62 488.99
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на информация и публичност по проекта, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информация и публичност по проекта
    Contractor: Glarus R Ltd
    Contract total funded value: 345.10

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN