Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1647-C01
Project Name Construction enjineering services
Beneficiary 204838184 INNOVA DESIGN Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 11.09.2019
Start Date 11.09.2019
End Date 25.01.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Description

Brief description
Настоящият проект е насочен към предоставяне на инженерни дейности и технически консултации в строителството. 
Разработваната по проекта услуга адресира нарастващия пазарен потенциал на строителния отрасъл.
Проектът включва следните дейности: 
I. Реализиране на пазара на предприемаческата идея 
- назначаване на трудов договор на 5 експерта (сред които предприемачът и човек с трайни увреждания);
- оборудване на проектантската компания с ДМА и ДНА 
- закупуване на материали за влагане в производствената дейност
- изработване на уебсайт на предприятието
- наем на работно помещение 

II. Визуализация на проекта

Изпълнението на настоящия проект ще доведе до следните резултати:
-	Новосъздадено предприятие в приоритетния сектор  „Инженерни дейности и технически консултации“ със създадена методология и инфраструктура за пълно обезпечаване на пазарната реализация на предприемаческата идея;
-	Създадена устойчива заетост на петима експерти, назначени по проекта, от които и на човек с трайни увреждания;
-	Действащ висококвалифициран екип с капацитет за разработване на предприемаческата идея.
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 броя експерти, както и чрез закупуване на ДМА 1 - 1 бр., ДМА 2 - 1 бр, ДМА 3 - 1 бр, ДМА 4 - 1 бр, ДНА 1 - 1 бр., ДНА 2 - 1 бр., ДНА 3 - 1 бр., ДНА 4 - 1 бр., ДНА 5 - 1 бр., ДНА 6 - 1 бр., ДНА 7 - 1 бр., ДНА 8 - 1 бр и ДНА 9 - 1 бр.) : Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на телемедицинската услуга - 5 броя експерти, които ще бъдат назначени на трудов договор от предприятието-кандидат за целите на разработката по настоящия проект. С цел обезпечавне на пълната функционалност на компанията, по проекта ще бъде закупено следното оборудване: ДМА 1. - 1 бр. Цветно, лазерно, мрежово, многофункционално устройство с формат на поддържаната хартия до А3. ДМА 2. - 1 бр. Широкоформатен цветен скенер и мастиленоструен плотер с макс. размер на формата на поддържаната хартия до А0+. Необходими са на проектантското бюро за по-бързо, по-качествено и по-енергоефективно реализиране на проектната документация, с по-добра резолюция при проектната документация или широкоформатните инженерни чертежи. Устройствата имат висока скорост на разпечатване, по-нисък разход на ел. енергия и високо качество на разпечатаните изображения. Те са с висока разделителна способност съответно на лазарен печат и на мастиленоструен печат. Големият формат на разпечатваните чертежи означава икономия на материали и по-кратки срокове за работа, което също допринася за икономия на финансови средства. ДМА 3. - 1 бр. Автоматична сгъваща машина за чертежи ДМА 4. - 1 бр. Ролков нож със стенд за изрязване на чертежи Необходими са на проектантското бюро за по-бързо и по-качествено реализиране на проектната документация за широкоформатни чертежи. и ДНА 1 - 1 бр. Софтуер за анализи на носеща способност на земната основа ДНА 2 - 1 бр. Софтуер за анализи на фундаменти, за инженерни проверки на фундаменти и за оптимизация при оразмеряване на фундаменти ДНА 3 - 1 бр. Софтуер за анализ на устойчивост на естествени склонове и строителни откоси ДНА 4 - 1 бр. Софтуер за анализ на габиони и поддържащи конструкции от бетонови блокове ДНА 5 - 1 бр. Софтуер за анализ на подпорни стени и за оразмеряването им ДНА 6 - 1 бр. Софтуер за изчисляване на укрепителни стени от пилоти, шпунтови, шлицови, Берлински тип или по смесена система с анализ на анкерите ДНА 7 - 1 бр. Софтуер за оразмеряване на всички видове укрепителни стени, вкл. aнкери ДНА 8 - 1 бр Софтуер за изчисляване на единични пилоти - набивни, изливни, микро-пилоти ДНА 9 - 1 бр. Софтуер за оразмеряване на пилоти в откоси Техническите изисквания към оборудването и софтуера са посочени в Приложение Е - Технически спецификации. Заложените цени на ДМА и ДНА в бюджета на проекта са крайни цени на база на приложени индикативни оферти от първи доставчици и заложена прогнозна инфлация. За целите на проектантското студио ще бъде наето работно помещение в гр. Перник. Ще бъдат закупени материали/консумативи, които ще бъдат вложени в крайния продукт, а именно инженерните широкоформатни чертежи, а именно: - 3 броя комплекти от по 4 капсули за функционирането на ДМА 1 - 2 броя комплекти от по 5 патрони с мастило за функционирането на ДМА 2 - 40 ролки от специализирана хартия за широкоформатен печат. - 5 бр. ролки Лентички за подлепяне на чертежи – таб (за табапликатор): 1 ролка с 2000 бр. Ще бъде наета софтуерна компания за изработване на уебсайт на предприятието-кандидат със следните характеристики: - уникален дизайн изготвен специално за нас (без готови темплейти) - около 10 статични страници, които представят компанията, дейноста, служителите, иновативните услуги - фирмен блог - форма за обратна връзка - responsive design - да изглежда еднакво добре на мобилни устройства и таблети, Contracted Amount: 249 565.00 , Reported Amount: 199 950.74
  • Activity: Визуализация на проекта : Като бенефициент по настоящата процедура, кандидатът ще приложи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013. В информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, кандидатът ще упоменава финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 . Във всички обяви и публикации, свързани с изпълнението на проекта, ще оповестява, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК. По време на изпълнението на проекта компанията ще информира обществеността за получената от ЕФРР подкрепа, като постави информацинна табела (размер А3) на видно място в работното помещение на предприятието-бенефициент. Табелата ще съдържа следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. По отношение на оборудването ще бъдат поставени стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК., Contracted Amount: 400.00 , Reported Amount: 390.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DSK Bank, Contracted Amount*: 5 438.12 , Reported Amount**: 4 777.14
  • Contractor: STENDEK OOD, Contracted Amount*: 312.00 , Reported Amount**: 390.00
  • Contractor: INTERNATIONAL RESOURCE MANAGEMENT EOOD, Contracted Amount*: 15 672.00 , Reported Amount**: 19 590.00
  • Contractor: KINTECH OOD, Contracted Amount*: 51 920.80 , Reported Amount**: 64 901.00
  • Contractor: Gadzhov Works LTD., Contracted Amount*: 15 600.00 , Reported Amount**: 19 500.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 217.31 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.50 , Reached amount: 4.50
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.42 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 200 340.74 BGN
Grant 160 272.63 BGN
Self amount 40 068.11 BGN
Total actual amounts paid 160 272.63 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на ДМА 1,ДМА 2, ДМА 3 и ДМА 4, Estimated Amount: 56 191.00
  • Differentiated position 1: доставка на 1бр ДМА 1, 1бр ДМА 2, 1бр ДМА 3 и 1бр ДМА 4
    Contractor: KINTECH OOD
    Contract total funded value: 44 952.80
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на материали и консумативи, Estimated Amount: 8 750.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на материали и консумативи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на специализирани софтуери, Estimated Amount: 19 624.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирани софтуери
    Contractor: INTERNATIONAL RESOURCE MANAGEMENT EOOD
    Contract total funded value: 15 672.00
Procedure 4 Subject to due process: Изработване на информационна табела и стикери за визуализация , Estimated Amount: 400.00
  • Differentiated position 1: Изработване на 1бр информационна табела и 4 бр стикери
    Contractor: STENDEK OOD
    Contract total funded value: 312.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработване на уебсайт на предприятието , Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на уебсайт на предприятието
    Contractor: Gadzhov Works LTD.
    Contract total funded value: 15 600.00
Procedure 6 Subject to due process: Наем на офис и режийни разходи, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Наемане на работно помещение
    Contractor: DSK Bank
    Contract total funded value: 5 438.12

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN