Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.036-0007-C01
Project Name Improvement and renovation of the urban environment - Patriarch Evtimiy St. and zh.k. Simeon Vankov in the town of Svishtov
Beneficiary 000133965 Svishtov Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 26.06.2020
Start Date 26.06.2020
End Date 26.08.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Свищов, гр.Свищов

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда дейности за подобряване и реновиране на градската среда на територията на зона за въздействие с преобладаващ социален характер в гр. Свищов – ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“. 
Проектът за реконструкция и ремонт на ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. "Симеон Ванков" в град Свищов обхваща междублокови пространства с обща площ от 13 502,50 кв.м. Съгласно направените измервания за ул. "Патриарх Евтимий" ще бъдат облагородени общо 5 675,00 кв.м. площи, включително и за озеленяване, а за ж.к. "Симеон Ванков" предвидените площи за ремонт и реновиране са 7 827,50 кв.м.
Настоящият проект цели да допринесе за повишаване на привлекателността и конкурентоспособността на град Свищов, с оглед осигуряване на добро качество на живот, достъп до основни услуги и нови възможности за икономическо и социално развитие.
Заложените дейности включват:
•	рехабилитация на бордюри и тротоарни настилки;
•	подмяна на алейните и пешеходни настилки;
•	обособяване на кътове за отдих;
•	подмяна нa елементите на градското обзавеждане – пейки, кошчета, беседки, и др.;
•	изграждане на детски площадки;
•	създаване на условия за активен отдих;
•	реконструкция на зелени площи и създаване на нови зелени площи;
•	монтиране на улично лед осветление и други дейности.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: За осъществяване на всички задачи по управлението на проекта ще отговаря екип, който включва следните лица: Ръководител проект; Счетоводител; Технически сътрудник; Координатор. Избраните за членове на ЕУП ще отговарят на изискванията, описани в Насоките за кандидатстване по процедурата, а именно: да притежават минимум средно образование, подходящо за заемане на определената длъжност, да имат опит в дейности по управление, изпълнение, координация, контрол и администриране на проекти и др., а ръководителя на проекта да притежава минимум висше образование. Екипа след сключване на договора за БФП ще приеме план за изпълнението на проекта с ясно разпределение на всеки член на екипа във времето; също така ще осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на всички отговорни институции. В приложената ОБОСНОВКА на разходите за всяка позиция са представени разчетените часове, като общата стойност за възнаграждения на екипа за управление на проекта възлиза на 22 016,50 лева. Ръководителя на проекта: Ръководи екипа за управление на проекта; разпределя задачите и отговорностите на екипа по проекта; следи за качеството на тяхното изпълнение; отговаря пряко за изпълнението и отчетността на дейностите по проекта до неговото приключване; изготвя всички междинни и финални отчети на проекта, да води необходимата кореспонденция с УО на ОПРР и Междинното звено, участва в процедурите по ЗОП за избор на изпълнители по проекта; информира текущо ръководството на общината за изпълнението на проекта. Лицето избрано за Ръководител на екипа притежава опит в ръководенето на инфраструктурни проекти и отговаря на изискванията на Насоките за кандидатстване за ръководител на екип, а именно притежава висше икономическо образование, квалификационна степен "Магистър", подходящо за заемане на определената длъжност; има опит като ръководител проект повече от 10 години в дейности по управление, изпълнение, координация, контрол и администриране на проекти. Разходите за възнаграждения на ръководителя на проекта възлизат на обща стойност 7 931,00 лева. Счетоводителя на проекта: Изготвя финансовите документи и следи за финансовото отчитане на проекта. Съставя, събира и съхранява първични и вторични отчетни документи. Следи за счетоводно отчитане, отговаря за ефективното и законосъобразно изразходване на средствата по проекта. Отговаря и следи за финансовото изпълнение и съответствието с утвърдения бюджет, както и за извършване на допустими разходи по проекта. Следи за извършване на плащания по договори. Надлежно съхранява финансовата документация. Разходите за възнаграждения на счетоводителя на проекта възлизат на обща стойност 6783,70 лева. Техническият сътрудник по проекта: Осъществява цялата координация с изпълнителите на СМР и с всички други подизпълнители. Участва в подготовката на тръжните процедури, отговаря и следи за изпълнението на строително-монтажните работи, извършва физически мониторинг на изпълнението на СМР на всеки обект, съгласно неговия проект и графика за СМР. Участва в изготвянето на технически задания за тръжните процедури за избор на изпълнител(и) на СМР, строителен надзор, авторски надзор, доставчици, изготвя доклади за физическото изпълнение на проекта, участва в процедурите по приемането и пускането на обектите в експлоатация. Разходите за възнаграждения на техническият сътрудник на проекта възлизат на обща стойност 3665,20 лева. Координатора на проекта: Подпомага дейността на екипа. Следи за напредъка на проекта. Докладва на Ръководителя на проекта. Извършва вътрешен мониторинг на проектното изпълнение, извършва комуникацията с фирмите изпълнители. Отговаря за съхранението на документите. Разходите за възнаграждения на координатора на проекта възлизат на обща стойност 3636,60 лева. Екипа за управление на проекта отговаря на изискванията, посочени в раздел "Екип" /т. 9/ от формуляра за кандидатстване. , Contracted Amount: 22 016.50 , Reported Amount: 21 799.48
  • Activity: Организиране и провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта.: За успешното изпълнение на проекта се предвижда всички необходими тръжни документации да бъдат подготвени със собствени ресурси на общината и процедурите за избор на изпълнител да се организират и проведат от звеното в общинската администрация, отговорна за провеждането им. Предвижда се да бъдат подготвени и проведени следните обществени поръчки: 1. Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството по обособени позиции: Строителните дейности ще бъдат разделени в две обособени позиции: 1.1. Обособена позиция № 1: "Подобряване и реновиране на градска среда ул. "Патриарх Евтимий"; 1.2. Обособена позиция № 2: "Обновяване на градска жизнена среда ж.к. "Симеон Ванков" 2. Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор; 3. Дейности по информация и публичност - отпечатване и дизайн на информационни материали; 4. Дейности по организиране и провеждане на събития - пресконференции - встъпителна и заключителна и събития "Първа копка" и "Официално откриване" на обектите; 5. Одит на проекта - одита ще бъде възложен на Звено "Вътрешен одит" в Община Свищов. Не се предвижда извършването на разходи за изпълнението на дейността., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор.: Дейността предвижда използването на външен изпълнител, който да изпълнява дейностите по чл.166, ал.1, т.1 и чл.168 от ЗУТ. За изпълнение на дейността ще бъде избран консултант, притежаващ професионална квалификация и практически опит, който да гарантира законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите. Той ще бъде отговорен за: - Оценка на съответствието на инвестиционните проекти; - Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - В тридневен срок от съставянето на Протоколите за откриване на строителните площадки и определяне на строителна линия и ниво да завери Заповедните книги на строежите и да уведоми писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК); - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба №3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - въвеждане на обектите в експлоатация. - изготвени доклади за оценка на съответствието. След приключването на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателни доклади до Възложителя за всеки от обектите, както и ще съгласува констативни актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежите от строителя на Възложителя. Общата стойност на разходите за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор възлизат на 15 833,34 лева без ДДС, като разпределението е както следва: Разходи за оценка на съответствието на проектите възлизат на 4 166,67 лева без ДДС, като разпределението е както следва: - за обект "Симеон Ванков" - 2 500,00 лева без ДДС. Същите са отразени в Бюджетен ред 15.1. "Разходи за оценка на съответствието за обектите", - за обект "Патриарх Евтимий - 1 666,67 лева без ДДС. Същите са отразени в Бюджетен ред 53.1. "Недопустими разходи" на Бюджета на проекта. Разходите за строителен надзор възлизат на 11 666,67 без ДДС, като тези разходи са отразени в бюджетен ред 24.1. „Разходи за строителен надзор“. Разпределението е както следва: - за обект "Симеон Ванков" - 6762,96 лева без ДДС. - за обект "Патриарх Евтимий - 4903,71 лева без ДДС. Заложените цени са реалистични, съответстващи на пазарните цени за такъв вид услуги и са напълно съпоставими със стойностите от проведени обществени поръчки за възлагане на строителен надзор за обекти с подобен мащаб. Прогнозните цени са определени въз основа на изпълнение на идентични дейности при сключени договори за изпълнение на обществена поръчка. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена в отделно приложение към настоящото проектно предложение- Финансова обосновка за реалистичност на разходите., Contracted Amount: 15 833.34 , Reported Amount: 9 480.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството по обособени позиции.: Дейността включва: 1. Разработване и съгласуване със съответните компетентни институции по ЗУТ на проектите; 2. Упражняване на авторски надзор при изпълнението на СМР и изготвяне на доклади от проектанта; 3. Изпълнение на СМР. СМР за ОП № 1: "Подобряване и реновиране на градска среда ул. "Патриарх Евтимий" включват следните групи дейности: I. Тротоарни площи и настилки; II. Озеленяване; III. Парково и улично осветление; IV. Настилки на детски площадки и зона за спорт; V. Обзавеждане и оборудване за детските и спортни площадки. Проектът за реконструкция и ремонт на ул. „Патриарх Евтимий“ включва общо 5 675,00 кв.м. площи, които ще бъдат реновирани и обновени. СМР за ОП № 2: Обновяване на градска жизнена среда ж.к. "Симеон Ванков" включват следните дейности: I. Тротоарни площи и настилки; II. Озеленяване; III. Парково и улично осветление; IV. Настилки на детски площадки и фитнес зона; V. Обзавеждане и оборудване за детските и спортни площадки. Проектът за реконструкция и ремонт на ж.к. "Симеон Ванков" в град Свищов обхваща междублокови пространства с обща площ от 7 827,50 кв.м. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител съгласно одобрения проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще: - поеме отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация. Изпълнителят съхранява Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на ЗУТ и уведомява за готовността си да предаде обектите. Разходите за дейността (разходи за инженеринг) са остойностени на база миналия опит на община Свищов при изпълнението на дейности за подобряване на градската среда. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена в приложение към настоящото проектно предложение. Предвидените разходи за проектиране /инженеринг/ за обект "Патриарх Евтимий" възлизат на 12 000,00 лева с ДДС /10 000,00 лева без ДДС/ и са отразени в Бюджетен ред 53.1. "Недопустими разходи" на Бюджета на проекта, тъй като посоченият обект на интервенция е бил включен в проектно предложение по схема BG161PО001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период” по ОПРР 2007-2013 г. и същите са за сметка на бенефициента Община Свищов. Общата стойност на дейността проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обектите възлиза на 1107 627,91 лева без ДДС, като разпределението на разходите е както следва: 1. Разходи за инженеринг обект „Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ – код на интервенция 085: 207 302,44 лева; 2. Разходи за инженеринг обект „Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ – код на интервенция 090: 199 182,04 лева; 3. Разходи за инженеринг обект „Обновяване на градска жизнена среда ж.к. „Симеон Ванков“ – код на интервенция 085: 416 012,37 лева; 4. Разходи за инженеринг обект „Обновяване на градска жизнена среда ж.к. „Симеон Ванков“ – код на интервенция 090: 275 131,06 лева; 5. Разходи за инженеринг обект „Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ – /недопустими разходи, собствен принос/: 10 000,00 лева;, Contracted Amount: 1 107 627.91 , Reported Amount: 1 379 342.68
  • Activity: Отпечатване и дизайн на материали за информация и публичност по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов" : В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на единния наръчни на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: 1. Изработени и монтирани временни билборда - 2 броя; 2. Изработени и монтирани постоянни информационни табели - 2 броя; 3. Изработени и доставени вътрешни банери със стойка и калъф от винил - 2 броя; 4. Изработени и отпечатани информационни брошури формат А4 - 200 броя; 5. Публикации за напредъка на проекта, в регионални и местни медии - 4 броя. В допълнение бенефициентът ще редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена в отделно приложение към настоящото проектно предложение ., Contracted Amount: 8 600.00 , Reported Amount: 10 320.00
  • Activity: Дейности по организиране и провеждане на събития: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на единния наръчни на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: 1. Проведена 1 брой встъпителна пресконференция; 2. Проведена 1 брой заключителна пресконференция; 3. Проведена церемония "първа копка" на обекта; 4. Проведена церемония "официално откриване на обекта" В допълнение бенефициентът ще редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена в отделно приложение към настоящото проектно предложение ., Contracted Amount: 1 400.00 , Reported Amount: 1 680.00
  • Activity: Одит на проекта: Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата. Изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финалния финансов отчет на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одиторски доклад е и своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата процедура извършването на независим одит на проекта е задължително. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифицирани експерти работещи в Звеното за "Вътрешен одит" на Община Свищов. Съгласно точка 3.7 от Методическите указания на Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г. за изпълнение на договори за БФП е предоставена възможност на бенефициентите да възлагат извършване на независим финансов одит на Звеното за вътрешен одит. Подробна информация относно остойностяването, включително информация относно конкретни проведени обществени поръчки със сходен предмет, е представена в отделно приложение към настоящото проектно предложение ., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 4 871.11

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "VEDIPEMA" LTD, Contracted Amount*: 11 040.00 , Reported Amount**: 9 480.00
  • Contractor: "KOEV SD" LTD, Contracted Amount*: 495 420.00 , Reported Amount**: 556 685.14
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 2 157.61 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rumen, Contracted Amount*: 3 665.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 6 783.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "INFRAINZHSTROY" LTD , Contracted Amount*: 820 992.91 , Reported Amount**: 822 657.54
  • Contractor: Galq, Contracted Amount*: 2 842.39 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stoyan, Contracted Amount*: 7 931.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KREDO-3M" LTD, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: Yanka, Contracted Amount*: 3 636.60 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 13 502.50 , Reached amount: 13 553.85
Indicator 2 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 535.00 , Reached amount: 1 478.00

Financial Information

Total Project cost 1 271 725.27 BGN
Grant 1 271 725.27 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 271 725.27 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "КОЕВ-СД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "ИНФРАИНЖСТРОЙ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 370.00 0.00 2 370.00 "ВЕДИПЕМА" ЕООД
Липса на добро финансово управление 681.69 0.00 681.69 Янка Петкова Николова
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 23 523.00 0.00 23 523.00 "КОЕВ-СД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 41 049.64 0.00 41 049.64 "ИНФРАИНЖСТРОЙ" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов", Estimated Amount: 5 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по време на строителството във връзка с подобряване на градската среда на територията на град Свищов по обособени позиции., Estimated Amount: 1 107 667.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: "Подобряване и реновиране на градска среда ул. "Патриарх Евтимий"
    Contractor: "KOEV SD" LTD
    Contract total funded value: 495 420.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Обновяване на градска жизнена среда ж.к. "Симеон Ванков"
    Contractor: "INFRAINZHSTROY" LTD
    Contract total funded value: 820 992.91
Procedure 3 Subject to due process: Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор., Estimated Amount: 16 666.00
  • Differentiated position 1: Консултантска дейност свързана с оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор
    Contractor: "VEDIPEMA" LTD
    Contract total funded value: 11 040.00
Procedure 4 Subject to due process: Организация и управление на дейностите по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Stoyan
    Contract total funded value: 7 931.00
  • Differentiated position 2: Счетоводител проект
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 6 783.70
  • Differentiated position 3: Технически сътрудник проект
    Contractor: Rumen
    Contract total funded value: 3 665.20
  • Differentiated position 4: Координатор проект
    Contractor: Yanka
    Contract total funded value: 3 636.60
Procedure 5 Subject to due process: Организиране на събития по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов", Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: Организиране на събития по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов"
    Contractor: "KREDO-3M" LTD
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 6 Subject to due process: Отпечатване и дизайн на материали за информация и публичност по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов", Estimated Amount: 8 600.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и дизайн на материали за информация и публичност по проект "Подобряване и реновиране на градска среда ул. „Патриарх Евтимий“ и ж.к. „Симеон Ванков“ в град Свищов"
    Contractor: "KREDO-3M" LTD
    Contract total funded value: 10 320.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN