Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0035-C02
Project Name Support for deinstitutionalization through the establishment of Day Care Center for Support of Children with Disabilities and Their Families in the Municipality of Dolni Chiflik.
Beneficiary 000093517 Municipality Dolni chiflik
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.11.2017
Start Date 29.11.2017
End Date 16.09.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Долни чифлик, с.Рудник

Description

Brief description
Проектното предложение включва извършване на ремонтни дейности за разширяване на съществуващият към момента Център за социална рехабилитация и интеграция в с. Рудник, община Долни чифлик с оглед  включване на дейности за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства и подобряване достъпа до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните потребности на всяко дете, което ще бъде постигнато чрез изпълнението на следните цели:
Обща цел: Създаване на подходяща инфраструктура за услуги в общността за деца за осигуряване на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности.
Специфична цел 1: Осигуряване на социално включване и равен достъп до услуги на деца с увреждания и деца с потребност от постоянна грижа.
Специфична цел 2: Осигуряване на подходяща инфраструктура, която допринася за местното развитие, намаляване на неравнопоставеността по отношение на здравния статус, насърчаването на по-добро социално приобщаване, чрез подобряване на достъпа до социални, културни и развлекателни услуги.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цели: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най- подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на строителство, доставки и услуги. Управлението на дейностите по проекта е насочено към създаване на организация за лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. Екипът за управление ще включва ръководител проект, координатор, счетоводител. В дейността се включва: Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на строителство, доставки и услуги. Ще бъде назначена комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в документацията за участие. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни Протоколи от заседания. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители, ежемесечно. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган и др., Contracted Amount: 1 632.62 , Reported Amount: 1 335.90
  • Activity: Информация и комуникация по проекта : Цел: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕФРР. С оглед спазването на изискванията на Регламентите на ЕС за информация и комуникация, се предвиждат следните дейности: Провеждане на 2 публични събития /пресконференции/, за представяне на проекта; 25 бр. плакати за информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата; 100 бр. брошури; 100 бр. дипляни; Публикации в местни вестници с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма – 2 бр. – при стартирането и при приключването на проекта; Поставяне на 1 обяснителна табела след приключване на проекта на видно място на обекта на интервенция, достъпни за широката общественост. Информация за хода на проекта ще бъде публикувана на официалната интернет страница на община Долни чифлик. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” С реализацията на тази дейност ще се популяризира финансовата подкрепа на ЕС пред обществеността. , Contracted Amount: 796.40 , Reported Amount: 955.68
  • Activity: Подготовка за избор на изпълнители на дейностите по проекта: В настоящата дейност се предвижда да се извърши подготовка на документите за определяне на изпълнители по дейности "Информация и комуникация на проекта", "Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"", "Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ", "Строителен надзор", "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", с цел оптимален и законосъобразен избор на изпълнители., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства".: Цел: Създаване на подходящи помещения за предоставяне на услуги в общността за подкрепа на децата и семействата, с цел превенция на рисковете и създаване на условия, който в най-голяма степен ще отговорят на индивидуалните потребности на децата и ще гарантират техните права и интереси. Дейността включва: проектиране- изработка на технически или работен проект съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка в пълно съответствие с КС на проектантите строителство и авторски надзор на обект: "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"., Contracted Amount: 73 000.00 , Reported Amount: 81 355.32
  • Activity: Оценка на съответствие на проектите, съгл. чл. 142 от ЗУТ.: Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, съгл. чл. 142 от ЗУТ., Contracted Amount: 1 250.00 , Reported Amount: 1 500.00
  • Activity: Упражняване на строителен надзор.: С оглед спазване изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане, ще се упражнява строителен надзор. Тази дейност ще се осъществява по време на целия строителен процес до въвеждането на обекта на интервенция в експлоатация. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подготвя всички актове и протоколи по време на строителството и ще носи отговорност, като ще следи и за: Законосъобразно започване на строежа; Пълно и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Изготвяне окончателен доклад за годността на строежа и въвеждането му в експлоатация и др. С реализацията на тази дейност ще се постигне законосъобразното и качествено изпълнение на инвестиционния проект. , Contracted Amount: 2 250.00 , Reported Amount: 2 700.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства.: След приключване на строителните работи ще бъде закупено и доставено оборудване и обзавеждане, отговарящо на функционалните изисквания за услугата, част от насоките за кандидатстване., Contracted Amount: 29 640.00 , Reported Amount: 28 202.46
  • Activity: Въвеждане на обекта в експлоатация.: Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, обектът ще бъде приет и въведен в експлоатация. С реализацията на тази дейност, обектът на интервенция ще отговаря на всички нормативни документи за годност и експлоатация. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BG SUPERVISION, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: NIKOLINKA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001, Contracted Amount*: 28 202.46 , Reported Amount**: 28 202.46
  • Contractor: MEDIA BOX LTD, Contracted Amount*: 955.68 , Reported Amount**: 955.68
  • Contractor: GARANT STROI, Contracted Amount*: 58 338.71 , Reported Amount**: 81 355.32
  • Contractor: KATERINA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DANIELA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD, Contracted Amount*: 3 504.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 119.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 115 781.30 BGN
Grant 87 404.55 BGN
Self amount 28 376.75 BGN
Total actual amounts paid 87 404.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства", Estimated Amount: 29 640.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства
    Contractor: SHKOLSNAB 2001
    Contract total funded value: 28 202.46
Procedure 2 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Даниела Кръстева - Ръководител проект
    Contractor: DANIELA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Катерина Костова - Координатор проект
    Contractor: KATERINA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Николинка Иванова - Счетоводител проект
    Contractor: NIKOLINKA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейност "Информация и комуникация на проекта",, Estimated Amount: 796.40
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност "Информация и комуникация на проекта",
    Contractor: MEDIA BOX LTD
    Contract total funded value: 955.68
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на оценка на съответствие на проекта, съгл. чл. 142 от ЗУТ, Estimated Amount: 1 250.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите за обект "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"
    Contractor: BG SUPERVISION
    Contract total funded value: 900.00
Procedure 5 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства""., Estimated Amount: 73 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".
    Contractor: GARANT STROI
    Contract total funded value: 58 338.71
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".-ПРЕКРАТЕНА, Estimated Amount: 49 694.53
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг на обект:"Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"".-ПРЕКРАТЕНА
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор на обект: "Реконструкция и преустройство на част от сграда в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"", Estimated Amount: 2 250.00
  • Differentiated position 1: Консултантски услуги за упражняване на строителен надзор за обект "Реконструкция и преустройство на част от сграда в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"
    Contractor: BG SUPERVISION
    Contract total funded value: 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN