Identification

UMIS Number BG16RFOP001-2.001-0123-C02
Project Name Increasing energy efficiency in multifamily buildings in Novi Pazar - II
Beneficiary 000931575 NOVI PAZAR MUNICIPALITY
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 11.10.2016
Start Date 11.10.2016
End Date 25.11.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Нови пазар, гр.Нови пазар

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Нови пазар.  В проектното предложение са включени 4 жилищни сгради, намиращи се на ул. Плиска № 84, ул. Любен Каравелов № 18 и № 20, ул. Генерал Заимов № 8 и № 10 и ул. Цар Освободител № 17
Мерките за енергийна ефективност в жилищните сгради ще се изпълняват въз основа на извършено обследване за енергийна ефективност, придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сградата, и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата с изготвен технически паспорт. 
На етап реализация на проектното предложение ще бъдат изработени инвестиционни проекти, съгласно Закона за устройство на територията и Наредба 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. 
Дейностите за енергийно обновяване ще се осигурят по-добри условия на живот, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. 
Проектите за енергийна ефективност в жилищни сгради ще допринесат за постигане на националната цел по отношение на повишаване на енергийна ефективност, а именно – достигане на по-високо ниво на енергийна ефективност и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в атмосферата. 
Инвестициите в мерки за енергийна ефективност в жилищни сгради на територията на гр. Нови пазар ще бъдат предпоставка за подобряване сградния им фонд с цел създаване на достъпни и атрактивни жилища.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; - Оптимизиране на използването на проектните ресурси; - Постигане на ефективна координация и комуникация с партньори и изпълнители; - Изготвяне на документация по проекта; - Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на партньорство, добро управление, отчетност и прозрачност. Проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител проект, Координатор проект, Счетоводител и Технически сътрудник - строителство. Екипът ще бъде сформиран при стартиране на проекта. Задълженията и отговорностите на членовете ще бъдат възлагани при спазване на ПМС №119/ 20.05.2014 г. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Членове на екипа ще провеждат ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът ще следи за осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; контрол на заложените индикатори за изпълнение и резултат; осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на Управляващия орган при провежданите на мониторинг; осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта; организира дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта; изготвя междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение; изготвяне на искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 17 700.00 , Reported Amount: 15 112.54
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури по ЗОП: Дейността по подготовка и извършване на тръжни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложен - Договор за инженеринг, - Договор за строителен надзор, - Договор за визуализация и публичност, - Договор за одит. При избора на изпълнители ще се спазване Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР и мерки за енергийна ефективност.: В обхвата на инженеринга са включени следните основни дейности: 1.Работно проектиране Етап 1 Предоставя се на проектантския колектив на избрания Изпълнител изготвените енергийни обследвания за обектите и цялата друга налична техническа документация за обекта като: технически паспорт, чертежи схеми и др. на сградата. Предоставяне на Възложителя и ползвателите на обекта, одобреният план-график за посещение на обекта от проектантите, за безпроблемно осигуряване на достъп на проектантите до обекта. Оглед и проверка на наличните архитектурни и конструктивни заснемания. Етап 2 Разработване на работен инвестиционен проект. Проектиране по част "Архитектура". Проектиране по всички останали части – изготвяне на проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности Етап 3: Съгласуване и одобрение на работния инвестиционен проект и издаване на разрешение за строеж. 2.След издаване на разрешение за строеж ще започне строителството. Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове по неговото прилагане. лед обявяването на обществена поръчка и извършеното класиране на участниците, Община Нови пазар е избрала фирма, която да извърши дейностите по изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 4 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на сгради в гр. Нови пазар. Строителните дейности ще се извършват на база изготвените обследвания. Изпълнението на строителството за ул.Плиска № 84, ул. Генерал Заимов № 8 и № 10 и ул.Цар Освободител № 17 ще включва: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническите паспорти на сградите, част Б "Мерки за поддържане на строежа и сроковете за извършване на ремонти" т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки") - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания. Изпълнението на строителството за ул.Любен Каравелов №18 и №20 ще включва освен всички гореописани мерки и: - Изпълнение на останалите мерки, които са предписани в техническото обследване; 3. В рамките на инженеринга ще бъде осъществяван авторски надзор при изпълнението на СМР дейностите по проекта. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта, относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите., Contracted Amount: 827 650.00 , Reported Amount: 1 021 946.65
  • Activity: Упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти.: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект: Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие при реализацията и изпълнението на проекта, по отношение на основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с: 1. Изготвяне на оценката за съответствие по чл.169,ал.1, т.6 от ЗУТ на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект ще бъде извършена от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 23, ал. 4 от същия закон.Тя ще бъде неразделна част от комплексния доклад, съставен от лицензирана фирма - консултант, несвързана с проектанта - за обекти от първа и втора категория задължително, а за обекти от по-ниска категория - по желание на възложителя. Оценката за съответствие на част „Енергийна ефективност" на инвестиционния проект на сграда със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 ЗУТ е представлява систематичен преглед и проверка на проектните стойности на техническите показатели за енергийна ефективност по чл. 4 от Наредба№ 7 от 15 декември 2004 г., в съответствие с приложимите изисквания на нормативните актове и техническите спецификации. 2. Изготвяне на оценка за съответствието със съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект. Оценката обхваща проверка за съответствие със: - предвижданията на подробния устройствен план; - правилата и нормативите за устройство на територията; - изискванията по чл.169, ал.1 и ал 3, в т. ч.: механично съпротивление и устойчивост; безопасност в случай на пожар; достъпност и безопасност при експлоатация;опазване на защитените зони и т.н. - и др., описани в чл. 142, ал. 5. Упражняване на независим строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи., Contracted Amount: 26 833.33 , Reported Amount: 27 588.00
  • Activity: Визуализация и публичност на проекта.: Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изпълнени изцяло в съответствие с Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма «Региони в растеж 2014-2020 г.», Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение са предвидени да се проведат следните мерки за визуализация и публичност: *За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: визуализация; информационни събития; и информационни материали за популяризиране на проекта. *Кратко описание на проекта на уеб-сайта на Община Нови пазар, включително неговите цели и резултати, като финансовата подкрепа на ЕС ще бъде откроена *Билборд с минимален размер 4х3м., чийто монтаж ще въде извършен преди официалната церемония "Първа копка" и/или стартиране на изпълнението на проекта *Официална церемония за ефективния старт на проекта "Първа копка" *Изработване и монтаж на обяснителна табела (1 бр.), която ще бъде постоянно монтирана на видно място, на обекта, с минимален размер 50х70 см. *Информационни събития. *Начална пресконференция (1 бр.); *Заключителна пресконференция (1 бр.) *Публикации в печатни издания (общо 3 бр., в местните вестници); *Излъчвания по местното радио (3 бр.); *Дипляни (1000 бр.), Contracted Amount: 8 750.00 , Reported Amount: 10 363.20
  • Activity: Финансов одит на проекта: Дейността е задължителна съгласно насоките за кандидатстване по настоящата процедура. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г., Contracted Amount: 8 916.67 , Reported Amount: 9 960.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DZZD "STROJKONTRO HAS", Contracted Amount*: 23 052.00 , Reported Amount**: 23 052.00
  • Contractor: PROFPROEKT BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 27 999.00 , Reported Amount**: 32 940.00
  • Contractor: HYDROSTORY AD, Contracted Amount*: 157 131.10 , Reported Amount**: 157 131.09
  • Contractor: DZZD"Novi pazar Pliska 2017", Contracted Amount*: 148 458.00 , Reported Amount**: 148 458.00
  • Contractor: KONSORCIUM MULTIPLEKS INJENERING - LAIF ENERDGI DZZD, Contracted Amount*: 4 536.00 , Reported Amount**: 4 536.00
  • Contractor: "Alfabild Injenering" EOOD, Contracted Amount*: 389 280.00 , Reported Amount**: 396 092.40
  • Contractor: Vladimir, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Em Konsult Finans"EOOD, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 960.00
  • Contractor: Kristina, Contracted Amount*: 3 700.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Kanstrakshan Grup"" EOOD, Contracted Amount*: 287 340.00 , Reported Amount**: 287 325.16
  • Contractor: "BILDSTROJ KO" OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dimana, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dian, Contracted Amount*: 3 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Aspekt"OOD, Contracted Amount*: 10 363.20 , Reported Amount**: 10 363.20
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 3 700.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: "HAS-STROY" Ltd, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: SMS Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "HAS-STROY" Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DZZD Stroykontrol Has, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "G.P. Group" Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 44.00 , Reached amount: 44.00
Indicator 3 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 66.38 , Reached amount: 67.61

Financial Information

Total Project cost 1 007 684.52 BGN
Grant 1 007 684.52 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 007 684.52 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 8 235.00 0.00 8 235.00 "ПРОФПРОЕКТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 19 464.00 0.00 19 464.00 „Алфа Билд Инженеринг” ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14 845.80 0.00 14 845.80 ДЗЗД „Нови пазар Плиска 2017”
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 856.56 0.00 7 856.56 ХИДРОСТРОЙ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 185.00 0.00 185.00 Ива Руменова Марковска
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 185.00 0.00 185.00 Кристина Миткова Димитрова
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 367.00 0.00 14 367.00 „Кънстракшън Груп” ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Цар Освободител“ №17, Estimated Amount: 4 666.67
  • Differentiated position 1: „Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ За обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Цар Освободител“ № 17
    Contractor: KONSORCIUM MULTIPLEKS INJENERING - LAIF ENERDGI DZZD
    Contract total funded value: 4 536.00
Procedure 2 Subject to due process: "ВЪЗЛАГАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ПО УПРАЖНЯВАНЕ НА НЕЗАВИСИМ СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР И ИЗГОТВЯНЕ НА ДОКЛАД ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ“ за обект „Жилищна сграда, град Нови пазар, община Нови пазар, ул.„Плиска“ № 84“, Estimated Amount: 3 333.33
  • Differentiated position 1: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Плиска“ № 84
    Contractor: DZZD "STROJKONTRO HAS"
    Contract total funded value: 3 924.00
Procedure 3 Subject to due process: „Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Любен Каравелов“ № 18-20“, Estimated Amount: 16 250.00
  • Differentiated position 1: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Любен Каравелов“ № 18-20
    Contractor: DZZD "STROJKONTRO HAS"
    Contract total funded value: 16 080.00
Procedure 4 Subject to due process: „Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на жилищни сгради в гр. Нови пазар по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Estimated Amount: 137 340.00
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал.1 (т. 1 - 5) и ал.2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на жилищнисгради в гр.Нови пазар по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Contractor: PROFPROEKT BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 27 999.00
Procedure 5 Subject to due process: „Извършване на проверка под формата на ангажимент за договорени процедури по проект BG16RFOP001-2.001-0123 Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар - II“, Estimated Amount: 8 916.67
  • Differentiated position 1: „Извършване на проверка под формата на ангажимент за договорени процедури по проект BG16RFOP001-2.001-0123 Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Нови Пазар – II “
    Contractor: "Em Konsult Finans"EOOD
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 6 Subject to due process: „Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: „Жилищна сграда в гр. Нови Пазар, община Нови Пазар, ул. „Цар Освободител“ №17“, Estimated Amount: 239 468.33
  • Differentiated position 1: : „Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: „Жилищна сграда в гр. Нови Пазар, община Нови Пазар, ул. „Цар Освободител“ №17“ в изпълнение на проект финансиран по приоритетна ос 2 на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“
    Contractor: "Kanstrakshan Grup"" EOOD
    Contract total funded value: 287 340.00
Procedure 7 Subject to due process: „Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: Жилищна сграда, град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Любен Каравелов“ №18-20 , Estimated Amount: 326 110.00
  • Differentiated position 1: „Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: Жилищна сграда, град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Любен Каравелов“ №18-20“” в изпълнение на проект BG16RFOP001-2.001-0123-C01 " Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар - II" , финансиран по приоритетна ос 2 на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“
    Contractor: "Alfabild Injenering" EOOD
    Contract total funded value: 389 280.00
Procedure 8 Subject to due process: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Генерал Владимир Заимов“ № 8 и № 10, Estimated Amount: 2 583.33
  • Differentiated position 1: Възлагане на дейности по упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие на инвестиционните проекти“ за обект „Жилищна сграда, гр.Нови пазар, ул.“Генерал Владимир Заимов“ № 8 и № 10
    Contractor: DZZD "STROJKONTRO HAS"
    Contract total funded value: 3 048.00
Procedure 9 Subject to due process: Избор на екип за управление на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г. по четири обособени позиции, както следва: 1. Осъществяване функциите на Инвеститорски контрол; 2. Осъществяване функциите на Финансист/Счетоводител; 3. Осъществяване функциите на Юрист; 4. Осъществяване функциите на Координатор. , Estimated Amount: 11 400.00
  • Differentiated position 1: „Избор на екип за управление на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. по четири обособени позиции, както следва: 2. Осъществяване функциите на Финансист/Счетоводител;
    Contractor: Iva
    Contract total funded value: 3 700.00
  • Differentiated position 2: „Избор на екип за управление на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. по четири обособени позиции, както следва: 4. Осъществяване функциите на Координатор”
    Contractor: Kristina
    Contract total funded value: 3 700.00
  • Differentiated position 3: Ръководител проект без процедура
    Contractor: Dimana
    Contract total funded value: 6 300.00
  • Differentiated position 4: Ръководител проект
    Contractor: Vladimir
    Contract total funded value: 6 300.00
  • Differentiated position 5: Инвеститорски контрол
    Contractor: Dian
    Contract total funded value: 3 800.00
Procedure 10 Subject to due process: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект BG16RFOP001-2.001-0123 Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар – II“, финансиран по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ в две обособени позиции, Estimated Amount: 8 750.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект BG16RFOP001-2.001-0123 " Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар – II“, финансиран по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ по две обособени позиции“ за обособена позиция № 1: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект BG16RFOP001-2.001-0123 „Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар – II“ - организиране на публични събития и свързаните с тях дейности
    Contractor: "Aspekt"OOD
    Contract total funded value: 3 859.20
  • Differentiated position 2: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект BG16RFOP001-2.001-0123 " Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар – II“, финансиран по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони” в рамките на Приоритетна ос 2 „Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ по две обособени позиции“ за обособена позиция № 2: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект BG16RFOP001-2.001-0123 „Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар – II“, попадащи в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: "Aspekt"OOD
    Contract total funded value: 6 504.00
Procedure 11 Subject to due process: Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: "Жилищна сграда в град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Генерал Владимир Заимов“ №8 и № 10 в изпълнение на проект финансиран по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020", Estimated Amount: 135 791.67
  • Differentiated position 1: Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: "Жилищна сграда в град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Генерал Владимир Заимов“ №8 и № 10 в изпълнение на проект финансиран
    Contractor: HYDROSTORY AD
    Contract total funded value: 157 131.10
Procedure 12 Subject to due process: Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: Жилищна сграда, град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Плиска“ №84 , Estimated Amount: 126 280.00
  • Differentiated position 1: Инженеринг за прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: Жилищна сграда, град Нови пазар, община Нови пазар, ул. „Плиска“ №84 в изпълнение на проект BG16RFOP001-2.001-0123-C01 "Повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр.Нови Пазар - II" , финансиран по приоритетна ос 2 на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020
    Contractor: DZZD"Novi pazar Pliska 2017"
    Contract total funded value: 148 458.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN