Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0125-C03
Project Name "3.1 - Hot lunch in the conditions of the COVID-19 pandemic in Saedinenie municipality "
Beneficiary 000471640 MUNICIPALITY OF SAEDINENIE
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 16.02.2021
Start Date 04.01.2021
End Date 01.02.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Съединение

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е част от целенасочената социална политика на община Съединение в подкрепа на нуждаещите се лица , деца и семейства , живеещи в материално лишение и риск от социална изолация  , които не могат да осигурят собственото си препитание в следствие от пандемията от COVID-19 . По проекта се предвижда да се осигури топъл обяд , като храната се приготвя от външен изпълнител и доставя от община Съединение по домовете на нуждаещите се лица и семейства.Предвижда се да се осигури топъл обяд на 170 човека , нуждаещи се . Периодът на социалната услуга е предвидено да бъде в рамките на месеца в работните дни в периода от 04.01.2021 - 30.09.2021 .
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи : Целевите групи по проекта са: 1.Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната , хора , които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията . 2.Лица , поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки , които да им окажат подкрепа. 3.Лица , обект на социално подпомагане , за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка , са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Целта на тази дейност е да се определят най-нуждаещите се лица и семейства, чиито ниски доходи и нужда са установени въз основа на обективни критерии. Целевата група е определена на база представена информация от Дирекция „Социално подпомагане” – Марица за наличие и брой лица от допустимите целеви групи по операцията. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 170 души, прогнозно разпределени по населени места както следва: град Съединение, село Малък Чардак, село Голям Чардак, село Неделево, село Любен, село Правище, село Найден Герово, село Драгомир, село Церетелево, село Царимир. В случай, че за определено населено место не може да бъде запълнена прогнозната бройка, то останалите незаети места ще бъдат преразпределени към останалите населени места в зависимост от конкретните им нужди.Механизмът за подбор на потребителите от целевата група е следният: Първоначално се провежда информационна кампания.Поставя се съобщение във Фейсбук страницата на Община Съединение,поставят се съобщения в кметствата на всички населени места в общината както и в хранителни магазини и аптеки.Всички кметове и кметски наместници са ангажирани с установяването ,информирането и попълване на декларациите на кандидат потребителите.Социалните служби в Община Съединени се свързват с всички потребители на предишни социални програми и ги информират за програмата.Община Съединение публикува и телефон за връзка, където могат да се подават сигнали за нуждаещи се лица.Поддържа се постоянна връзка с РЗИ Пловдив за карантинирани хора.Всички подадени декларации се подават в Дирекция "Социално подпомагане"-Марица за проверка и определяне на целеви групи. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Дейността по осигуряване на топъл обяд ще се осъществява от избрания изпълнител "ТЕРИ-09" ЕООД, регистриран като доставчик на социалната услуга /кетъринг/.Фирма "ТЕРИ-09" ЕООД извършва дейността си в гр. Сопот, ул ."Манастирски лозя" №51. Материалното база се ползва с от фирмата с Договор за наем на недвижим имот(№FSN 018), сключен на 20.04.2020 г., за срок 1+1 година. Материалната база разполага с плюсова хладилна камера за месо, минусова хладилна камера за месо, фризер и хладилна витрина за риба, хладилна витрина за риба, хладилна витрина за млечни продукти, хладилна витрина за яйца, хладилна витрина за зеленчуци, конвектомати за готвене - 3бр., подова пещ за готвене - 2 бр., картофобелачка, зеленчукорезачка, маса с котлони за готвене с капацитет 8 котлона, пържолница - 2 бр., електропарени казани за супа - 4 бр. Процеса на трапезарията за приготвяне на храната е: 1. Изготвяне на меню, което се предава предварително на бенефициента за разглеждане и одобрение; 2. Всеки предходен ден по утвърдено меню се прави подготовка на вложените продукти; 3. Готвенето стартира в деня на доставка; 4. Готовата храна се опакова в индивидуална опаковка, подрежда се в касетки с всички необходими придружаващи документи; 5. Хлябът се получава в деня на доставка на готовата храна, като също се опакова в индивидуална опаковка. Пряко ангажирания човешки ресурс за приготвянето и транспортирането на топлия обяд са: пет кухненски работника и трима шофьори. Реализацията на дейността е от 04.01.2021 до 30.09.2021 в продължение на 186 работни дни., Contracted Amount: 85 374.00 , Reported Amount: 85 374.00
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Реализацията на дейността е от 04.01.2021 до 30.09.2021 в продължение на 186 работни дни. Така готово опакованата храна се транспортира до гр. Съединение с товарен автомобил - "Мерцедес спринтер 312Д"РВ 7930 ТВ. Община Съединение доставя до домовете на потребителите с наличните транспортни средства - автомобил "Ситроен" РВ 6958 РС , лек автомобил "Фолксваген" РВ 0851 ТС . И трите транспортни средства притежават съответните удостоверения за регистрация на транспортно средство от Българска Агенция по Безопасност на Храните. В процеса по доставяне се включват и определени лица от съответното населено място със заповед на кмета на общината. Определените лица със заповед на кмета ще извършват ежемесечна проверка на процеса на предоставяне на топлия обяд чрез посещения на място по населените места и съставяне на протоколи от посещения. Пряко отговорен за качественото попълване на приемо - предавателните списъци ще бъде определеният за раздаване на топлия обяд служител в съответното населено място. Топлият обяд ще доставя до домовете на потребителите индивидуално опакован. Всяко ястие /супа, основно ястие и десерт / ще бъде пакетиран в индивидуална пластмасова кутия с плътно прилепващ капак за еднократна употреба. Доставката на храната ще се извършва с транспортни средства по домовете на потребителите, регистрирани по чл.12 от ЗХ. На шофьорите ще им бъдат издадени служебни карти от община Съединение с три имена и снимка. При транспортирането кутиите за храна с топлия обяд ще се подреждат по начин, който не допуска разливане и нарушение на структурата и целостта на индивидуалните опаковки по време на транспорт. Превозните средства и касетките за храната ще бъдат почиствани, измивани и дезинфекцирани преди и след всяка доставка. По време на приготвянето, опаковането и доставката няма да се допускат остатъчни количества от миещи препарати и дезинфекционни средства да влизат в контакт с храните. За служителите доставящи храната се осигуряват предпазни средства и дезинфектанти и се следи стриктно правилната им употреба. , Contracted Amount: 4 268.70 , Reported Amount: 1 468.80
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е една от спецификите на подпомагането от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица и цели допълването на предоставен топъл обяд по настоящата процедура. В изпълнение на тази дейност е предвидено представител на общината да консултира потребителите, на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и ще оказва съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Идеята е чрез тази дейност, нуждаещите се хора, получаващи топъл обяд да бъдат извадени от изолация, като им се предоставят допълнителни услуги в зависимост от индивидуалните им нужди. Много от тях живеят под прага на бедността, без близки, които да им оказват съдействие и подкрепа в ежедневието. Ролята на специалиста ще бъде да се запознае с потребностите на целевата група и да организира индивидуални консултации, но също и да бъде връзка между нуждаещите се и държавните и общински институции. Извършеното, специалиста ще документира под формата на протокол и графици за посещенията на потребителите, които са трудно подвижни. Реализирането на съпътстващите мерки ще се осъществява при стриктно спазване всички санитарно-хигиенни мерки с цел ограничение на разпространението на COVID-19 .Това включва носенето на предпазно облекло и маски и редовна дезинфекция. , Contracted Amount: 4 268.70 , Reported Amount: 4 268.70

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 170.00 , Reached amount: 211.00

Financial Information

Total Project cost 93 911.40 BGN
Grant 93 911.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 93 911.40 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN