Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0240-C01
Project Name "Center for independent living in Byala Slatina Municipality"
Beneficiary 000193058 Byala Slatina Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.12.2015
Start Date 01.02.2016
End Date 31.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Бяла Слатина

Description

Brief description
Проектът предвижда създаването на нов „Център за независим живот в Община Бяла Слатина” за почасово предоставяне на услуги за социално включване. Той съчетава различни действия в посока преодоляване на изолацията и осигуряването на интегриран достъп до здравни и социални услуги. Основната потребност, която ще бъде удовлетворена чрез изпълнението на проекта, е предоставянето на комплексни грижи, с които от една страна да се повиши качеството на живот на възрастните хора, а от друга да се даде възможност на  безработни лица в трудоспособна възраст да бъдат ангажирани в предоставянето на новите услуги. Създаването на нов Център за предоставяне на интегрирани социални услуги, в това число и здравни, ще спомогне за преодоляване на проблемите, които произтичат от социалното изключване. Целевите групи по проекта са хора с увреждания,  хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност от самообслужване и техните семейства. Основната цел на проекта е чрез създаването на нов Център и неговото разработване в сферата на социалните почасови услуги, да се осигурят условия за независим живот на възрастните хора и лицата с увреждания. Специфичните цели на проекта са свързани с подобряване достъпа до социални и здравни услуги. В резултат от изпълнението на проекта се очаква повишаване качеството на социалните услуги и създаване на устойчив модел за предоставяне на социални услуги в общността. Дейностите на проекта са: Организация и управление на проекта; Подготовка на тръжна документация и провеждане на процедури по ЗОП; Извършване на текущ ремонт и оборудване на Центъра; Информиране и публичност; Подбор на персонал и специалисти; Оценка на потребностите на лицата от целевата група за включване в услугите и подбор на потребителите; Провеждане на въвеждащо и надграждащи обучения за доставчиците на социални услуги; Предоставяне на интегрирани социални услуги; Предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите; Супервизия на персонала, предоставящ социални услуги.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел успешно и качествено изпълнение на дейностите по проекта и законосъобразно изразходване на средствата. За постигането на тази цел ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта (ЕОУП), който ще отговаря за постигане на целите и за гарантиране на успешната реализация при спазване на хоризонталните принципи. Екипът за организация и управление ще отговаря за: - оганизиране и управление на дейностите по проекта; - изпълнение на договорите с доставчици и изпълнители; - подбора на персонала и специалистите на Центъра за независим живот; - подбора на потребители на интегрираните социални услуги; - извършване на периодичен мониторинг и наблюдение на напредъка; - отчитане на проекта, изготвяне на междинни, технически и финансови доклади, справки и др.; Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта, ще се създават и се съхраняват по посочените от българското и общностното законодателство, начини и срокове, визуализирани с името на проекта, знамето на ЕС, логото на ЕСФ, съгласно Насоките за информиране и публичност на ОПРЧР. Във връзка с администриране и отчитане на проекта, ЕОУП ежемесечно ще изготвя отчети, справки, доклади и др. Непосредствено след началото на проекта ще бъде изготвен подробен план за действие, ще бъде планирано изпълнението на дейностите в детайли, в съответстви с тяхната поседователност, заложена в план-графика за изпълнение на проекта. Ще бъдат разпределени конкретните задачи между членовете на екипа. ЕОУП ще разработи процедура за подбор и наемане на персонала и процедура за подаване на жалби и сигнали от кандидат потребителите на услугите. Основният подход, който ще бъде приложен при изпълнение на дейностите по управление на проекта е: - Планиране; - Организиране на ресурси за изпълнение на дейностите; - Контрол върху изпълнението и при необходимостението актуализация на предварителния план; , Contracted Amount: 20 496.00 , Reported Amount: 21 187.45
  • Activity: Подготовка на тръжна документация и провеждане на процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността е непосредствена предпоставка за изпълнението на проектните дейности и постигането на целите на настоящото проектно предложение. За целта, по проекта ще бъде сключен договор за осигуряване на консултантски услуги за изготвяне на тръжни документации за избор на изпълнители на дейностите, предвидени по проекта. Изборът на изпълнители ще бъде извършен в съответствие с правилата на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагането му. Избраният изпълнител ще изготви всички необходими тръжни документи за избора на изпълнителите на дейностите по проекта. След, което община Бяла Слатина ще проведе процедурите за избор на изпълнителите по реда на ЗОП и ще сключи договори с избраните изпълнители. Към момента на кандидатстване индикативно се очаква по проекта да бъдат проведени 2 бр. процедури - процедура за избор на изпълнител за ивършване на текущ ремонт по дейност 3 и процедура за избор на специалисти за предоставяне на социални услуги в Центъра. За останалите дейности не е необходимо провеждането на открити процедури, тъй като Община Бяла Слатина не е имала поръчки със сходен предмет на дейност през годината. , Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 3 600.00
  • Activity: Извършване на текущ ремонт и оборудване на Центъра : Целта на тази дейност е създаване на необходимите условия за предоставяне на интегрирани социални услуги в Центъра за независим живот. Дейността е разделена на два етапа - извършване на текущ ремонт и оборудване. В рамките на първия етап се предвижда извършване на текущ ремонт на помещенията в сградата на Читалището, с адрес гр. Бяла Слатина, Област Враца, Община Бяла Слатина, ул. „Любен Каравелов“ № 8, кв. 58, УПИ I, по плана на града. Посредством ремонта, помещенията ще бъдат обособени в кабинети, в които специалистите на Центъра /психолог, социален работник, рехабилитатор и здравен асистент/ ще предоставят почасови социални услуги на място в Центъра. За тази цел, с решение на Общински съвет Бяла Слатина са предоставени за ползване част от помещенията в сутеренния етаж и част от помещенията на първия етаж в сградата на Читалището. Сградата е общинска собственост, съгласно Акт за публична общинска собственост № 2321/08.01.2013 г. Конструкцията на сградата е монолитна, построена през 1940 г. и се състои от сутерен и два етажа с обща площ от 638,3 кв.м. В предоставените за ползване по проекта помещения не е извършешван ремонт и към момента на кандидастване те не отговарят на санитарно-хигиенните условия и стандартите за предоставяне на социални услуги. Предвид това и поради липса на други помещения, които отговарят на функционалните изисквания за предоставяне на почасови услуги за социално включване в общността, по проекта се предвижда да бъде извършен текущ ремонт на следните помещения: - помещение в южната част на сутеренния етаж в сградата на Читалището със застроена площ 21,50 кв. м., което ще бъде обособено в 2 бр. кабинети и чакалня /един общ кабинет за психолога и социалния работник и друг общ кабинет за рехабилитатора и здравния асистент/; - санитарно помещение /тоалетна/ в сутеренния етаж с две санитарни клетки с квадратура 7,48 кв.м.; - помещение на първия етаж в сградата със застроена площ 44,73 кв.м., което ще бъде обособено в офис на админстративния персонал на Центъра /ръководител/ и стая за консултиране и супервизия на персонала. С оглед предоставяне на качествени почасови услуги, помещението в южната част на сутеренния етаж в сградата ще се прегради и обособи в 2 стаи, предназначени за кабинети на специалистите. В тези кабинети ще се предоставят почасови социални и здравни услуги. Пред кабинетите в сутеренния етаж ще се обособи чакалня. Основните помещения на сутеренния етаж ще имат безпрепятствен достъп за движение на хора с двигателни затруднения. Фоайето в сутеренния етаж ще е разположено така, че да осигурява връзка с кабинетите и ще има достатъчен брой места за сядане и изчакване. Помещението на първия етаж в сградата ще се обособи за офис на административния персонал, който пряко ще отговаря за функционирането на услугите в Центъра. Към помещението ще се обособи стая за осъществяване на дейностите, свързани с предоставяне на супервизия на персонала. С предвидените в проекта СМР дейности ще се осигурят адекватни условия за предоставяне на почасови услуги. В ремонтираните помещения, обособени за целите на проекта, ще се провеждат индивидуални и групови консултации, здравни беседи и прегледи, срещи със специалисти за оказване на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги. Вторият етап включва закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за ресурсното обезпечаване и функционално обособяване на помещенията. С реализирането на тази дейност ще се осигурят съвременни условия за работа на персонала и специалистите в Центъра. Интериорът на помещенията ще бъде съобразен със спецификата на дейностите и предлаганите почасови услуги в Центъра за независим живот. Мебелировката ще осигурява удобство и ще позволява материалите и пособията за занимания да се съхраняват в шкафове и етажерки. С цел гарантиране на достъпна среда на хората с увреждания от целевата група, по проекта е предвидено поставяне на рампа за инвалиди на входа на сградата. , Contracted Amount: 30 720.00 , Reported Amount: 30 263.06
  • Activity: Информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност целят ползите от проекта и вложените средства да станат известни на местната общественост и всички заинтересовани страни, както и да се оповести източникът на финансиране. За информиране на обществеността и целевите групи по проекта се предвижда провеждане на информационна кампания през цялото време от изпълнението на проекта. Настоящата дейност ще даде „видимост” на целите, обхвата и резултата от използваните средствата от ЕСФ, гарантирайки откритост и прозрачност при изпълнението на проекта. Община Бяла Слатина гарантира, че мерките за информация и публичност ще се прилагат в съответствие с Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. В рамките на тази дейност ще се изработят информационна табела и банер със стойка. Ще бъдат подготвени прессъобщения, които ще се публикуват в регионални/местни печатни медии, имащи за цел популяризиране на проектните дейности и финансовия принос на ЕС към проекта. В началото и в края на проекта ще се организират пресконференции, като първата ще има за цел да информира широката общественост за целите на проекта, дейностите, период на изпълнение, допустимите целеви групи, които могат да бъдат включени в проекта. Втората пресконференция (заключителна) ще бъде по-мащабна и с нея се цели да се популялизират постигнатите резултати по проекта. В двете събития се предвижда да бъдат поканени представители на общинските администрации от област Враца, представители на неправителствения сектор както и представители на различни институции в социалната сфера. По време на заключителната конференция ще се представят резултатите от проекта, ще се отчете неговото цялостно изпълнение, ще бъдат споделени добри практики при неговото изпълнение или трудности (ако има такива). За участниците в заключителната пресконференция се предвижда да бъдат изработени и раздадени рекламни материали. Община Бяла Слатина регулярно ще публикува информация за проекта на своята интернет страница, ще популялизира проекта на различни събития, организирани от общината и ще изработи рекламни материали (информационна брошура). , Contracted Amount: 3 672.00 , Reported Amount: 3 672.00
  • Activity: Подбор на персонал и специалисти: Основната цел на дейноста е избор на подходящ персонал и специалисти за обезпечаване качественото предоставяне на социалните услуги в новоразкрития Център. Дейността за подбор на персонал и специалисти ще се осъществи на два етапа. Етап І включва: Подбор и назначаване на персонал и физически лица, предоставящи услуга за социално включване в общността и в домашна среда за следните длъжности: Ръководител на Центъра; Социален работник; Шофьор/поддръжка сгради; Личен асистент; Социален асистент и Домашен помощник. Предвидено е ЕОУП да разработи процедура за осъществяване на подбора. Той ще се извърши от Комисия, съставена от членове на екипа за организация и управление на проекта и експерти от Общинска администрация Бяла Слатина. Информацията за провеждането на подбора, както и всички изисквания за съответните позиции, ще се оповести на официалния интернет страница на общината, на информационното табло в Центъра за информация и услуги на гражданите, ДБТ Бяла Слатина и в местните медии чрез публикуване на обява. Подборът ще протича в две фази - подбор по документи и интервю. Екипът за управление на проекта организира и осъществява подбора, съгласно писмената процедура. С одобрените кандидати се сключват трудови договори. При започване на работа, всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на своята дейност, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, както и организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Тези важни условия и изисквания ще бъдат детайлно описани в длъжностна характеристика, която всеки кандидат ще получи при кандидатстване за работа. Етап ІI включва: Наемане на специалисти за осигуряване на интегрирани социални услуги в това число и здравни, за следните длъжности: Психолог; Рехабилитатор; Здравен асистент. Наемането на специалистите ще се осъществи чрез процедура по реда на ЗОП. Екипът по проекта ще изготви технически задания и изисквания към кандидатите за заемане на съответните длъжности. Специалистите ще бъдат наети на граждански договор за извършване на услуги по реда на ЗЗД при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 и на трудов договор по чл.111 от КТ за следните дейности: - предоставяне на психологическа подкрепа на потребителите на услугата; - предоставяне на здравни, социални услуги и консултации; Екипът от специалисти ще бъде ангажиран с това да осигури компетентна помощ за предоствяне на качествени интегрирани социални услуги, в зависимост от оценката на потребностите на лицата от целевата група. Специалистите ще бъдат ангажирани предимно за предоставяне на услугите в Центъра и при необходимост ще извършват посещения за консултиране и предоставяне на услуги в домашна среда. Наемането на специалисти ще гарантира специализиран подход към потребностите на лицата от целевата група от здравна, емоционална, психиатрична и социална гледна точка. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 28 051.32
  • Activity: Оценка на потребностите на лицата от целевата група за включване в услугите и подбор на потребителите: Дейността включва подбор на най-нуждаещите се лица, жители на община Бяла Слатина, които да ползват услугите по проекта. Чрез печатните и електронни медии, на територията на община Бяла Слатина и област Враца, ще бъдат уведомени всички заинтересовани лица за стартиране приема на заявления от кандидат-потребители, желащи да ползват услугите по проекта. Кандидатите, желаещи да ползват услугите, или техни законни представители, подават заявление, придружено със следните документи: - копие на документ за самоличност; - копие на експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК; - протокол на ЛКК и/или други медицински документи, удостоверяващи здравословното състояние на лицето; Всички подадени заявления се завеждат във входящ дневник. След приключване НА ПЪРВОНАЧАЛНИЯ прием на заявления (края на третия месец от стартиране на проекта), лица с релевантна компетентност, квалификация и опит, които са в трудови правоотношения с Кмета на община Бяла Слатина, ще извършат оценка на потребностите от услуги на всеки от кандидатите. Въз основа на направената оценка на потребностите, всички одобрени потребители ще бъдат информирани и консултирани за съставяне на план на услугите. Оценка на потребностите ще бъде извършена и на лицата, ползващи услуги по процедура "Нови алтернативи", след нейното приключване в края на месец февруари 2016г. При извършване на оценките ще се спазват принципите за прозрачност, равнопоставеност между кандидатите и недопускане на дискриминация, които ще залегнат като основни изисквания. За целта, ще се разработи формуляр за оценка на потребностите на кандидат-потребителите на услугите. Приемът на заявления и оценката на потребности ще продължи почти до приключване изпълнението на проекта. Оценката на потребностите на кандидатите, подаващи първоначалния заявления след първоначалния прием ще се извършва от социалния работник в центъра и ръководителя на центъра. Въз основа на направените оценки ще се определят потребителите на услугите по проекта. Неодобрените кандидати ще се включват в списък на чакащите, като при преустановяване ползването на услугата от някой от одобрените кандидати, при спазване на реда, ще може да се включи някой от тях. , Contracted Amount: 1 372.80 , Reported Amount: 1 369.96
  • Activity: Провеждане на въвеждащо и надграждащи обучения за доставчиците на социални услуги: Дейността предвижда лицата, които ще предоставят социални услуги (ЛА, СА и ДП) да преминат въвеждащо и надграждащи обучения за придобиване на знания и умения с цел предоставяне на качествени услуги. Във връзка с това по проекта се предвижда да се сключи договор с обучителна организация, която да организира и проведе 1 въвеждащо тридневно обучение и 2 еднодневни надграждащи обучения. Обучението ще се осъществи в зала, осигурена от Община Бяла Слатина. Въвеждащото ообучение ще включва теоретична и практическа част по теми, свързани с: правна регламентация и сецифика на предоставените по проекта услуги и необходимите изисквания за предоставянето им; основни задължения, умения и отговорност на лицата, предоставящи услуги; специфика на целевите групи по проекта; етични стандарти в работата; здравословни и безопасни условия на труд в домашна среда, включително оказване на услуги с физически контакт; оценка на риска, първа помощ и справяне с кризисна ситуация; спазване на основните принципи, свързани със зачитане личното достойнство на потребителя, поверителност на личните данни и информация, свързана с потребителя; антидискриминационни практики, зачитане на различията; недопускане и ранно сигнализиране на опасност от различни форми на злоупотреба или експлоатация на потребителите, включително сексуален, етнически и др. форми на насилие и дискриминация; поведение при боравене с пари и имущество на потребителя; основни изисквания към съхраняването на храна. В обучението ще се включат лица, които не са преминали през сходно въвеждащо обучение. По време на обученията ще бъдат изготвени презентации, с които ще се представят методиката за предоставяне на услугите, основните техники за оказване на първа медицинска помощ и други. Надграждащите обучения ще бъдат с практическа насоченост - дискусия, ролеви игри, работни задачи, които обхващат следните теми: изграждане на положителни нагласи към дейността; комуникация с потребителите на услуги и емоционална подкрепа; права на потребителите на социални услуги; конфликти и управление на конфликта. В надграждащите обучения ще се включат всички лица, които предоставят услуги на потреителите. , Contracted Amount: 2 340.00 , Reported Amount: 1 490.00
  • Activity: Предоставяне на интегрирани социални услуги : Дейността цели подобряване качеството на живот на потребителите на социални услуги и предоставяне на условия за социално включване и независим живот на представителите от целевите групи на проекта. Създаването на нов Център за предоставяне на почасови социални услуги на територията на община Бяла Слатина, ще подобри качеството на живот на хората с увреждания, техните семейства и лицата на 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване. Дейността е съществена за постигане на основната и специфичните цели на проектното предложение. Тя включва предоставяне на интегрирани социални и здравни услуги – социален асистент, домашен помощник и личен асистент на 165 потребители. В рамките на настоящата дейност в зависимост от изготвения индивидуален план за ползване на съответната социална услуга, на всеки един потребител ще бъдат предоставяни комплекс от услуги: хранене, текущо почистване, пазаруване, приготвяне на храна, консултиране, психологическа подкепа, здравни съвети и други консуртации за подобряване живота и здравето на целевите групи. Предоставянето на социалните услуги ще бъде съобразено с указанията на Методиките за предоставяне на услугите. Екипа по проекта и персонала в Центъра ще осъществяват текущ контрол на предоставяните социални услуги на база проучване удовлетвореността от ползването им от страна на потребителите. Ще се разработи писмена система за вътрешен мониторинг, която ще бъде утвърдена от Кмета на община Бяла Слатина. Ежемесечно ще се осъществява мониторинг на предоставяните социални услуги чрез посещения на място в домове на потребители на услугите. С оглед на това, че по проекта ще се включат потребители не само от града, а и от селата в общината, община Бяла Слатина ще предостави за ползване собствено специализирано превозно средство, като се предвижда горивото и възнаграждението на водача на МПС да е за сметка на проекта. С оглед спецификата на целевата група и спецификата на предоставяните интегрирани услуги, в това число здравни, е наложително използването на специализирано транспортно средство. Транспортното средство ще се използва максимално планирано и организирано съобразно графиците и потребностите на лицата, ще съчетава посещения на близки домове и обекти, ще обслужва едновременно и ако спцификата на лицата позволява по няколко лица от целевата група навъднъж. За обезпечаване на административните дейности и нормалното функциониране на услугите в Центъра, по проекта са предвидени разходи за закупуване на канцеларски материали за периода на предоставяне на услугите. Освен тях, в бюджета на проекта са включени режийни разходи (ток, вода, телефон, интернет), които ще се отчитат съгласно действащото счетоводно законодателство. , Contracted Amount: 411 712.68 , Reported Amount: 347 092.03
  • Activity: Предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите: Основният проблем на възрастните хора и на хората с увреждания са ограничените социални контакти и ограничения достъп до обществения живот. С предоставянето на мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на Центъра, ще се отговори на този поведенчески проблем. Дейността включва консултиране на потребителите, съобразно индивидуалните им потребности. Насочена е към възстановяване и поддържане на психическото равновесие и мотивиране на потребителите за вземане на самостоятелни решения за организиране на ежедневието. Тази дейност е изключително важна при възрастни хора, когато е наложителна промяна в нагласите и мотивацията. Психологическата подкрепа е един от позитивните фактори при подпомагане процеса на социализация и социално включване. За целта ще бъде разработена Програма за работа с потребителите, съобразена с техните индивидуални потребности. Работата на специалистите с лицата от целевите групи ще бъде организирана под формата на групови занимания, а при необходимост ще се провеждат и индивидуални срещи с лицата. В зависимост от потребностите и съобразно желанията на потребителите ще се организират беседи и консултации, по предварително изготвен график, за информиране и консултиране по различни проблеми, свързани с ежедневието на потребителите. За стимулиране на общуването и създаване на умения за водене на самостоятелен начин на живот, специалистите, ангажирани с дейността ще приложат разнообразни техники, които включват: работа за личностно усъвършенстване, включване в ролеви игри с цел подпомагане на комуникативните умения и изследване на поведението в дадена ситуация, подпомагане и насърчаване на общуването, взаимоотношенията и изразяването, подобряване, стабилизиране и поддържане на по-добро емоционално състояние. , Contracted Amount: 17 010.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Лицата, ангажирани в предоставянето на услуги за социално включване в общността и в домашна среда ще получават подкрепа за повишаване на професионалните си умения. За целта, по проекта се предвижда предоставяне на супервизия на персонала. Тази дейност е от ключово значение за лицата, които ще бъдат назначени за лични асистенти, социални асистенти и домашни помощници. Чрез нея се цели да се осигури ефективност на социалните услуги и насърчаване на компетентна грижа. Посредством супервизията, лицата ще имат възможност да усвоят умения, да получат съвети за справяне с предизвикателствата на средата, в която ежедневно ще работят. Също така, в рамките на тази дейност, на персонала ще бъде предоставена и психологическа подкрепа, която се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на самочувствие на лицата, които ще предоставят социални услуги. По проекта се предвижда предоставянето на групова и индивидуална супервизия. Целта на груповата супервизия е обмен на познания, гледни точки и професионален опит, както и получаване от всеки участник в групата на обратна информация, споделяне на преживявания и придобиване на опит в хода на груповите сесии. , Contracted Amount: 3 200.00 , Reported Amount: 2 963.26

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tsvetomira, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 2 963.26
  • Contractor: BM ADVISE Ltd., Contracted Amount*: 3 672.00 , Reported Amount**: 3 672.00
  • Contractor: "STEVE" Ltd., Contracted Amount*: 10 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Reni, Contracted Amount*: 13 608.00 , Reported Amount**: 11 944.60
  • Contractor: SREBRENYA 99 AD, Contracted Amount*: 20 400.00 , Reported Amount**: 19 977.86
  • Contractor: George, Contracted Amount*: 17 010.00 , Reported Amount**: 3 383.38
  • Contractor: Vocational Training Center Ethniki, Contracted Amount*: 2 340.00 , Reported Amount**: 1 490.00
  • Contractor: SPECIAL OIL LTD, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 2 432.50
  • Contractor: "Veselin Balev" EOOD , Contracted Amount*: 956.64 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoine, Contracted Amount*: 13 608.00 , Reported Amount**: 12 723.34
  • Contractor: BENCHMARK GROUP, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 3 600.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Number, Base Value: 125.00 , Target amount: 165.00 , Reached amount: 194.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Number, Base Value: 125.00 , Target amount: 145.00 , Reached amount: 194.00

Financial Information

Total Project cost 494 123.48 BGN
Grant 494 123.48 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 436 021.09 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи" по две обособени позиции: Обособена позиция №1 "Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи" и Обособена позиция №2 "Доставка на канцеларски материали, вписани в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП", Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи“
    Contractor: "Veselin Balev" EOOD
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2:„Доставка на канцеларски материали, вписани в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Contractor: "Veselin Balev" EOOD
    Contract total funded value: 356.64
Procedure 2 Subject to due process: „Зареждане с горива - дизелово моторно гориво, бензин А95, газ-пропан бутан, на МПС и градинска техника на Община Бяла Слатина, чрез използване на карти за регистрация и авторизация на покупките /безналично плащане/”, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Зареждане с горива - дизелово моторно гориво, бензин А95, газ-пропан бутан, на МПС и градинска техника на Община Бяла Слатина, чрез използване на карти за регистрация и авторизация на покупките /безналично плащане/”
    Contractor: SPECIAL OIL LTD
    Contract total funded value: 5 760.00
Procedure 3 Subject to due process: „Избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на Център за независим живот – гр. Бяла Слатина“ по проект „Център за независим живот в Община Бяла Слатина“ по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Извършване на строително-монтажни работи – текущ ремонт на Център за независим живот – гр. Бяла Слатина" и Обособена позиция № 2 „ Извършване на строително-монтажни работи – доставка и монтаж на врати и прозорци, ламиниран паркет и боядисване с латекс за нуждите на Център за независим живот – гр. Бяла Слатина“ , Estimated Amount: 17 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Извършване на строително-монтажни работи – текущ ремонт на Център за независим живот – гр. Бяла Слатина"
    Contractor: SREBRENYA 99 AD
    Contract total funded value: 8 349.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „ Извършване на строително-монтажни работи – доставка и монтаж на врати и прозорци, ламиниран паркет и боядисване с латекс за нуждите на Център за независим живот – гр. Бяла Слатина“
    Contractor: SREBRENYA 99 AD
    Contract total funded value: 12 050.72
Procedure 4 Subject to due process: „Избор на специалисти за предоставяне на социални услуги и провеждане на супервизия на персонала, предоставящ социалните услуги, в Център за независим живот – гр. Бяла Слатина“ по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Избор на психолог“, Обособена позиция № 2 „Избор на рехабилитатор“, Обособена позиция № 3 „Избор на здравен асистент“ и Обособена позиция № 4 “Избор на специалист за провеждане на супервизия на персонала“ по проект „Център за независим живот в Община Бяла Слатина“ , Estimated Amount: 47 426.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Избор на психолог“
    Contractor: George
    Contract total funded value: 17 010.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Избор на рехабилитатор“
    Contractor: Antoine
    Contract total funded value: 13 608.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Избор на здравен асистент“
    Contractor: Reni
    Contract total funded value: 13 608.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 “Избор на специалист за провеждане на супервизия на персонала“
    Contractor: Tsvetomira
    Contract total funded value: 3 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на специалист за провеждане на супервизия на персонала" по проект "Център за независим живот", Estimated Amount: 3 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на услуги по информиране и публичност по проект "Център за независим живот в Община Бяла Слатина, включващи: - Организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция с кетъринг за 30 участника - Изработване и поставяне на 2 броя постоянни информационни табели - Изработване на информационен банер със стойка - Публикуване на 3 прессъобщения в местни и регионални печатни медии - Изготвяне на 30 броя комплекта информационни материали, включващи : тефтер, химикалка, тениска, флаш-памет /USB/ и чанта за документи , Estimated Amount: 3 060.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на услуги по информиране и публичност по проект "Център за независим живот в Община Бяла Слатина
    Contractor: BM ADVISE Ltd.
    Contract total funded value: 3 672.00
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на консултански услуги за изготвяне на тръжни документации за избор на изпълнител на дейностите, предвидени по проекта: 1. Изборна изпълнител за извършване на текущ ремонт на Център за независим живот -гр. Бяла Слатина. 2. Избор на специалисти за предоставяне на социални услуги в Център за независим живот- гр. Бяла Слатина., Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: неприложимо
    Contractor: BENCHMARK GROUP
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 8 Subject to due process: Провеждане на обучения на лицата, определени да предоставят социални услуги- личен асистент, социален асистент, домашен помощник в община Бяла Слатина по проект "Център за независим живот в Община Бяла Слатина"., Estimated Amount: 2 340.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучения на лицата, определени да предоставят социални услуги- личен асистент, социален асистент, домашен помощник в община Бяла Слатина по проект "Център за независим живот в Община Бяла Слатина"
    Contractor: Vocational Training Center Ethniki
    Contract total funded value: 2 340.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN