Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0571-C02
Project Name Creating new, sustainable jobs in Advertising Agency
Beneficiary 202503002 NEW GRAPHICS RUSE LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 17.08.2016
End Date 16.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Description

Brief description
Проектното предложение е съвкупност от мерки и дейности свързани със създаване на 4 нови работни места и осигуряване на качествена и устойчива заетост във фирма-Рекламна агенция 
Чрез предоставените механизми по процедура "Ново работно място 2015" ОП РЧР, кандидатът ще разкрие 4 нови работни места, ще предостави заетост на 4 безработни и неактивни лица на пазара на труда и ще осигури съвременно оборудване за протичане на трудовата им дейност. Лицата ще са част от следните специфични категории на пазара на труда: 
- Безработни младежи до 29 г. възраст;
- Продължително безработни и неактивни лица.
В проектната инициатива са предвидени за изпълнение следните основни дейности: 
1. Организация и управление на проекта; 
2. Визуализация, информираност и публичност;
3. Закупуване на оборудване за новите работни места; 
4. Наемане на работа и предоставяне на заетост на безработни и/или неактивни лица;
Разписаните по проекта дейности поставят акцент върху интегрирането на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
Дейностите са насочени към предоставяне на равни възможности и предотвратяване на всякаква дискриминация към различни  хора, попаднали в рискови групи на пазара на труда, за повишаване на достъпа до заетост, намаляване на социалното изключване и борбата с бедността. 
Основната цел на проектното предложение е насочена към осигуряване на устойчиви работни места, качествена заетост, осигуряване на доходи, намаляване и предотвратяване на безработицата, социалната изолация и подобряване на адаптивността на лицата попаднали в риск на пазара на труда. 
Ще се осигури заетост за 4 лица, за период от 12 месеца и поддържане на заетостта им за още най-малко 12 м., на минимум 2 от тях. Проектното предложение е комплекс от дейности в подкрепа на разписаните приоритети на ОП РЧР 2014-2020 г. в областта на трудовата заетост. Изпълнението на проектната инициатива ще повиши конкурентоспособността на безработните и неактивни хора към условията на пазара на труда.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е база за качественото изпълнение на дейностите по проекта, за текущия контрол и постигането на заложените цели и резултати от него. За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни актове при избора на външни изпълнители, -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от безвъзмездната финансова помощ; - спазване мерките за информираност и публичност; -напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на ОП РЧР 2014-2020 г.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и надеждно съхранение на проектната документация; -вътрешен мониторинг и контрол; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип ще се състои от ръководител и счетоводител. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор, а счетоводителят на проекта ще бъде външен доставчик. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи и отчитане на напредъка по проекта. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, представители на целевата група, за включване в проектната инициатива. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомага управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС 118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта, спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешно управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и ще гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. , Contracted Amount: 5 690.00 , Reported Amount: 5 685.23
  • Activity: Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Дейността ще осигури постигане на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта, заложените цели, бюджета на проекта и източника на финансиране, както и да се популяризира финансовия принос на ЕСФ, ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, общността и заинтересованите страни. В хода на проекта са предвидени: - организиране и провеждане на 2 бр. информационни срещи; - монтиране на 1 бр.информационна табела; - доставка и разпространение на 500 бр. информационни дипляни; - поставяне на информационни стикери за закупеното по проекта оборудване. Първата информационна среща ще се организира и проведе непосредствено след старта на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да се запознаят присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Бенефициентът залага и очаквания след проведената първа информационна среща да мотивира и активизира потенциалните представители на целевата група да се включат в заетост чрез проектната инициатива. Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност, ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответните графични стандарти, указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните мерки са необходими условия за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приносът на ЕС. Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати., Contracted Amount: 1 130.00 , Reported Amount: 1 130.00
  • Activity: Закупуване на оборудване за новите работни места: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности, които кандидатът ще разкрие по проекта. Необходимо е да се закупи оборудване, което е свързано с технологичното обезпечаване на новите работни места. С новозакупеното оборудване ще се създаде база за ефикасно и ефективно протичане на трудовите процеси на новонаетите по проекта лица, представители на целевата група. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно, по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. По проекта ще бъдат закупени оборудване и техника, които са необходими за работата на новонаетите лица в Рекламната агенция. За протичане на ежедневните трудови процеси в рекламната агенция е нужно да се предостави на новонаетите лица техника за графично оформление на материали и извършване на предпечатна подготовка, машини за разкрояване, ламиниране, изрязване и обработка на специфични материали и продукти, както и техника свързана с организиране на стопанската дейност. По проекта се предвижда да бъдат закупени: - Настолен компютър /подходящ за предпечатна подготовка и графичен дизайн/-1бр. - Монитор /подходящ за предпечатна подготовка и графичен дизайн/-1бр. - Лаптоп-1бр.; - Режещ плотер за изрязване по контур на фолио и други материали-1бр. - Топъл ламинатор за фолио -1бр. Оборудването ще бъде предоставено на 4 новонаети по проекта безработни и неактивни лица, които ще заемат следните длъжности: Графичен дизайнер-1лице; Организатор стопанска дейност-1лице; Оператор машина за обработка на фолио- 1лице; Оператор, манипулатор- 1лице. Оборудването ще бъде предоставено само за работа на новонаетия по проекта персонал. Организаторът на стопанската дейност ще работи основно с преносимия компютър /лаптоп/, на който ще осъществява рутинни действия по обработката на информационни потоци и база данни, свързани с организирането на текущите заявки на клиентите, изготвяне на договори, разпределянето на работата във фирмата, организиране на персонала, търговска и финансова информация, свързана с дейността на фирмата. Графичният дизайнер ще работи на настолния компютър с монитор, където ще извършва действия по визуализиране на теми, изготвяне на проекти и продукти, ще създава графични системи, обработка на изображения, ще оформя снимки, рисувани графики и др. по конкретните заявки на отделните клиенти поръчващи изработването на рекламни изделия във фирмата. Операторът на машината за обработка на фолио ще извършва специализирана дейност по задаване на конкретни параметри на режещия плотер на фолио, с цел изрязване на готови разкроени заготовки по конкретни параметри и графики. Работата изисква изключителна прецизност. Целта е да се постигне високо качество на рязане на отделни елементи и минимален разход на материали-фолиа, с цел формиране на ниска себестойност на изделието. Операторът, манипулатор ще работи с топлия ламинатор за фолио и с режещия плотер на фолио. Той ще зарежда машината с необходимите листи от фолио или фолиева ролка, ще подпомага работата на оператора извършващ конкретните настройки за изрязването на всеки контур, след което ще извършва топло ламиниране на изрязаните елементи от фолио. Планираното за закупуване оборудване и техника, са в тясна връзка с типа на работа в рекламната агенция и длъжностите, които ще заемат назначените по проекта лица. Новото оборудване е база и за осигуряването на качествена и устойчива заетост на новонаетите по проекта лица. Закупеното с Безвъзмездната финансова помощ оборудване ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и околната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. , Contracted Amount: 17 070.00 , Reported Amount: 17 040.00
  • Activity: Наемане на работа и предоставяне на заетост на безработни и/или неактивни лица: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група. Наемането на лицата ще стартира през трети проектен месец. През първите два проектни месеца паралелно с кампанията по информираност и публичност кандидатът ще подбере желаещи лица за включване в заетост по проекта. Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Чрез предоставените разнообразни стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОП РЧР "Ню Графикс Русе " ЕООД, ще предложи подходящи работни места в сферата на рекламата, както и добри условия на труд за безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в стопанската база на фирмата. Работата на новонаетите лица е изключително съвременна и иновативна и е насочена към предоставянето на различни рекламни услуги, създадени със съвременни материали и технологии. Ще бъдат наети 4 души персонал, на съответните длъжности: -Графичен дизайнер -1 лице; -Организатор стопанска дейност -1 лице; -Оператор машина за обработка на фолио - 1 лице; -Оператор, манипулатор - 1 лице. Графичният дизайнер ще извършва художествено и графично оформление на теми, фотографии, макети, проекти и идеи на клиентите на фирмата. Операторът машина за обработка на фолио и оператор, манипулаторът ще имат възможността да работят с високопроизводително оборудване по задаване на контури по графики, разкрояване и топло фолиране на отделни елементи и заготовки от фолио. Организаторът на стопанска дейност ще извършва действия по обработката на информацията, свързана със заявки на материали, заявки за рекламни услуги на клиенти, изготвяне на договори, обработка на търговска и финансова информация, свързана с дейността на фирмата, организиране работата на служителите на фирмата и т.н. Всички новонаети по проекта лица ще работят за подобряване качеството на предлаганите рекламни услуги, както и за повишаване производителността на рекламната агенция. Със създадените нови работни места, Рекламна агенция “Ню Графикс Русе” ЕООД, ще има възможността да предлага по-богат асортимент рекламни материали, диференциран рекламен продукт, което от своя страна е база за ефикасна и ефективна трудова дейност и постигане на по-качествена и устойчива заетост на лицата включили се в проектната инициатива. Предвижда се да възложи на външен доставчик- фирма по трудова медицина да изготви нужната документация съгласно действащото законодателство относно оценката на риска и безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица за срока на заетост в проектната инициатива. Разкриването на тези 4 работни места в сферата на рекламата е добра възможност за отлична реализация и развитие. Работата в рекламна агенция е изключително подходяща за креативни и нестандартно мислещи хора. Рекламната агенция предоставя възможност за кариерно развитие и повишаване на конкурентноспособността на безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места, които ще разкрие "Ню Графикс Русе" ЕООД, с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОП РЧР, ще са отлична перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица. На всички 4 лица, включени в проекта, ще се осигури заетост за 12 м по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца, на минимум 2 от тях. Предлаганата заетост на тези 4 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план., Contracted Amount: 33 040.00 , Reported Amount: 32 967.77

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MIKRO ASU LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 480.00
  • Contractor: TECH-NET LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 486.00
  • Contractor: SANSI LTD, Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: VISKOM BG AD, Contracted Amount*: 7 074.00 , Reported Amount**: 7 074.00
  • Contractor: STUDIO KOLOR LTD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 130.00
  • Contractor: K RUSEVA LTD, Contracted Amount*: 2 580.00 , Reported Amount**: 2 580.00
  • Contractor: Stoyanka, Contracted Amount*: 2 790.00 , Reported Amount**: 3 105.23
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 56 930.00 BGN
Grant 56 930.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 56 804.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване: компютърна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване: компютърна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване: Специализирана техника за рекламни агенции по проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”, Estimated Amount: 13 570.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване: Специализирана техника за рекламни агенции по проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на външен доставчик/фирма за счетоводно обслужване за срок от 14 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”, Estimated Amount: 2 580.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен доставчик/фирма за счетоводно обслужване за срок от 14 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0571 "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”, Estimated Amount: 1 130.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0571 "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Обслужване от Служба по трудова медицина за 4 лица за 4 длъжности за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция” , Estimated Amount: 400.00
  • Differentiated position 1: Обслужване от Служба по трудова медицина за 4 лица за 4 длъжности за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003–0571: "Разкриване на нови, устойчиви работни места в рекламна агенция”
    Contractor: SANSI LTD
    Contract total funded value: 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN